У кожному регіоні є правила ефективного розвитку посилального профілю. Особливо важливо бути обережними SEO-фахівцям, які виводять проєкти на незнайомі для себе ринки. У такому разі важлива кожна деталь, починаючи з грамотної мови та закінчуючи особливостями культури.

Ми в Referr вже понад вісім років успішно працюємо з 40+ країнами популярними мовами світу і знаємо в якому регіоні на що звернути увагу.

На цей раз до нас звернувся клієнт з невеликим, молодим інтернет-магазином товарів для дому з цільовою аудиторією у Польщі.

Розробивши та реалізувавши робочу стратегію просування — ми отримали відмінні результати вже за 3 місяці!

Докладніше про те, як просували молодий інтернет-магазин під Польщу та які цифри отримали — описуємо у нашому новому кейсі.

Вхідні дані

Тематика проєкту: Маленький інтернет-магазин товарів для дому (зроби сам). У магазині налічується лише 25 найменувань.

Вік домену: запущений 1 травня 2020 (з Referr працює з 1 вересня 2020).

Регіон просування: Польща.

Посилальний профіль сайту: перед стартом робіт проєкту з Referr проставили 10 посилань з бізнес каталогів. Кількість унікальних доменів, що посилаються, на старті — 5.

Органічний трафік сайту перед стартом: 480 відвідувачів на місяць.

Переваги проєкту клієнта

  • Простий та зрозумілий функціонал;
  • Невеликий асортимент товарів;
  • Гідна якість продукції;
  • Безкоштовна послуга різання матеріалу за розміром, вказаним замовником;
  • Великий досвід роботи у конкурентній ніші (10+ років);
  • Доставка кур’єром UPS у будь-яку точку країни;
  • Акуратне виконання робіт;
  • Безкоштовні консультації та докладні інструкції;
  • Детальна інструкція зі складання та наочні відео;
  • Реальні фотографії продукції на сайті;
  • Тематичні статті, відео з прикладами та порадами.
  • Безкоштовний повний набір інструментів;
  • Додатковий безкоштовний фрагмент матеріалу для відпрацювання техніки обробки та складання.

Важливо визначити переваги проєкту перед початком лінкбілдінг кампанії. Як це використовувати:

  • при реалізації крауд-маркетингової стратегії (у постах на форумах, у коментарях) дані переваги дозволяють писати пости, що залучають, і стимулювати аудиторію переходити на сайт;
  • при роботі з каталогами, щоб правильно заповнювати опис компанії та дати користувачам УТП, яке спонукало б їх до переходу на сайт;
  • під час роботи з посиланнями з профілів також дозволяє скласти якісний опис.

Паралельна робота із проєктом з боку клієнта: не проводилася.

Завдання, яке клієнт поставив перед Referr: безпечно наростити посилальний профіль.

Додаткові фактори, що впливають на просування проєкту

  • Польська мова. Для написання грамотного контенту під час просування сайту посиланнями необхідно володіти мовою на рівні носія.
  • Особливості культури мови. Щоб не виділятися з натовпу (особливо на форумах), потрібно розуміти всі нюанси польської культури мови.
  • Конкурентність ніші. Щоб обійти конкурентів у цій ніші, потрібно виділятися не тільки якістю продукції та додатковими послугами, але й розвиненим сайтом з грамотним просуванням.
  • У ТОПі багато великих гравців. ТОП забитий великою кількістю спеціалізованих великих інтернет-магазинів із широким асортиментом та вигідними пропозиціями.
  • Сніпети у видачі. Частина видачі за ключовими запитами зайнята візуальними сніпетами з каталогів та тематичними відео.

Етапи роботи Referr із проєктом

  1. Проаналізували посилальний профіль сайту та показники;
  2. Визначили та зробили аналіз прямих конкурентів інтернет-магазину у Польщі;
  3. Визначили найбільш слушні методи лінкбілдінгу для сайту з наявних;
  4. Виділили запити та сторінки для лінкбілдінгу;
  5. Склали стратегію;
  6. Відповідно до стратегії розподілили кількість посилань за методами на перший термін роботи;
  7. Затвердили список анкорів та навколопосилального тексту;
  8. Затвердили параметри відбору майданчиків-донорів;
  9. Розмістили перші посилання та провалідували їх у клієнта, внесли корективи;
  10. Планомірно розмістили повний обсяг зворотних посилань;
  11. Підготували детальний звіт за вибраний період.

