Referr - Система крауд-маркетингу

Просування інтернет-магазинів у США та Європі у 2024 році

Автор: Олена Туранова
20 Червня 2024

Олена Туранова
Олена Туранова
Контент-маркетолог referr.com.ua

У 2020-2024 роках світовий ринок ecommerce значно зріс. Більшість офлайнових компаній, чи то ресторан, магазин одягу або книжковий, перенесли свій бізнес в онлайн, щоб уникнути банкрутства.

Світова статистика та прогнози щодо виторгу від ecommerce ніші. Джерело.

Досить сильно відірвалися від конкурентів ті компанії, які мали сайт і послугу доставки задовго до кризової ситуації у світі. Особливо якщо цей сайт був якісно оптимізований і зручний для користувачів.

Однак на ринку США та Європи, на відміну від України, дуже складно потрапити до топу невеликим інтернет-магазинам, хай навіть і не молодим. Головна причина цього наявність ecommerce гігантів, таких як Amazon, eBay, Walmart та інші.

У цій статті я розповім про те, як збільшити свої шанси потрапити в топ по США та Європі для ecommerce ніші за допомогою ефективних методів лінкбілдінгу та SEO-прийомів західних гуру.

Порівняння e-commerce ніші у США та Європі

Звичайно можна було б узагальнити ці два регіони та писати про просування під міжнародні ринки, але якщо ми говоримо про якісну розкрутку сайтів ecommerce, то все ж слід сказати про головні відмінності цих регіонів.

Декілька споживчих особливостей США

  1. Якщо говорити про продуктові та господарські інтернет-магазини, то американцям властиво купувати все оптом, про запас. Навіть в офлайнових маркетах можна помітити, що практично вся продукція продається у великих упаковках.
  2. Важлива наявність акцій та купонів на знижку. При цьому, чим більша знижка, тим більший обсяг майбутнього замовлення. Незалежно від потреб.
  3. У США дуже прискіпливо ставляться до доставки. Вона має бути зручною та швидкою.
  4. У товарів в інтернет-магазині має бути конкурентноспроможний цінник. Оскільки у США будь-який товар можна замовити у ecommerce гігантів.
  5. У США діють правила та норми, які регулюють діяльність e-commerce сервісів.
  6. Американці віддають перевагу доставці до дверей. Також популярна доставка у точки видачі (найчастіше такі знаходяться на території гіпермаркетів).
  7. У США діє єдиний податок на придбання товарів онлайн.

Декілька споживчих особливостей Європи

  1. Більшість європейських споживачів педанти. Вони поважають порядок і якість як товарів, так і сервісу. Якщо ви хочете потрапити в топ маркетів у потрібному регіоні, вам варто враховувати уподобання покупців та особливості побуту.
  2. Call-центр має складатися з грамотних працівників. Європейці дуже вимогливі до тих, хто розмовляє з ними. Якщо це Британія, то менеджер повинен розмовляти чистою англійською мовою, якщо Іспанія — грамотною іспанською тощо. Будь-які відхилення викликають роздратування.
  3. У Європі для кожної країни та регіону діють свої норми щодо e-commerce сайтів.
  4. У кожній європейській країні є свої уподобання щодо доставки. Це потрібно враховувати. Наприклад, у Франції популярний вид доставки до пункту видачі.
  5. Усі регіони мають індивідуальні правила оподаткування. Наприклад, у Німеччині діє податок на додану вартість до покупки.

Основні правила лінкбілдінгу для інтернет-магазинів обох регіонів — США та Європи

  1. простий, зручний та зрозумілий інтерфейс магазину;
  2. якісна SEO-оптимізація;
  3. докладні описи товарів;
  4. різноманітність візуальних складових на картках товарів — фото та відео огляди;
  5. грамотна оптимізація контенту під обрані країни/штати з урахуванням мовних та поведінкових особливостей;
  6. різноманітність акцій, купонів на знижку та спецпропозицій;
  7. Конкурентні цінники проти магазинів-гігантів.

Із загальними характеристиками ми ознайомилися, можемо братися до реальних дій.

