Referr - Система крауд-маркетингу

SEO-просування нового сайту у 2024 році. Покроковий алгоритм

Автор: Ігор Рудник
11 Грудня 2023

Ігор Рудник
Ігор Рудник
Керівник referr.com.ua

Згідно з дослідженням від 2023 року, на добу запускається 252 тисячі сайтів.

Неймовірна цифра, чи не так?

Якщо сайт є основою вашого бізнесу і ви розраховуєте залучати клієнтів з інтернету, то абсолютно точно доведеться постаратися, щоб виділитися і зайняти провідні позиції у видачі Google.

У цій статті я розповім про грамотне SEO-просування нового сайту: з чого почати просування молодого сайту і як не допустити поширених помилок. 

У статті будуть відповіді на запитання:

  • Чи можна просунути новий сайт самостійно?
  • Скільки потрібно посилань для просування молодого сайту?
  • Як робити лінкбілдінг в Україні та за кордоном?
  • Скільки потрібно посилань для розкручування нового сайту?
  • Як зробити внутрішню оптимізацію нового сайту своїми руками?
  • Як зробити зовнішню оптимізацію сайту.

Підписуйтесь на офіційний телеграм-канал Referr і наш лінкбілдінг чат. Там на вас чекає безліч корисного контенту з просування сайтів посиланнями по Україні та за кордоном, рубрика «механіка лінкбілдінгу», де ми розповідаємо про безкоштовні методи отримання посилань, регулярні Q/A сесії з експертами ніші, безкоштовні шаблони стратегій, добірки майданчиків тощо.

Зміст
  1. Зробити сайт
  2. Оптимізація сайту з нуля: технічний аудит
  3. Визначаємо та усуваємо основні технічні помилки
  4. Усунення основних помилок у юзабіліті при просуванні сайтів з нуля
  5. Додавання до панелі вебмайстрів
  6. Реєстрація у довідниках та каталогах сайтів
  7. Реєстрація у картографічних сервісах
  8. Реєстрація на сайтах пошуку роботи
  9. Реєстрація на сайтах відгуків
  10. Посіви на форумах та у цільових спільнотах
  11. Гостьові статті та аутріч для молодого сайту
  12. Скільки потрібно посилань для просування нового сайту
  13. Відстежуємо ефективність лінкбілдінгу
  14. Коротко про головне
  15. Що ще можна подивитися для успішного просування нового сайту

Зробити сайт

1 етап: робимо гарний сайт.

Фізично зробити сайт — це 10% успіху, якщо не менше.

Зробити сайт, який буде адаптований під пошукові системи, в якому буде закладено масштабованість, грамотну структуру, правильну технічну реалізацію — вкрай складно.

Оптимізація сайту з нуля: технічний аудит

2 етап просування: робимо SEO-аудит сайту.

На фінальній стадії підготовки нового проєкту до запуску, рекомендую зробити його SEO-аудит. Оскільки вся робота може бути зведена нанівець банальними помилками з боку програмістів за відсутності грамотного ТЗ.

Найчастіші помилки в SEO нового сайту:

  1. дублі сторінок;
  2. нескінченна генерація сторінок різними фільтрами на сайті;
  3. неправильні теги H1-H6;
  4. відсутні метатеги;
  5. забули відкрити для індексації;
  6. відсутність карти сайту;
  7. і десятки інших помилок, які іноді доходять до абсурду.

Що робити, якщо ви не SEO-фахівець і не можете самостійно створити завдання на впровадження SEO-вимог?

Варіант 1

Перечитати всі статті в інтернеті, намагатися розібратися та на їх основі скласти свій чеклист.

Варіант 2

Звернутися до фахівців. Якщо на етапі створення сайту ви оберете компанію, або окремого фахівця, з ким працюватимете з SEO-оптимізації нового сайту — це буде найкращим рішенням.

SEO-фахівець, якому я довіряю з питань технічної оптимізації нового сайту — Сергій Кокшаров.

