Referr - Система крауд-маркетингу

Вплив останніх апдейтів Google на лінкбілдінг. Досвід 15 SEO-фахівців

Автор: Олена Вєдьоріна (Туранова)
24 Липня 2024

Олена Вєдьоріна (Туранова)
Олена Вєдьоріна (Туранова)
Контент-маркетолог referr.com.ua

Google постійно оновлює свої алгоритми ранжування. Наразі команда пошуковика наголошує на важливості якісного текстового та візуального контенту, а також на UX-показниках сайтів. Фахівцям з SEO та маркетингу необхідно бути в курсі всіх нововведень, щоб вчасно адаптувати свої стратегії просування.

Ми опитали 15 досвідчених SEO-фахівців, щоб дізнатись їхні думки щодо останніх апдейтів та нової видачі Google.

Фахівці відповіли на такі запитання:

  • Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?
  • Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?
  • Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google?
  • Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Читайте наш свіжий кейс: «Link Insertion для сайту швейцарського банку Dukascopy💸 Просування фінансового проєкту на ринок США»

А тепер до відповідей 🤓

Тарас Гуща
Тарас Гуща
Founder seo.ua

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме? 

В основному все наче заснуло, а те що рухається, то рухається дуже повільно. Є проєкти, що просіли з відомих причин. Основну проблему бачимо в тому, що наразі дуже рідкі апдейти: останній в березні 2024 був, а до того в жовтні 2023. При цьому є проєкти, котрі стоять як вкопані, хоча було багато додано крутого контенту, багато класних лінків. Здається, що в боротьбі з AI-контентом Google почав менше оновлювати позиції сайтів.

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Думаю, що дуже сильно можуть постраждати інформаційні сайти. Багато інформаційного трафіку буде лишатися в гуглі. Ми це вже бачили с сайтами погоди, курсами валют тощо. Так вони продовжили існування, але їх стало точно менше. Схоже, що шось таке чекає велику частину контентних сайтів також. А можливо в майбутньому і не лише інформаційні сайти можуть потрапити в таку саме ситуацію.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

У нас стратегія завжди була спрямована на органічну побудову лінків. Більше контент-маркетингу, PR-статті, аналітика, діаграми, робота з партнерами тощо.

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Наразі не бачу альтернатив лінкам у ранжуванні сайтів. Це робочий механізм, все інше, то надбудова. Тому вага лінків точно залишиться якась, яка саме покаже час.

Олег Данкевич
Олег Данкевич
CEO & Co-founder у ari.company

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Останні апдейти Google, зокрема оновлення алгоритмів, спрямовані на покращення якості пошукових результатів, значно вплинули на показники наших сайтів і сайтів наших клієнтів. Ці зміни, особливо ті, що стосуються оцінки якості зворотних посилань та контенту, мали переважно позитивний ефект на певні кластери сайтів. 

Позитивний вплив на показники. Завдяки впровадженню якісного лінкбілдінгу та вдосконаленню контентної стратегії, деякі з наших клієнтів зазнали суттєвого зростання в органічному трафіку та покращення позицій у пошуковій видачі. Ось кілька ключових моментів:

  1. Покращення позицій у видачі. Сайти з високоякісними зворотними посиланнями та релевантним контентом побачили покращення позицій для ключових запитів. Наприклад, один з наших клієнтів у сфері e-commerce відзначив зростання середньої позиції на 3-5 місць для основних комерційних запитів.
  2. Збільшення органічного трафіку. Після останніх оновлень, один із сайтів наших клієнтів в ігровій галузі зафіксував збільшення органічного трафіку на 20% протягом перших двох місяців. Це було досягнуто завдяки оптимізації контенту та стратегії лінкбілдінгу відповідно до нових рекомендацій Google.
  3. Покращення показника CTR. Завдяки більш релевантним заголовкам та метаописам, покращився показник кліків (CTR) на 15% у середньому. Це свідчить про те, що користувачі стали більше довіряти сайтам, які відображаються у видачі, через їхню відповідність пошуковим запитам.

