
Якщо необхідно "розбавити" або наростити посилання і немає часу на ручний крауд-маркетинг, звертаюся до Referr: Професійний підхід до клієнта Все чітко за ТЗ Терміни не зриваються Середня ціна на ринку Чуйна підтримка Рекомендую.
Для просування сайтів у Google у будь-якій ніші потрібні зворотні посилання з трастових ресурсів. Поставити завдання на потік складно, якщо немає знань та релевантного досвіду.
Одна з частих проблем оптимізаторів при нарощуванні посилальної маси — проблеми з індексацією зворотних посилань. Пошуковик може місяцями їх не бачити, а це означає, що бюджет на купівлю посилань буде витрачено даремно. Виникає низка питань щодо індексації посилань:
У статті зібрали корисні поради, які допоможуть прискорити індексацію беклінків. Розкажемо, що впливає на індексацію та поділимося лайфхаками.
Індексація зворотних посилань — процес додавання їх в базу пошукової системи. Коли роботи Google виявляють новий контент, вони сканують його і через деякий час сторінка з’являється у видачі.
Кілька років тому Google індексував контент набагато повільніше, ніж зараз. Вебмайстри тижнями чекали апдейтів, щоб нові сторінки потрапили до бази пошукової системи та почали набирати вагу.
Нині таких проблем немає. Якщо сайт добре оптимізований технічно і регулярно публікує контент, нові URL-адреси миттєво потрапляють спочатку у швидку видачу, а потім в основну.
З беклінками не все так просто. Вони індексуються набагато довше. При купівлі посилань є ризик залишитися ні з чим. Наприклад, якщо на сайті вебмайстра проблеми з файлом robots.txt або неправильно налаштовано тег meta robots — нічого зробити не вийде. Доведеться чекати, доки власник проєкту вийде на зв’язок і розбереться з помилками.
Проблеми з індексацією посилань на авторитетних сайтах виникають нечасто. Якщо контент регулярно оновлюється і швидкобот додає нові сторінки в індекс, то Google оперативно виявляє проставлені посилання та індексує їх.
Швидкість появи беклінків в консолі для вебмайстрів залежить від багатьох факторів, тому не можна однозначно сказати, коли посилання почне враховуватися пошуковою системою. За наявності технічних проблем пошуковика процес оновлення посилального профілю може затягнутися надовго.
Часто буває так, що при перевірці сторонніми сервісами виявляється набагато більше беклінків, ніж Google Search Console. Це нормальна ситуація, але посилання з основних ресурсів мають бути помітні у всіх джерелах.
Досвідчені SEO-фахівці та вебмайстри знають головне правило лінкбілдінгу: «Посилання з трастових та релевантних ресурсів на вагу золота». Зазвичай, з такими беклінками не виникає проблем, вони швидко індексуються і приносять профіт у вигляді хороших позицій. Особливо важлива швидкість індексації зворотних посилань при просуванні нових сайтів.
Що стосується появи посилання в консолі для вебмайстрів, дані можуть оновлюватися із затримкою. Часто беклінки зникають зі списку, а потім знову з’являються. Це природний процес, на ньому не варто зациклюватись.
Чинники, що впливають на індексацію посилань:
Якщо у вас у планах закупівля посилань на якісних донорах і ви при цьому дотримуєтеся чіткого плану з лінкбілдінгу, проблем з індексацією та обліком беклінків не буде. Слідкуйте за ситуацією, але в розумних межах. Нема рації кілька разів на день заходити в консоль і оновлювати сторінку із зовнішніми посиланнями.
Найпростіший спосіб перевірити індексацію зворотних посилань — зайти до відповідного розділу Google Search Console. Інформація про беклінки в оновленій консолі міститься в розділі «Посилання».
Зайдіть до GSC, знайдіть потрібний розділ та ознайомтеся з інформацією про посилання. В інтерфейсі відображаються 3 релевантні віджети: список зовнішніх посилань, сайти з найбільшою кількістю згадок вашого проєкту та таблиця анкорів.
При необхідності можна вивантажити беклінки в Excel або створити файл у Google Таблицях. Цей інструмент дуже рятує, коли треба скласти список лінків для відхилення або проаналізувати посилальний профіль вручну.
Ми вже говорили, що дані в консолі для вебмайстрів можуть оновлюватися із затримкою. Тому, якщо посилання немає в інтерфейсі, не поспішайте писати власнику донора з претензіями.
Додаткові способи перевірки індексації:
І не забувайте перевіряти індексацію у сторонніх сервісах. Ahrefs, Serpstat та інші SEO-комбайни регулярно оновлюють дані. Обсяг інформації в кожному сервісі відрізняється, але якщо хоча б в одному місці посилання показується, значить воно доступне і робот може додати його до посилального профілю.
Чарівної кнопки для швидкої індексації в Гуглі не існує. Щоб натиснути її та беклінки моментально потрапили до індексу. Але є рекомендації, які підвищують шанси успішного індексування.
Остаточне рішення залишається за алгоритмами. Якщо вони вважають беклінк підозрілим або у донора будуть активні санкції, посилання можуть не з’явитися в консолі.
Часто проблеми з індексуванням пов’язані з тим, що роботи не можуть одержати вміст сторінок. Сайт недоступний через поганий хостинг, є помилки в конфігураційних файлах або неправильно налаштований SEO-плагін.
Найпростіший спосіб перевірити доступність для пошукових краулерів – використовувати відповідний інструмент «Перевірка URL» у Google Search Console.
Для урізноманітнення посилального профілю оптимізатори часто розміщують лінки не тільки на старих сайтах, а у на нових проєктах. Перш ніж переказувати гроші за беклінк, не забудьте перевірити індексацію донора.