Коли ви запускаєте сайт, неважливо, це перший сайт у вашому житті або сотий, зробіть самостійно 10 хвилинний аудит за допомогою SEO-чеклисту на сайті collaborator.pro:

Це зменшить ймовірність помилки внаслідок людського фактора і дозволить вам ставити правильні запитання виконавцям та консультантам під час просування нового сайту в пошукових системах.

Якщо ви не впевнені в тому, що при ручному аудиті будуть враховані всі помилки, рекомендую скористатися інструментом sitechecker.pro:

До кожної помилки додається докладний опис та рекомендації щодо її усунення.

Також в інструменті можна перевірити:

  1. оптимізацію контенту;
  2. зображення;
  3. пошукову оптимізацію;
  4. зовнішні та внутрішні посилання;
  5. швидкість вебсторінки;
  6. посилання на сайт.

Цих показників цілком достатньо для фундаментального опрацювання сайту.

Для наших читачів Sitechecker надає 50% знижку на перший місяць будь-якого тарифу за промокодом «Referr»!

Визначаємо та усуваємо основні технічні помилки

3 етап просування нового або молодого сайту: усуваємо технічні помилки, адже деякі можуть бути критичними при просуванні сайту.

Тут ми розберемо основні технічні помилки, на які варто звернути увагу перед розкруткою нового сайту з нуля.

Файл robots.txt

Robots.txt — це текстовий документ, в якому наведено параметри для індексації сайту. Перевірити правильність вашого robots.txt можна за допомогою спеціального інструменту від Google.

Файл robots.txt повинен бути коректно складеним, завантаженим у корінь сайту та містити декілька обов’язкових директив.

Докладніше про складання robots.txt можна дізнатися з довідки Google.

XML карта сайту

Карта сайту (Sitemap) — це XML-файл, у якому перераховано весь важливий контент сайту. Усі сторінки/файли, призначені для ранжування в пошукових системах, мають бути вказані на карті сайту.

Створити картку XML можна двома способами:

  • за допомогою зовнішнього онлайн-генератора;
  • за допомогою модуля або внутрішнього генератора для конкретної CMS.

Більше про створення XML-карти можна дізнатися зі статті.

Визначення головного дзеркала для нового сайту

Пошукові системи сприймають домен з «www» і без «www» як два різні сайти. Для того, щоб допомогти їм правильно індексувати та ранжувати сайт, необхідно поставити 301-редирект із другорядного домену на основний. Цей редирект ще називають головним дзеркалом.

Дублі головної сторінки

Пошукові системи не схвалюють дублювання посилань на ту саму сторінку сайту. Щоб уникнути неприємних наслідків, рекомендуємо позбутися дублів головної сторінки в першу чергу.

Завдання можна вирішити за допомогою налаштування CMS або редиректів.

SEF URL (людино-зрозумілі урли)

Створюйте зрозумілі користувачеві URL-и для сторінок сайту. Вони мають бути короткими та передавати загальний зміст сторінки.

Швидкість завантаження сайту

Швидкість завантаження сайту впливає на досвід користувача, коефіцієнт конверсії та сприяє визначенню позицій сайту в пошуковій видачі. Якщо ви хочете потрапити на перші позиції, радимо звернути увагу на цей фактор перед стартом просування.

ШВИДКІСТЬ ЗАВАНТАЖЕННЯДЕСКТОПНА ВЕРСІЯАДАПТИВНА ВЕРСІЯ
Гарна<1 сек.<1,6 сек.
Середня1—2 сек.1,6—3 сек.
Погана>2,1 сек.>3 сек.

Перевірити поточну швидкість завантаження сайту можна за допомогою Google PageSpeed ​​Insights. Також там можна отримати рекомендації щодо покращення цього показника.

Зміст

Минув той час, коли контент на сайті розміщувався виключно для SEO. Нині все набагато складніше. Пам’ятайте, що кожен абзац і кожна стаття на сайті написана насамперед для відвідувача.

