Гарячий анонс 🔥 11 жовтня запрошуємо вас на Осінню SEO-конференцію Collaborator — масштабний галузевий івент про просування Worldwide 📈
Referr - Система крауд-маркетингу

Просування сайту форекс на міжнародні ринки. Особливості лінкбілдінгу для фінансових проєктів

Автор: Олена Туранова
21 Травня 2024

Олена Туранова
Олена Туранова
Контент-маркетолог referr.com.ua

На сьогодні сайти фінансової ніші дуже затребувані. Це стосується й форексу. Користувачі у 2024 році більше довіряють заробітку на фінансових біржах, опціонах та криптовалютах, ніж у 2017-2020 роках.

Свою роль відіграв тотальний локдаун на тлі COVID-19 у більшості країн світу. Багато хто залишився без стабільного заробітку, що спровокувало підвищений інтерес до альтернативного (пасивного) доходу.

При виборі форекс проєкту для інвестицій люди насамперед звертають увагу на репутацію компанії. Тому головна мета, яку ви маєте переслідувати у просуванні, — збільшення рівня довіри з боку своєї цільової аудиторії.

У цій статті я розповім про те, як правильно просувати сайт форекс тематики за допомогою посилань, і на які нюанси варто звернути увагу для створення позитивної тональності навколо бренду.

Особливості лінкбілдінгу для фінсайтів

Головне у просуванні фінсайту на ринки США та Європи — якісні посилання. Чим більше посилань з авторитетних джерел ви отримаєте, тим більше довіри до проєкту буде з боку пошукових систем та цільової аудиторії.

Ви повинні розуміти, що у фінансовій ніші якість відіграє роль на всіх етапах: починаючи від контенту на сайті, закінчуючи відбором майданчиків для розміщення. Тут не вдасться спростити, схитрувати та зекономити. Результатом такого підходу буде негативна репутація. А в цьому бізнесі негативна репутація майже завжди дорівнює банкрутству.

Разом з цим, тексти та посилання для фінансових проєктів, особливо форекс, дорожчі у 2 рази, ніж у білих нішах. Деякі підрядники навіть відмовляються працювати з форекс ринком через сіру нішу та високу конкуренцію.

Форекс — це висококонкурентний, дорогий напрямок. Особливо якщо справа стосується Заходу. На американських та європейських ринках трейдинг та аналогічні способи заробітку набули популярності раніше, ніж в Україні.

Там користувачі охоче тестують сервіси та не переймаються через потенційну втрату кілька сотень чи навіть тисяч доларів. Це зумовлено вищим рівнем доходу та обізнаності у тонкощах роботи брокерських платформ.

Висновок: фінансовим сайтам, орієнтованим на західний сегмент, потрібно піклуватися про якість на кожному етапі просування, зокрема, у лінкбілдінгу. На реалізацію буде потрібний чималий бюджет. Якщо ви впевнені, що готові боротися за ТОП у цій сфері, приготуйте блокнот та ручку. Далі буде багато важливих нюансів та ефективних методів.

На що звернути увагу перед початком просування сайту форекс

Для початку перевірте сайт та оцініть кожну деталь. Обов’язково повинні бути:

  1. необхідна документація;
  2. актуальні контакти та форми зворотного зв’язку;
  3. зручний і зрозумілий особистий кабінет користувача;
  4. детально розписані торгові умови;
  5. правила роботи з платформою (особливо важливо прописати правила введення та виведення коштів);
  6. наявність навчальних матеріалів (блог, курси, огляди тощо);
  7. якісна аналітика;
  8. сторінка «про нас»: про компанію, офіси, партнерів, акції, спонсорство, інформація про керівництво, ключових співробітників;
  9. новини від платформи;
  10. функціонал, що справно працює.

Весь контент повинен бути написаний грамотно. Кожне слово має сенс. Деколи одна некоректно складена фраза може переконати відвідувача сайту не працювати з вами. Крім цього, важливим є якісний переклад з мовним та ліцензійним пруфридом.

Просування форекс компанії: фокус на підтримці

Я вирішила написати про неї окремо. Підтримка — один із ключових факторів вибору форекс брокера. Ваші менеджери мають бути готові на 100%. Запитання можуть бути різні, але всі договори, правила та угоди мають «відскакувати від зубів».

