23 квітня о 16:00 запрошуємо вас у телеграм-канал Referr на прямий етер з розбором посилальних профілів сайтів real-time: помилки та поради 💚
Referr - Система крауд-маркетингу

Як правильно купувати посилання для просування сайту у 2024 році

Автор: Ігор Рудник
4 Грудня 2023

Ігор Рудник
Ігор Рудник
Керівник referr.com.ua

Закупівля посилань на сайт — одна зі спірних тем у SEO. Проте, це один із найбільш робочих інструментів для просування сайту. Звичайно, якщо ви вмієте його застосовувати😉

Впевнений, що ви читали як надуспішні, так і виключно негативні кейси з просування сайтів. Чи не так?

Чому один інструмент у руках різних фахівців дає абсолютно протилежний результат?

Але перед тим, як перейти до суті, запам’ятайте ці тези:

  • якщо сайт поганий, то SEO лише прискорить його загибель;
  • якщо ви не розумієте принципів ранжування посилань — не беріться за лінкбілдінг власноруч, зверніться до професіоналів, або сконцентруйтеся на інших методах просування сайтів.

А тепер поїхали😎

Навіщо купувати посилання для просування сайту?

В основі пошукового алгоритму лежить один простий принцип — що точніше документ відповідає запиту користувача, то він релевантніший. Але якісних текстів у мережі багато, що суттєво ускладнює роботу пошукових систем.

Для розв’язання цієї проблеми було додано новий фактор ранжирування — посилальна цитованість. Чим більше сайтів і сторінок посилається на конкретний документ, тим ціннішим він виглядає в очах пошукових систем.

Розрахунок тут зроблено на те, що керувати масою посилань набагато складніше, ніж власним контентом. Писати тексти на свій сайт ви можете у будь-якій кількості, а з посиланнями так не вийде. Адже треба шукати відповідні майданчики, на які заходить ваша цільова аудиторія, домовлятися з їх власниками, а це потребує більше часу та зусиль.

Втім, посилання можна просто купити. І спеціально для цього існують так звані біржі посилань. Там можна легко придбати дешеві та дорогі зворотні посилання з трастових сайтів, особистих блогів, порталів новин. Це значно спрощує пошук відповідних майданчиків.

У період з 2008 по 2012 рік, в основному, всі роботи з просування сайту зводилися тільки до закупівлі посилань на зовнішніх майданчиках. Хто більше їх купив, той зайняв перші позиції в Google.

Подібні маніпуляції пошуковими системами сприймаються як спроба обману. Тому вони намагаються з ними боротися. Не без успіхів.

Алгоритм Пінгвін від Google вніс серйозні коригування в роботу з посилальним просуванням. А основна зміна проста — потрібні посилання вищої якості. Отримати посилання стало набагато складніше.

Пошукові системи також намагаються дисконтувати вплив посилань на ранжування, але це дуже складно, оскільки посилання, як чинник ранжирування, перебувають у ядрі алгоритму.

У результаті посилання розв’язують такі задачі:

  • збільшують авторитетність (траст) сайту;
  • впливають на ранжування сайту у пошукових системах;
  • привертають увагу нових користувачів (реферальний трафік);
  • підвищують впізнаваність сайту.

Наявність якісної посилальної маси є обов’язковою умовою для розкрутки сайтів у конкурентних нішах. Без неї ваш сайт не зможе оминути конкурентів. Але й одними посиланнями, як раніше, просунути сайт не вийде, оскільки сьогодні потрібен комплексний підхід.

Які бувають посилання: 4 основні види

Залежно від терміну дії та способу отримання посилання поділяються на декілька видів. Кожен вид має свої плюси та мінуси, тому розглянемо їх докладніше.

Орендні посилання

Орендні посилання (або орендовані) — посилання з помісячною оплатою. Розміщуються у сайдбарі або у футері, але не в тексті. Це головний недолік орендних посилань. Пошукові системи легко розуміють, що посилання, розміщені в таких місцях — є неприродними.

Раніше цей тип посилань був найпоширенішим серед SEO-оптимізаторів та приватних вебмайстрів. Насамперед тому, що вони коштують дуже дешево і ними легко керувати. Ви можете одночасно купити 10000 посилань і, за необхідністю, також швидко їх зняти.