Чим кращим буде контент, тим більше користі він принесе сайту. Намагайтеся створювати унікальні за змістом матеріали, дослідження, гайди, відео та дистрибутувати їх усіма можливими каналами.

Не забувайте і про SEO-оптимізацію свого контенту.

H1-H4

На кожній сторінці сайту мають бути прописані заголовки та підзаголовки (H1-H4). Завжди перевіряйте це під час верстки контенту.

Пам’ятайте, що H1-H4 підказують пошуковим системам про зміст сторінок. Це допомагає правильно ранжувати їх та видавати користувачеві за потрібними пошуковими запитами.

Title та Description для інформаційних сторінок

Всі сторінки сайту потребують правильно прописаних заголовків «title» та описів «description». Вони відображаються у сніпеті пошукової видачі.

Ці метатеги мають бути унікальними (зокрема для інформаційних сторінок). Текст title і description має бути змістовним і описувати суть сторінки кількома словами. Крім цього, у метатегах заведено вписувати ключові слова, за якими плануєте ранжуватися.

Також є невеликі рекомендації щодо кількості символів: title 50-80 символів, description 150-200 символів. Це не категорично, але символи поза нормами просто не будуть сприйняті пошуковими роботами.

Оптимізація мобільної версії

Новий сайт потрібно одразу запускати з гарною оптимізованою мобільною версією. Зараз без грамотно налаштованої адаптивної версії успішна розкрутка нового сайту просто неможлива! Велика кількість користувачів інтернету серфлять з гаджетів (смартфонів, планшетів тощо).

Якщо хочете просунути новий сайт у ТОП, то вам просто потрібна якісна мобільна верстка, яка здатна динамічно підлаштовуватися під різні формати дисплеїв.

У мережі є багато сервісів, які перевіряють сайти на адаптивність. Найпопулярніший — безкоштовний сервіс Google.

Усунення основних помилок у юзабіліті при просуванні сайтів з нуля

4 етап просування нового сайту: працюємо над покращенням юзабіліті.

З технічними аспектами розібралися. Тепер перейдемо до юзабіліті сайту. Що варто врахувати перед початком просування нового сайту в пошуковій системі Google?

Якою має бути структура сайту

Структура сайту повинна бути зрозумілою і простою, щоб користувач міг легко зорієнтуватися. Переконайтеся, що всі важливі компоненти легкодоступні та знаходяться у звичному для користувача місці. Для нового сайту варто одразу зробити хорошу структуру, щоб потім не переробляти.

Намагайтеся скоротити кількість підсторінок, щоб користувачеві було легко знайти потрібну інформацію.

Шрифти, що легко читаються

Відвідувачу має бути максимально комфортно читати контент на сторінках. Для цього слід використовувати прості шрифти без засічок (arial, roboto тощо).

Також не рекомендуємо перенасичувати контент жирним шрифтом, курсивом та Caps Lock.

Щоб перевірити, наскільки вдало підібрано шрифт на сайті, спробуйте прочитати великий матеріал (понад 5 тис. символів). Якщо вам нічого не заважало і не хотілося відвести погляд, шрифт підібраний правильно.

«Хлібні крихти»

«Хлібні крихти» — це навігаційний ланцюжок, який показуватиме весь шлях відвідувача сайту від головної сторінки до поточної.

Більшість сайтів не звертають увагу на цей показник, хоча він відіграє важливу роль у юзабіліті. Якщо ваш сервіс на WordPress та «хлібні крихти» не додані до шаблону, їх можна налаштувати сторонніми плагінами.

Сторінки з помилкою 404

Коли користувач вводить на сайті неправильну адресу або натискає на бите посилання, то сайт повинен видати стандартний код відповіді HTTP — Not Found («Помилка 404»).