Менеджери на форекс сайтах — перші, з ким комунікує потенційний клієнт. Вони повинні говорити спокійно, розмірено та переконливо. Бути на зв’язку 24/7 (для форекс компаній це оптимально). Але пам’ятайте, що активна агітація на поповнення рахунку — це ворог вашого бізнесу.

Менеджеру варто розповісти про основні переваги, бонуси, акції, правила та гарантії. Ніякого примусу та наполегливого тону.

Вам здається, що це й так зрозуміло? Не погоджуюся. Більшість власників форекс компаній залишають поза увагою свій відділ підтримки (не плутати з sales-відділом). А від нього безпосередньо залежить потенційний прибуток та місце у рейтингу.

Також переконайтеся, що у вас на сайті представлені всі можливі способи комунікування з клієнтом для його зручності.

Основні аспекти лінкбілдінгу для форекс сайтів

Як я й казала раніше, репутація — запорука успіху у форексі. Тому перед стартом розробки стратегії просування сайту посиланнями на міжнародні ринки необхідно визначити цілі, яких ви хочете досягти за його допомогою. Це можуть бути:

  1. позитивна репутація бренду з боку цільової аудиторії та пошукових систем;
  2. залучення мотивованих відвідувачів на сайт;
  3. валідація компанії як експерта у цій індустрії;
  4. побудова посилального профілю з позитивною динамікою зростання для обходу конкурентів і виведення сайту в топ;
  5. більш точне таргетування по гео.

Завжди наголошуйте на чомусь одному. Від цього залежить швидкість досягнення мети та вкладені ресурси на реалізацію стратегії.

SEO-аналіз на старті розробки стратегії просування сайту

Перед тим, як вибрати ефективні методи просування сайту посиланнями та визначитися з обсягами та термінами, необхідно впевнитись у тому, що на сайті немає жодних технічних помилок. Адже, окрім побудови репутації, ми націлені на перші позиції у видачі пошукових систем.

Для закриття цього завдання вам чудово підійде SEO-чекліст від Collaborator. pro:

Або автоматизований сервіс для безкоштовного аналізу SiteChecker:

Крім визначення помилок і недоліків на сайті, сервіс підкаже методи їх виправлення. Як тільки важливі внутрішні роботи будуть завершені, можемо розпочати вибір методів лінкбілдінгу.

Більше про SEO-оптимізацію та просування сайтів під Google читайте у нашій статті.

6 ефективних механік лінкбілдінгу для фінансових проєктів

Звичайно, методів лінкбілдінгу на Захід існує набагато більше, але зараз нас цікавлять найбільш релевантні способи отримання посилань. Наша мета — розповісти про себе ринку.

Link Insertion

Link Insertion — основний спосіб отримання посилань для форекс ніші. Він включає додавання сайту в рейтинги/огляди платформ, гостьові публікації, розміщення аффілейт посилань і багато іншого.

Бажаєте спробувати Link Insertion для вашого форекс сайту? Пишіть у чат на сайті або в телеграм ➡️ https://t.me/referrservice 😉

За допомогою Link Insertion можна отримати посилання з кількох сотень авторитетних доменів. Але, звичайно, якщо підійти до роботи з ним правильно:

  1. Ніколи не використовуйте робочу електронну пошту з доменним ім’ям для зв’язку з представниками майданчика. Велика ймовірність попадання листів у спам, відправлення їх у бан одержувачами та, в результаті, питання до сайту з боку пошукових систем.
  2. У листі завжди представляйтеся та коротко описуйте переваги вашої платформи. Пару рядків на початку листа мають зацікавити читача та спонукати до подальшого ознайомлення з вашою пропозицією.
  3. Обов’язково проаналізуйте вміст майданчика на наявність тематичних матеріалів. Не варто одразу списуватися з майданчиком, якщо побачите у назві «форекс», «фін», «трейдинг» тощо. Пам’ятайте про якість. Розміщення має бути максимально нативним. Тільки після визначення бажаної сторінки для розміщення та відповідного способу слід формувати лист.
  4. Не забудьте запропонувати щось натомість чи поцікавитись про це у співрозмовника. Це може бути бартер, оплата чи інфопідтримка. Варто уточнити одразу.
  5. Завжди прописуйте зрозумілу тему. Не «партнерство», «інфопартнерство» або «розміщення посилання», а так: «Пропозиція про співпрацю між Referr та Alpari». Якщо ви не вперше співпрацюєте, можна додати місяць: «[травень 2024] Розміщення посилання Referr у виданні FXempire».
  6. Створіть шаблон футера у листі. Дуже зручна річ, що запам’ятовується. У футері має бути фото, ім’я та прізвище, а також актуальні способи зв’язку: соціальні мережі, номери телефонів, додаткові пошти, месенджери тощо.

