23 квітня о 16:00 запрошуємо вас у телеграм-канал Referr на прямий етер з розбором посилальних профілів сайтів real-time: помилки та поради 💚
Referr - Система крауд-маркетингу

Безкоштовний
навчальний курс з
крауд-маркетингу

Бажаєте самостійно реалізувати крауд-маркетинг кампанію?
Цей навчальний курс пiдготували для вас. Максимально простою мовою, без зайвих термінів та води. Середня довжина одного відеоуроку 7 хвилин.
Пройдіть реєстрацію та отримайте безкоштовний доступ до курсу
  • Зробіть крауд-маркетинг кампанію самостійно
  • 18 уроків
  • 2 години
  • Без води
З уроків ви дізнаєтеся:
  • що таке лінкбілдінг;
  • навіщо потрібні посилання;
  • що таке крауд-маркетинг;
  • як шукати обговорення;
  • як правильно обирати майданчики;
  • як створити та розвинути профіль на форумі;
  • як написати текст повідомлення, яке не видалять;
  • що таке анкорне/безанкорне посилання;
  • що таке активне/неактивне посилання;
  • як визначити спамність гілки чи сайту;
  • як працювати з відгуками;
  • стратегія роботи з конкурентам;
  • навіщо враховувати індексацію обговорень;
  • як визначити тип посилання на майданчику (noindex, nofollow, redirect, JS).
  • Для кого ці уроки?
  • Для тих, хто вже має досвід роботи з посиланнями та хоче покращити свої навички.
  • Для початківців, хто хоче швидко досягти результату з мінімумом помилок.
Ігор Рудник
Керівник, співзасновник
сервісу крауд-маркетингу referr.com.ua, біржі прямої реклами collaborator.pro
  • Досвід в інтернет-маркетингу 8+ років
  • Доповідач РІФ, РІФ+КІБ, sempro
  • Викладач topexpert.pro
  • Автор експертних публікацій на Сossa, Seonews, Searchengines, Ain.ua
Підписуйтесь https://fb.com/irudnyk
Починаємо!
Урок 1. Що таке лінкбілдінг?
1. Що таке посилання?
2. Види посилань
3. Зв'язки між документами у мережі інтернет
4. Кореляція між динамікою посилального профілю та розміром аудиторії сайту
Урок 2. Навіщо потрібні посилання?
1. Навіщо потрібні посилання?
2. Чи потрібні посилання для просування сайту?
3. Які завдання вирішують посилання?
Урок 3. Крауд-маркетинг — що це таке?
1. Що таке крауд-маркетинг?
2. Навіщо потрібен крауд-маркетинг?
3. Які завдання вирішує крауд-маркетинг?
4. Чи можна за допомогою крауд-посилань вивести сайт у топ?
Урок 4. Критерії відбору майданчиків для побудови посилального профілю
1. Які критерії вибору сайтів (донорів) потрібно використовувати для закупівлі seo-посилань?
2. Як правильно підібрати майданчики для лінкбілдінгу?
Урок 5. Пошук обговорень для крауд-маркетингу
1. Як знайти обговорення для крауд-маркетингу?
2. Які пошукові оператори використовувати для відбору обговорень?
3. Як автоматизувати процес відбору майданчиків?
Урок 6. Створення та розвиток профілів на майданчиках для крауд-маркетингу
1. Як підготувати профіль для роботи?
2. Скільки витримувати профіль?
3. Скільки повідомлень має бути у новому акаунті?
Урок 7. Як правильно писати текст повідомлення для крауд-маркетингу?
1. Як підвищити тривалість розміщення постів на форумах?
2. Як написати цікаву посаду на форумі?
3. Як отримати максимальну віддачу від крауд-маркетингу?
Урок 8. Як правильно додати SEO-посилання на форумі
1. Як правильно додати посилання у коментар або пост на форумі?
2. Використання BBcode та HTML для розміщення посилань.
Урок 9. Анкорні та безанкорні посилання
1. Різниця між анкорними та безанкорними посиланнями?
2. Яке ідеальне співвідношення анкорних та безанкорних посилань у посилальному профілі сайту?
Урок 10. Активні та неактивні посилання
1. Що таке активні посилання?
2. Що таке неактивні посилання?
3. Чи варто використовувати неактивні посилання?
Урок 11. Як визначити тип посилання на майданчику
1. Dofollow, nofollow, noindex, index — як визначити до розміщення посилання?
2. Які типи посилань ефективніші?
Урок 12. Аналіз посилань за допомогою Чектрасту
1. На які параметри дивитись у Чектрасті?
2. Як швидко проаналізувати велику кількість сайтів на seo-параметри?
Урок 13. Як визначити спам майданчику чи гілки
1. Як правильно визначити спамність сайту?
2. Як визначити спам окремої сторінки?
Урок 14. Пошук тематичних гілок на 1 сайті
1. Як на одному сайті знайти тематичні гілки?
2. Навіщо нарощувати експертизу на вибраних майданчиках?
Урок 15. Індексація гілок для лінкбілдінгу
1. Як перевірити індексацію гілки на форумі коректно?
2. Чи потрібно розміщувати посилання на сторінці, що не індексується?
Урок 16. Сайти відгуків для лінкбілдінгу
1. Чи потрібно використовувати сайти відгуків для лінкбілдінгу та крауд-маркетингу?
2. Як отримувати з них посилання?
Урок 17. Крауд-маркетинг слідами конкурентів
1. Як за допомогою крауд-маркетингу вивести сайт у топ?
2. Як проаналізувати конкурентів та знайти посилання на них з форумів?
3. Як поставити ТЗ крауд-маркетологу?
Урок 18. Комплексний підхід до лінкбілдінгу
1. Як побудувати збалансований профіль?
2. Як проаналізувати посилальний профіль конкурентів та зробити висновки?

Referr — сервіс крауд-маркетингу та комплексного лінкбілдінгу

  • Ручна робота
    Всю роботу проводять спеціально навчені співробітники (копірайтери) з досвідом роботи
  • Жорстка модерація
    Наші модератори перевіряють кожне посилання, пропускаючи лише якісні
  • Швидка заміна
    Якщо посилання з об'єктивних причин не підійшло, ми за власний рахунок замінимо його іншим
Інна: Зараз подивимося, що вони там пропонують
Не бажаєте витрачати свій час??
Зареєструйтеся та отримайте консультацію від вашого менеджера через 15 хвилин
Бажаєте отримати безкоштовну консультацію про лінкбілдінг?👻 Заповнити бриф