Команда Реферру знає свою справу. Самі знаходять потрібні ресурси та розміщують усі необхідні посилання та інформацію. Це чудове рішення для тих, хто не хоче занурюватися з головою в SЕО та витрачати свій час.
Просування криптопроєктів на іноземні ринки у 2024 році. Декілька порад, які допоможуть залучити клієнтів у конкурентній ніші
У світі існує близько 9000 криптомонет. Всі вони унікальні, мають власну ідеологію та керуються своїми принципами залучення аудиторії.
Взагалі, крипторинок — один з найконкурентніших. І як у будь-якій конкурентній ніші, там є свої лідери. Чи існує, в такому випадку, дієва стратегія, яка допоможе просунути власний проєкт та отримати свою частку клієнтів?
Працюючи у двох невеликих криптопроєктах, я визначила для себе декілька основних кроків у просуванні цієї ніші:
- Розповісти ринку про появу нового продукту;
- Створити ICP (Ideal customer portrait) та визначити спільноти для впливу;
- Забезпечити регулярне нагадування про себе;
- Досягнути достатнього рівня довіри вашої ЦА до продукту;
- Підтримувати репутацію.
Щоб потенційний клієнт вибрав саме ваш бренд, завжди звертайте увагу на такі фактори:
- Зрозумілість;
- Доступність;
- Безпечність;
- Якість.
Якщо не дотриматися хоча б одного, то стратегія не буде ефективною.
Давайте детальніше розберемося у кроках просування криптопроєктів на іноземні ринки та як забезпечити дотримання факторів успішної стратегії😉
- Як сайт впливає на просування бренду
- Навіщо знати конкурентів та аналізувати їх сайти
- Як розповісти всім про свій проєкт
- Що таке ICP (Ideal customer portrait) та нащо його створювати
- Що означає регулярне нагадування про себе
- Як досягнути достатнього рівня довіри вашої ЦА до продукту та підтримувати репутацію?
Як сайт впливає на просування бренду
Сайт — це серце криптопроєкту. Навіть, якщо його специфіка передбачає наявність мобільного застосунку. Адже весь трафік все одно потрібно заводити на сайт.
Чому так:
- Сайт дозволяє отримати повноцінну інформацію про проєкт та його ідеологію;
- Саме на сайті користувач буде шукати документи, які підтверджують легальність проєкту;
- Зазвичай функціонал сайту зручніший та простіший для сприйняття при першому знайомстві з брендом;
- На правильному криптосайті достатньо способів зворотного зв’язку для індивідуальної консультації.
Висновок: Якщо клієнт новий, то сайт для нього набагато пріоритетніший, ніж застосунок.
Тому, перед початком просування, обов’язково проаналізуйте ваш сайт. Він має містити:
- Простий дизайн та шрифти, що легко читаються;
- Нативний функціонал;
- Актуальні контакти;
- Різноманітні форми зворотного зв’язку: телефонія, чати з менеджерами та чат-боти, імейли;
- Повний список документів, які дозволяють діяльність проєкту;
- Зручні кабінети;
- Достатню кількість способів оплат;
- Блог з корисним навчальним контентом;
- Детальний FAQ (бажано з відеороликами);
- Блок відгуків;
- Посилання на інші канали взаємодії: соціальні мережі, месенджери тощо;
- Розсилку.
Також не забувайте й про технічну частину:
- Правильний robots.txt;
- XML-карта сайту;
- Дзеркало сайту (для криптопроєктів обов’язково);
- Відсутність дублів;
- SEF URL (зрозумілі адреси сторінок);
- Швидкість завантаження сайту (від <1 до 2 секунд);
- Грамотний, оптимізований контент;
- Наявність H1-H4 на сторінках із доданими ключовими словами;
- Title та Description для інформаційних сторінок;
- Оптимізація адаптивної версії (надважливо);
- Усунення помилок у юзабіліті;
- «Хлібні крихти»;
- Відсутність 404 помилок;
- Відсутність битих посилань.
Коли все буде готово, можна починати працювати над створенням стратегії просування. Звичайно, у майбутньому сайт потрібно вдосконалювати, але дотримання цих пунктів обов’язкове.
Навіщо знати конкурентів та аналізувати їх сайти
Багато власників криптопроєктів не розуміють, навіщо знати своїх конкурентів, якщо їх не випередити. Насправді вони просто неправильно визначають конкурентні сайти.
Конкуренти проєкту — це сайти схожого функціонала, направленості та віку з цільовим. Ви можете вивчати гігантів ринку та пробувати робити схожі дії, проте варто розуміти, що майже всі вони були створенні у часи зародження криптоіндустрії.
Такі сайти можуть мати спамні анкор листи, посилальні вибухи у профілі та неякісні беклінки, але все одно бути на перших позиціях видачі. Бо вони старі та всім знайомі. Вони як дідусі-боркотуни. Трошки вже набридли, проте як рідні😅
Я раджу вам взяти Ahrefs, перейти до вкладки конкурентних доменів та завантажити собі список. Щоб визначити основні сайти — подивіться на вік доменів, тематику та DR. Відносно молоді сайти з DR вище 10 потребують детальнішого аналізу.