Як тільки користувач бачить цю сторінку, він відразу спробує зрозуміти, в чому проблема. Наше завдання полягає в тому, щоб оформити сторінку 404 так, щоб користувачеві було простіше зорієнтувати та зрозуміти, який крок зробити далі.

Биті посилання

Виявити биті посилання на сайті можна за допомогою програми Screaming Frog. Як і багато інших помилок (H1-H4, title, description тощо).

Якщо на сайті все ж таки є такі посилання, рекомендуємо поставити редирект на головну сторінку або сторінку, релевантній тематиці посилання.

Кнопки замовлення дзвінка/послуги

Основні кнопки: реєстрація, зворотний дзвінок, замовлення тощо, повинні розташовуватись у шапці сайту та наприкінці сторінки.

Радимо не перевантажувати форми зворотного зв’язку/реєстрації. З основної інформації достатньо номера телефону та email.

Контакти

Контакти представників сайту мають бути вказані у футері та на окремій вкладці. Якщо ж у вас інтернет-магазин або сайт, що надає послуги, обов’язково дублюйте цю інформацію в шапці.

Контакти завжди мають бути у полі зору. Повинні бути більшими за звичайний шрифт, добре контрастувати з фоном, містити код міста.

Документи

Не забувайте додавати на сайт потрібні документи. Зазвичай їх розташовують у футері або в особистому кабінеті користувача. 

Список документів залежить від діяльності компанії. Уточнюйте це питання у юристів.

Посилання на соціальні мережі

Посилання на актуальні сторінки компанії в соціальних мережах повинні, як і контакти, бути присутніми у футері сайту. 

Крім цього рекомендуємо продублювати їх у блозі вгорі сторінки або зробити рядок збоку, який буде рухатися, коли ви скролитимете сторінку.

Чат підтримки

Дуже важливий елемент сайту. Чат підтримки — швидка відповідь на запитання користувача. Можливо оснащений чат-ботом.

Важливо! Протестуйте необхідність чату підтримки безпосередньо для вашого сайту. Бувають ніші, в яких такий чат не є обов’язковим і, більше, може дратувати користувачів. А це погано позначається на показниках.

Додавання до панелі вебмайстрів

5 етап просування нового сайту: додаємо його до Google Search Console.

Після коректного запуску сайту, обов’язково додайте його до панелі вебмайстрів Google.

Дії, які потрібно виконати після додавання:

  1. додати карту сайту;
  2. налаштувати повідомлення про падіння сайту на email та мобільний телефон;
  3. мінімум 1 раз на тиждень заходити у панель вебмайстра та переглядати історію сканування сайту, динаміку позицій, індексацію та інше.

Детальні інструкції щодо додавання сайту у Google Search Console.

Навіщо взагалі додавати сайт до Google Search Console?

За допомогою вебмайстра можна вирішити два типи завдань:

  1. управління індексацією сайту;
  2. відстеження коректності індексування, технічної відповідності сайту вимогам пошукових систем та деяких метрик ефективності ресурсу.

А якщо детальніше, то інструменти вебмайстра дозволяють:

  • Переконатись у тому, що пошукові роботи знаходять та сканують ваш сайт.
  • Звернути увагу пошукових роботів на нові сторінки або запитати повторне індексування оновленого контенту.
  • Проаналізувати трафік, який надходить на ваш сайт (відстежити, за якими запитами його сторінки з’являються в результатах пошуку та як часто користувачі переходять за ними).
  • Дізнатися про проблеми з індексуванням та отримати рекомендації щодо їх усунення.
  • Переглянути зворотних донорів сайту.
  • Вибрати пріоритетний регіон для показу вашого сайту під час видачі.
  • Оцінити, чи правильно відображається сайт на всіх видах гаджетів.

Реєстрація у довідниках та каталогах сайтів

Ви можете подумати, що даний метод отримання посилань вже давно вмер і маєте рацію … але лише частково.

Вмерли методи автоматичного прогону тисячами дошок оголошень сайтів та каталогів. Вірніше, як послуга вони продовжують жити, але як метод ефективного просування сайту ні.