Приклади та скріншоти. Для ілюстрації, додаємо кілька скріншотів із Google Search Console, які демонструють позитивний вплив останніх апдейтів на показники декількох з наших клієнтів:

  1. Зростання органічного трафіку:
  2. Покращення середніх позицій у видачі:
  3. Збільшення CTR:

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Нова видача Google з використанням AI являє собою значний крок у розвитку пошукової системи, і вона може мати великий вплив на SEO-індустрію. Ось декілька моїх думок щодо цього:

  • Покращення якості пошукових результатів;
  • Зростання значення якості контенту;
  • Зростання значення взаємодії з користувачами;
  • Нові можливості для оптимізації контенту;
  • Тонкіше розуміння контексту інформації;
  • Потреба у використанні AI-інструментів.

SEO-спеціалісти, які володіють знаннями про використання AI-інструментів, матимуть конкурентну перевагу. Це означає, що для успішної оптимізації сайтів все більше буде вимагатися розуміння роботи та використання штучного інтелекту.

Узагалі, нова видача Google з використанням AI має потенціал змінити підходи до SEO індустрії, покращити якість пошукових результатів і створити нові можливості для оптимізації вебсайтів. SEO-спеціалістам варто глибше досліджувати ці тенденції та адаптувати свої стратегії відповідно до них.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Після останніх апдейтів Google, ми внесли деякі зміни в нашу стратегію роботи з посиланнями з метою відповіді на нові вимоги та забезпечення максимальної ефективності в SEO. Ось основні аспекти, які були змінені або вдосконалені:

  1. Зосередження на якості, а не на кількості. Ми переглянули наш підхід до побудови посилань, надаючи перевагу якості над кількістю. Замість того, щоб активно шукати будь-які можливості для отримання посилань, ми тепер зосереджуємось на взаємодії з авторитетними та релевантними джерелами, що сприятиме підвищенню авторитету наших сайтів.
  2. Диверсифікація джерел посилань. Ми розширили нашу стратегію роботи з посиланнями, включаючи різноманітні джерела та типи посилань. Це включає не лише стандартні посилання з блогів та новинних сайтів, а й соціальні медіа, каталоги, форуми та інші платформи.
  3. Більш активний моніторинг та взаємодія з посиланнями. Ми звернули більше уваги на моніторинг наявних посилань та взаємодію з ними. Це включає виявлення та видалення непотрібних або шкідливих посилань, а також активну комунікацію з вебмайстрами для розв’язання будь-яких проблем.
  4. Збільшення акценту на натуральність. Ми прагнемо, щоб наша стратегія роботи з посиланнями виглядала як найбільш натуральна та органічна для Google. Ми уникнули використання штучних або спамних методів побудови посилань, натомість ставимо на активне взаємодію та співпрацю з іншими вебмайстрами та авторитетними джерелами.
  5. Постійне вдосконалення та адаптація. Ми розуміємо, що пошукові алгоритми постійно змінюються, тому ми продовжуємо вдосконалювати нашу стратегію роботи з посиланнями, адаптуючись до нових вимог та тенденцій в SEO. Ми також активно стежимо за оновленнями Google та аналізуємо їх вплив на наші проєкти.

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

У перспективі на 1-2 роки та особливо на 3-5 років, вага посилань, ймовірно, буде продовжувати змінюватися, але можуть бути спостережені наступні тенденції:

1-2 роки:

  1. Збереження значення посилань. Посилання продовжать залишатися одним з основних сигналів ранжування в пошукових алгоритмах. 
  2. Збільшення значення якості та контексту посилань. Google й надалі буде звертати увагу на якість та контекст посилань, а не просто їх кількість. 
  3. Розвиток нових типів посилань. Можливо, з’являться нові типи посилань або сигналів, які враховуватимуться в алгоритмах ранжування, такі як соціальні сигнали, взаємодія з контентом, аудіо- та відеопосилання тощо.