У обраних сайтів дивимося:
- Динаміку посилального профілю. Вона повинна зростати та не мати різких відтоків посилань.
- Анкор лист. Не заспамлений великою кількістю неякісних комерційних анкорів.
- Типи посилань. Повинні бути різноманітними.
- Домени-донори. З гарним DR.
На самих сайтах аналізуємо контент на інформаційних сторінках і у блозі, функціонал та дизайн. Також дивимося на трафік, його природу та ключі. Я юзаю SimilarWeb. А ще хочу звернути вашу увагу на SimilarSites. Він вправно та безкоштовно визначає конкурентні домени.
Навіщо це все потрібно?
- Дізнаємося, чим проєкт відрізняється від конкурентів та що можна поліпшити;
- Визначаємо цікаві теми для написання статей та дивимося, наскільки повноцінно прописані тексти;
- Розраховуємо опорну кількість посилань для першого періоду лінкбілдінгу: середнє арифметичне від кількості донорів трьох конкурентів;
- Дивимося, які механіки отримання посилань використовують конкуренти та з’ясовуємо, які з них ефективні.
Це важливий етап, який допоможе вам у самовизначенні проєкту на ринку.
Як розповісти всім про свій проєкт
Після завершення всіх внутрішніх робіт із сайтом, можна братися за зовнішнє просування. Почнімо з проходження цих етапів:
- Створюємо сторінки у соціальних мережах: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Tik Tok, Twitter, Quora, Reddit. Повністю заповнюємо анкету, додаємо посилання на сайт, випускаємо вітальний допис/відео та створюємо контент-план з подальшою реалізацією. Як тільки на вашій сторінці з’явиться десь 10-20 дописів та перші підписники, можна запускати рекламу.
- Реєструємося у тематичних каталогах та директоріях. Звичайно, з детальною інформацією про бренд та посиланням на сайт.
- Випускаємо пресрелізи. Дуже популярний спосіб отримання посилань та залучення аудиторії за кордоном. Перед їх створенням, подивіться на аналогічні та зробіть краще.
- З’являємося у спільнотах. Створюємо профілі бренду з посиланнями на нішевих форумах. Спілкуємося у тематичних гілках та нарощуємо присутність.
- Запускаємо контекстну рекламу. Рекомендую додати туди інформацію про вільну trial-версію без додавання картки. Це буде спонукати переходити на сайт та знайомитися з продуктом.
- Шукаємо лідерів думок та домовляємося за огляди сервісу. Не починайте одразу з мільйонників. Зверніть увагу на невеликих інфлюєнсерів з живою аудиторією.
- Спонсоруємо декілька профільних конференцій. Це дуже гарна можливість продемонструвати себе криптотусовці.
- Визначаємо представника бренду та прокачуємо його як експерта. Рекомендую почати з розміщення гостьових матеріалів. Тільки дивіться, вони повинні бути дійсно цікаві та корисні вашій ЦА.
- Замовляємо крауд-маркетинг. Чому я кажу саме замовляємо? Тому що свого часу я мала досвід роботи з крауд-посиланнями власноруч, залучаючи фрилансерів та навіть створила власний відділ. На той час, це було досить ефективно. Проте мало низку своїх мінусів:
- Крауд-посилання своїми руками працюють лише у дуже маленьких об’ємах. Адже це багаторівнева робота з пошуком та аналізом майданчиків, створенням та розвитком профілів, написанням дописів та регулярним моніторингом гілок. Ви повинні слідкувати за наявністю розміщених дописів та відповідей від користувачів.
- Фрилансери — то взагалі дуже важко. Адже потрібно створити стабільний процес: пошук — навчання — завдання — контроль — виправлення. І з цього найважче саме пошук, навчання та контроль. Багатенько часу витрачаєш на це. Особливо неприємно, коли після навчання виконавець зливається.
- Відділ всередині проєкту. Для мене це як робота з фрилансерами, тільки складніше. Навчання більш поглиблене, контроль більш суворий. Адже фрилансери отримують гроші за виконане завдання, а штатні співробітники — ставку. Тому я вигадувала цілу систему бонусів. Це все занадто трудомістко. Особливо, якщо повністю займаєшся просуванням проєкту, а крауд — лише його частина. Та й не варто забувати про людський фактор. Всі ми створіння емпатичні, хтось більше, хтось менше. Це інколи заважає ефективній роботі відділу, бо починаєш робити поступки.
Тому я повністю підтримую ідею передавати крауд для криптовалют на аутсорс. Referr гарно для цього підходить. Особливо тому, що крім крауду, тут є гостьові статті, аутріч та сабміти. Це полегшує просування, забираючи монотонну роботу. У сервісу навіть є кейс з цієї тематики.
- Співпрацюємо з великими медійниками та експертами ніші. Намагаємося брати участь у вебінарах, конференціях (як спікер), інтерв’ю, спільних матеріалах, опитуваннях, давати коментарі з популярних тем, з’являтися в дописах у соціальних мережах тощо.
