Безкоштовна консультація щодо можливостей лінкбілдінгу.
Допоможемо зрозуміти можливості лінкбілдінгу для просування вашого бізнесу. Можливо, він вам не потрібен
Відвідуваність сайту (трафік, аудиторія сайту) — один із найважливіших параметрів, який ми, маркетологи та SEO-фахівці, хочемо знати.
Навіщо?
для аналізу власного сайту;
для сайтів прямих конкурентів;
для вибору сайтів для розміщення PR-матеріалів;
для роботи з лінкбілдінгом.
У цій статті ми порівняємо різні сервіси для перевірки відвідуваності сайтів. Для прикладу візьмемо сайт відомого видання новин про цифровий маркетинг, SEO і PPC Search Engine Land та подивимося його трафік.
Порівняння інструментів для аналізу відвідуваності сайту
Мінус безкоштовної версії інструменту полягає в тому, що вона відображає трафік не всіх сайтів. Якщо відвідуваність сайту менше 20К на місяць, то є ймовірність того, що інструмент не покаже жодних даних.
SimilarSites
SimilarSites — безкоштовний дочірній сервіс SimilarWeb, який, крім відвідуваності, показує рейтинг сайту за категорією та схожі сайти з аналізованим. Щоправда, результати цих двох сервісів пристойно відрізняються.
географію відвідувачів (до трьох регіонів у безкоштовному тарифі);
час на сайті;
приблизну кількість переглянутих сторінок за відвідування;
гендерний розподіл аудиторії;
джерела трафіку.
NEW! SimilarTech Prospecting
SimilarTech Prospecting — це інструмент для пошуку потенційних клієнтів (лідогенерації), який надає інформацію про технології, що використовуються на сайтах. Віднедавна також є частиною SimilarWeb. Безкоштовний, без лімітів та реєстрацій. Вільно перевіряє трафік сайтів.
Основні функції:
Виявлення технологій. Розширення дозволяє дізнатися, які технології використовує сайт, на якому ви знаходитесь. Це можуть бути системи керування контентом (CMS), аналітичні інструменти, рекламні платформи, електронна комерція та багато іншого.
Інформація про компанії. SimilarTech Prospecting надає дані про компанії, пов’язані з сайтами, включаючи їх розмір, галузь та контактну інформацію.
Інтеграція із CRM. Розширення може інтегруватися з системами управління відносинами з клієнтами (CRM), що дозволяє легко додавати нових потенційних клієнтів до вашої бази даних.
Аналіз конкурентів. Можливість аналізувати технології, які використовують ваші конкуренти.
Website Traffic Checker от Ahrefs
Ahrefs також виводить свою метрику, але показує не загальний трафік сайту, а розрахункову кількість відвідувань за місяць, які сайт отримує з органічного пошуку.
Як розраховується:
Ahrefs відстежує всі ключові фрази та позицію сайту щодо них;
прогнозує CTR залежно від позиції;
розраховує трафік на основі цих показників для кожної ключової фрази;
складає;
так ви отримуєте підсумкову метрику.
Чому трафік Ahrefs відрізняється від реальних значень?
Ось відповідь Ahrefs:
This is a good question, and the answer is simple: it’s impossible for all the variables in our traffic estimation formula to be 100% accurate.
Думаю, перекладати не потрібно. Детальніше у довідці Ahrefs.
Serpstat
Serpstat, аналогічно Ahrefs, показує органічний трафік, який сайт отримує з Google.
Serpstat підраховує сумарний трафік на основі коефіцієнта клікабельності сайту (CTR — Click Through Rate). Кількість переходів на сайт за пошуковим запитом визначається залежно від частотності запиту і позиції результату в пошуку.
SE Ranking
Ще один інструмент, який показує трафік сайту — SE Ranking.
Їм можна переглянути відвідуваність та географію органічного та платного трафіку сайту.
Щоб проаналізувати сайт повноцінно, інструмент пропонує підключити Аналітику та Консоль. Якщо ви аналізуєте сторонній домен, то максимальна інформація, яку ви отримаєте про відвідуваність — потенційний обсяг трафіку, який ключові слова можуть залучити на сайт.
Обсяг даних не залежить від тарифного плану. Ви будете обмежені лише у часі. Пробна версія надається на 14 днів.
