Просування посиланнями великих IT-проєктів на західні ринки — справа масштабна. Такі сайти вимагають особливого підходу до розробки стратегії та чималих бюджетів на їхню реалізацію. Довгострокова робота з посиланнями для великих сайтів на іноземних ринках приносить відмінні результати, якщо діяти обережно та розумно.

До нас звернувся SEO-фахівець компанії OpenGeeksLab (велика B2B компанія зі штатом 80 аутсорсерів, член асоціації IT Ukraine) з метою просування сайту замовника. Компанія є частиною найбільшої спільноти України, яка бере активну участь у розвитку інформаційних технологій та представляє регіон на Заході.

До розробки лінкбілдінг стратегії для цього проєкту ми підходили ретельно і з особливою відповідальністю, адже одним із головних завдань було підвищення впізнаваності бренду для англомовної аудиторії.

Якими методами ми просували сайт IT компанії на західних ринках і що отримали у результаті дізнайтеся у нашому кейсі.

Вхідні дані

Тематика проєкту: веброзробка, розробка мобільних програм, програмне забезпечення на замовлення, UI/UX дизайн.

Вік домену: 5 років. Створено у 2015 році. З Referr почав працювати у серпні 2019 року.

Регіон просування: США, Франція, Німеччина, Великобританія, Австралія. Працювали лише англійською мовою.

Посилальний профіль сайту: унікальних доменів, що посилаються, на старті було 171.

SEO-трафік на старті: 400 відвідувачів на місяць.

Переваги проєкту:

  • Великий досвід роботи у сфері розробки програмного забезпечення, веброзробки та дизайну;
  • Команда професіоналів, які не бояться брати на себе відповідальність за свої дії;
  • Першокласний сервіс та результати, що дуже важливо для IT бізнесу;
  • Один із найталановитіших розробників у Європі;
  • Повна прозорість робочого процесу;
  • На хвилі нових і змінних тенденцій;
  • Пропонують клієнтам реалістичний імерсійний досвід;
  • Вихід за межі стандартних бізнес-моделей;
  • Якість та постійне вдосконалення;
  • Продумана місія та цінності.

Важливо визначити переваги проєкту перед початком лінкбілдінг кампанії. Це дозволить писати влучний контент та УТП, які стимулюватимуть аудиторію переходити на сайт.

Паралельна робота з проектом з боку клієнта:

Редизайн сайту на початку 2020 року. Зарелізили буквально одразу після п’яти місяців співпраці з Referr. Після аналізу юзабіліті проєкту на Hotjar змінили повністю дизайн і структуру (додали пару розділів, наголосили на кейсах, упорядкували блог).

У зв’язку з редизайном, одразу провели більшу частину робіт з технічної та внутрішньої оптимізації всього проєкту.

У березні 2020 року розпочався Covid-19 і левову частку бюджету на просування замовник скоротив (а саме лінкбілдінг — аутріч, крауд-маркетинг, SEO-сервіси, закупівлю реклами в Google Ads). У зв’язку з чим довелося повністю перебудовувати стратегію просування проєкту.

У безбюджетних умовах було зроблено ставку в розвитку контент-маркетингу. Завдяки штату копірайтерів змогли стабільно публікувати статті у блог та проводити SEO-доопрацювання наявних статей.

А також на розширення та розвиток проєкту загалом:

  • технічна оптимізація;
  • додавання нових кейсів на сайт;
  • розвиток email-маркетингу;
  • безкоштовні методи лінкбілдінгу: гостьовий постінг, WEB 2.0, суворо тематичні директорії (з хорошими параметрами та без спаму), соціальні мережі.

Завдання, які клієнт поставив перед Referr:

  1. Якісне розбавлення посилального профілю безанкорними посиланнями (80% — на комерційні сторінки, IT послуги та 20% — на блог);
  2. Зростання впізнаваності бренду на західних ринках;
  3. Підвищення позицій у ТОП-10 Google за брендовими запитами.

Додаткові фактори, що впливають на просування проєкту

  • Широка географія аудиторії. Мали охопити весь англомовний сегмент. Працювали у пріоритеті із майданчиками США, а також Франції, Німеччини, Великобританії, Австралії.
  • Конкурентність ніші. Тематика IT-проєкту дуже конкурентна на Заході.

Етапи роботи з Referr

  1. Проаналізували посилальний профіль сайту та показники;
  2. Визначили та зробили аналіз прямих конкурентів IT-бізнесу;
  3. Визначили найбільш слушні методи лінкбілдінгу для сайту з наявних;
  4. Виділили запити та сторінки для лінкбілдінгу;
  5. Склали стратегію просування IT компанії посиланнями;
  6. Відповідно до стратегії розподілили кількість посилань між методами на перший термін роботи;
  7. Затвердили список анкорів та навколопосилального тексту;
  8. Затвердили параметри відбору майданчиків-донорів;
  9. Розмістили перші посилання та провалідували їх у клієнта, внесли корективи;
  10. Планомірно розмістили повний обсяг зворотних посилань;
  11. Підготували детальний звіт за вибраний період.

