Пошукова оптимізація🏗️ Універсальний шаблон SEO та лінкбілдинг стратегії для сайту на 6 місяців

Зазвичай вебмайстри, які просувають свої інформаційні проєкти, не складають детального плану просування сайту в Google. Вони можуть використовувати чеклист з SEO і послідовно виконувати всі завдання зі списку. А ось оптимізатори, які просувають клієнтські сайти на потоці, ставляться до справи відповідальніше і розписують план просування по місяцях.
Правильно складена стратегія пошукової оптимізації та просування сайту посиланнями допомагає економити час та фінанси. Тим більше, що складений план можна юзати на постійній основі з невеликими коригуваннями під кожний проєкт.
Ми підготували універсальний план SEO-просування сайту на перші 6 місяців. На нього можна спиратися при складанні своєї стратегії розвитку. Послідовність кроків може відрізнятись залежно від типу проєкту, віку, термінів просування, бюджету, ніші та інших факторів. Адже все індивідуально 😉
Підписуйтесь на телеграм-канал Реферра та лінкбілдинг чат, щоб бути в курсі оновлень системи, анонсів нішевих івентів, апдейтів Гугла, робочих механік лінкбілдингу та лайфхаків у маркетингу 😉
1 місяць SEO-просування
Перші 3 місяці після початку роботи — найскладніший етап просування сайту. Заздалегідь передбачити результат неможливо, тому що деякі проєкти набирають видимість вже через 1-2 місяці після закриття базових завдань за технічкою, а інші бовтаються у ТОП-100 пів року та більше.
Якщо ви тільки зареєстрували доменне ім’я та хочете просувати новий сайт, починати оптимізацію потрібно з нуля. Якщо виникає необхідність реанімувати старий проєкт, то послідовність кроків буде відрізнятися, тому що проєкт вже може мати позиції з тематичних запитів.
Розібратися у просуванні нового сайту вам допоможе чеклист від Ігоря Рудника, який ви можете отримати у нашому телеграм-боті та відео до нього:
План SEO-просування сайту на перший місяць:
- Аудит для старих проєктів. Перевірте стан зовнішньої та внутрішньої оптимізації, щоб знайти недоліки та зрозуміти, чому не вдалося досягти успіху минулого разу. Аудит проводиться вручну та автоматичними сервісами.
- Аналіз конкурентів. Завдання актуальне для проєктів з історією та свіжих сайтів. Складіть список конкурентів, проаналізуйте їхню стратегію просування, виділіть ключові точки зростання.
- Аналіз комерційних чинників конкурентів. Якщо збираєтеся просувати інтернет-магазин, без опрацювання комерційних факторів потрапити до ТОПу буде складно.
- Розробка семантичного ядра. Вивантажте семантику конкурентів із сервісів аналітики, зберіть запити з Ahrefs, Serpstat та інших інструментів, щоб охопити максимальну кількість запитів.
- Підготовка завдань розробників. Якщо проєкт старий та сторінки довго завантажуються або багато технічних помилок, їх необхідно виправити якнайшвидше. З новими сайтами зазвичай менше проблем, тому що контенту на них мало і багато шаблонів CMS непогано оптимізовані.
- Технічні заходи. Встановіть системи аналітики, підключіть Google Tag Manager, налаштуйте інтеграцію із зовнішніми сервісами, додайте сайт до Google My Business.
- Робота із контентом. Замовте статті, описи для карток товарів чи послуг, залежно від типу проєкту.
- Робота з лінкбілдингом. Складіть план нарощування посилань і підберіть майданчики для отримання перших згадок (завжди перевіряйте відвідуваність сайту і траст донора).
План SEO-просування сайту на перший місяць пов’язаний з підготовкою проєкту до швидкого входу в нішу та нав’язуванням боротьби основним конкурентам. Постарайтеся максимально просканувати проєкт і знайти точки зростання, які допоможуть отримати віддачу від пошукової оптимізації у короткі терміни.
Починаємо роботу з посиланнями: визначаємо відповідні механіки лінкбілдингу та розраховуємо опорну кількість посилань
На основі аналізу конкурентів визначте приблизну кількість посилань, якої буде достатньо, щоб швидше отримати віддачу від SEO. Подивіться відео, де детально розповідаємо про те, як визначити оптимальну кількість лінків:
Складіть покроковий план просування сайту посиланнями на кожен із 6 місяців. Визначте, які джерела використовуватимете на постійній основі, а які використаєте для успішного старту. Ми рекомендуємо сфокусуватися на сабмітах, крауд-маркетингу, гостьових статтях і аутрічу. Далі можна приєднати Link Insertion і посилити все це Tier-2 та Tier-3 посиланнями.
