
Команда Referr просто супер – уважні, пунктуальні та професійні люди. Усі показники сайту стабільні та зростають як курс долара в обмінниках)) Рекомендую)
Щоразу більша вагомість онлайн-покупок в житті людей та економіці країни обумовлює необхідність створення інтернет-магазинів для бізнесу. Створити власний сайт легко, але перетворити його на ефективний інструмент продажів — важка праця.
В цій статті ми розглянемо, які задачі вам доведеться вирішити на початку діяльності в електронній комерції: від створення та оптимізації до просування свого інтернет-магазину.
Розпочнемо з головного: способи створення інтернет-магазину, необхідний функціонал та візуальна айдентика.
Перший крок у створенні інтернет-магазину — вибір платформи, яка буде основою для його розробки та функціонування. Існують різні варіанти, кожен з яких має свої переваги:
При виборі враховуйте ваш бюджет, час на запуск та власну готовність до самостійної розробки та підтримки інтернет-магазину. Також переконайтесь, що він не створений та не обслуговується спеціалістами ворожої країни. Якщо ваш сайт працює на ру-платформі, ви можете домовитись про безкоштовне створення та оптимізацію інтернет-магазину в Shop-Express — вони допоможуть швидко «переїхати» на українську платформу.
Необхідно розробити візуальне оформлення вашого інтернет-магазину. SaaS-платформи пропонують вже готові шаблони, які можна адаптувати під свій бренд. Також ви можете замовити індивідуальну розробку дизайну.
Практика онлайн-торговців показує, що інтерфейс та контент інтернет-магазину має бути максимально легким та зрозумілим для користувачів. Важливо врахувати наступні моменти:
Мета логічної та інтуїтивно зрозумілої навігації в тому, щоб відвідувачі могли швидко знайти потрібні їм товари та здійснити покупку. Чим простіше, тим вища буде конверсія інтернет-магазину.
Кілька аспектів, які варто врахувати:
Можливість обрати готове рішення з пропрацьованою структурою — одна з особливостей створення та оптимізації інтернет-магазину на хмарній CMS.
Якщо ж ви створюєте сайт з нуля, потрібно узгодити всі моменти з розробниками, щоб їх рішення не вийшло занадто складним. Краще зробити просто і зрозуміло, ніж видумувати «п’яте колесо» і заплутувати клієнтів надмірною креативністю.
Важливо впровадити кілька платіжних методів, щоб задовольнити різні потреби та уподобання аудиторії. Це мають бути як кредитні картки, так і електронні сервіси (PayPal, Apple Pay, Google Pay тощо).
Варто додати й кілька надійних операторів доставки. Це можуть бути як зовнішні компанії, так і власні логістичні служби магазину. Якщо ви реалізуєте доставку різними містами та країнами, то налаштуйте відображення тільки доступних для обраної території способів.
Блоки з рекомендаціями, акціями та супутніми товарами — все це підвищує конверсію інтернет-магазину і точно не буде зайвим. Також корисним буде функціонал, який допомагає покупцям зробити розрахунки та прийняти рішення про покупку. Наприклад, калькулятор вартості товару та доставки.
Використання автоматизованого процесу обробки замовлень допоможе знизити людський фактор та покращить ефективність інтернет-магазину. У цьому вам допоможуть чат-боти, CRM-система, а також підключення месенджерів та соціальних мереж.
Створити крутий сайт — це лише пів справи. Інтернет-магазин не буде приносити прибуток, якщо його ніхто не побачить. Тож далі наступає період реклами, залучення трафіку та планомірного розвитку.
Налаштування рекламних кампаній, спрямованих на конкретну аудиторію з певними інтересами та потребами, дає можливість побудувати ефективну та частково автоматизовану воронку продажів.
Реклама може бути розміщена в соціальних мережах, месенджерах та на інших платформах. Завдяки рекламним інструментам Facebook Ads Manager ви можете точно визначити параметри своєї ЦА, створювати привабливі оголошення та вести якісний трафік на сайт.
Оптимізація інтернет-магазину для пошукових систем (SEO) допомагає підвищити видимість вашого сайту в результатах пошуку Google. Це комплексний підхід, який включає внутрішні та зовнішні способи оптимізації.
Базові методи SEO-оптимізації:
Як працює лінкбілдінг для ecommerce проєктів в різних регіонах:
https://referr.com.ua/case/linkbuilding-dlia-yuvelirnoi-nishi/
https://referr.com.ua/case/prosuvannia-ecommerce-poland/
https://referr.com.ua/case/zrostannia-trafiku-ecommerce-u-6-raziv/
Успіх SEO-просування залежить від багатьох факторів, в тому числі від якості інтернет-магазину та показників конверсії загалом. Тому SEO-спеціаліст має приділяти увагу технічним, візуальним, функціональним та іншим сторонам сайту.
Google Shopping — це платформа, яка дозволяє показувати ваші товари у вигляді рекламних оголошень на сторінці пошукових результатів Google.
Важливо налаштувати ваш інтернет-магазин для підключення до Google Merchant Center та створити продуктовий каталог. Це дозволить товарам відображатись у результатах пошуку за відповідними ключовими запитами.
Контекстна реклама (Pay-Per-Click) — це формат, при якому ви платите за кліки на рекламне оголошення. Самі оголошення розміщуються у видачі пошукових систем.
Потенційні клієнти вводять необхідний запит (наприклад, «купити черевики Київ») і побачать зверху або знизу сторінки видачі релевантну пропозицію вашого інтернет-магазину з маленькою позначкою «реклама».
Створення інтернет-магазину вимагає прийняття зважених рішень на старті та постійного вдосконалення в майбутньому. Вибір правильної платформи, розробка зручного інтерфейсу, налагодження функціонала та ефективне просування — є ключовими етапами успішного запуску в електронній комерції.
За допомогою надійних партнерів ви зможете створити якісну базу, а завдяки PPC, SEO та іншим маркетинговим інструментам — залучити більше клієнтів та масштабувати свій бізнес.
В доповнення рекомендуємо вам подивитись запис Q/A сесії з просування e-commerce та SaaS проєктів з CEO & Founder Rankup Company, brand ambassador Serpstat, co-owner Shmeo Link Ігорем Шулежко:
Текстова версія тут😉
Крауд-маркетинг для інтернет-магазину грає особливо важливу роль. Позитивні коментарі на форумах, сайтах питань та відповідей та у коментарях під тематичними статтями суттєво збільшить рівень довіри до сайту з боку як пошукових систем, так і цільової аудиторії. Якщо вас цікавлять крауд-посилання для ecommerce проєкту — пишіть у чат. Наші досвідчені менеджери вас проконсультують та розроблять індивідуальну стратегію просування, спираючись на ваші цілі та бюджет.