Автоматична закупівля посилань

Тут також йдеться про орендні посилання з помісячною оплатою. Тільки в цьому випадку вони автоматично розміщуються сервісами.

Як відбувається автоматична закупівля посилань:

  • ви вказуєте цільові сторінки та запити, за якими хочете просувати сайт;
  • система автоматично знаходить відповідні сторінки та сайти серед своєї бази, на яких буде розміщено орендне посилання;
  • відбувається розміщення посилання;
  • якщо якесь із посилань зникло, воно автоматично замінюється на інше.

Ви витрачаєте мінімум часу, на цьому плюси закінчуються.

Мінуси очевидні: ви не контролюєте процес, повністю покладаючись на алгоритми обраного вами сервісу. Отже, і результат отримуєте вельми випадковий. Від зростання позицій та трафіку до потрапляння під фільтр пошукових систем.

Вічні посилання

Найбільш популярними є вічні посилання. Хоча правильніше їх назвати посиланнями з разовою оплатою, оскільки ніхто не гарантує їхнє вічне існування.

Розміщуються лише всередині тематичних статей, завдяки чому виглядають максимально природно. Визначити їх пошуковим системам дуже проблематично.

До мінусів відноситься висока вартість. Адже вважається, що вічні посилання для сайту розміщуються назавжди. Хоча досить часто через рік, два чи три вони можуть зникнути. Причини є банальними. Наприклад, власник:

  • передумав і вирішив видалити всі посилання;
  • закинув сайт та перестав оплачувати послуги хостингу;
  • продав сайт, а новий власник вирішив видалити всі посилання (має на це повне право).

При обмеженому бюджеті вічні посилання на сайт є досить дорогою інвестицією на відміну від орендних.

Чи можна отримати вічні посилання для просування безкоштовно?

Так, цілком. Для цього слід скористатися методом посилального просування під назвою аутріч.

Аутріч — це розміщення посилань на сайт на зовнішньому донорі через пряме спілкування із власником/представником майданчика.

Якщо у вас якісний контент і посилання буде розміщено нативно, то отримати його безкоштовно або по бартеру буде не важко.

Крауд-посилання

У крауд-посиланнях головний наголос зроблено на природність, аби не викликати жодних підозр у пошукових системах.

Спеціально для цього, крауд-посилання розміщують на тематичних форумах, блогах, сервісах питань та відповідей. І вже не у футері чи статті, а у вигляді відгуку чи рекомендації.

Виглядає це приблизно так: людина купила товар, вирішила поділитися думкою на форумі, а заразом залишила посилання на інтернет-магазин, де було оформлено замовлення. Безанкорне, зрозуміло. У результаті таке посилання виглядає максимально природно, хоча і є покупним (оскільки розміщено за оплату).

Зазвичай, покупка крауд-посилань здійснюється один раз, а розміщення залишається на донорі назавжди. Принаймні, доки адміністрація форуму або сервісу не вирішить його видалити (але і на цей випадок у сервісів є гарантія).

До недоліків відносяться великі витрати часу. Щоб самостійно залишити 1 крауд-посилання треба:

  • шукати тематичні форуми та майданчики;
  • реєструватися;
  • підвищувати рейтинг (без нього часто не можна залишати посилання або взагалі писати повідомлення);
  • створювати гарні дописи, щоб вони не виглядали рекламним і були корисними для людей.

Крім того, ваш коментар може не пройти модерацію і просто не бути опублікованим. У результаті — марно витрачений час.

Але якщо все вдасться — ваш сайт обросте природною посилальною масою та отримає додатковий трафік внаслідок притоку зацікавлених користувачів.

Порівняння посилань: які краще купувати?