Приклад співвідношення:
- 20% — сабміти;
- 30% — крауд-маркетинг;
- 30% — гостьові пости;
- 20% — аутріч.
Коли визначитеся зі механіками лінкбілдингу, залишиться обрати виконавців для різних джерел посилань. Можна користуватися послугами фрилансерів, платити за аутсорс або зайнятися нарощуванням посилальної маси самостійно. Якщо ви впевнені у своїх силах, візьміть лінкбілдинг під свій контроль.
Якщо делегуєте роботу з посилальним профілем досвідченому підряднику, заощадите багато часу та грошей. Не доведеться набивати шишки, переживати про те, що посилання відваляться або складати комерційні пропозиції для власників сайтів.
Першого місяця не варто купувати гест пости або вкладатися в аутріч. Найкраще прогріти майданчик безпечними посиланнями з каталогів і посиланнями у профілях соціальних мереж.
Рекомендації по роботі:
- Максимальне покриття майданчиків різних форматів. Не розміщуйтеся лише у директоріях, охоплюйте інші ресурси.
- Використовуйте майданчики, де публікуються ваші конкуренти.
- Знаходьте незаспамлені ресурси, куди гравці вашої ніші ще не дісталися.
- Намагайтеся налагодити безперервний потік отримання посилань.
Результати SEO після першого місяця просування:
- Зібране семантичне ядро.
- Повний аудит з технічного стану сайту, якості базової оптимізації та юзабіліті.
- Зібрано список конкурентів з перевагами та недоліками, основними механіками просування.
- Розроблено контент-план на найближчий час.
- Фіксація позицій на старті просування.
- Поставлені завдання для програміста.
- Визначення відповідних механік лінкбілдингу.
- Обчислення опорної кількості посилань для просування з урахуванням аналізу конкурентів.
- Вибір виконавців: пошук підрядників/агентств.
2 місяць SEO-просування
У ході першого місяця ми склали план просування сайту по етапах і тепер рухатимемося далі, спираючись на готовий список завдань. Зазвичай перший місяць йде на те, щоб виправити помилки щодо юзабіліті та технічної оптимізації.
Якщо робите ставку на Google, обов’язково доручіть програмісту підігнати сайт під метрики Core Web Vitals і Page Experience. Раніше вебмайстри сперечалися про важливість швидкості завантаження сторінок сайту для успішного просування, а тепер це одне з найпріоритетніших завдань.
План SEO-просування на другий місяць:
- Контроль запровадження правок з технічного аудиту. Слідкуйте за тим, як розробник створює сайт «на стероїдах» і не забувайте додавати до списку нові завдання, якщо знайдете помилки, що втрачені.
- Упорядкування структури сайту. Це є актуальним для нового проєкту. Якщо проєкт старий та базові сторінки під семантику вже є, їх треба проаналізувати та подумати над розширенням структури.
- Розподіл семантики. Згрупуйте запити за категоріями, посадковими та статтями блогу.
- Оптимізація карток товарів та категорій. Для інтернет-магазинів це дуже важливо.
- Опублікування контенту. Створіть посадкові сторінки або відредагуйте старі та не забудьте перевірити щільність ключів.
- Складання метатегів. Створіть оптимізовані title + description, додайте емодзі та перевірте структуру сніппету в емулятор SERP.
- Налаштування відстеження позицій. Якщо протягом першого місяця додали запити до системи збору позицій, не видаляйте базові запити, а перенесіть їх до релевантних груп.
- Підключення додаткових каналів. Витратьте час на створення груп у соціальних мережах, месенджерах та на тематичних майданчиках. Чим раніше це зробите, тим більше передплатників зможете отримати теоретично.
- Підключення нового механіка лінкбілдингу. У ході другого місяця рекомендуємо сконцентруватися на крауд-маркетингу.
Ми готуємо сайт до швидкого старту у Гуглі. Протягом перших місяців необхідно виконати всі підготовчі заходи, щоб алгоритми мали якнайменше претензій до якості SEO-оптимізації. Намагайтеся закрити всі базові завдання і зробити більше, ніж потрібно.