Порада: Заведіть свою особисту сторінку в соціальних мережах (facebook/twitter), знайдіть та підпишіться на всіх експертів та власників топових форекс платформ.
Так ви краще зрозумієте специфіку ніші обраного регіону і, можливо, заздалегідь налагодите контакт із 10-15 фахівцями. У Link Insertion попередня комунікація важлива не менше, ніж структура листа.

Крауд-маркетинг

Ще одна потужна механіка лінкбілдінгу для форекс сайтів на Заході. Якщо дотримуватися правил роботи із закордонним крауд-маркетингом, то можна отримати відмінний результат.

Якісний крауд-маркетинг — це важлива частина роботи у рамках EEAT. Один із його компонентів, як от додавання автора, контактів тощо.

Крауд-маркетинг позитивно впливає на репутацію, якщо:

  • ви правильно відбираєте обговорення для розміщення коментарів;
  • завжди заповнюєте обліковий запис автора та чекаєте не менше двох тижнів перед розміщенням цільового допису;
  • публікуєте від 20 нативних коментарів перед розміщенням посилання;
  • визначаєте біль учасників обговорення та намагаєтеся вирішити їх за допомогою вашого повідомлення;
  • пишете просто, грамотно та зрозуміло;
  • додаєте візуальну частину: фото, скріншоти, інфографіку, відео тощо;
  • не побоюєтеся у постах посилатися на авторитетні джерела;
  • не вступаєте у конфлікти та не сперечаєтеся з іншими учасниками обговорення.

З крауд-маркетингом потрібно бути дуже обережним. За допомогою коментарів на форумах, Q&A сайтах та під тематичними статтями можна не тільки покращити впізнаваність компанії, створити хорошу репутацію та залучити мотивовану аудиторію, але й, за неправильної роботи, можна суттєво нашкодити бізнесу.

Соціальні профілі

Правила розміщення посилань у соціальних профілях аналогічні до розміщення крауд-маркетингових коментарів. Важливо:

  1. профіль має бути створений на авторитетному домені;
  2. анкета профілю має бути повністю заповнена;
  3. стрічка (якщо це соціальні мережі) має містити дописи, бажано тематичні;
  4. профіль не повинен бути новим, хоча б двотижневою давністю.

Розміщення посилань у соціальних профілях тільки здається простим. Насправді ця механіка вимагає суттєвої кількості часу на реалізацію. На більших обсягах це завдання передають на аутсорс.

Сабміти

Без розміщення на якісних сабмітах побудувати позитивну репутацію важко. Тому перш за все варто додати компанію до Google Мій бізнес.

При цьому важливо розмістити:

  1. повну фактичну та юридичну назву;
  2. відповідну документацію;
  3. логотип компанії та фото;
  4. актуальні контакти (e-mail, номери телефонів, адреси офісів);
  5. адресу сайту;
  6. графік роботи підтримки;
  7. регіони, де працюєте;
  8. докладний опис та основні переваги;
  9. способи оплати;
  10. відповіді на часті запитання;
  11. посилання на соціальні мережі та месенджери.

Важливо: У сабмітах часто розміщуються реальні відгуки щодо роботи з компанією від клієнтів. Рекомендую моніторити їх та своєчасно обробляти. Навіть один негативний відгук на авторитетному майданчику може негативно позначитися на репутації та поставити під питання ефективність усієї стратегії.

Відповідні сабміти:

  1. yellowpages.com
  2. yelp.com
  3. wallethub.com
  4. richmanagement.com
  5. insidermedia.com
  6. financialservicedirectory.com
  7. wiseradvisor.com
  8. cpadirectory.com.

Гостьові матеріали

Це можуть бути оглядові статті, новини, пресрелізи, корисні посібники чи інтерв’ю. Головне розміститися на гарному майданчику та створити справді корисний, якісний контент.