Тепер порівняємо всі види посилань в одній таблиці, щоб визначити, які з них краще купувати:

Вид посиланняПлюсиМінуси
Орендовані– низька вартість;
– керованість;
– великі обсяги.
– оплачуються щомісяця (забудете оплатити — посилання зникнуть, а разом із ними впадуть позиції);
– легко визначаються пошуковими системами, можна потрапити під фільтр; – важко знайти хороші майданчики для покупки посилань.
Автоматична закупівля– мінімум зусиль із вашого боку.– відсутність контролю;
– немає можливості контролювати, на яких майданчиках розміщуватимуться посилання;
– великі ризики неконтрольованого результату.
Вічні– оплачуються один раз і розміщуються назавжди;
– виглядають максимально природно;
– повний контроль над майданчиками з боку замовника.
– висока вартість;
– немає гарантій того, що посилання дійсно розміщуються назавжди;
– важко прибрати посилання за необхідності;
– невелика кількість якісних майданчиків.
Крауд-посилання– є максимально природними;
– ризик потрапити під фільтри – мінімальний;
– оплачуються один раз та розміщуються назавжди.
– великі трудовитрати;
– ефект при тривалому розміщенні

Для ефективного просування сайту рекомендується використовувати зв’язку з вічних посилань та крауд-посилань. Це оптимальний варіант для створення природної посилальної маси. Та й ризик потрапити під фільтри пошукових систем мінімальний.

  • Скільки потрібно посилань сайту для просування та скільки посилань купувати за місяць?
  • Як вибирати майданчики для придбання посилань правильно?
  • Які посилання купувати для просування сайту насамперед?
  • Де купити крауд-посилання?
  • Де купити вічні посилання?
  • Де придбати посилання з англомовних сайтів?

Думаю, саме ці питання виникли у вас, чи не так? Зараз розберемося.

Купівля посилань на сайт для SEO і не тільки: основні критерії

Про що варто подумати перед тим як купувати посилання?

  • безпека — головне це не нашкодити сайту, що просувається, отже необхідно відмовлятися від сумнівних майданчиків;
  • ефективність – вибирати тільки ті майданчики, розміщення на яких, на вашу думку наблизить вас до досягнення мети;
  • задачі — перед стартом робіт визначте задачі, які ви хочете розв’язати. Наприклад:
  • залучити аудиторію;
  • підвищити впізнаваність бренду;
  • підвищити позиції у пошукових системах.

Виходячи з цілей, звичайно, змінюватимуться критерії.

Залежно від ніші у вас також змінюватимуться критерії. Не намагайтеся знайти єдино правильний варіант.

Розглянемо основні критерії для вибору майданчиків:

Відвідуваність та якість аудиторії

Мінімальна відвідуваність — від 500 осіб на добу. Все, що нижче — сміливо відкидайте. Чим вища відвідуваність, тим більше буде потенційних переходів за посиланням.

Також дивіться, звідки приходять користувачі (бажано, щоб із пошукових систем та пряма аудиторія — це оптимальний варіант).

Найпростіший спосіб оцінити обсяг трафіку на сайті та його джерела, це плагін від similarweb:

Але з 2019 року цей плагін не показує дані сайтів з трафіком менше 50-60К відвідувачів на місяць. Щоб не відкидати потенційно хороших донорів, рекомендуємо звернути увагу на інші сервіси перегляду відвідуваності.

DR Ahrefs, TF Majestic

DR Ahrefs, TF Majestic — ці параметри свідчать про якість зовнішніх посилань донора. За цим параметром ви зможете оцінити якість посилальної маси майданчика.

За базис ви можете взяти такі критерії:

  • DR Ahrefs від 20;
  • TF Majestic від 10.

Важливо розуміти:

  • також можете дивитися на DA MOZ встановивши їх розширення для браузера;
  • якщо майданчик має низький траст, це не означає, що він не підходить, це привід перевірити його ретельніше. Можливо, це новий сайт із добрим потенціалом.

Для перевірки DR Ahrefs необхідно мати підписку цього сервісу та встановити їх розширення:

DR Ahrefs проверка

TF Majestic можна подивитися тільки після покупки підписки majestic.com.

Якщо ви купуєте посилання через біржі, то часто ці параметри можна зустріти у функціоналі та вам не доведеться аналізувати майданчики самостійно.

Тематика

Здається, все просто — тематика сайту-донора повинна збігатися з сайтом, що просувається. Якщо у вас агентство нерухомості — шукайте майданчики в цій ніші.

Все вірно. Проблема в тому, що майданчики прямої тематичної приналежності закінчуються дуже швидко.

Що робити у такому разі?