Вся робота зі схвалення/доопрацювання розміщених посилань велася в особистому кабінеті.

Методи просування посиланнями, які використовували для цього IT-проєкту

Завдання проєкту на всьому терміні співпраці з ним вирішували за допомогою грамотного крауд-маркетингу — розміщення рекомендаційних постів на форумах, Q&A сайтах і під тематичними статтями з можливістю коментування.

Розподіл кількості посилань за термінами та методами (зведена таблиця)

Період робітМетоди лінкбілдінгуКількість посилань
серпень-початок вересня 2019

Крауд-маркетинг

40

вересень-жовтень 2019

Крауд-маркетинг

50

жовтень 2019

Крауд-маркетинг

50

листопад 2019

Крауд-маркетинг

80

грудень 2019

Крауд-маркетинг

60

Загало

280

Вимоги до майданчиків для розміщення: стандартні:

  • Трафік майданчика від 9 тис. відвідувачів на місяць.
  • Тематика лише на рівні обговорення.
  • Актуальність та жвавість гілки

Результати просування IT-компанії за 5 місяців

Через рік після співпраці, завдяки накопиченій посилальній масі та іншим проведеним роботам, SEO-трафік на проєкті зріс із 400 відвідувачів на місяць до 1900 відвідувачів на місяць і становив 50% від загального трафіку (до початку просування за новою стратегією займав 25%). Став гінким каналом трафіку, відповідно лідогенерація від цього каналу зросла на 30% (sales qualified leads) за той же період.

Зростання унікальних доменів, що посилаються + задана позитивна динаміка (дані Ahrefs)

Зростання трафіку з 400 відвідувачів на місяць до 1900: порівняння липень 2019 та грудень 2019 (дані Google Analytics, Google Search Console)

 

Зростання кількості органічних ключових слів та приналежність до цільового регіону (дані SemRush)

Динаміка трафіку та ключових слів (дані Serpstat)

Чому припинили роботи: через обмеження бюджету на лінкбілдінг.

Що можна було б покращити у стратегії

Для ефективного просування сайту у пошукових системах необхідний комплексний підхід та регулярність.

Які типи посилань можна було підключити

Крім крауд-маркетингових лінків для цього проєкту також добре спрацювали б:

  • Посилання з каталогів та директорій. Якщо добирати якісних донорів і розміщувати докладну інформацію про компанію, цей метод принесе кілька десятків гідних посилань у профіль.
  • Посилання із соціальних профілів. І тут ми говоримо не тільки про соціальні мережі, це можуть бути посилання з профілів сайтів фрілансу, наприклад.
  • Посилання з гостьових постів. Тут важливо не лише підібрати правильних донорів, а й написати грамотний, цікавий контент. Якщо сайт не новий, то потрібно розуміти, що цей метод буде ефективний на обсягах, що постійно зростають.

Всі способи посилального просування дають бажаний ефект, якщо працювати з ними на регулярній основі. Не можна допускати стагнації посилального профілю або негативної динаміки.

Якщо ви хочете обійти конкурентів і потрапити в ТОП, але у вас немає часу, сил та бажання на пошук якісних майданчиків, створення профілів, написання контенту тощо, ви завжди можете звернутись до нас. У нас є для вас відповідне рішення — послуга комплексного лінкбілдінгу від Referr.

У рамках такого “лінкбілдінгу під ключ” ми:

  • допоможемо визначити цілі;
  • проаналізуємо прямих конкурентів;
  • пріоритезуємо сторінки сайту;
  • сформуємо грамотну стратегію просування, використовуючи білі методи лінкбілдінгу;
  • проаналізуємо та допоможемо створити правильний анкор лист;
  • налагодимо стабільний виробничий процес;
  • створимо розгорнутий звіт з ефективності.

Щоб замовити послугу комплексного лінкбілдінгу Referr, просто заповніть короткий бріф або напишіть менеджерам у чат.

Висновок

Просування проєктів крауд-маркетингом дає результати у довгостроковій перспективі. Якщо відповідально підійти до відбору майданчиків для розміщення коментарів та написання постів, то майбутні показники вас приємно здивують. Головне — набратися терпіння. Перші значущі цифри ви побачите лише через 3-6 місяців роботи.

І пам’ятайте, що просувати сайти на Захід потрібно комплексно. Почати можна з сабмітів, крауд-маркетингу та гостьових постів. Це базові робочі методи. Далі можна експериментувати та підключати ті методи, які найбільше підійдуть тематиці вашого проєкту.

Наш клієнт за 5 місяців крауд-маркетингу на західні ринки зміг розбавити посилальний профіль якісними безанкорними посиланнями та задати загальну динаміку, яка згодом призвела до зростання SEO-трафіку у 4.7 разів.

Хочете так само? Просто розкажіть нам про свої завдання і ми обов’язково допоможемо їх вирішити за допомогою грамотного комплексного лінкбілдінгу.