
Referr team provides incredible services, always helpful and quick to respond. They deliver fast, pricing is reasonable, and quality is always outstanding. I would recommend their services to anyone.
В Україні є багато платформ електронної комерції, які дозволяють користувачам продавати товари за допомогою внутрішнього функціоналу. Підприємцю не потрібно створювати та розвивати власний інтернет-магазин, займатися його оптимізацією та просуванням у пошуковій системі. Це вигідно, якщо ваші товари є конкурентоспроможними.
Яскравий приклад такої платформи в Україні — Prom, запуск був анонсований у 2008 році.
Якщо дивитися з боку прибутковості, то вигідніше виводити свої товари на міжнародні ринки. Там люди охоче витрачають гроші онлайн. Переважна більшість американських та європейських сімей закуповуються товарами про запас. Тому там розташована велика кількість оптових магазинів і загалом розвинена ecommerce ніша.
Найбільша платформа електронної комерції у світі – Амазон. Її щомісячний трафік становить понад 2,7В відвідувачів. Вона захопила ТОПи Google за всіма запитами ecommerce.
У цій статті хочу розповісти про просування інтернет-магазинів (товарів) на Амазон. Які існують особливості роботи з цією платформою, як оформити та оптимізувати свій магазин. Поділюся порадами щодо зовнішнього просування та покажу релевантні методи лінкбілдінгу, які допоможуть збільшити впізнаваність та залучити мотивовану цільову аудиторію при просуванні на Amazon.
Якщо замислитися про те, чим все ж таки Amazon відрізняється від аналогів, то перше, що спадає на думку — досконалий пошук, який максимально точно підбирає товари за запитами.
Навіть Google визнає той факт, що кількість запитів на пошук товарів, що знаходять на Амазон, у 3 рази більша, ніж у них. Щоб досягти такого результату, фахівцям Амазон довелося не один рік створювати та вдосконалювати власну внутрішню пошукову систему.
Цей зразковий пошуковий алгоритм Амазон був створений однією з дочірніх компаній. Результатом великих фінансових вкладень була система А9. Перевага її в тому, що працювати А9 починає задовго до того, як користувач впише свій запит у рядок.
Насамперед система індексує всі тексти внутрішніх інтернет-магазинів та їх товарів, потім аналізує особливості та шаблонні конструкції трафіку. І, спираючись на отримані дані, створює пакет пропозицій для покупця.
Результат: ідеально продумані підказки у рядку пошуку під час введення запиту. А9 допоможе відвідувачу сайту не тільки визначитися з покупкою бажаного товару, а й підкаже з десяток свіжих ідей для покупки.
Стосовно магазинів, А9 працює так: він миттєво пов’язує запити покупців з найбільш релевантними товарами в каталозі. Алгоритм спирається на єдину метрику – виторг з першого кліку!
Тому найкращий спосіб збільшити продажі — це оптимізувати товари для пошуку.
Приклад: якщо покупець ввів запит «ігрова клавіатура» і купив товар на першій сторінці видачі, в заголовку або описі якого є ключова фраза — магазин підіймається в рейтингу.
Висновок: починати просування необхідно з ретельного збору семантики та SEO- оптимізації всіх текстів у магазині.
Ps. У вересні 2019 року в The Wall Street Journal (одне з найвпливовіших медіа в США) з’явилася інформація про те, що А9 був таємно змінений з метою підвищити продаж товарів, що приносять Амазон найбільший прибуток, а не тих, що найкраще відповідають запитам користувачів. Почитати матеріал можна тут.
Пошук — це основний спосіб знайти бажані товари. Більшість потенційних покупців розпочинають пошук прямо на Амазон, оминаючи Google. І це зовсім не про користувачів, які заходять доцільно придбати товар. Це в принципі про споживачів, яким до вподоби можливість придбання в один клік (one click checkout).
Перше, що вам необхідно зробити, — зібрати або дозбирати список найбільш релевантних ключових запитів для ваших товарів.
Але не поспішайте вписувати їх у свої тексти бездумно. Алгоритми Амазон погано ранжують товари із заспамленним описом. Намагайтеся створювати лаконічні тексти, які повноцінно охарактеризують товарні позиції.
Пам’ятайте, що картка товару передусім написана для покупця, а потім для алгоритму Амазон.
Відібрану семантику можна прописувати в:
Іншими словами, ви повинні створити таку картку товару, яка максимально закривала б інтерес покупця. Це прискорює процес ухвалення рішення. А, якщо брати до уваги, що B2C бізнес працює «на емоціях» — це чудовий спосіб переконати покупця в надійності вашого магазину та якості товару.
