Referr - Система крауд-маркетингу

Просуваємо сайт сабмітами🦇 15 типів сабмітів + 137 міжнародних майданчиків

Автор: Олена Туранова
30 Липня 2024

Олена Туранова
Олена Туранова
Контент-маркетолог referr.com.ua

Для успішного просування сайту потрібна правильна технічна оптимізація, грамотні тексти та розвинений посилальний профіль. Перші два пункти можна закрити силами фрилансерів, а от побудову посилань не так просто делегувати.

Будь-яке неякісне посилання — удар по репутації сайту. Тому нарощування посилальної маси іноді стає непосильним завданням для вебмайстра. Ми хочемо допомогти вам у цьому питанні — розповімо про 15 видів майданчиків, де можна розмістити посилання на свій ресурс безкоштовно своїми руками. Розміщуйте їх і не забувайте періодично перевіряти зворотні посилання на сайт.

Окрім порад з лінкбілдінгу, ви отримаєте готовий список майданчиків для просування на міжнародні ринки. Залишиться вибрати релевантні та отримати умовно безкоштовні посилання на сайт з трастових донорів. Цього буде достатньо для старту успішного просування в Google😉

Підписуйтесь на телеграм-канал Referr, щоб першими дізнаватися про нові механіки лінкбілдінгу та лайфхаки з просування сайтів.

Що таке сабміти та які завдання у просуванні вони вирішують

Сабміти (від англ. submit) — одна з найпопулярніших механік лінкбілдінгу, яка передбачає розміщення посилання на цільовий сайт на майданчику, який дозволяє це робити самостійно.

Розміщення сабмітів — універсальна механіка, яку можна використовувати для інформаційних та комерційних проєктів. У першому випадку вони допомагають швидше просунути бренд в інтернеті, а в другому — отримати необхідний мінімум посилань для просування сайту в Google.

У більшості випадків сабміти дозволяють розміститись безкоштовно, але є платні директорії з гарними показниками Domain Rating (DR). За одне посилання просять $50-300 залежно від траста сайту. Якщо бюджет на просування мінімальний, можна скористатися безкоштовними майданчиками.

У сабмітів є багато інших переваг. Вони доступні кожному вебмайстру, який може зібрати релевантні майданчики та грамотно розмістити інформацію, щоб модератори не видалили сторінку.

На відміну від гостьового постінгу, вставки посилань (Link Insertion) та інших не бюджетних методів лінкбілдінгу, позитивний ефект від розміщення сабмітів з’являється набагато швидше. Адже не потрібно погоджувати умови інтеграції посилання із власниками майданчиків. Зареєструвався на сайті, заповнив форму та вже незабаром сторінка потрапила до індексу.

Сабміти розв’язують такі завдання:

  1. Підвищують впізнаваність бренду. Чим більше згадок про компанію чи проєкт, тим швидше зростає впізнаваність у ніші. Це особливо важливо для просування інтернет-магазинів.
  2. Прокачують траст компанії. Розміщення посилань на авторитетних майданчиках сигналізує аудиторії, що компанії/проєкту можна довіряти.
  3. Задають природне зростання посилального профілю. Поставили беклінки на 5 сайтах, а згодом кількість може збільшитись у декілька разів без вашого втручання. Це відбувається завдяки сайтам, які збирають дані з відкритих джерел.
  4. Розбавляють анкор-лист. У більшості випадків сабміти розміщуються без анкорів. Вони чудово поєднуються з анкорними посиланнями, які вебмайстри та SEO-фахівці купують на топових ресурсах. Раніше ми писали про те, як правильно купити посилання на сайт.
  5. Дозволяють заощаджувати на лінкбілдінгу. Не треба платити $200-300 за посилання і переживати, що за кілька років воно може зникнути.
  6. Допомагають оминути конкурентів. Якщо інші гравці ніші не займаються лінкбілдінгом, вони можуть впасти у видачі.
  7. Захищають від санкцій пошуковиків. Сабміти — це природні посилання, що перекривають анкорні SEO-лінки, за які можна отримати фільтр.

Використовуйте майданчики нижче, щоб самостійно розмістити беклінки на сайт компанії чи інформаційний проєкт. При правильному підході через місяць-два у посилальному профілі буде 100-200 природних посилань чи більше.

Посилання з каталогів

Директорії (каталоги, локальні каталоги) — один із найстаріших типів майданчиків для розміщення посилань. Автоматичні прогони на якийсь час знизили ефективність каталогів, але на міжнародних ринках вистачає майданчиків, що модеруються, та які спамери ще не вбили остаточно.

Розміщення у каталогах підходять як інформаційним, так і комерційним проєктам. Для бізнесу можна використовувати майже будь-які каталоги, а з інфосайтами треба діяти обережно, щоб посилання з нерелевантних ресурсів не зашкодили хорошим позиціям у Google.