  • Розширювати тематику. Брати майданчики із суміжних ніш, але розміщувати дописи на близьку до цільової тему.
  • Використовувати мультитематичні майданчики, але розміщувати посилання у релевантних за тематикою документах.
  • Використовувати ЗМІ.

Рівень «посилальності»

Тут ідеться про співвідношення кількості посилань до кількості проіндексованих сторінок. За цим параметром легко знайти заспамлені посиланнями майданчики. Відповідно, чим нижчий рівень «посилальності», тим краще. Ідеальний варіант — не більше 30%.

Так міркують багато вебмайстрів і SEO-фахівців, але це не зовсім так.

Цей алгоритм підбору працює, якщо ви обираєте серед дешевих майданчиків. Як правило, вони саме для цього і створені — для продажу посилань. Якщо ви встигнете розмістити посилання на новому майданчику, поки він незаспамлений — отримайте профіт.

Якщо ваш бюджет дозволяє купувати дорожчі публікації з посиланнями, то цей параметр не настільки важливий, оскільки багато ЗМІ та інші авторитетні сайти мають велику кількість вихідних посилань.

Приклад:

На Serpstat Blog посилається 1,2К унікальних доменів, а Serpstat Blog посилається на 5,5К сайтів за даними Ahrefs.

Якби Serpstat Blog оцінював вебмайстер за своїм стандартним алгоритмом, він би його виключив. Але не думаю, що це було б правильним рішенням.

Місце розміщення

Оптимально, якщо посилання розміщуються в основному розділі (тобто анонс статті з’являється на головній). У такому випадку, ви отримаєте не тільки посилання заради посилання, але й увагу аудиторії та переходи за посиланням. А це означає, що і саме посилання для SEO буде більш ефективним.

Уникайте розміщення посилань у футері, сайдбарі тощо.

Винятком є партнерські розміщення із якісних сайтів. У такому разі розміщуйте посилання у вигляді банерів або з брендовим анкором.

Візуальний огляд

Іноді достатньо 30 секунд, аби зрозуміти, чи варто публікувати статтю на сайті, чи ні.

Звертайте увагу на:

  • як часто оновлюється сайт;
  • скільки коментарів до статті: це свідчить про залучення аудиторії;
  • кількість шейрів у соціальних мережах;
  • наявність технічних помилок;
  • агресивність реклами: якщо є дратівлива реклама, варто вивчити сайт більш детально. Це говорить про те, що власник не береже свій сайт і, можливо, він нам не підійде.

Де купити природні посилання на просування сайту?

Посилальних бірж багато. Це значно спрощує просування сайту. Достатньо зареєструватися на будь-якій біржі, відібрати пару майданчиків та розмістити потрібну кількість посилань.

Проте закордонних посилальних бірж майже немає. Google постійно блокує такі майданчики. Тому SEO-фахівцям із США та Європи доводиться шукати тематичні сайти у мережі та самостійно домовлятися з їхніми власниками.

Оскільки посилальних бірж багато, розглянемо найпопулярніші:

  • Referr. Наш сервіс крауд-маркетингу та комплексного лінкбілдінгу. Дозволяє отримувати крауд-посилання, посилання з каталогів, соціальних мереж, гостьових статей у 40+ країнах світу популярними мовами.
  • LinkStream. Сервіс просування сайтів за допомогою крауд-посилань, статей та SERM-послуг. Ставлять розміщення якісних посилань на потік. Покращують репутацію проєктів у пошукових системах.
  • PRposting. Зручна платформа для розповсюдження контенту в інтернеті. 44К+ сайтів у 177 країнах за десятками тематик.
  • Collaborator Pro. Біржа прямої реклами. SEO-статті та пресрелізи на 14 100+ трафікових майданчиках та дописи у 1090+ телеграм-каналах.

Функціонал закупівлі посилань на біржах дуже схожий. Розглянемо процес купівлі посилань у collaborator.pro та referr.com.ua

Купівля вічних посилань. Як купити вічні посилання для сайту на біржі?

Аби частково полегшити вам це завдання, розглянемо, як купити вічні посилання на сайт на прикладі біржі Collaborator Pro. Це якісний майданчик і, можливо, саме він вам підійде.

Для початку перейдіть за посиланням collaborator.pro та пройдіть реєстрацію.

Зверніть увагу на строку “валюта”. Валюта облікового запису вибирається одноразово, без можливості зміни.