Велика кількість посилань із подібних низькопробних каталогів ведуть до штучного посилального вибуху:

І, як наслідок, санкцій із боку пошукової системи.

Рекомендую виділити кілька десятків тематичних каталогів, куди ви можете додати ваш сайт вручну з якісними описами.

Насамперед зверніть увагу на Google My Business.

Додавання до подібних каталогів та довідників дозволить вам не тільки отримати посилання на ваш сайт, але й цитованість у вигляді URL-адреси вашої компанії, назви ТОВ тощо.

Потрібні природні посилання із каталогів для просування нового сайту? Пропонуємо вам унікальні, вигідні SEO-пакети від Referr. Щоб дізнатися більше про них, просто напишіть нашим менеджерам у чат

Реєстрація у картографічних сервісах

Далі розглянемо етапи просування нового чи молодого сайту посиланнями. Картографічні сервіси при просуванні нового сайту дозволяють отримати якісне зворотне посилання на ваш сайт, процитувати URL-адресу сайту та іншу юридичну інформацію.

Що важливіше, вони дозволяють вам отримувати клієнтів та замовлення з пошукових систем та внутрішньої аудиторії сервісів.

Почніть з додавання нового сайту до:

  1. 2gis.ua;
  2. Tripadvisor.

Важливо не тільки правильно підібрати майданчик для розміщення зворотного посилання, а й ретельно заповнити необхідну інформацію про компанію. Що має бути у картці компанії:

  1. Назва компанії (фізична чи юридична);
  2. Логотип та інші фотографії (офісу, товарів тощо);
  3. URL-адреса сайту;
  4. Фізична та/або юридична адреса компанії;
  5. Способи зворотний зв’язок: email, телефон, месенджери;
  6. Посилання на профілі у соціальних мережах;
  7. Як дістатися (орієнтири, транспортна розв’язка тощо);
  8. Графік роботи;
  9. Особливості: WiFi, паркування, способи оплати (готівковий/безготівковий розрахунок) тощо;
  10. Для інтернет-магазинів: картки популярних товарів та ціни;
  11. Для сайтів послуг: види послуг та ціни;
  12. Відповіді на часті запитання;
  13. І інше (залежно від вибраного картографічного сервісу).

Реєстрація на сайтах пошуку роботи

Сайти пошуку роботи є відмінним джерелом посилань під час просування сайту з нуля. 10-20 якісних посилань ви зможете отримати просто зареєструвавшись у них. І знову ж таки, ви зможете процитувати URL-адресу сайту, юридичну назву та іншу комерційну інформацію.

Почніть із:

  1. work.ua;
  2. rabota.ua;
  3. jobs.ua.

Реєстрація на сайтах відгуків

Сайти відгуків під час просування нового сайту дозволяють отримати не тільки посилання, але й створити позитивну тональність навколо бренду.

Зареєструвавшись на сайтах відгуків, ви можете отримати 30-70 посилань, залежно від тематики ваших проєктів. Якісних сайтів відгуків існує понад 100.

Почніть із найбільш популярних:

  1. otzyvua.net;
  2. top20.ua;
  3. vidhuk.com.ua.

Також ви зможете отримати внутрішній трафік відгуків, якщо перебуватимете на верхніх позиціях у своїх рубриках. Актуальна методика SEO просування молодих сайтів.

Посіви на форумах та у цільових спільнотах

Бажання розповісти про свій сайт у спільнотах, де це оцінять — максимально природно.

Рекомендуємо робити так:

  1. знаходити свіжі тематичні гілки у спільнотах;
  2. реєструватися на майданчиках;
  3. допомагати людям розв’язувати їхні питання;
  4. у процесі залишати посилання на свій сайт, де це доречно.

Взаємодія з аудиторією через коментарі на сторонніх майданчиках називається крауд-маркетингом.

