Інтернет-магазини ювелірних виробів — складна ніша для просування. Клієнти таких сайтів цінують перш за все повноту та якість інформації, що надається. Адже якою неймовірною не була б прикраса, якщо її погано продемонструвати, покупка не відбудеться. Особливо, якщо це не бюджетна річ.

Також треба пам’ятати, що ювелірна тематика доволі конкурентна, якщо ви не продаєте дещо унікальне. Тому впізнаваність бренду, згадки у спільнотах та якісні публікації на зовнішніх майданчиках просто необхідні.

До Referr звернувся досвідчений SEO-фахівець з агентства rocketscience.global з сайтом європейської компанії з продажу природних діамантів і дорогоцінного каміння. Він власноруч створив стратегію зовнішнього просування для цього проєкту, а для її реалізації обрав наш сервіс. Основною метою було покращити видимість сайту в органічному пошуку Google та збільшити органічний трафік за ключовими словами.

Які методи лінкбілдінгу ми обрали для цього проєкту та чи досягли мети, читайте у нашому кейсі💬

Вхідні дані

Проєкт клієнта: Magnificent Antwerp Diamonds (MAD) — компанія з торгівлі діамантами та дорогоцінним камінням в Антверпені (Бельгія). Працює на ринку з 2003 року.

Клієнтами сайту є дизайнери ювелірних прикрас, досвідчені колекціонери з усього світу, а також любителі дорогоцінного каміння.

Переваги проєкту:

  • пропонують безкоштовні послуги професійних консультантів, які знаються на ювелірних виробах;
  • усі діаманти та дорогоцінне каміння купуються із законних джерел, які не беруть участі у фінансових конфліктах та відповідають резолюціям ООН;
  • на кожний камінчик є відповідні документи;
  • є можливість спеціального замовлення;
  • займаються огранюванням дорогоцінних каменів;
  • надають послугу безкоштовної оцінки каменю;
  • виготовляють ювелірні вироби на замовлення;
  • доставляють по всьому світу.

На MAD можна придбати:

  1. білі діаманти;
  2. кольорові діаманти;
  3. дорогоцінне каміння;
  4. напівдорогоцінне каміння;
  5. пари;
  6. макети;
  7. унікальні дорогоцінне каміння за запитом;
  8. рідкісне каміння;
  9. каміння специфічних характеристик, таких як: розмір, відтінок, крій, походження тощо.

Вік домену: 2+ роки. З Referr розпочав роботу 26.08.2022.

Регіон просування: Сполучені Штати Америки.

Мова: англійська.

Посилальний профіль сайту: 31 домен, 456 зворотних посилань.

Анкор-лист: невеликий, сформований.

Паралельна робота з проєктом з боку клієнта: перед розміщенням посилань сайт був технічно оптимізований. Одночасно з роботою Referr на сайті було створено новий контент. Також були закуплені гостьові пости.

Завдання, яке поставили перед Referr: збільшити кількість зворотних посилань на сайт проєкту із високоякісних американських доменів.

Додаткові фактори, що впливали на просування проєкту

  1. Висока конкурентність проєкту. Ринок дорогоцінного каміння величезний. Тисячі дилерів щодня пропонують широкий вибір унікальних каменів. Потрібно постійно шукати аспекти, які б вигідно відрізняли проєкт від конкурентів.
  2. Якість контенту. Крім грамотних, оптимізованих текстів на сайті та правильних гостьових статей, потрібні високоякісні фото та відеоматеріали. Чим більше візуального контенту, тим краще. Це стосується і зовнішніх посилань.

Етапи роботи

  1. менеджери Referr проаналізували посилальний профіль та показники сайту;
  2. зафіксували дані для подальшого відстеження ефективності;
  3. визначили з клієнтом цільові сторінки для просування та цілі, яких потрібно досягти завдяки лінкбілдінгу;
  4. обрали та затвердили методи лінкбілдінгу для сайту, спираючись на бюджет та запланований період робіт;
  5. відповідно до стратегії, розподілили кількість посилань за методами на необхідний термін;
  6. затвердили список анкорів, навколопосилальний текст та параметри відбору майданчиків-донорів;
  7. розмістили перші посилання, провалідували їх у клієнта та внесли корективи;
  8. планомірно розмістили повний обсяг зворотних посилань;
  9. підготували детальний звіт.

