Якщо ви ще не знаєте як це, просувати сайт у конкурентній ніші — спробуйте попрацювати з молодим інтернет-магазином електроніки. Тисячі регіональних сайтів за ключовими запитами, наявність магазинів-гігантів, пошукові сніпети у видачі, куди надзвичайно важко потрапити, та ще багато чого цікавого зустрінеться на вашому шляху.

Проте не варто втрачати ентузіазм. Якщо правильно налаштувати роботу з лінкбілдінгом та підключити додаткові способи просування, такі як: PPC, таргетована реклама, SMM тощо, то цілком можливо потрапити у топ видачі.

У березні цього року до нас звернувся клієнт з українським інтернет-магазином електроніки та амбітним завданням — збільшити траст домену та сторінок сайту шляхом розміщення посилань на ua майданчиках. 

Які методи лінкбілдінгу ми обрали для цього проєкту, як розподілили посилання та чи досягнули поставленої цілі, ви дізнаєтесь із цього кейсу. 

Вхідні дані

Проєкт клієнта: український інтернет-магазин електроніки, який має два локальних магазини.

Вік домену: 3 роки

Регіон просування: Україна (особливу увагу приділяли місту Одеса).

Мова: українська.

Посилальний профіль сайту: молодий. DR згідно з Ahrefs — 0, 16 доменів-донорів, 20 посилань. З Referr працює з 17.03.2023.

Анкор-лист: природний. Раніше не працювали із зовнішнім просування.

Переваги проєкту клієнта: 

  1. Зручний інтернет-магазин електроніки з конкурентними цінами, товарами та послугами. Наприклад, гравіювання клавіатури. 
  2. Можливість придбати як нову, так і вживану техніку.
  3. Trade-in — обмін старої техніки на нову (окремих брендів). 
  4. Дворівнева унікальна програма лояльності: кешбек бонуси, реферальна програма, подарунки на свята, персональні купони, пропозиції дня тощо.
  5. Телеграм бот, який показує актуальні ціни на бажану техніку.
  6. Два фізичних магазини в Україні. 
  7. Доставка кур’єром та поштовими операторами.
  8. Різні способи оплати: готівкою, картою та навіть криптовалютою. Підтримують 140+ криптовалют.
  9. Можливість придбати товар з оплатою частинами.

Паралельна робота з проєктом з боку клієнта: оптимізація сторінок, написання нових статей у блог, виправлення SEO-помилок, оптимізація швидкості, додавання нових категорій та товарів.

Завдання, яке поставили перед Referr: підвищити Domain Trust та Page Trust шляхом розміщення посилань на якісних майданчиках та цитування бізнес даних проєкту.

Додаткові фактори, що впливали на просування проєкту: 

  1. висококонкурентна ніша;
  2. сайти-гіганти, такі як: Comfy, Eldorado, Rozetka, Allo тощо;
  3. пошукові сніпети у видачі;
  4. гарно прописані метатеги у конкурентів (перелік товарів за запитом + актуальні ціни; акції та спеціальні пропозиції);
  5. великі рекламні блоки;
  6. якісніший контент на конкурентних сайтах.

Етапи роботи

  1. Аналіз сайту клієнта та посилального профілю;
  2. Зріз показників для подальшого відстеження ефективності просування;
  3. Визначення цільових сторінок;
  4. Затвердження списку анкорів та навколопосилального тексту;
  5. Визначення параметрів пошуку майданчиків для розміщення;
  6. Відбір відповідних методів лінкбілдінгу;
  7. Розподіл необхідної кількості посилань на оптимальний період, спираючись на бюджет клієнта;
  8. Розміщення та валідація перших посилань;
  9. Закриття першого обсягу та підготовка детального звіту. 

Вся робота проводилася в особистому кабінеті клієнта.

Лінкбілдінг з Referr

Для ефективного розв’язання поставлених перед командою Referr завдань, ми обрали три базових механіки отримання посилань в рамках комплексного лінкбілдінгу:

  • Крауд-маркетинг. Розміщення рекомендаційних коментарів на форумах, сайтах питань-відповідей та під тематичними статтями, гарно впливає на траст сайту та допомагає поширити інформацію про бренд.
  • Каталоги. Створення карток компанії в якісних каталогах допомагає вигідно процитувати бізнес інформацію та задати динаміку посилальному профілю.
  • Соціальні профілі. Аналогічно з каталогами, допомагає популяризувати бренд та створити довкола нього позитивний інформаційний фон. 

Вимоги до майданчиків для розміщення з боку клієнта:

  1. DR від 20 згідно з Ahrefs;
  2. тільки ua домени;
  3. dofollow та nofollow посилання.

Розподіл кількості посилань за термінами та методами (зведена таблиця)

МЕТОД ЛІНКБІЛДІНГУКРАУД—МАРКЕТИНГКАТАЛОГИСОЦІАЛЬНІ ПРОФІЛІЗАГАЛОМ
Березень 2023105520
Квітень 20231551030
Травень 20232551040
Загалом50152590

Робота з проєктом продовжується.

Результати просування сайту

Всього за 3 місяці роботи з Referr вдалося задати позитивну динаміку посилальному профілю інтернет-магазину електроніки, створити правильний анкор лист, а також збільшити DR з 1 до 17 згідно з Ahrefs, загальну кількість доменів-донорів з 16 до 46 та беклінків з 20 до 308:

Збільшити кількість ключових запитів та підтягнути позиції сайту у видачі:

Висновок

Комплексний підхід до просування інтернет-магазину може суттєво змінити позиції сайту у видачі та вигідно представити молодий бренд цільовій аудиторії. 

За 3 місяці роботи ми досягли гарних результатів у висококонкурентній ніші за ВЧ запитами. Це показник того, що обрана лінкбілдінг стратегія працює. Проте, якщо до неї додати ще декілька методів, можна пришвидшити процес досягнення поставлених цілей. А саме:

  1. Розміщення гостьових статей. Особливо підійде розміщення у ЗМІ. Це можуть бути поради щодо вибору техніки, опис унікальних послуг магазину чи огляди окремих моделей електроніки. Цей метод допоможе залучити зацікавлену аудиторію на сайт та продемонструвати експертність команди.
  2. Аутріч. Розміщення посилань у вже готових матеріалах: статтях, рейтингах, добірках тощо, огляди магазину та згадки. Цей метод відмінно впливає на рівень впізнаваності бренду та довіру з боку ЦА.

Більше механік лінкбілдінгу дивіться в статті

Хочете зайняти топові позиції у видачі за конкурентними запитами? Реєструйтесь у системі Referr. Наші спеціалісти створять для вас персональну лінкбілдінг стратегію з подальшою реалізацією та вчасним корегуванням просування. Про ефективність читайте у відгуках.