Вся робота зі схвалення/доопрацювання розміщених посилань проводилася в особистому кабінеті.

Методи просування посиланнями, які використовували для інтернет-магазину

Для просування інтернет-магазину в Польщі ми відібрали три базові ефективні методи:

  • Крауд-маркетинг. Розміщення корисних рекомендаційних коментарів у тематичних гілках на форумах, сайтах запитань-відповідей та під статтями.
  • Посилання із соціальних профілів. Розміщення активних посилань в описі профілів користувачів у соціальних мережах та інших трастових майданчиках.
  • Посилання з каталогів. Створення та розміщення карток компанії в локальних каталогах.

Актуальні SEO-пакети Referr доступні за посиланням.

Розподіл кількості посилань за термінами та методами (зведена таблиця)

Період робіт

Методи лінкбілдінгу

Кількість посилан

вересень-жовтень 2020

Локальні каталоги

23

вересень-жовтень 2020

Соціальні профілі

22

жовтень-листопад 2020

Крауд-маркетинг

50

Загалом

95

Вимоги до майданчиків для розміщення: стандартні:

  • Трафік майданчика від 9 тис. відвідувачів на місяць.
  • Тематика лише на рівні обговорення.
  • Актуальність та жвавість гілки.

Результати роботи з Referr за 3 місяці

Зростання унікальних доменів, що посилаються + задана позитивна динаміка (дані Ahrefs)

Зростання органічного трафіку з 480 відвідувачів на місяць до 1800: порівняння серпень 2020 та листопад 2020 (дані Google Analytics, Google Search Console)

Зростання кількості органічних ключових слів та приналежність до цільового регіону (дані SemRush)

Графік зміни видимості сайту:

Чому припинили роботи: обмежений бюджет + не сезон. Відновлення робіт планується на початку нового сезону.

Незалежно від тематики сайту, щоб обійти конкурентів та потрапити до ТОПу пошукових систем, необхідно забезпечити посилальному профілю планомірне зростання. Не варто зупиняти роботу з лінкбілдінгом навіть у низькі сезони. Стагнація профілю у рази гірша за новий.

Тому ми рекомендуємо розраховувати бюджет на посилання на етапі побудови стратегії посилань. Краще розміщувати посилання потроху та довго, ніж за два-три місяці виписати все.

Також ви завжди повинні пам’ятати, що просування посиланнями працює на довгострокову перспективу. Перші результати ви побачите лише через 3-6 місяців після початку роботи.

І на останок. Важливо не лише потрапити на перші сторінки видачі, а й утриматись там. Адже з кожним роком на ринку з’являється з десяток нових гравців і вони можуть виявитися більш амбітними у просуванні своїх сайтів.

Висновок

При просуванні сайту під Європу або США завжди приділяйте особливу увагу підбору носіїв мови для написання контенту. Слідкуйте за якістю донорів для розміщення, тематичністю гілок та їх актуальністю.

Якщо у вас молодий інтернет-магазин, рекомендуємо вам на старті просуватися виключно базовими методами лінкбілдінгу, бути обережними з комерційними анкорами та дотримуватись основних правил просування.

І не забувайте перед стартом проаналізувати своїх прямих конкурентів. Орієнтуйтеся на молоді сайти, які вже досягли хороших результатів. Цей аналіз допоможе визначити кількість посилань для початку просування та знайти відповідних донорів.

Наш клієнт всього за 3 місяці грамотного підходу до лінкбілдінгу під польський ринок зміг досягти зростання органічного трафіку у 3.7 разів та збільшення загальної кількості продажів у 9.5 разів.

Хочете так само? Просто розкажіть нам про свої завдання і ми обов’язково допоможемо їх вирішити за допомогою грамотного комплексного лінкбілдінгу.