Вся робота проводилася в особистому кабінеті клієнта.

Методи просування посиланнями, які використовували для MAD

Задля досягнення поставлених перед Referr цілей, ми, разом з клієнтом, обрали три робочі механіки отримання посилань на американському ринку:

Крауд-маркетинг. Розміщення рекомендаційних коментарів у тематичних спільнотах чудово підійде для просування сайтів ювелірної тематики, адже допомагає збільшити впізнаваність бренду, створити позитивну репутацію, залучити цільову аудиторію на сайт та досягти потрібних SEO-показників (впливає на видимість, трафік, траст). Ціна крауд-посилань під американський ринок:

Локальні каталоги. Створення анкет та сторінок компанії у локальних каталогах допоможе збільшити рівень довіри до сайту з боку Google та краще ранжувати сайт за темою та гео.

Посилання із соціальних профілів. Також гарно впливають на рівень впізнаваності та довіри до бренду з боку ЦА.

Вимоги до майданчиків розміщення з боку клієнта:

  • DR згідно з Ahrefs від 30 для крауд-посилань;
  • DR згідно з Ahrefs від 20 для каталогів та соціальних профілів;
  • Трафік від 300 відвідувачів на добу;
  • Кількість ключових запитів у майданчика від 3К, згідно з Ahrefs.

Розподіл кількості посилань за термінами та методами (зведена таблиця)

МЕТОД ЛІНКБІЛДІНГУКРАУД—МАРКЕТИНГКАТАЛОГИСОЦІАЛЬНІ ПРОФІЛІЗАГАЛОМ
Вересень 2022400040
Жовтень 2022400040
Листопад 2022400040
Грудень 2023400040
Січень 202330101555
Лютий 202330101555
Загалом2202030270

Ми розподілили необхідну кількість посилань на період в 6 місяців за різними методами лінкбілдінгу для створення помірно зростаючого посилального профілю сайту.

Результати просування сайту

За пів року спільної роботи SEO-фахівця та команди Referr вдалося досягти таких результатів:

KPI, встановлені для проєкту, виконано більш ніж на 100%.

Збільшення органічного трафіку з пошуку Google на 425%:

Збільшення видимості в органічному пошуку Google на 1226%:

На сайт почали заходити клієнти з Європи та США (до цього їх не було взагалі):

Посилальний профіль зростає планомірно, природно, додали 121 донор:

Висновок

Як бачимо, для просування сайтів ювелірної тематики під США гарно працює комплексний підхід:

  1. доопрацювання сайту: текстів, візуального оформлення та функціоналу;
  2. робота зі статтями у блозі;
  3. лінкбілдінг різноманітними механіками: крауд-маркетинг, каталоги, соціальні профілі, гостьові статті тощо;
  4. своєчасний аудит та корегування стратегії.

До цього списку можна додати ще аутріч, який показує чудові результати на американському ринку.

Головне — це якість контенту, який ви створюєте, правильний підбір зовнішніх майданчиків, на яких розміщуєте посилання та пошук досвідчених виконавців, яким можна повністю делегувати цей процес та не перейматися питанням лінкбілдінгу для сайту. Тим паче, що у Referr є послуга “лінкбілдінг під ключ”, яка дозволить вам вивільнити робочі години для більш важливих та креативних завдань.

Хочете отримати безкоштовну консультацію щодо лінкбілдінгу для вашого проєкту? Заповніть невеликий бриф. Наші менеджери проаналізують ваш сайт, посилальний профіль та створять для вас індивідуальну стратегію просування посиланнями, відштовхуючись від вашого бюджету та цілей. Працюємо у 40+ країнах світу, десятьма мовами😉