Стаття на тему: Вплив останніх апдейтів Google на лінкбілдинг. Досвід 15 SEO-фахівців
Робота з посиланнями: підключення нової механіки лінкбілдингу
У ході першого місяця ми склали стратегію роботи з посиланням на 6 місяців, визначилися з виконавцями та порахували, скільки грошей приблизно піде на підтримку позитивної динаміки. Тепер підключаємо нову механіку лінкбілдингу, щоб покращити результати.
На допомогу приходить крауд-маркетинг – інструмент отримання природних посилань, який покращує імідж сайту чи компанії. Досвідчені крауд-маркетологи можуть не тільки прокачати посилальний профіль, але і створити позитивний образ сайту, що просувається.
Інструмент підходить будь-яким проєктам: контентним сайтам, SaaS-сервісам, корпоративним порталам, агенціям. Головне – сконцентруватися на якості, а не кількості. При такому підході сайт цілком реально перетворити на відомий бренд на ринку.
Основні рекомендації щодо крауду:
- Вибирайте тематичні обговорення.
- Не рекламуйте сайт «в лоб». Намагайтеся розв’язувати проблеми аудиторії.
- Відмовтеся від покинутих майданчиків.
- Прокачуйте облікові записи на сайтах. За активністю свіжорегів уважно стежать.
- Використовуйте стратегію слідами конкурентів. Копіюйте підхід лідерів ринку, які зросли протягом останніх півроку-рік.
Замовити крауд-посилання можна у кабінеті Referr всього кілька кліків. Просто зареєструйтесь, додайте свій проєкт і розкажіть особистому менеджеру про свої завдання та бюджет. Він розробить грамотну крауд-маркетингову стратегію та проконсультує про інші відповідні механіки лінкбілдингу для вашого сайту.
Читайте кейси просування сайтів крауд-посиланнями та не тільки, а також крауд відгуки від клієнтів Реферра.
Результати SEO-просування після другого місяця роботи:
- Ідеальна внутрішня оптимізація проєкту.
- Корисний для аудиторії контент, оптимізований під ключі.
- Спільноти у соціальних мережах та месенджерах, підготовлені під набір аудиторії.
- Повністю готова семантика, розподілена сторінками.
- Налаштована вебаналітика з цілями та першими даними щодо поведінки аудиторії.
- Допрацьований план публікацій з урахуванням семантичного ядра та особливостей проєкту.
- Підключили нову механіку лінкбілдингу. Посилальний профіль показує позитивну динаміку.
3 місяць SEO-просування
Перші 2 місяці після старту просування сайт треба оптимізувати на максимум, щоб пошукові системи побачили, що на нього варто звернути увагу. Він швидко завантажується, поведінкові фактори хороші, критичних помилок щодо технічного SEO немає, контент оптимізований під запити.
Якщо розраховуєте, що Google вже на третій місяць після старту просування порадує високими позиціями, варто трохи відпустити ситуацію. Наперед передбачити результат неможливо. Якщо проєкт новий, то вихід із «пісочниці» може затягтися на пів року. Ми намагаємося максимально прискорити процес якісним SEO-просуванням.
План SEO-просування на третій місяць:
- Якісне перелінкування. Грамотно розподіліть вагу на решту посадкових після їх публікації на сайті. І не забудьте, що перелінкування має бути корисним для людей.
- Контроль роботи розробника. Якщо фахівець не встиг зробити всі завдання за 2 перші місяці, не забувайте моніторити стан сайту. Наприклад, нові плагіни, які не повинні впливати на фронтенд, можуть зламати структуру URL або додати теги для заборони індексації.
- Поліпшення поведінкових чинників. Намагайтеся покращити глибину перегляду, час візиту та інші метрики. В ідеалі, треба отримати якнайбільше постійної аудиторії.
- Робота із UGC-контентом. Коментарі, відгуки, відповіді на запитання та інші формати.
- Розширення кількості посадкових сторінок. Додавання нових статей, карток товарів, матеріалів у блог чи сторінок під послуги.
- Оптимізація фільтрів. Грамотне опрацювання сторінок з фільтрами допоможе збільшити релевантність сторінок та отримати додатковий трафік.
- Підключення третьої механіки лінкбілдингу. На перше місце виходять гостьові пости та користь, яку вони можуть принести.