Оберіть роль “рекламодавця” внизу вікна реєстрації. Потім підтвердіть вказаний e-mail, перейшовши за посиланням у листі.

Тепер можна створити свій проєкт. Для цього виберіть з чого ви хочете почати: зі статей чи телеграм-каналів? Натисніть на відповідну кнопку.

Далі введіть адресу сайту, що просувається, і клікніть “Створити проєкт”:

Заповніть подробиці нового проєкту:

Зверніть увагу на поле “Цільові сторінки”. Пропишіть там URL та анкори. Потім клацніть “Зберегти”:

Переходимо до вибору потрібних майданчиків. Для цього натискаємо “Підібрати майданчики”:

Якщо ви хочете знайти щось особливе, клацніть кнопку “Фільтр” і скористайтеся розширеним пошуком:

Зверніть увагу на фільтри “написання статті”, “анонс” та “траст/спам”:

Після того, як фільтри встановлені, рекомендуємо скористатися кнопкою “Зберегти фільтр”. Це значно скоротить ваш час на цьому етапі надалі.

Тепер детально вивчаємо майданчики:

Якщо майданчик вам повністю підійшов, але ви хотіли б подивитися всі варіанти можливого розміщення — додайте його до вибраного.

Після відбору всіх відповідних майданчиків, переходимо в кошик. Біля майданчиків з’явиться два вікна:

Запропонувати публікацію. У цій графі потрібно вибрати проєкт (якщо у вас їх декілька) і додати статтю. Якщо ж її немає в особистому кабінеті, клацніть на кнопку “Додати публікацію”.

Тут статтю можна перевірити на унікальність, прописати title, метатеги та відправити її на модерацію.

Зверніть увагу на вимоги майданчиків для розміщення матеріалів. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ви завжди можете зв’язатися із власниками обраного майданчика.

Дати майданчику завдання. Якщо ви хочете замовити не тільки розміщення статті з активним посиланням, а і її написання — клацніть на вкладці “Дати майданчику завдання”.

У разі використання функції “Дати майданчику завдання” ви автоматично отримуєте 3 місяці безкоштовної страховки від біржі прямої реклами collaborator.pro.

Після заповнення всіх необхідних полів – клацніть на вкладку “Оплатити” і виберіть зручний для себе метод оплати:

Після успішного поповнення та відправлення завдання майданчику переходимо до панелі “Мої проєкти” та очікуємо розміщення статті.

Ви новий користувач Collaborator? Хочете знати більше про функціонал біржі та використовувати її можливості на максимум? Рекомендуємо звернути увагу на детальний курс “Collaborator з нуля до pro“. 32 уроки для початківців та просунутих користувачів.

Купівля крауд-посилань на сайт

Розглянемо розміщення крауд-посилань на прикладі нашого сервісу, в інших це відбувається практично аналогічно.

Після простої реєстрації вам необхідно додати проєкт:

На першому етапі заповніть назву, адресу, тематику, регіон. Зверніть увагу, що в рамках одного проєкту можна обрати декілька країн.

На наступному етапі необхідно вибрати тарифи на крауд-маркетинг чи SEO-пакет.

Далі заповнити технічну інформацію. Але це необов’язково.

Якщо ви не можете пройти цей крок самостійно, то менеджер зв’яжеться з вами та допоможе скласти технічне завдання.

Потім проєкт вирушає на модерацію.

Оплатити проєкт можна зручним для вас способом. Для кожної валюти облікового запису є свої відповідні методи оплати.

Будьте уважні! Деякі способи оплати можуть стягувати додаткову комісію. Зі сторони нашого сервісу комісії за поповнення немає.

Після проходження модерації та оплати, у вашому проєкті буде видно історію змін.

Кабінет Referr.com.ua

А також самі посилання, якими ви можете керувати.

Вартість посилань. Скільки посилань купувати на місяць для просування сайту

Насамперед дивіться, яку реальну цінність дає розміщення за критеріями, які ми описали вище і з точки зору кон’юнктури ринку на момент покупки.

“Скільки посилань купувати за місяць?” — питання суто індивідуальне. Щоб відповісти на нього необхідно ретельно проаналізувати ваш сайт, сайти прямих конкурентів та їх посилання профілі.