3-5 років:

  1. Зміна акценту на інші сигнали. З часом Google може змінити свою стратегію і наголошувати на інших сигналах ранжування, таких як якість контенту, користувацький досвід, експертність автора тощо. Це може знизити значення посилань у загальній складовій ранжування.
  2. Розширення алгоритмів AI. З розвитком штучного інтелекту Google може стати здатним краще аналізувати та розуміти контекст посилань, а також враховувати більше факторів при їх оцінці.
  3. Розвиток нових технологій. З появою нових технологій, таких як блокчейн або децентралізовані мережі, можуть з’явитися нові підходи до побудови посилань, які можуть впливати на їх значення в SEO.

В цілому, вага посилань у SEO індустрії продовжуватиме змінюватися разом із розвитком технологій та стратегій пошукових систем. Тому, для успішної оптимізації вебсайтів, важливо постійно слідкувати за цими змінами та адаптувати свої стратегії відповідно до них.

Едуард Харітонов
Едуард Харітонов
Head of SEO

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Старі сайти пройшли через апдейти досить гарно. Але після апдейтів стало набагато складніше досягати швидких результатів з новими сайтами.

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Вважаю, що генерація AI відповіді на запит користувача була впроваджена Google через те, що це зробив Bing. Google не може дозволити собі красти такий великий шматок трафіку у контент-мейкерів, тому що це призведе до втрати джерел з яких AI бере інформацію, це по перше, а по друге, це зменшить дохід з реклами. А дохід з реклами це основне джерело доходу компанії Google. Тож, на мій погляд, у майбутньому AI відповіді якщо й будуть, то по дуже малій частині запитів, або взагалі тільки після натискання кнопки користувачем яка буде генерувати AI відповідь. Але не дивлячись на такий прогноз, я все одно зараз уникаю інвестувати ресурси у ніші де велика ймовірність того, що буде AI відповідь для користувача й користувачу буде достатньо цієї відповіді.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Зменшили кількість AI контенту який ми використовуємо у статтях для гестпостів, та почали використовувати складніший AI контент.

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Думаю, що критично не зміниться.

Микола Шмичков
Микола Шмичков
CEO SEOquick

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме? 

Так, є досвід як негативний, так і позитивний. 

На жаль, AI виявився гарбузом, а не каретою: переклади, створені шляхом GPT 

Призвели до краху деяких сайтів клієнтів. І вже ручний переклад не допомагає — мабуть, до нових апдейтів. 

Ось як виглядає типовий фільтр на GPT контент на різних мовах (причому англійський оригінал був якісний):

 Де ми не дивилися на GPT контент, а творили руками (і перекладали на інші мови) у нас пішло велике зростання:

Тому ми про це казали у своїх подкастах та вебінарах — що Google не дасть використовувати просто GPT для контенту просто так.

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Не думаю, що кардинально. Ми пережили розширені сніпети й zero clicks для CTR в 49%. Все одно брендові запити мали CTR>40%, послуги все одно мали норм клікабельність. 

Це почистило трафік від незацікавленої аудиторії. 

На SEO, по-перше, вплине відмова від пагінації на основній стрічці та наявність нових рекламних елементів. Про це ми наголошували в останніх випусках нашої Кузні на каналі. Наявність GPT в Bing вплине більше на ВЧ запити та інформаційні запити. Але я більше переживаю, що відеоконтент у видачі почне забирати на себе всі кліки, ніж статті. Я вже спостерігаю Тікток та Інстаграм у ТОП видачі та в окремих елементах. 

Ера статей «про все» у минулому. 2025 рік буде про розвиток бренду, відеоконтент у всіх форматах.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Я б взагалі відмовився від посилань у тому вигляді, як вони створюються. Всі ці біржі, де я можу прислати будь-який текст, навіть згенерований в GPT, майданчику, який навіть нічого не скаже, із зображеннями, які згенеровані в GPT чи взяті з інших сторінок — і ніякої перевірки. І це вони роблять за невеличкі гроші. Як ви думаєте, що думає Google Про ці майданчики? І про посилання звідти?