Вебмайстри починають купувати посилання раніше третього місяця активного просування, і це не можна назвати помилкою. Лінки на головну сторінку ніколи не будуть зайвими. А ось якщо розміщувати посилання на посадкові сторінки, які ще перебувають у стадії розробки, у користувачів виникнуть претензії.
Активне просування посиланнями допомагає проєкту швидше набрати вагу у пошукових системах та скоротити термін виходу з «пісочниці». У цей період дуже важливо заслужити довіру пошукових систем. Сфокусуйте увагу на якості, а не кількості розміщень і зможете отримати користь з лінкбілдингу.
Робота з посиланнями: зберігаємо позитивну динаміку
У ході третього місяця активного просування настає час підключати складніші механіки лінкбілдингу. Крауд-маркетинг не зупиняємо, а от від сабмітів можна тимчасово відмовитися. Звичайно, якщо встигли набрати достатньо згадок і тепер можна переключитися на інші інструменти.
Результати за 2 перші місяці можуть відрізнятися залежно від ніші, підходу до лінкбілдингу та бюджету на посилання, але у всіх випадках важливо зберігати позитивну динаміку. Якщо закінчилися вузькоспрямовані та регіональні майданчики, подумайте про розширення географії та підключення загальнотематичних сайтів.
Основні правила роботи з гест постами:
- Стаття не має виглядати як відверта реклама. Сфокусуйтеся на користі цільової аудиторії, а посилання буде приємним доповненням.
- Розповідайте про продукти та послуги. Матеріали, які зроблені за шаблоном ніхто не читає та особливо користувачі не переходять за посиланнями.
- Розміщуйте на тематичних майданчиках. Намагайтеся підбирати максимально релевантні проєкти та не шкодуйте на них гроші.
- Відповідайте на коментарі. Гостьові пости на гарних майданчиках збирають десятки, а то й сотні відгуків.
Після закінчення третього місяця настає час робити перший зріз результатів посилального просування. Проаналізуйте профіль в Ahrefs: DR, динаміка донорів, що посилаються, анкор-лист, розподіл за типами посилань.
І не забудьте чекнути позиції на запити для сторінок, які активно рухалися посилальним. Швидше за все, динаміка по них буде кращою, ніж у посадкових з мінімальною кількістю згадок на зовнішніх сайтах. Хоча якщо делегували лінкбілдинг недосвідченому фрилансеру, результат може бути протилежним.
Результати SEO-просування після третього місяця:
- Запуск активного процесу лінкбілдингу.
- Чітка динаміка посилальної маси.
- Зріз за позиціями за 3 місяці.
- Поліпшення поведінкових чинників.
- Поліпшення видимості у пошукових системах.
- Збільшення кількості оптимізованих посадкових сторінок.
- Перші суттєві результати від розміщення посилань.
4 місяць SEO-просування
Якщо в перші 3 місяці сайт бовтається за ТОП-100 і не набирає видимості навіть за низькочастотними ключами з мінімальною конкуренцією, необхідно провести глибокий аналіз та спробувати визначити причини. Така ситуація є стандартною для нових сайтів без історії у складних нішах.
Іноді вебмайстри припускаються помилок і не помічають критичних проблем з технічною оптимізацією. Наприклад, вони змінюють SEO-плагін і не перевіряють дефолтні налаштування. Потім виявляються, що категорії вилетіли з індексу, тому що в плагіні була заборона обходу роботами.
План SEO-просування сайту на четвертий місяць:
- Нарощування посилальної маси. Якщо динаміка дуже слабка, є сенс збільшити інтенсивність лінкбілдингу. Не завадить навіть спланований посилальний вибух із гарними поведінковими чинниками.
- Моніторинг посилань. Слідкуйте, щоб лінки не відвалювалися, тому що спадний тренд обов’язково приверне увагу алгоритмів.
- Розширення семантики. Періодично з’являються запити стосовно подій, які можуть принести хороший трафік при мінімальних зусиллях.
- Збільшення кількості посадкових сторінок. Навіть під свіжу семантику.
- Аналіз внутрішньої оптимізації. Тримайте руку на пульсі проєкту, щоби вчасно виявити критичні проблеми.
- Аналіз комерційних чинників конкурентів. Періодично слідкуйте за тим, що змінюється на сайтах ключових гравців та намагайтеся зробити більше.