Завжди пам’ятайте: Якість набагато важливіша кількості. Якщо ви робите контент, робіть його експертним. Щоб це не було.
А для полегшення просування сайту криптовалютної тематики можна замовити “лінкбілдінг під ключ” від Referr. Це просто та вигідно. Адже вартість лінкбілдінгу через українські біржі значно нижча, ніж у іноземних сервісів при кращій якості.
Що таке ICP (Ideal customer portrait) та нащо його створювати
ICP (Ideal customer portrait) — портрет вашого ідеального клієнта. Складається з:
- Типу: звичайний користувач, команда, агенція, проєкт (в залежності від специфіки вашого продукту);
- Особливості: середній вік, вподобання, звички, сфери діяльності тощо;
- Географії;
- Проблематики, яка може виникнути під час взаємодії;
- Середнього бюджету клієнта, який для вас буде зразковим;
- Шляху клієнта сайтом.
Це базові пункти. Їх може бути більше. Відштовхуйтесь від особливостей вашого продукту.
Примітка: Я рекомендую найняти незалежних тестувальників функціонала на біржах фрилансу. Зверніть увагу на Fiverr.
Навіщо це?
Так ви краще зрозумієте ваш ICP, а також які сторони проєкту потрібно розвивати та де знаходиться ваша ЦА: це Twitter чи Fb, Tik Tok чи YouTube. А можливо Reddit. До речі, в мене є статті з порадами щодо Квори та Реддіту. Але вони руснявою, ще не перекладені🙄
Що означає регулярне нагадування про себе
Це постійна присутність на ринку. Створіть для себе великий контент-план та намагайтеся щось публікувати хоча б 3 рази на тиждень. Я віддаю перевагу довгому хвосту дистрибуції.
Ось, наприклад, ця стаття. Який буде її шлях?
- Написання єдиного допису для залучення читачів.
- Розміщення у нашому телеграм-каналі, шейр у чат лінкбілдінгу Реферра;
- Публікація на брендовій сторінці у Facebook та LinkedIn;
- Створення email-розсилки базою контактів;
- Звичайно, напишу про неї на власних сторінках.
До речі, бачите, як цікаво можна написати про брендові соціальні мережі🙈
Напишіть у коментарях, звідки ви перейшли на цю статтю)
Це повинен бути контент різних типів: дописи, статті, відео, добірки, поради, сигнали, новини сайту та ринку, інфографіка, дослідження та ще багато чого цікавого.
Головне протестувати та визначити ті, що будуть працювати саме на вашу цільову аудиторію.
Як досягнути достатнього рівня довіри вашої ЦА до продукту та підтримувати репутацію?
Якщо ви дотрималися всіх вищезазначених порад та пройшли кроки, про які я писала, то ваша репутація повинна бути ідеальною. Але зверніть увагу ще на:
- Роботу ваших менеджерів. Чим професійніше будуть консультації, тим більш задоволеними будуть клієнти.
- Роботу фінансового відділу. Зручність оплат, швидкість виплат, вчасне надання документів та детальні звіти — це все вливає на рівень довіри клієнта більше, ніж професійна стаття у відомому блозі чи згадка в інфлюєнсера-мільйонника.
- Якість наданих послуг. Це справді надважливо. Адже якою продуманою не була б стратегія просування бренду, якщо ви пропонуєте продукт низької якості, про довіру годі й думати.
Слідкуйте за відгуками про свій бренд та згадками на сторонніх майданчиках, вчасно реагуйте та надавайте бонуси за виявлення помилок. Це забезпечить лояльність клієнтів навіть тоді, коли помилки вже припущено.
Зверніть увагу на такі інструменти, як:
Awario — допомагає відстежувати розмови про бренд у соціальних мережах, новинах, блогах, відео, форумах і оглядах у режимі реального часу.
Social Searcher — аналогічний сервіс з більшим спектром пошуку.
TweetDeck — шукає згадки про бренд у всьому Твіттері.
Починайте свій день з такими інструментами й гарна репутація гарантована😊 За умови виконання інших порад, звичайно)
Зазначу, що усі кроки, які я перерахувала у статті впливають на репутацію сайту з боку цільової аудиторії та Google.
Ви можете починати з малого та повільно нарощувати присутність. Проте ніколи не зупиняйтеся. Розраховуйте стратегію та бюджет одразу на рік, краще два. Це допоможе запобігти стагнації. Та пам’ятайте, що на крипторинку регулярно з’являються нові, амбіційні гравці, які не будуть чекати.
Просування криптопроєктів на Захід — це дорого та складно, але дуже прибутково.
Головне — це:
- Зрозумілість;
- Доступність;
- Безпечність;
- Якість.
Як я вже і казала🤝
Бонусом даю вам добірку криптомайданчиків для просування на іноземні ринки — https://t.me/referrcomua_bot (крім цієї добірки, там ще є багато корисного) та запис сесії питань та відповідей з цієї теми з Founder & CEO VAU Данилом Жигульським:
Текстова версія тут.
Бажаю всім перших позицій видачі та гарних посилальних профілів🤗
Па-па)