Можу сказати, що посилання з сайту ВНЗ працює краще, ніж куплене посилання з сайту Focus.ua. Я проводив подібні експерименти — і звичайні лінки з .edu сайтів в новинах (які я роблю клієнтам через їх PR програми) працюють краще. 

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Вона вже змінилася. І якість лінків тепер дуже понизилася в рахунку ваги на фактори ранжування. Є клієнт який не робив жодного лінку, просто ми провели аудит контенту та технічного аудиту, привели контент до ладу, і він подвоїв трафік (тематика встановлення вікон) за пів року: 

Чи сайт в тематиці запчастин для техніки. Нульовий бюджет на лінки, 99% на контент. Просто прописуємо категорії та перелінковуємо як треба. Ніякого GPT — і результат: 

Всі ці біржі —  ₚосійські міралінкси, гогетлінкси, сапи — це все викинуті гроші будь-якого клієнта. З останніх апдейтів можу точно сказати. 

Є обов’язковий мінімум присутності у посиланнях — каталоги, карти, агрегатори, сайти пошуку вакансій, бізнес сторінки у соцмережі, сайти відгуків та деякі сайти, де можна засабмітити чи свій контент, чи послуги, чи товари. Все інше — виглядає дуже неякісно. І не дає свого результату. 

Якщо вам потрібна згадка в ЗМІ, продумайте текст, який ви хочете розмістити. Зв’яжіться ж їх журналістом та проведіть інтерв’ю. Взнайте, що треба, щоб новина потрапила у їх соцмережі. Вам потрібна АУДИТОРІЯ, а не просто посилання. 

Посилання має бути доречним. Це може бути інформація про акцію, PR стаття про новини вашого бізнесу, чи ваша думка як представника компанії. Чи згадка вашої компанії у новинах. Те, що зараз роблять SEO спеціалісти, це вже шлях, що ми пройшли. І не хочемо до нього повертатися. 

Підписуйтесь на телеграм-канал Реферра та дізнавайтесь першими про свіжі статті, кейси, тематичні івенти та апдейти системи 😉

Іван Боговик
Іван Боговик
CEO RecoveryForge

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Так, Google апдейти вплинули на один із наших старих сайтів. Він постраждав від вересневого 2023 Helpful Content Update:

Для нього ми виконали всі необхідні роботи: переписали слабкий контент, видалили зомбі-сторінки, прибрали розділи сайту, які не релевантні основній ніші, доопрацьовано E-E-A-T та ін. І зараз ми в очікуванні зняття штрафу. Але наразі (на початок червня 2024 року) невідомо жоден сайт, який би відновив свої позиції після виходу вересневого 2023 Helpful Content Update.

Щодо клієнтських сайтів. Оскільки основна послуга нашої агенції це Google Penalty Recovery Service, то так –  ми працюємо з різними сайтами клієнтів, які отримали песимізацію після виходу різних Google апдейтів.  

Найпопулярніші апдейти — це:

  • March 2024 Spam Update (5 March 2024)
  • March 2024 Core Update (5 March 2024)
  • October 2023 Spam Update (4 October 2023)
  • September 2023 Helpful Content Update (14 September 2023)
  • November 2023 Reviews Update (8 November 2023)
  • November 2023 Core Update (2 November 2023)

Здебільшого це контентні сайти, менше продуктові сайти та сайти послуг. 

Топ 5 найпоширеніших помилок, що призвели до штрафів:

  1. Слабкий контент: найчастіше шаблонний, або створений за допомогою AI без подальшого редагування.
  2. Проблеми з E-E-A-T: не зрозуміло хто відповідає за сайт/бізнес, яка команда, де розташований офіс тощо.
  3. Відсутність авторів-експертів – як авторів статей.
  4. Токсичні та спам-посилання в посилальних профілях.
  5. Мала кількість тексту на контентних сторінках.