Website Traffic Checker від Ніла Пателя
Website Traffic Checker від усім відомого SEO-експерта Ніла Пателя — інструмент для перевірки трафіку будь-якого домену. Умовно безкоштовний та доступний без реєстрації. Показує органічний трафік, гео та динаміку. Також є дані щодо ключів.
Adobe Analytics
Adobe Analytics — інструмент для аналізу сайтів, який мало хто використовує. У ньому є багато можливостей, в тому числі й для аналізу сайту. Я б його назвала аналогом Google Analytics з вбудованим штучним інтелектом.
Добре підійде для аналізу власного сайту. Шкода, не вдалося познайомитися з ним самостійно. Щоб отримати пробний доступ, потрібно заповнити анкету та поспілкуватися з консультантом.
Matomo
Matomo — дуже популярний на міжнародних ринках інструмент, аналог Google Analytics.
На головній сторінці творці закликають не завдавати шкоди репутації сайту за допомогою Google Analytics. Аргументуючи це тим, що ви можете втратити довіру своїх клієнтів, якщо вони дізнаються, що їхні дані використовуються у «власних цілях» Google. Вельми цікава заява.
Matomo позиціонує себе, як інструмент аналітики, який не будете жертвувати конфіденційністю або піддавати ризику сайт.
Показує повноцінні дані по вашому сайту.
Clicky
Clicky — ще один маловідомий, але якісний аналог Аналітики Гугла. У ньому більше даних і легший функціонал. А також повна конфіденційність.
Fathom
Fathom – чергова альтернатива Google Analytics. Має швидкий скрипт і дозволяє налаштувати збір та передачу даних за лічені хвилини. Ці хлопці створили анонімне відстеження переглядів сторінок, яке не збирає і не зберігає особисті дані. Завдяки цьому Fathom не вимагає дратівливих повідомлень про файли cookie.
Судячи з останніх інструментів, можна зробити висновок, що на міжнародних ринках не дуже шанують Google Analytics за збирання файлів cookie. Я підтримую їх у цьому.
Website Traffic Checker від SiteChecker
Website Traffic Checker від SiteChecker — надає корисну інформацію про трафік для вашого власного сайту або трафік сайтів конкурентів, а також органічні позиції SERP.
Дані на вашому сайті показує після підключення до Google Analytics та Search Console. Дані щодо трафіку сайтів конкурентів лише з пошуку (органіка).
SpyFu
SpyFu — відмінний інструмент для комплексного аналізу сайту. Але трафік показує з пошуку.
Проте ці дані можна отримати безкоштовно, без реєстрації та в пару кліків.
Висновок
На сьогодні є лише 3 інструменти для перегляду загального трафіку сайту:
SimilarWeb;
NEW! SimilarTech Prospecting;
SimilarSites.
Також я впевнена, що існує не один десяток інструментів на базі Alexa та Similar. І вони плюс-мінус однакові. Відмінність лише в доступності та цінах.
Якщо ви хочете дивитися трафік всіх сайтів (навіть маленьких) — завантажуйте SimilarTech Prospecting.
Інструмент для перегляду органіки краще вибирати, відштовхуючись від загального функціоналу та ціни. Він має закривати всі необхідні параметри для аналізу. Мій лідер все ж Ahrefs.
Якщо ви не хочете переходити на Google Analytics 4 або турбуєтеся про конфіденційність даних, вибирайте Matomo.
Якщо вам потрібно дізнатися про відвідуваність конкурента або донора, то рекомендую дивитися на загальний трафік сайту, оскільки він часто в кілька разів більше, ніж пошуковий. Адже сайт може отримувати аудиторію і з розсилки, і із соціальних мереж, реферальний, прямий тощо.
Але пам’ятайте, що аналіз відвідуваності сайту — не єдиний спосіб оцінки майданчика. Намагайтеся завжди підходити до питання комплексно.
Знаєте, як ще перевірити відвідуваність сайту? Швидше діліться цим у коментарях.
Наш проєкт розпочинав з нуля — калькулятор для розрахунку пластикових вікон з актуальними цінами. В цілому маса посилань для сайту будувалася на повідомленнях у форумах. На початку текст постів та коментарів нас не влаштовував. Надто вже було все рекламно і без прив'язки до нашого проєкту. Довелося відхилити перший десяток посилань. Потім змінили виконавця і все…