Сканування сайту інтернет-магазину на помилки

Один із найперших і, мабуть, головних кроків у просуванні e-commerce сайту під Європу та США — пошук та виправлення помилок.

Є два варіанти аналізу сайту:

  1. ручний аналіз із використанням SEO-чеклістів;
  2. аналіз із використанням спеціалізованих сервісів

Я рекомендую користуватися і тим, і тим варіантом, щоб уникнути серйозних технічних помилок і дрібних недоліків.

Після аналізу, переконайтесь, що виконуються основні правила оптимізації інтернет-магазину:

  1. семантичне ядро ​​підібрано правильно;
  2. якісно зроблене перелінкування;
  3. зовнішній вигляд магазину лаконічний;
  4. функціонал простий і зрозумілий;
  5. на сайті представлені усі необхідні юридичні документи;
  6. є докладна інформація про оплату та доставку;
  7. присутні різні способи оплати (з огляду на особливості обраного регіону);
  8. сайт перекладений необхідними мовами та наявні відповідні валюти;
  9. додані контакти: телефон підтримки, email, адреса офісу, соціальні мережі та інше;
  10. наявність різноманітних способів зворотного зв’язку: дзвінок, email, чат (і/або чат-бот);
  11. усі дані користувачів (не лише дані щодо оплати) надійно зашифровані;
  12. товари мають детальний опис + фото/відео;
  13. ціни актуальні.

Якщо всі пункти дотримані та ви впевнені в готовності свого інтернет-магазину до просування у США та Європі, то наступним кроком буде контрольний зріз показників сайту.

Зріз показників e-commerce сайту на старті просування посиланнями

Щоб правильно оцінити ефективність майбутньої лінкбілдінг стратегії, потрібно зробити попередній зріз показників.

Серед них:

  1. Рейтинг сайту. Це може бути DR по Ahrefs, TF по Majestic тощо.
  2. Кількість зворотних посилань і доменів, що посилаються. Найкраще показує Ahrefs.
  3. Динаміка посилального профілю на старті. В Ahrefs.
  4. Анкор-лист. В Ahrefs.
  5. Показник відвідуваності сайту. SimilarWeb або будь-який інший сервіс.
  6. Позиції сайту в Google за релевантними запитами. Можна подивитися в Serpstat чи Ahrefs.

Всі дані слід перенести в окремий документ для майбутньої звірки та коригування лінкбілдінг стратегії.

Механіки лінкбілдінгу для ecommerce сайтів США та Європи

Через сильну конкуренцію в ніші ecommerce у цих регіонах, сильно експериментувати з механіками просування не варто. Якщо скористатися лише базовими способами отримання посилань, то можна суттєво підвищити позиції сайту та обійти прямих конкурентів (ми зараз не говоримо про великих агрегаторів та магазинів-гігантів).

Три механіки безпечного нарощування посилань та підняття сайту в топ по Європі та США:

  1. сабміти;
  2. крауд-маркетинг;
  3. Link Insertion.

Ці методи не тільки піднімуть SEO-позиції сайту та його відвідуваність, а й забезпечать залучення цільової аудиторії на сайт, що спровокує зростання продажів.

Тепер докладніше.

Сабміти

Цей спосіб допомагає розповісти Google про ваш магазин.

Насамперед зверніть увагу на локальні каталоги. Щоб додати сайт до каталогу, потрібно створити детальну картку компанії. Найпопулярніший каталог компаній у світі Google Мій бізнес.

Основні рекомендації щодо створення картки інтернет-магазину під США та Європу:

  1. додайте повну назву компанії;
  2. прикріпіть логотип та супутні файли (фото та відео матеріали);
  3. докладно опишіть магазин;
  4. додайте вилку цін та популярні товари в магазині;
  5. пропишіть актуальні контакти: номери телефонів, сайт, соціальні мережі, email, месенджери;
  6. не забудьте вказати регіони доставки та її правила;
  7. пропишіть відповіді на популярні запитання;
  8. завантажте необхідну юридичну документацію.

Цей список може змінюватись залежно від виду директорії.