Також трапляються і не типові помилки, наприклад – продаж посилань на сайті (ручний штраф) або занадто багато реклами, що ускладнює перегляд сайту (алгоритмічний штраф). 

Ось приклад сайту, який отримав штраф за перевантаженість сайту рекламою (одна з помилок) і трафік якого ми успішно відновили:

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Google продовжить свої експерименти з використання AI. Пошуковий трафік стане ще дорожчим і SEO-шникам доведеться знову вигадувати способи бути помітнішими в пошуковій видачі. Наприклад, знайти дієві способи потрапляння сайтів у посилання в AI оглядах Google.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Впровадили ще більш жорсткий відбір сайтів для гостьових постів. Уникаємо не релевантних сайтів, сайтів, що публікують пости сумнівних тематик (Casino, CBD тощо) і сайтів які не приховують, що вони продають посилання/публікації. Ну і звичайно тих, які постраждали від штрафів Google.

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Залежно — які лінкі. Вага посилань із шаблонних сайтів, які існують тільки для продажу лінків та постів, — знижуватиметься. А посилання з авторитетних і трастових сайтів — навпаки. 

Ігор Волков
Ігор Волков
Outreach TL | Affiliate Marketing TL at Sitechecker

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Так, останні апдейти позитивно вплинули на наш проєкт. Враховуючи, що Sitechecker це Saas, ми досить гарно приросли за апдейт та досягнули історичного піка по проєкту.

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Загалом, нова видача Google спрямовані на покращення якості та релевантності результатів пошуку і це напряму впливає на SEO, тоді зараз виходить на перший план поведінка користувача, час проведення на сторінці, Bounce rate і т.д. Тому в першу чергу SEO-спеціалістам працювати над цими напрямками.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Ми стратегію не змінювали. Залишилось все як і раніше, проставляти тільки якісні аутріч посилання (Link insertion, рідко Guest post та посилання з головних сторінок).

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Гадаю, що лінки як були важливим аспектом в просуванні, як це і залишиться. Враховуючи останні зливи з Гугла і те що вони стверджували, що немає такого показника як Авторитетність домену, а як виявилось насправді що він є, то лінки ще довго будуть одним з основних аспектів в просуванні.

Віктор Гаврюков
Віктор Гаврюков
SEO-фахівець

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Так, після останнього впали всі сайти. З ким спілкувався, то теж впали всі сайти. Тобто в мене є данні приблизно по 50 сайтам, різних тематик, які впали від 20 до 50% по трафіку. Зараз вони почали відновлюватись, але на скільки відновляться поки не зрозуміло. 

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Як і інші нововведення, це зменшить органічний трафік для сайтів. 

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

У мене як раніше була дуже гарна стратегія, так зараз і лишається. Я роблю максимально корисні посилання з нормальних донорів. Я не шукаю кількість посилань і безтолкові тексти, я купую у незаспамленних донорів посилання, сам пишу тексти (в плані за моїм ТЗ), щоб потім матеріал можна було просунути у ТОП видачі. 

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Ні. Лінки працюють як голос людини — чим більше про тебе говорять, тим ти популярніший. Так само і з сайтами. Важливо тільки щоб про тебе говорили у потрібних кругах)

Олександра Хілова
Олександра Хілова
Digital marketing & PR

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Один із сайтів, якому я надавала консультації:

Сайт був викуплений з тематики фітнес та здоров’я та з нього намагались зробити сайт з гороскопами за допомогою генерування штучним інтелектом тисяч сторінок. Як бачимо на скріні, ці дві фатальні помилки привели до падіння трафіку. 

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Кожного апдейту SEO-спільнота адаптується до нових фіч видачі. Окрім AI Overwiew є вкладка з web results, що трошки поліпшує настрій SEO-фахівцям. В цілому, я думаю, що AI видача вплине на показники CTR, оскільки люди залишатимуться у видачі, що погіршує перфоманс блогів. На мою думку, афіліат-сайтам буде важко.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Більше фокусу на трастові ресурси, тематику та тему сайтів. Додали до уваги опрацювання UGC платформ.