- Підключаємо нову, більш сучасну механіку лінкбілдингу. Відразу за гостьовим постінгом активуємо ще один хардкорний інструмент – outreach.
За підсумками четвертого місяця вже можна судити про те, наскільки добре сайт набирає видимість у пошукових системах. Якщо базові завдання з технічного SEO закриті, постійно публікується оптимізований контент, посилальна маса зростає як на дріжджах, а зростання позицій немає, потрібно почекати.
Робота з посиланнями: додаємо ще один ефективний метод
У ході четвертого місяця вже треба підключати важку артилерію — аутріч. Крауд-маркетинг та гостьові статті розміщуємо у колишньому форматі, але зміщуємо фокус у бік «найжирніших» посилань, які приносить аутрич. Грамотно налагоджений контакт із власником трастового майданчика дозволить отримувати згадки на постійній основі.
Аутріч — «старший брат» крауд-маркетингу. Сенс той самий — розміщення природних посилань із фокусом на розв’язання проблем аудиторії. Наприклад, у статті про ремонт автомобілів ненав’язливо розповідаємо про кращий автосервіс та отримуємо цільовий трафік разом із відкритим для індексації посиланням.
Основні правила роботи:
- Обирайте тематичний майданчик. Алгоритми пошукових систем постійно навчаються, щоб відрізняти SEO-лінки від природних. Розбіжність тематик — один із найтривожніших сигналів.
- Доведіть експертність. Розкажіть вебмайстрам, як можна покращити існуючий матеріал.
- Використовуйте елементи додаткової цінності. Додайте промокод, контент, що завантажується, або інфографіку, щоб користувачі краще запам’ятали ваш проєкт і захотіли на нього перейти.
- Розміщуйте повторно. Відстежуйте динаміку і якщо помітите, що посилання допомогли покращити позиції чи поведінкові чинники, періодично співпрацюйте із цими майданчиками.
Аутріч дуже складний для новачків, тому що треба вміти знаходити підхід до кожного вебмайстра.
Результати SEO-просування після четвертого місяця:
- Стабільне одержання нових посилань.
- Чітка динаміка посилальної маси.
- Зріз за позиціями за 4 місяці.
- Поліпшення поведінкових чинників.
- Збільшення кількості оптимізованих посадкових сторінок.
5 та 6 місяць SEO-просування
Ми вже говорили, що план просування сайту по місяцях може змінюватись залежно від особливостей проєкту. Зазвичай список заходів для п’ятого та шостого місяця не дуже відрізняється, тому їх можна об’єднати в один список.
Серед оптимізаторів заведено, що результати пошукового просування повинні бути помітні через 6 місяців після запуску активного просування. Насправді ситуація з реальним проєктом може відрізнятися. Одні сайти отримують перші позиції щодо НЧ та СЧ вже через 2-3 місяці, а позитивна динаміка щодо ВЧ може сформуватися і через рік.
План SEO-просування сайту для 5-6 місяців:
- Збільшення інтенсивності лінкбілдингу. Якщо проєкт добре набирає видимості, розміщення на трастових ресурсах допоможуть не втратити буст і навіть пришвидшити процес.
- Розширення семантики. Намагайтеся охопити якнайбільше запитів і не концентруватися тільки на високочастотниках. Вони хоч і дають багато трафіку, але в конкурентних нішах пробитися ними складно.
- Збільшення кількості посадкових сторінок. Якщо уперлися в стелю і далі рухатися нікуди, сконцентруйтеся на контенті UGC. Ніхто не забороняє просувати сторінки коментарями, запитаннями чи відгуками.
- Публікація контенту у блог. Корисні статті збільшують лояльність цільової аудиторії, підвищують конверсію та дають покази за додатковими ключами. Для інтернет-магазинів блог також важливий, там можна порівнювати товари, робити огляди тощо.
- Залучення постійної аудиторії. У цьому допомагає корисний контент та інструменти додаткової цінності.
- Аналіз технічного стану. Слідкуйте за тим, щоб швидкість завантаження не падала. Особливо якщо підключаєте нові віджети від сторонніх сервісів.
- Аналіз конкурентів. Моніторте оновлення у ключових гравців ніші, щоб знати про глобальні події та швидко коригувати стратегію у разі потреби.
- Зберігаємо динаміку та рухаємося вперед без зупинок. Головне завдання полягає в тому, щоб не допустити відтоку посилань.