Приклади майданчиків:

Посилання з сайтів пошуку роботи

Job-сайти можна використовувати не тільки для того, щоб знайти нових членів команди або розмістити резюме. Досвідчені лінкбілдери знають, що можна добути трастові посилання з сайтів пошуку роботи.

Проєкти з вакансіями є у кожному регіоні, тому з них можна отримати локальні посилання. У деяких випадках вони будуть відкриті для індексації. На великих проєктах можливість розмістити активну лінку часто недоступна, але навіть редиректне посилання буде корисним.

Приклади майданчиків:

Посилання у відеохостингах

Крім YouTube, існує велика кількість відеохостингів, на яких можна не тільки дивитися смішні ролики про котиків. Майданчики відмінно підходять для лінкбілдінгу. Посилання легко інтегрувати в опис роликів, сторінку профілю або коментарі.

Створювати довгі ролики з якісним монтажем для розміщення посилання необов’язково. Підійде слайд-шоу, скринкаст, чи невеликий влог про життя компанії або інформаційного проєкту. Все залежить від фантазії того, хто займатиметься завданням.

Приклади майданчиків:

Посилання з подкастів

Подкасти — це аудіопрограми, блоги, серіали або будь-яка інша інформація, яку можна завантажувати або слухати онлайн. В останні роки інтерес до подкастів сильно зріс. Одночасно зі збільшенням попиту почали з’являтись майданчики для розміщення аудіоконтенту. На них зазвичай не дуже сувора модерація, тому що спамери рідко використовують їх для автоматизованого розміщення посилань.

Як і у випадку з відео, необов’язково записувати подкасти на кілька годин, запрошувати експертів та витрачати добу на підготовку. Запишіть короткий подкаст про компанію або розкажіть, як створюєте свій інформаційний проєкт.

Приклади майданчиків:

Посилання на фриланс сайтах

Популярних фриланс бірж не так багато, але нас цікавить не лише відвідуваність сайту, а й інші показники. У Європі та США багато вузькотематичних майданчиків, де є технічна можливість розмістити посилання на свій сайт чи блог.

Механіка лінкбілдінгу частково збігається з сайтами пошуку роботи. Реєструєтеся як фрилансер або замовник, оформлюєте профайл і додаєте пару посилань у декількох розділах майданчика. Перед реєстрацією на сайті краще перевірити профілі користувачів, щоб не марнувати час, якщо активні лінки заборонені.

Приклади майданчиків:

Посилання з сайтів обміну  документацією/презентаціями

Досвідчені лінкбілдери давно зрозуміли, що посилання на такі ресурси дуже цінні. Вони зазвичай не спамлені, тому що модератори видаляють нерелевантний контент. Потрібна документація або презентація з будь-якої теми й доступ до заповітного посилання буде відкритий.

Перевага використання сайтів з обміну документації полягає в залученні цільової аудиторії. Якщо розмістити корисну презентацію про SEO та вставити посилання на блог про пошукову оптимізацію, можна стабільно отримувати безкоштовні переходи.

Приклади майданчиків:

Посилання на аналізаторах сайтів

Сервіси аналізу сайтів не тільки показують помилки в технічній оптимізації, але й часто формують пул зворотних посилань на ресурси, що перевіряються. Вони кешують результати, а роботи пошукових систем із задоволенням їх індексують та відображають у консолях для вебмайстрів.

Окрім сервісів SEO-аналізу, є майданчики, які перевіряють швидкість завантаження, хостинг проєкту, юзабіліті та інші параметри.

Приклади майданчиків:

Посилання з PDF-директорій

Google давно індексує PDF-файли. Можна використовувати презентацію або документацію для додавання до PDF-директорії та отримати зворотні посилання на свій проєкт.

Розмістити беклінки у PDF-каталогах зазвичай нескладно, але перед публікацією файлу краще перевірити показники донора. Якщо він сильно спамлений, користі від посилань не буде.

Приклади майданчиків:

Посилання на агрегаторах сайтів/блогів

Агрегатори сайтів часто недооцінюють у лінкбілдінгу, але за правильного підходу вони дають не тільки беклінки, але й потік цільового трафіку. При додаванні RSS-фіду новинного проєкту до релевантного агрегатора, через певний час на сайт можуть завітати кілька десятків чи сотень відвідувачів.

Для успішного розміщення знадобиться сайт, підготовлений до реклами, RSS-фід без помилок та список агрегаторів. Намагайтеся розміщуватись на майданчиках, релевантних тематиці сайту, щоб у перспективі отримати зацікавлену аудиторію.

Приклади майданчиків:

Посилання із соціальних мереж

Посилання з профілів соціальних мереж підходять для розбавлення посилального профілю, а в деяких випадках можуть давати цільовий трафік.