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

За останніми даними з витоку Google API Warehouse, ми маємо чергове підтвердження того, що авторитетні посилання будуть цінуватись і далі. Я не можу порахувати вагу посилань, але вони досі мають великий вплив на просування сайтів. Можливо зміняться механіки побудови цих посилань 

Єгор Жадан
Єгор Жадан
SEO TL

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Попередній проєкт, з котрим працював, тільки позитивну динаміку показував і показує останні пів року десь. Пріорітет був на якості лінків, витискали все що могли, але щоб дійсно топові лінкі були. Весь треш відхиляли, дісавов кидали і тд. Навіть якщо то були наші старі гести, котрі купувались або нами, або попередниками.

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Впевнений що далеко не всі раді цьому. Власне, останні роки я працював у нішах, де саме на видачу, воно ніяк не могло повпливати (маю на увазі, що в SERP особливих змін не було).

Думаю що окремим командам і напрямкам прийдеться адаптуватись під SGE і шукати варіанти, як можна його використати собі на користь, як от прокачка репутації бренду. 

Хоча тут як на користь, шкоду він вже приніс, відкусивши шмат трафу, тут питання в мінімізації втрат, або в отриманні інших бенефітів 🙂

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Як от вище писав, працюючи з брендовим проєктом, то єдиним нормальним шляхом я бачив тільки максимально якісний лінкбілдинг. Так лінків буде менше, так десь дорожче, але на перспективу, менше шансів що проєкт буде падати.

Тому якщо раніше я міг якісь не дуже пріорітетні сторінки качати не самими топовими лінками, то зараз якісь на першому місці завжди.

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Щось мені підказує, що ні 🙂

Роки йдуть, а лінки як були топовим фактором ранжування, так і залишаються, і я думаю що будуть залишатись і надалі.

Тому ставлю на те що в перспективі 5 років, вага лінків або не зміниться, або ну зовсім трошки може послабнути. Але не драматично)

Ігор Генов
Ігор Генов
Head of SEO Department у Inweb

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Останні апдейти практично не мали жодного впливу. Суттєвого просідання або збільшення трафіку не спостерігаємо.

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Будуть просадки у сайтів, які орієнтовані на інформаційний трафік, тому що намір Google — це, щоб користувачі використовували її пошукову систему для безпосереднього отримання відповідей, згенерованих на основі матеріалу зі знайдених сторінок. Тобто переходити на ресурс нема потреби, тому що відповідь уже буде представлено безпосередньо у видачі, нехай і у форматі коротшому.

Для мене подібне рішення схоже на «Швидкі відповіді», просто більш інформативне і розширене. Тепер відповідь на запит не обирається з представлених у мережі, а генерується з декількох джерел.

Надалі необхідно коригувати роботу над сайтом, знаходити способи потрапляти в подібну видачу. Докладати максимум зусиль, щоб твій контент був настільки корисним, щоб Google використовував його для генерації відповіді та вказував у списку джерел.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

  1. Уже використовуємо ШІ для генерації статей під посилання.
  2. Приділяємо ще більше уваги донорам. Не всі використовують пруфрідинг або хоча б мінімальну вичитку людиною, а тотальна генерація контенту сумнівної якості для посилань може призвести до того, що майданчик, на якому планується розміщення посилання, так би мовити, «стухне» або вже на шляху до такої ситуації. Тобто в очах пошукової системи перетвориться просто на джерело непотрібних згенерованих матеріалів. Якщо ресурс прийде до такого стану, то цінність посилання з такого донора буде близька до нуля.
  3. Використовувати ШІ для спрощення роботи лінбілдерів.

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Не зміниться. Посилання хоронять так само часто як і взагалі SEO. 

Дивлячись на злиту документацію API Google-пошуку, бачу, що враховуються десятки різних ранжувальних факторів у кожного посилання. Тобто розмови про те, що посилання не впливають, не працюють, безглузді – як на мене, навмисна брехня. 

