Побудова посилального профілю для старого сайту послуг — робота не з легких. Адже у домену вже є своя історія, свої похибки та відзнаки. До таких проєктів слід ставитися радикально.

Відштовхуючись від аналізу конкурентів сайту будуємо лінкбілдінг стратегію на основі всіх робочих механік отримання посилань, розподіляємо опорну кількість лінків на періоди та постійно моніторимо аналітику.

Такої стратегії дотримувався і наш клієнт — досвідчений SEO-фахівець Андрій Павлюк, який займався просуванням української вебстудії digital-послуг.

Яку роль Реферр зіграв у цьому просуванні та яких результатів вдалося досягти — читайте у цьому кейсі.

Вхідні дані

Наш клієнт: сайт української вебстудії digital-послуг. Займаються розробкою та технічною підтримкою сайтів, переважно eCommerce.

Вік домену: понад 10 років. З Referr розпочав роботу 20.07.2020

Регіон просування: Україна.

Посилальний профіль сайту: 136 унікальних доменів у посилальному профілі, понад 346К посилань, DR 36 згідно з Ahrefs. 

Анкор-лист: сформований, більше ніж 200 анкорів різних видів.

Паралельна робота з проєктом з боку SEO-фахівця: активний комплексний лінкбілдінг:

  • статейне просування за допомогою бірж;
  • аутріч;
  • використання Web 2.0 блогів: Tier-1, Tier-2;
  • посилання на сайтах клієнтів вебстудії;
  • сабміти, каталоги та інші умовно безкоштовні посилання;
  • публікація робіт, кейсів та статей на сайтах рейтингів та партнерів;
  • інформаційне та комерційне партнерство тематичних заходів: конференції, вебінари, рейтинги (collaborator.pro, nazahid.com, pudradigital.online, ratingopencart.inweb.ua).

Завдання, які поставили перед Referr: розвиток правильного посилального профілю з позитивною динамікою шляхом розміщення крауд-маркетингових посилань.

Додаткові фактори, що впливали на просування сайту

  • Вік домену. Сайту понад 10 років, а це означає, що в нього є своя посилальна історія: для статейного просування писалися вкрай неякісні статті та застосовувався дуже сумнівний добір майданчиків-донорів.
  • Велика конкурентність. Через те, що проєкт далеко не новий та достатньо популярної тематики, його конкурентні сайти розвинені та займають стійкі позиції у видачі.

Етапи роботи з Referr

  1. Проаналізували посилальний профіль та загальні показники сайту.
  2. Визначилися із цілями крауд-маркетингу та їх вирішенням.
  3. Узгодили із замовником запити та сторінки для просування.
  4. Розподілили необхідну кількість посилань на бажаний термін роботи.
  5. Створили список анкорів та навколопосилального тексту.
  6. Затвердили параметри відбору майданчиків.
  7. Розмістили перші посилання та провалідували їх у клієнта.
  8. Планомірно розмістили повний обсяг зворотних посилань.
  9. Підготували детальний звіт.

Вся робота зі схвалення/доопрацювання розміщених посилань проводилася в особистому кабінеті.

Крауд-маркетинг від Referr

В рамках комплексного просування сайту, для збільшення кількості доменів-донорів, безанкорних посилань та посилань, розташованих біля релевантного тексту, SEO-фахівець обрав команду Реферра.

Крауд-маркетинг — це досить сильний метод лінкбілдінгу. При грамотному підході крауд-посилання для сайту виконують низку завдань:

  • залучають цільову аудиторію на сайт;
  • збільшують впізнаваність бренду серед спільноти;
  • створюють позитивну тональність довкола бренду;
  • провокують зростання довіри цільової аудиторії до сайту;
  • формують безпечну посилальну масу;
  • допомагають створити правильний анкор-лист;
  • збільшують кількість зворотних посилань;
  • сприяють зростанню позицій у видачі за ключовими запитами;
  • задають певний рівень довіри до сайту з боку Google.

Де розміщують крауд-посилання:

  • у тематичних обговореннях на форумах;
  • на сайтах запитань та відповідей;
  • під тематичними статтями з можливістю коментування;
  • в інших тематичних спільнотах.

Вимоги до майданчиків для розміщення з боку клієнта:

  • TrustFlow від 12, згідно з Majestic;
  • Проіндексованість посилань;
  • Від 300 відвідувачів за добу;
  • Відповідність тематиці.

Розподіл кількості посилань за термінами та методами (зведена таблиця)

ПЕРІОД РОБІТМЕТОДИ ЛІНКБІЛДІНГУКІЛЬКІСТЬ ПОСИЛАНЬ
Липень 2020крауд-маркетинг12
Серпень 2020крауд-маркетинг18
Вересень 2020крауд-маркетинг39
Жовтень 2020крауд-маркетинг6
Листопад 2020крауд-маркетинг15
Грудень 2020крауд-маркетинг11
Січень 2021крауд-маркетинг30
Травень 2021крауд-маркетинг15
Червень 2021крауд-маркетинг18
Липень 2021крауд-маркетинг18
Серпень 2021крауд-маркетинг14
ЗАГАЛОМ196 

Результати просування сайту

Використовуючи безпечний метод отримання посилань — крауд-маркетинг, у сукупності з паралельною роботою SEO-фахівця (повний опис стратегії за посиланням), за заданий період ми змогли:

  1. збільшити DR сайту з 36 до 42, згідно з Ahrefs:
  2. додати до посилального профілю 161 унікальний донор (розмістили 196 крауд-маркетингових посилань) та задати позитивну динаміку:
    На сьогодні (24.01.2023) в Google Search Console залишаються 110 зі 196 розміщених посилань. Це 56,1% від загальної кількості.
  1. збільшити кількість сторінок, що посилаються на сайт на 843К:

Наразі робота з проєктом зі сторони Referr не проводиться.

Висновок

Фундамент успішного просування старого сайту — грамотно побудована лінкбілдінг стратегія, що спирається на:

  1. початковий SEO-аудит цільового сайту;
  2. пошук та аналіз сайтів конкурентів;
  3. правильний вибір сторінок просування та анкорів;
  4. добір актуальних методів просування посиланнями;
  5. ефективних виконавців;
  6. вибір якісних майданчиків для розміщення;
  7. врахування оновлених правил ранжування Google при створенні контенту;
  8. паралельні внутрішні роботи із сайтом;
  9. тощо.

Наш клієнт, разом з командою Referr, досягнув значних результатів для сайту українського digital-агентства саме завдяки комплексному просуванню.

Проте, завжди пам’ятайте, що для успіху будь-якого проєкту важливо не припиняти роботи із зовнішнім просуванням, аби не отримати відтік посилальної маси або сталу стагнацію профілю.

Хочете отримати такі ж результати? Просто розкажіть нам про свої завдання й ми обов’язково допоможемо їх вирішити за допомогою побудови та реалізації комплексної стратегії просування посиланнями