Відразу після додавання проєкту до GSC, він стає в чергу і через деякий час роботи обходять сторінки. Зазвичай дані оновлюються протягом кількох днів, але іноді процес може зайняти й тижні.
Карта сайту повідомляє роботам пошуковика, які сторінки треба обійти. Вони зчитують дату оновлення файлу і розуміють, що контент оновився. Якщо донор не має карти сайту і нові статті з’являються нечасто, індексація беклінка може затягнутися.
Сторінка, на якій розміщено зворотне посилання, обов’язково має бути присутня в Sitemap. Якщо вебмайстер не стежить за цим, перевірте файл та напишіть йому з проханням додати сторінку вручну або оновити список через плагін.
Пошукова система часто ігнорує директиви з технічного файлу, але іноді сторінки з беклінками не потрапляють у видачу через обмеження robots.txt. Google давно рекомендує використовувати meta robots, але деякі вебмайстри використовують старі методи заборони індексації.
При розміщенні посилань на донорах доступу їх до консолей немає, тому для перевірки сторінки доводиться використовувати інші інструменти.
При розміщенні лінків через біржі посилань можна відстежувати індексацію в одному інтерфейсі. Якщо беклінк з часом відвалиться або випаде з індексу за кілька днів, можна замовити повторне розміщення. Наприклад, при замовленні крауд-посилань через сервіс Referr, ви відразу в інтерфейсі бачитимете нові лінки та самостійно моніторитимете, щоб вони були доступні.
Працюючи безпосередньо з вебмайстрами доводиться самостійно все контролювати. Власник проєкту отримує гроші, розміщує беклінк та забуває про ваше існування.
Посилання з трастових проєктів індексуються швидко, але якщо молодий донор або рідко оновлює контент, все відбувається не так швидко. Розміщення посилань на сторінку донора в соціальних мережах, месенджерах та інших майданчиках прискорить прихід роботів.
Чим більше згадок про важливу сторінку з беклінком, тим краще. Витрачати багато грошей на посилення чужого сайту не варто, але кілька посилань точно не завадять. У ваших інтересах, щоб інвестиції в лінкбілдінг швидше дали плоди.
При розміщенні посилань через біржі вебмайстри часто розміщують статті оптимізаторів або замовляють свої. Не секрет, що такий контент дуже низької якості та беклінки нерідко вставлені не за змістом.
Намагайтеся підбирати релевантні ресурси та попросіть власника сайту розмістити беклінк на свіжій сторінці. Або хоч трохи змінити контент старої статті та відправте її на переобхід.
У сайтів з новинним контентом і ресурсів, які оновлюються кілька разів на день, зазвичай немає проблем з індексацією. Посилання з таких проєктів пошукова система швидко виявляє і якщо вони пройдуть перевірку, беклінки з’являться в консолі.
Введіть адресу сайту в пошукову видачу, відфільтруйте результати за день або тиждень і перегляньте, як часто з’являються нові сторінки. Якщо на сайті є «підгодований» робот, на ньому можна розміщуватися.
Зібрали кілька лайфхаків, які допомагають прискорити індексацію зворотних посилань. Найбільше вони будуть корисні для тих, хто займається лінкбілдінгом на потоці або просуває важливий проєкт із розрахунком на довгостроковий ефект.
Можна використовувати будь-який зі способів нижче, щоб прискорити появу лінків у видачі. Деякі з них не вимагають фінансових вкладень, а для інших потрібний мінімальний бюджет.
У вебмайстрів вже давно популярні сервіси для прискорення індексації зворотних посилань. Деякі з тих, що ми знали раніше, вже не працюють. Однак ми все ж таки знайшли сервіси, які допоможуть вам у цьому питанні.
Ось 5 міжнародних інструментів для індексації беклінків:
А тепер про кожного детальніше.
Indexmenow V4 — інструмент, який допоможе прискорити процес індексації зворотних посилань із сайтів донорів. Чим швидше Google побачить беклінки, тим краще це для SEO-стратегії.
Як працює Indexmenow V4:
Інструмент робить кілька спроб індексації різними методами. Якщо URL не індексується протягом 10 днів, вам буде повернено 100% коштів.
Статистика інструменту з індексації зворотних посилань:
Ціни:
Збільште кількість зворотних посилань сайту за допомогою інструмента EliteLinkIndexer. Найшвидша індексація посилань на ринку.
Переваги інструменту:
Ціни:
GIndex — інструмент індексації беклінків, що проіндексує від 80% до 100% ваших посилань залежно від їхньої якості протягом 24-48 годин після додавання.
Переваги інструменту:
Ціни:
Indexification — автоматизована масова індексація зворотних посилань сайту. Працює швидко та повністю безпечно. На ринку понад 12 років.
Переваги інструменту:
Link Processor повністю автоматизований сервіс для індексації зворотних посилань, працює 24/7 на потужних серверах.
Переваги інструменту:
Ціни:
Покупні посилання, які не потрапляють до індексу, — викинуті на вітер гроші. Оптимізатори часто платять сотні доларів за беклінки та забувають про їхнє існування. Потрібно переконатися, що вони потрапили до індексу і постійно стежити за працездатністю сторінок донора.
Щоб не перейматися індексацією зворотних посилань і не витрачати додаткові кошти на сторонні інструменти, ви завжди можете замовити лінкбілдінг для сайту під ключ у команди Referr. Надаємо послуги крауд-маркетингу, SEO-пакети посилань (локальні каталоги, сайти пошуку роботи, соціальні профілі), гостьові статті, а також Link Insertion для проєктів під американський та європейські ринки.
Читайте кейси з лінкбілдінгу і відгуки про Referr, щоб переконатися у результативності наших стратегій.
Напишіть у коментарях, чи стикалися з проблемою індексації посилань? Або вважаєте за краще, щоб пошуковик все робив сам?