Посилання, як і раніше, мають значну вагу, і займатися нарощуванням маси посилань для успішного просування проєкту так само необхідно.

Ігор Шулежко
Ігор Шулежко
CEO

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Так. З того що ми бачимо, для Гугла стало критично, щоб сайт технічно був краще, ніж до апдейту.

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Погано, вже є дослідження, що рубає CTR на 8-9%.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Додали HARO, активно юзаємо.

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Не знаю, все можливо.

Максим Федорук
Максим Федорук
Head of SEO

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Не вплинули. Плюс мінус позиції без змін. Але 2 роки тому нас дуже сильно накрив лінкспам апдейт і ми з цього зробили висновки та внесли правки у стратегію.

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Дивлячись наскільки агресивно буде розміщений блок, тобто доля запитів, де він буде розміщений. Але вже роками іде політика, якщо ти нижче ТОП-5 за пошуковим запитом, то трафіку в тебе не буде. З AI думаю це ще більше буде помітно.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Після апдейтів з задивленостей менше за лінки «штормило» маркетплейси, бо це сайти які зазвичай беруть ТОП шляхом колосальної ваги сайту, а менші гравці, маючи невелике ядро запитів, спамять невелику кількість URL-ів, щоб витягувати конкуренцію. Тому намагаємось ширше розміщувати лінки для охоплення більшої кількості сторінок + підвищили планку для анкорних лінків по якості.

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Працювали й будуть працювати. Можливо просто буде більше критеріїв якісного донора та розміщення.

Артур Квак
Артур Квак
Керівник маркетингової агенції Compas Agency

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Ми стараємось писати експертний контент, це дає свої результати. Наприклад, клініка лазерної косметології — за 1 місяць роботи змогли значно збільшити трафік завдяки переоптимізації сайту.

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Чим далі, тим більше Google буде цінувати експертний контент, потрібно враховувати інтент запитів та відповідати на можливі запитання користувачів які зв’язані з їх запитом.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Ми намагаємось брати посилання з високим трастом. Виходячи з нашого досвіду, зараз краще працює мала кількість, але якісних сайтів (умовно DR 50+, не заспамлені), ніж багато, але середньої / низької якості. Крім того, ми пишемо повноцінні статті з максимальним розкриттям теми, щоб сайт де ми розміщуємо її теж отримував додатковий трафік.

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Думаю, за 1-2 роки особливо нічого не зміниться, якщо брати 3-5 років, то скоріше за все, алгоритми кардинально зміняться, та буде враховуватись не вага сайту, а його авторитетність в Google за рахунок контенту. 

Марко Федоренко
Марко Федоренко
SEO-експерт

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Вплинули на контентний сайт на якому жодних дій впродовж 8 місяців не було, тобто написаний контент ранжується і збирає трафік, але без оновлення, створення нового контенту, лінкбілдингу і т.д. Він суттєво постраждав втративши близько 50% трафіку, що в принципі підтверджує думку, що SEO це про системність та систематичність:

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Зменшиться обсяг органічного трафіку, який перетікає на сайти з Google. Глобально все буде як було, тільки з великим блоком АІ у видачі. Хтось буде його читати й закривати свою потребу, хтось ні, і буде шукати інформацію від людей на сайтах. SEO фахівці, фактично візьмуться на реверс інжиніринг цього блоку, й будуть першими хто навчиться ним маніпулювати. 

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Суттєвих змін не робив, тільки незначні уточнення стосовно доменів які втрачають трафік після останніх апдейтів. 

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Не зміниться. Може зміняться критерії лінків, які враховувати в ранжуванні, але суттєвої зміни алгоритму я б не очікував. 

Google має пошук, що вправно працює та  дозволяє збільшувати ревеню. Вони не зацікавлені в суттєвому його покращенні, бо все ж таки це маркетингова компанія, яка продає наші дані рекламодавцям. 