Їх часто використовують для автоматичних прогонів, тому необхідно уважно проаналізувати майданчик перед розміщенням беклінків. Сильно захоплюватися посиланнями з профілів не варто, тому що пошукові системи вже давно пильнують такі проєкти.

Приклади майданчиків:

Посилання на картах

Окрім Google Maps, в інтернеті є десятки аналогічних проєктів. Деякі з них не такі популярні, як сервіси пошукових систем, але відмінно підходять для розміщення інформації про бізнес. Що більше згадок, то швидше зростає впізнаваність компанії.

Навіть якщо майданчик не приноситиме дзвінки або заявки на послуги, посилання на сайт збережеться надовго. Інформаційні проєкти також можна додати у картографічні сервіси, шкоди від цього не буде, а беклінк не завадить.

Приклади майданчиків:

Читайте про те, як розмістити посилання на Google Maps

Посилання з відгуків (сайтів відгуків)

Відгуки — засіб перевірки компанії на надійність. Користувачі часто використовують їх для ознайомлення з особистим досвідом інших людей. Дізнатися, чи варто працювати у банку, чи купувати товари певних брендів.

Купувати позитивні відгуки чи ні, кожен вирішує сам, але для розміщення зворотних посилань відгуки точно згодяться. На міжнародних ринках є великі проєкти, де розміщується інформація про бізнес та багато уваги приділяється відгукам.

Приклади майданчиків:

Потрібні рекомендаційні коментарі у тематичних спільнотах для просування сайту в Google під український та міжнародні ринки? Спробуйте крауд-маркетинг від Referr. Якісні лінки з трастових майданчиків з суворою модерацією більш ніж десятьма мовами у 40+ країнах світу.

Посилання на сторінках про набір стажерів

Цей спосіб отримання зворотних посилань підходить для реального бізнесу. Якщо розвиваєте компанію за кордоном й не проти взяти до себе одного або кількох стажерів, можна використовувати цей інфопривід, як джерело безкоштовних беклінків.

Все, що треба зробити, — створити сторінку про стажування та детально розписати умови. Потім залишиться скласти перелік навчальних закладів, де є релевантні кадри та зв’язатися з відповідальними за працевлаштування співробітниками організації.

Приклади майданчиків:

Посилання зі сторінок знижок

Усі люблять заощаджувати. З цього можна отримати вигоду. Цей спосіб отримання беклінків підходить для локального офлайн-бізнесу та для інтернет-проєктів. Можна пропонувати знижки на товари та послуги всім чи певним групам людей.

На міжнародних ринках є велика кількість майданчиків із локальними пропозиціями під конкретне місто. Залишається продумати умови акції та опублікувати інформацію на тематичних сайтах.

Приклади майданчиків:

Знижки для студентів та працівників освітніх установ

Цю механіку лінкбілдінгу рідко використовують на потоці, хоча, за правильного підходу, вона може дати багато посилань з ресурсів, які високо цінуються. Мова про edu та gov проєкти, які не продають беклінки за гроші.

Створіть програму лояльності або постійну акцію для студентів та працівників освітніх закладів, зробіть розсилку по базі освітніх сайтів та обговоріть умови розміщення.

Приклади майданчиків:


Знаєте більше якісних майданчиків-сабмітів для розміщення? Пишіть у коментарях. Ми з ними ознайомимося та додамо відповідні.

Сабміти — це не посилання із заспамлених каталогів, як заведено вважати в середовищі вебмайстрів та SEO-фахівців. За бажанням, можна знайти трастові майданчики й за кілька місяців сформувати правильний посилальний профіль безкоштовно або за мінімальні гроші.

Потрібні посилання з сабмітів, але немає часу підбирати майданчики, реєструватися та розміщувати лінки з необхідною супровідною інформацією? Реєструйтеся на referr.com.ua, ми зробимо всю рутинну роботу за вас.

Читайте також кейси з лінкбілдінгу та відгуки про Referr від наших клієнтів


Євген
Спеціаліст з просування інтернет-магазину
Інтернет-магазини

З нарощуванням посилальної маси ми працюємо досить довго. Попрацювавши з великою кількістю виконавців, від фрилансерів і бірж до комплексних SEO-агентств, ми зрештою зупинилися на сервісі Referr, який вдало поєднує в собі прийнятну ціну, допустиму якість тексту та майданчиків, і зручну звітність. Серед тих, з ким ми працювали, рекомендувати я став тільки referr.com.ua/ru.

Ознайомитись з усіма 292 відгуками
Кейс Просування Typing Tutor у Іспанії та Франції. З 300 до ~5 000 на добу🌏

x6

зростання трафіку

ТОП 7-10

Середня позиція щодо основних запитів у Google

+244

доменів

Дар'я Півень менеджер з розвитку проєкту Ratatype
Вивчити детальний кейс
Зареєструйтесь
Чи не підійшов тариф? Зверніться до нашого менеджера

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опубліковано. Усі поля є обов'язковими для заповнення.