В результаті крауд-маркетингової кампанії ви отримуєте:

  1. увагу аудиторії;
  2. реферальний трафік;
  3. релевантні посилання.

Якщо ви припустилися мінімум помилок на етапі підготовки сайту до запуску, проіндексували сайт і переконалися, чи не з’явилися помилки, починайте розвивати проєкт і паралельно працювати над посиланнями.

Дуже важливо стабільно працювати над появою нових зворотних посилань та згадок на ваш сайт. Сплануйте планомірний приріст посилань із різних джерел та працюйте над цим.

Динаміка посилального профілю має бути така:

Ще раз. Важливо постійно працювати над нарощуванням посилальної маси з різних джерел.

Гостьові статті та аутріч для молодого сайту

Ще один не менш ефективний спосіб лінкбілдінгу для нових сайтів — гостьові статті (гест пости).

Гест пости допоможуть сайту:

  • залучити вмотивовану аудиторію;
  • продемонструвати рівень експертності у ніші;
  • спровокувати зростання позицій сайту у пошуковій видачі;
  • забезпечити позитивну динаміку посилального профілю;
  • створити навколо бренду позитивну тональність.

При написанні гостьових матеріалів дуже важливо дотримуватися правил:

  1. Менше тексту, більше візуального контенту. Скриншоти, інфографіка, відео, гіфки тощо. Процитуйте візуально кожен підзаголовок матеріалу. Так читачам простіше та наочніше пояснювати складні речі.
  2. Уникайте складної термінології. Якщо гест пост все ж таки передбачає терміни, то обов’язково поясніть їхній зміст.
  3. Витримуйте послідовність розповіді.
  4. Форматуйте текст. Цитати, H1-H4, марковані списки, таблиці, жирний шрифт, зафарбовування кольором та інше.
  5. Завжди посилайтеся на першоджерело, якщо ви спираєтеся на наукові статті/дослідження.
  6. Не створюйте суцільне полотно тексту. Розбивайте статтю на невеликі абзаци за 2-3 речення. В ідеалі 1 абзац = 1 думка.
  7. Пишіть від себе та публікуйтеся під своїм ім’ям. Не бійтеся брати на себе відповідальність за контент, якщо майданчик передбачає вказування автора матеріалу.

Скільки потрібно посилань для просування нового сайту

З робочими методами лінкбілдінгу для нового сайту ми розібралися. Тепер порахуймо, скільки посилань потрібно для просування нового або молодого сайту з нуля.

Нам слід визначити своїх прямих конкурентів. Для цього заходимо до Ahrefs на сторінку домени-конкуренти:

Обираємо тих, які є ідентичними за тематикою.

Кожного обраного конкурента дивимося детальніше. Зупиняємось на 2-3 молодих, перспективних сайтах.

Визначаємо середню кількість унікальних донорів усіх вибраних конкурентів — це буде рекомендована кількість лінків.

При цьому не забувайте, що просування нового сайту (як і будь-якого іншого) має бути планомірним. Якщо середня кількість лінків — 130, то стратегія має виглядати так: 1 місяць — 10 лінків; 2 місяць — 20 лінків; 3 — 30 тощо.

Однак, хочу зауважити, що це не остаточні цифри. Точнісінько визначити скільки вашому сайту потрібно посилань та бюджету, щоб зайняти передові позиції у видачі Google не можливо. Але від цієї кількості можна сміливо відштовхуватись при розробці індивідуальної стратегії просування нового сайту.

Відстежуємо ефективність лінкбілдінгу

Просування сайтів посиланнями — процес аж ніяк не швидкий. Якщо ви все ж таки налаштовані на плідну довгострокову роботу з побудови посилального профілю, вам необхідно визначитися з інструментарієм для відстеження ефективності своєї стратегії.