У деяких каталогах, створивши одну картку, можна розміститись на кількох сервісах одночасно. Наприклад, додавши компанію в Google Мій Бізнес, ви розміщуєтеся також в Google Картах і в інших сервісах Google.

Також рекомендую додати сайт у соціальні профілі та сайти пошуку роботи. Такі посилання вважаються природними.

Крауд-маркетинг

Крауд-маркетинг — перевірена та ефективна механіка лінкбілдінгу для інтернет-магазинів у США та Європі. Оскільки на Заході немає усталеного поняття «крауд-маркетинг» і його як комплексної послуги, у власників e-commerce сайтів з України є велика перевага.

Скориставшись нашими стратегіями написання крауд-маркетингових коментарів на міжнародних ринках, можна суттєво підтягнути сайт у видачі та залучити з форумів, статей та Q&A сайтів велику кількість потенційних клієнтів.

Головне дотримуватися деяких правил:

  1. Завжди прокачуйте обліковий запис автора. У США та Європі більш жорстка модерація коментарів із посиланнями. У автора має бути повністю заповнена анкета, доданий аватар, місце розташування тощо. Перед тим, як почати працювати з крауд-маркетингом, переконайтеся, що з моменту реєстрації минуло не менше двох тижнів.
  2. Напишіть з цільового облікового запису від 20 коментарів без посилань. Це можуть бути як нішеві коментарі, так і на вільну тему.
  3. Орієнтуйтеся на тему обговорення, а не майданчика. Пам’ятайте, що на будь-якому, навіть вузькоспеціалізованому форумі є вільні обговорення.
  4. Пишіть завжди грамотно. Звертайте увагу на стиль спілкування інших співрозмовників, не робіть граматичних та лексичних помилок.
  5. Пам’ятайте про особливості регіону, під який просуваєтесь. Вивчіть особливості культури, мови, побуту. Це допомагає створювати якісні дописи.
  6. Визначайте біль учасників обговорення перед публікацією допису із посиланням. Ваш допис має допомагати розв’язувати проблему, а не бути черговою рекламою.
  7. Використовуйте у дописах фото та відео. Це приверне більше уваги до коментаря та проілюструє ваші думки. Особливо актуально для інтернет-магазинів, якщо ви говорите не про весь магазин, а про конкретний товар.

Більше про роботу з крауд-маркетингом для просування сайтів ви знайдете за посиланням.

Link Insertion

Link Insertion — це унікальна механіка отримання посилань, зі сторінок, що вже існують, мають вагу, трафік та ранжуються в Google за необхідними ключовими запитами. Все, що потрібно для реалізації, — домовитись із власником майданчика на взаємовигідних умовах (за плату, бартер тощо).

Бажаєте дізнатися більше про послугу Link Insertion від Referr? Пишіть у чат на сайті або в телеграм ➡️ https://t.me/referrservice

За допомогою Link Insertion можна розмістити посилання:

  1. у блогах;
  2. у рейтингах;
  3. під популярними відео на YouTube;
  4. в оглядах;
  5. із рекламних вставок;
  6. тощо.

При цьому важливо дотримуватися норм спілкування:

  1. пишемо власнику майданчика не з корпоративної пошти, а з особистої;
  2. обов’язково прописуємо зрозумілу тему;
  3. представляємось;
  4. коротко пишемо про магазин та його особливості/фішки;
  5. розповідаємо про те, де конкретно хотіли б поставити посилання (на якій сторінці, де і під яким анкором).
  6. уточнюємо умови розміщення.

Далі створюємо контент, якщо потрібно. Це може бути невеликий текст, банер, відео, рекламний ролик, спецпропозиція, промокод тощо. І відстежуємо ефективність розміщення.  

Link Insertion та крауд-маркетинг — методи, якими можна просувати сайт регулярно. Сабміти дозволять отримати з десяток якісних посилань лише на початку шляху.

Крім цих методів просування посиланнями ecommerce сайтів під США та Європу, можна виділити також:

  1. Створення картки компанії в агрегаторах промокодів. Для вебсайтів електронної комерції відмінно підходить.
  2. Гостьові статті. Це можуть бути огляди, посібники, рекомендації щодо вибору товарів та лайфхаки, які допоможуть спростити життя, зі створенням контенту з боку магазину. Таке розміщення дуже ефективне на міжнародних ринках, оскільки там вітається якісний контент.