Трохи про контент:

  1. пишіть грамотно та без зайвої води;
  2. пояснюйте складні речі простою мовою;
  3. підкріплюйте твердження скріншотами/картинками;
  4. посилайтеся на авторитетні джерела та не бійтеся давати лінки на сторонні послуги (якщо вони необхідні);
  5. форматуйте текст: використовуйте жирний шрифт, цитати, виноски, розбивайте текст на невеликі абзаци за змістом, додавайте марковані та нумеровані списки, таблиці, міні FAQs, мікророзмітки та інше;
  6. розміщуйте відеоогляди/навчальні відео/вебінари;
  7. працюйте з лідерами думок;
  8. не забувайте прописувати метатеги та H1-H4;
  9. у статті надавайте лише достовірну інформацію;
  10. створюйте цікавий контент, а не той, що «сухо» продає.

Пам’ятайте, що ви пишете для людей. Насамперед гостьові статті допомагають підтвердити вашу експертність у цій сфері та залучити користувачів на сайт. І тільки якщо інформація у матеріалі відповідає дійсності, він впливатиме на зміцнення репутації та рівень довіри користувачів до вашого сайту.

Не бійтеся розміщувати статті від власного імені або від імені представника. Такі матеріали краще заходять аудиторії, адже за ними стоїть не абстрактна компанія, а конкретна людина, яка відповідає за вказану в статті інформацію. Це також впливає на рівень довіри аудиторії до бренду.

Sponsorship

Майже кожен форекс брокер спонсорує спортивну команду. Це крутий інструмент, оскільки світовий футбольний (і не тільки) клуб має багато якісних афілійованих блогів, сайтів, соціальних мереж.

Особливих трудозатрат у такому методі лінкбілдінгу немає. Все просто. Надаємо менеджерам клубу готовий контент для розміщення. Вони дистрибутують вашу новину/пропозицію всіма своїми каналами: починаючи від головного сайту закінчуючи розсилкою, телеграм-каналами тощо.

Крім того, на Заході спортивні клуби більш просунуті. Там на зовнішній та внутрішній маркетинг виділяють значні бюджети. А кількість підписників у соціальних мережах сягає мільярда.

YMYL сторінки та E-E-A-T

YMYL сторінки — будь-яка сторінка, що містить контент, який впливає на добробут людини. Форекс сайти підпадають під це визначення, оскільки вирішують фінансові питання. У ніші форекс це один з ключових факторів просування.

E-E-A-T є критерієм Google для аналізу достовірності як контенту, так і людей, які його публікують. Оцінку E-E-A-T введено для того, щоб уберегти користувачів від дезінформації, недостовірного та шкідливого контенту або хоча б зменшити його кількість у мережі.

Контент на сторінках YMYL має бути експертним. Не просто добре написані тексти та статті, а й правильно підібраний автор матеріалів, а також додані посилання на авторитетні джерела.

Доповнення

Вебінар на тему «E-E-A-T фактори: нова E в абревіатурі. З чим повʼязане нововведення та як позначається на роботі сайтів» з Senior SEO-фахівець Promodo Владиславом Трішкіним на вебінарній платформі Collaborator:

А також декілька відео з YouTube-каналу Referr:

Потрібні якісні лінки для просування форекс сайту? Просто заповніть короткий бриф і наші менеджери побудують для вас персональну лінкбілдінг стратегію, спираючись на головні цілі та завдання, які ви хочете вирішити за допомогою посилань.

В’ячеслав Писанка
SEO-фахівець агентства інтернет-маркетингу та бізнесу
США

Велика база майданчиків, дуже високий рівень обслуговування. Використовуємо крауд-маркетинг переважно для природності посилального профілю проєктів. Менеджер Дар'я завжди знаходить час відповісти на запитання та йде на зустріч у спірних питаннях. Якість запропонованих майданчиків та стратегія розміщення завжди відповідали нашим задачам.

Ознайомитись з усіма 298 відгуками
Кейс Крауд-маркетинг для сайту фармацевтичної фабрики💊 Просуваємо медичний проєкт по Україні

х66,11%

більше користувачів відвідали сайт

х68,62%

більше трафіку з пошукових систем

х38,88%

більше переглядів сторінок сайту

Владислава Рикова керівник маркетингової агенції «МАВР» та відомий SEO-експерт
Вивчити детальний кейс
Зареєструйтесь
Чи не підійшов тариф? Зверніться до нашого менеджера

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опубліковано. Усі поля є обов'язковими для заповнення.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію про лінкбілдінг?👻 Заповнити бриф