Ось кілька відповідних інструментів:

  1. Google Analytics показує дуже багато цікавих даних про ваш сайт та його відвідуваність. Серед них пошуковий трафік, розподіл каналами, переходи, ефективність кампаній тощо.
  2. Google Search Console аналізує ключові слова, беклінки, перевіряє індексацію URL-ів, визначає помилки з технічного боку та з боку юзабіліті, оптимізує показники, сканує сторінки на відкритість для роботів.
  3. Ahrefs — найбільш топовий інструмент для лінкбілдінгу. Показує динаміку посилальної маси, кількість донорів, беклінки, анкор лист, типи посилань, конкурентів, DR і багато іншого.
  4. Serpstat показує динаміку позицій за ключовими запитами, конкурентами, пошуковим трафіком та інше.

Коротко про головне

Підсумуймо, з чого почати стратегію просування для нових сайтів:

  1. Фінішуємо роботи. Закінчуємо всі внутрішні роботи та доопрацювання.
  2. Проводимо технічний аудит. Вручну або за допомогою інструментів.
  3. Усуваємо основні технічні помилки. Перевіряємо наявність та/або коректність: robots.txt, XML-карти, головного дзеркала, дублів, ЧПУ внутрішніх URL-ів, швидкості завантаження сайту, контенту, H1-H4, title та description у сторінок, адаптивну версію сайту.
  4. Усуваємо основні помилки у юзабіліті. Перевіряємо коректність структури сайту, шрифти, визначаємо наявність «хлібних крихт», дивимося на дизайн і зрозумілість сторінок з помилкою 404, фіксуємо биті посилання, дивимося на наявність кнопок замовлень/дзвінків, юридичних документів, посилань на соціальні мережі, чату підтримки, актуальність номерів телефону та emails.
  5. Додаємо сайт у Search Console.
  6. Обираємо методи лінкбілдінгу. Найбільш слушні для просування нових сайтів: реєстрація у довідниках, каталогах, картографічних сервісах, на сайтах пошуку роботи, у відгуках; крауд-маркетинг, аутріч та гостьові статті.
  7. Визначаємо кількість посилань для просування. Розподіляємо їх та прораховуємо приблизний бюджет на лінкбілдінг.
  8. Вибираємо інструменти для відстеження ефективності стратегії. Краще використовувати 2-3 непересічних за показниками.

Пам’ятайте, що перші видимі результати від лінкбілдінгу ви отримаєте не раніше ніж через 3-6 місяців. Тому рекомендуємо перший зріз ефективності робити саме в цей період і ґрунтуючись на цих даних коригувати стратегію.

Що ще можна подивитися для успішного просування нового сайту

Рекомендую звернути увагу на наш YouTube канал. Там ви знайдете записи сесій питань відповідей з експертами, які проходять у телеграм-каналі Referr та корисні відео на актуальні теми у ніші лінкбілдінгу.

Декілька останніх відео на тему статті:


Бажаєте отримувати природні посилання на ваш сайт вже сьогодні? Реєструйтеся на біржі крауд-маркетингу та комплексного лінкбілдінгу Referr. Розкажіть нашим менеджерам про свої задачі для бізнесу, SEO і вони обов’язково допоможуть їх вирішити. Адже у нас, об’єктивно, найкращі менеджери на ринку.

Мадлен
SEO-фахівець сайту сервісного центру eco-service.kz
Локальні проєкти

Працюю з Referr більше року. Завжди все виконувалося вчасно. Посилання якісні та чітко за моїм ТЗ. Успіхів вам та процвітання!

Ознайомитись з усіма 292 відгуками
Кейс Крауд-маркетинг для інтернет-магазину алкогольно-безалкогольного комбінату🥂 У 2,5 рази більше продажів

+22

до DR по Ahrefs

x2.5

зростання кількості продажів з сайту

x2.3

зростання органічного трафіку

Ілля Сафронов SEO-фахівець «АБК Дніпро»
Вивчити детальний кейс
Зареєструйтесь
Чи не підійшов тариф? Зверніться до нашого менеджера

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опубліковано. Усі поля є обов'язковими для заповнення.