Якщо правильно розподіляти кількість посилань за механіками лінкбілдінгу, то можна забезпечити позитивну динаміку посилального профілю та регулярне залучення аудиторії.

Важливо. Перші зрізи ефективності слід робити не раніше ніж 3-6 місяців після початку просування. Лінкбілдінг у Google — процес непростий, розрахований на довгострокову перспективу.

Основи складання комплексної лінкбілдінг стратегії для інтернет-магазинів по США та Європі

Щоб скласти правильну стратегію просування лінками інтернет-магазину в США та Європі, слід насамперед проаналізувати прямих конкурентів сайту та з’ясувати опорну кількість посилань. Докладніше про те, як це зробити самостійно:

Після того, як дізналися опорну кількість посилань, розподіляємо її на вибраний період. Наприклад:

Перший етап просування — 6 місяців (для першого зрізу ефективності).

Вибрані механіки — сабміти (локальні каталоги, job-сайти, соцмережі), крауд-маркетинг, Link Insertion, гест-пости.

Кількість посилань — 200 (середня арифметична кількість донорів конкурентів).

Розподіляємо:

МІСЯЦЬМЕХАНІКА ЛІНКБІЛДІНГУК-СТЬ ПОСИЛАНЬ
1локальні каталоги
крауд-маркетинг
Link Insertion
5 посилань
5 посилань
5 посилань
2локальні каталоги
крауд-маркетинг
Link Insertion
10 посилань
10 посилань
5 посилань
3крауд-маркетинг
Link Insertion
гостьові статті
20 посилань
5 посилань
5 посилань
4крауд-маркетинг
Link Insertion
гостьові статті
30 посилань
5 посилань
5 посилань
5крауд-маркетинг
Link Insertion
гостьові статті
40 посилань
5 посилань
5 посилань
6крауд-маркетинг
Link Insertion
гостьові статті
50 посилань
5 посилань
5 посилань

Це приклад розподілу кількості посилань для просування інтернет-магазину у США та Європі. Пам’ятайте, що все індивідуально та залежить від особливостей сайту та його тематики.

Щоб скласти правильну лінкбілдінг стратегію, необхідно пройти всі етапи:

  1. аналіз свого сайту, усунення помилок та підготовка до просування;
  2. зріз показників;
  3. аналіз конкурентів сайту;
  4. відбір механік просування;
  5. визначення опорної кількості посилань для просування сайту на першому етапі;
  6. розподіл кількості посилань за методами та термінами;
  7. зріз ефективності першого етапу;
  8. коригування стратегії;
  9. продовження.

У доповнення

Пропоную вам переглянути кілька корисних відео, щоб розширити знання про лінкбілдінг у ніші e-commerce:

На цьому все😃

Бажаєте безкоштовно отримати індивідуальну лінкбілдінг стратегію для вашого e-commerce сайту? Зареєструйтесь в Referr та розкажіть нашим менеджерам про свої завдання. Ми обов’язково допоможемо вам у їх розв’язанні. Адже у нас найкращі менеджери на ринку😉

Олександр Жуков
Head of seo, 7 років у білих e-commerce
Інтернет-магазини

При рівні посилального профілю нашого проєкту, 70 посилань — досить малий обсяг, тому ми й не очікували відчутних результатів. Але це замовлення дало можливість порівняти роботу з іншими сервісами, з якими ми раніше працювали. Ви виграли. Ми отримали відмінний результат за ціна/якість. Продовжуємо спільну роботу над проєктом і надалі.

Ознайомитись з усіма 292 відгуками
Кейс Просування посиланнями локального сайту по Україні🚕 У 4 рази більше переходів з пошуку

x4

рази

x4

рази

+48

Ігор Директор сервісу міжміського таксі по Україні
Вивчити детальний кейс
Зареєструйтесь
Чи не підійшов тариф? Зверніться до нашого менеджера

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опубліковано. Усі поля є обов'язковими для заповнення.