Є кілька усталених правил оформлення картки товару, які підштовхнуть покупця до прийняття правильного рішення.
З внутрішньою оптимізацією та доопрацюваннями розібралися. Тепер визначмось зі стратегією зовнішнього просування (за межами платформи).
При просуванні товару на Амазон немає можливості аналізувати посилальний профіль конкурентів, оскільки у них немає окремих сайтів. Крім цього власники магазинів не зацікавлені у побудові посилального профілю. Але це зовсім не означає, що посилання не потрібні. Ось кілька переваг роботи над розміщенням посилань під Amazon:
Це все так чи інакше призводить до продажу. А що ще потрібно від магазину на Амазон?
Але як будувати стратегію просування, якщо наша мета – не SEO-показники? При просуванні магазину під Амазон потрібно розуміти, що наша головна мета – покупець та його довіра. Тому підключаємо такі механіки.
Крауд-маркетинг — один із ключових механік просування магазинів на Амазон. Він повністю закриває усі завдання. Створення позитивних коментарів про ваш магазин/товари на форумах, Q&A сайтах, під тематичними статтями в блогах та інших спільнотах — це те, на що ви повинні звернути увагу насамперед. Для B2C бізнесу коментарі просто незамінні.
Що врахувати?
І пам’ятайте: ви пишете для людей. Намагайтеся бути корисними. Визначайте біль учасників обговорення та намагайтесь вирішити їх своїм коментарем.
Де купувати крауд-посилання? Зверніть увагу на Referr. У нас ви можете купити посилання на сайт у 40+ країнах 10 мовами. Окрім крауд-маркетингу, ми надаємо посилання з сабмітів (каталогів, соціальних мереж, сайтів пошуку роботи), гест пости, аутріч та Link Insertion для міжнародних проєктів.
Читайте відгуки про сервіс Referr і SEO-кейси, щоб ознайомитись з нашими підходами до просування сайтів, стратегіями та результатами їх реалізації.
На сьогодні існує безліч блогів та інтернет-видань, для яких можна підготувати корисні матеріали про ваші товари. При цьому зовсім не важливий напрямок магазину: будь-то фотоапарати, оргтехніка або плюшеві ведмеді. З десяток корисних статей можна опублікувати.
Що врахувати?
Рекомендую не просто описувати товари та їх переваги. Робіть добірки лайфхаків із їх використанням та давайте більше ідей для застосування.
На міжнародних ринках соціальні мережі дуже популярні. Крім Facebook, Instagram та Tik Tok, вони активно користуються Linkedin, X, Quora, Reddit, Pinterest тощо. Уявляєте скільки можна проставити безкоштовних посилань?
Що врахувати?
Це дуже просто!
Рекомендую звернути увагу на наші матеріали про Quora і Reddit. Та про кращі 5 Q&A сервісів для лінкбілдінгу на міжнародних ринках.
Ще одна механіка просування товарів на Amazon, яка дозволить отримати посилання на якісних майданчиках з гарною відвідуваністю. Це частково стосується розміщення гостьових матеріалів.
Сенс у тому, щоб додати свій магазин/окремі товари у добірки, статті, рейтинги, під відео та скрізь, де це взагалі можливо, шляхом спілкування з власником.
Схема роботи проста:
Важливо. Не використовуйте робочу пошту для аутрічу. Її можуть заблокувати. Також читайте про те, як писати ідеальні листи для аутрічу.
Більше про аутріч розповість Ігор Рудник:
Одним із видів роботи з аутрічем є Link Insertion (Niche Edits, вставки посилань) — механіка лінкбілдінгу, яка передбачає розміщення посилання на сторінці, яка вже має вагу, відвідуваність та ранжується в Google за релевантними пошуковими запитами. Такі ексклюзивні посилання значно прискорять просування та допоможуть суттєво обійти конкурентів у видачі.
Просування на Amazon — це складний процес, що вимагає постійної уваги та адаптації. Проте існують ключові правила, дотримання яких значно підвищує шанси на успіх. Підсумуємо, ось базові правила просування на Amazon:
Дотримання цих правил допоможе успішно просувати товари на Amazon і досягти значних результатів. Пам’ятайте, що успіх на Amazon вимагає часу, зусиль та постійного навчання.
Ще декілька відео на тему статті:
На цьому все 🤗
Хочете просувати свій магазин на Амазон за допомогою лінкбілдінгу? Просто заповніть короткий бриф і наші менеджери розроблять для вас персональну стратегію просування, спираючись на головні цілі та завдання, які ви хочете вирішити за допомогою посилань.