Основні етапи

Аналіз прямих конкурентів

Що це нам дасть:

  • ідеї для доопрацювання функціонала та створення нового контенту;
  • кількість посилань для першого етапу просування;
  • робочі та неробочі методи просування посиланнями у цій тематиці/регіоні;
  • втрачені ключові слова при складанні семантичного ядра;
  • безпечний анкор лист;
  • якісні донори для розміщення посилань.

Знайти та проаналізувати прямих конкурентів можна за допомогою Ahrefs+ додаткових інструментів (за бажанням).

В аналізі звертаємо увагу на:

  • DR. Має бути не менше 10.
  • Динаміку посилального профілю. Зростання, без різких відтоків посилань.
  • Кількість доменів, що посилаються, і кількість зворотних посилань.
  • Анкор лист та співвідношення комерційних/некомерційних анкорів.
  • Розподіл за типами посилань.

Для розрахунку посилань вибираємо 2-3 наймолодших, але перспективних конкурентів, які за невеликий проміжок часу вже досягли непоганих результатів.

Визначаємо, скільки посилань знадобиться на старті

Беремо сайти конкурентів, яких ми відбирали та аналізували раніше та відправляємо їх до Ahrefs.

У графі “Домени-донори” бачимо кількість унікальних майданчиків зі зворотними посиланнями на сайт.

Виписуємо число донорів кожного конкурента, потім підсумовуємо їх і ділимо на загальну кількість конкурентів, що аналізуються. Так ми дізнаємося середнє арифметичне число посилань першого етапу просування.

Визначаємо посилальний бюджет

Тут важливо розрахувати бюджет на посилання відразу на 6-12 місяців, щоб у посилальному профілі сайту не було відтоку посилань або стагнації.

Приклад розрахунку бюджету посилань:

Беремо за основу 200 доменів у західних регіонах. Ставимо приблизну вартість одного хорошого посилання = 150 $ (враховуйте особливості тематики та географії ЦА, а також середній чек на посилання для конкретного способу).

Розділяємо загальну кількість посилань на підтипи:

  • статейні посилання (50 * 150$ = 7 500$);
  • крауд-маркетинг (50 доменів = приблизно 150 коментарів * 8.25$ = 1 237.50$);
  • посилання з сабмітів (50 * 5$ = 250$);
  • посилання із соціальних профілів (75 * 2,15$ = 161.25$).

Складаємо та округляємо. Виходить приблизно 9 150$.

Ця стратегія працює за умови, що у вас добре оптимізований сайт та якісний продукт.

Потім бюджет розподіляємо на вибраний період, спираючись на фінансові можливості.

Далі розподіляємо посилання за методами просування і вибираємо виконавця.

Важливо! Якщо у вас немає навичок роботи з просуванням посиланнями, рекомендуємо заглибитись у питання та розібратися досконало, або звернутися до професіоналів за консалтингом та роботами. Оскільки без потрібних знань, ви можете зашкодити вашому проєкту.

Ви можете отримати безкоштовну консультацію щодо просування вашого проєкту з подальшим впровадженням від referr.com.ua🤝 Для цього просто заповніть короткий бриф і наші менеджери зв’яжуться з вами найближчим часом.

Сергій
Директор маркетингової агенції
Интернет-агентства

Вже декілька років працюємо з Referr. Результатами співробітництва задоволені: посилання розміщуються вчасно, написані людською мовою і, в більшості випадків, не викликають претензій. Висловлюємо подяку сервісу за якість роботи та сподіваємось на подальшу продуктивну співпрацю.

Ознайомитись з усіма 288 відгуками
Кейс DR від 36 до 42🦎 Крауд-маркетинг для українського сайту digital-послуг

+6

позначок до Domain Rating сайту

+110

посилань із 196 залишилися в Google Search Console

Андрей Павлюк
Андрій Павлюк SEO-фахівець, спеціалізується на медичних проєктах, сайтах послуг та eCommerce
Вивчити детальний кейс
Зареєструйтесь
Чи не підійшов тариф? Зверніться до нашого менеджера

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опубліковано. Усі поля є обов'язковими для заповнення.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію про лінкбілдінг?👻 Заповнити бриф