Робота з посиланнями: не зупиняємось на досягнутому
Якщо змогли побудувати ефективну стратегію лінкбілдингу і вона дозволила швидко зайти в конкурентну нішу, через 6 місяців активного просування не можна розслаблятися. Підтримуйте темп на постійній основі, щоб не втратити накопичений траст і отримати крутіший буст в органічній видачі.
Працюйте з крауд-маркетингом, гест постами, аутрічем та підключайте інші механіки лінкбілдингу. Як опору використовуйте нашу статтю про 60+ методів нарощування посилань, яку ми постійно оновлюємо та додаємо нові інструменти.
Якщо бачите, що динаміка посилальної маси поступово погіршується, збільште кількість розміщень та обов’язково поставте посилання на моніторинг. Ця опція є у популярних біржах посилань та сторонніх сервісах.
Загальні поради щодо лінкбілдингу:
- Створюйте природний посилальний профіль. Чим більше механік використовуєте, тим краще.
- Не переборщіть з анкорними посиланнями. Вони допомагають просунути «жирні» запити, але при неправильному використанні можуть завдати шкоди проєкту.
- Уважно стежте за конкурентами. Розміщуйте на майданчиках з посилального профілю лідерів ніші.
- Не бійтеся посилального вибуху. Якщо він природний, у пошукових систем не буде претензій.
- Делегуйте завдання. Грошей витратите більше, але й результати будуть крутішими.
Лінкбілдинг має стати ключовою ланкою стратегії просування вашого проєкту. Без якісних посилань сайт може довго тупцювати на місці. Якщо збираєтеся просувати проєкт на міжнародних ринках, відразу закладайте суму мінімум із трьома нулями на розвиток посилального профілю.
Результати після 5-6 місяців:
- Стабільне одержання нових посилань.
- Чітка динаміка посилальної маси.
- Зріз за позиціями за 6 місяців.
- Поліпшення поведінкових чинників.
- Збільшення кількості оптимізованих посадкових сторінок.
- Ідеальна внутрішня оптимізація проєкту.
- Накопичений траст у пошукових системах.
- Видимість у Гуглі за тематичними запитами.
- Точний план дій на довгостроковий період.
Не забувайте, що пошукова оптимізація не спринт, а марафон. Перемагають проєкти, які регулярно доводять пошуковим системам, що вони варті високих позицій. Якщо перестанете покращувати сайт через 2-3 місяці після старту просування, видимість може сильно впасти.
План просування відрізняється залежно від типу проєкту, тому рекомендуємо скористатися чеклістом від Collaborator. У ньому зібрано 90 завдань, які необхідно виконати для якісної SEO-оптимізації сайту.
Багато вебмайстрів ігнорують відстеження позицій і не приділяють цьому завданню достатньо уваги. Виберіть один із сервісів та оновлюйте позиції хоча б кілька разів на місяць. А ще краще після кожного циклу застосування правок на сайті. Переписали метатеги — згодом оновили позиції й так по колу.
Висновок
У планах на кожен місяць ми виділили ключові завдання, які впливають на успішне просування у пошукових системах. Найкраще скласти список заходів під свій проєкт та тримати його під рукою, щоб не забути про важливі завдання та вчасно їх виконати.
Інтернет-магазинам та сайтам послуг треба робити ставку на комерційні фактори. Ефективність просування інформаційних проєктів залежить від якості контенту та додаткової цінності. Сервіси набирають вагу завдяки гарним поведінковим факторам та грамотному контент-маркетингу.
Універсальним інструментом для всіх типів проєктів є лінкбілдинг. Посилання потрібні інтернет-магазинам, інфосайтам, корпоративним проєктам, SaaS. Приділіть увагу посилальному профілю та зможете підкорити ТОП у будь-яких нішах.

Посилальний профіль став ближчим по якості та кількості до конкурентів. Трафік зростає кожного місяця на 10%, якщо клієнт ще продовжує співпрацю, то продажі зросли також)
+150
доменів, що посилаються
+13К
відвідувачів на добу
Проконсультуйтесь
Бажаєте делегувати просування сайту посиланнями, але все ще маєте сумніви?
Зверніться до менеджера, щоб дізнатися про всі можливості лінкбілдингу з Referr для
вашого бізнесу 🤝