Продукт Google — це не пошук, а користувачі. Допоки немає гідного конкурента, пошук буде настільки поганим, наскільки це можливо, щоб не мати суттєвої втрати користувачів. Чим більше ми шукаємо, тим більше реклами нам можна показати, така їх логіка зараз.

Олександр Павлуцький
Олександр Павлуцький
СЕО Repalm.biz

Чи вплинули останні апдейти Google на показники вашого сайту/сайтів клієнтів? Якщо так, то як саме?

Шось підняло в декілька разів, шось поховало в нуль. 

Що думаєте стосовно нової видачі Google з використанням AI? Як вона вплине на SEO індустрію?

Поки що незрозуміло, чому зростають довідники, каталоги та інші програматік сайти, навіть за запитами, де у Google вже є свої формати відповідей. Але з часом і цей тип сайтів постраждає.

Як ви змінили (і чи змінили) стратегію роботи з посиланнями після останніх апдейтів Google? 

Більше посилань з трастових сайтів, ще дорожча середня вартість лінка.

Як ви думаєте, чи зміниться надалі вага лінків? (в перспективі 1-2 років, та 3-5 років)

Ми будуємо свою стратегію на основі того, що за 1-2 роки сильних змін не планується. А в перспективі 3-5 років все одно будуть актуальні супертрастові лінки з якісних майданчиків.


Лінкбілдінг — це довгострокова стратегія, яка потребує постійних зусиль. Завдяки правильному підходу ви зможете покращити авторитетність сайту та отримати якісні посилання, які допоможуть вам обійти конкурентів у видачі за релевантними запитами.

Ми рекомендуємо:

  • Сфокусуватися на створенні високоякісного контенту. Це найкращий спосіб залучити посилання з авторитетних сайтів.
  • Залучати різноманітні механіки лінкбілдингу. Не покладайтеся лише на одну механіку. Використовуйте комбінацію різних тактик. Наприклад, гостьовий постінг, крауд-маркетинг, сабміти, Link Insertion тощо.
  • Регулярно аналізувати посилальний профіль сайту. Слідкуйте за тим, які сайти посилаються на вас, і видаляйте лінки з неякісних ресурсів.

А як би ви відповіли на ці запитання? Пишіть у коментарях 👇

Ілля
SEO-фахівець з 6-річним досвідом роботи, просуває bontoy.ua та mykey.dp.ua
Інтернет-магазини
Локальні проєкти

По-перше, організація усіх процесів. Від планування до вирішення спірних моментів. Завжди можна отримати чітку відповідь на всі запитання та досягнути результату. Швидкий фідбек від менеджерів. Переваги: Якість майданчиків (траст, DR), гарантоване розміщення, швидка індексація лінків — все, що необхідно SEO-спеціалісту та його клієнтам.

Ознайомитись з усіма 298 відгуками
Кейс DR від 36 до 42🦎 Крауд-маркетинг для українського сайту digital-послуг

+6

позначок до Domain Rating сайту

+110

посилань із 196 залишилися в Google Search Console

Андрей Павлюк
Андрій Павлюк SEO-фахівець, спеціалізується на медичних проєктах, сайтах послуг та eCommerce
Вивчити детальний кейс
Інші статті
18 Листопада, 2024
Як писати ідеальні листи для аутрічу
Механік лінкбілдінгу дуже багато та ефективність використання багатьох із них залежить від уміння вебмайстра... Читати повністю
14 Жовтня, 2024
Що таке аутріч і як його використовувати для просування сайту
Нарощування посилальної маси — одне з пріоритетних завдань під час роботи з інформаційними та комерційними проєктами в... Читати повністю
17 Вересня, 2024
Ефективне нарощування посилальної маси у 2024 році. Посібник для початківців
Бажаєте якнайшвидше отримати віддачу від вашого сайту?Розумію вас.Знаєте, що сайту потрібні посилання, але не... Читати повністю
Зареєструйтесь
Чи не підійшов тариф? Зверніться до нашого менеджера

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опубліковано. Усі поля є обов'язковими для заповнення.