
Дуже задоволені роботою з командою: всі вимоги виконані якісно та вчасно. Із задоволенням продовжуватимемо співпрацю.
Нині непростий час для українського бізнесу. Переважна більшість підприємців із російськомовною цільовою аудиторією втратили левову частку клієнтів, а отже, втратили більшу частину доходу.
Щоб реанімувати бізнес, отримувати стабільний прибуток і підтримувати країну економічно, потрібно відкрити нові точки зростання шляхом виходу на західні ринки.
Ми оновили цей посібник з метою допомогти компаніям просунути свої сайти на ринках Європи та Америки. Методи, які ми зібрали тут, допоможуть вам отримати перші результати без значних витрат.
Щоб завжди залишатися в курсі останніх новин у світі SEO та лінкбілдінгу, підписуйтесь на телеграм-канал Реферра, а також приєднуйтесь до лінкбілдінг чату Referr, де можна поговорити про посилання, просування сайтів по Україні та на Захід, апдейти Google та багато іншого.
У цьому пості зібрані найкращі методи лінкбілдінгу для західного ринку, які ви можете реалізувати своїми руками. Їх можна назвати умовно безкоштовними, тому що ви витрачаєте на їх реалізацію час та сили. Крім того, вони перестають бути безкоштовними, рівно в той момент, коли ви вирішили їх масштабувати та найняли співробітника.
Мета даної статті: направити та надати методи підбору майданчиків для розміщення посилань безпосередньо для вашої тематики. Також тут будуть посилання на готові списки майданчиків, які ви можете використовувати.
Методи лінкбілдінгу циклічні, коли якийсь із методів стає популярним серед широких мас, він перестає давати бажаний результат.
Деякі методи просто вмирають через еволюцію SEO, але це не означає, що вони не зможуть реінкарнувати.
Сенс методу полягає в тому, щоб на сайті донорі знайти зовнішнє посилання, яке веде на 404-сторінку та запропонувати редактору замінити її на вашу, якіснішу сторінку.
Звучить непогано. На західних ринках раніше з’являлися гайди, в яких говорили, що це відмінний метод. Проблема в тому, що я не знаю жодної людини, у кого даний метод лінкбілдінгу спрацював та дав би належну віддачу за витрачений час. Тому метод битих посилань потрапив у розділ неробочих методик.
Якщо ви все ж таки вирішите спробувати цей метод, тримайте докладний посібник.
Однак зараз активно використовують аналог цього методу, змінюючи принципи та правила пошуку майданчиків.
Кому можна використовувати:
Тим, хто змінив домен, але раніше активно просував сайт за допомогою лінкбілдінгу (крауд-маркетинг, гостьові статті, локальні каталоги тощо).
Дотримуйтесь порад:
Кількість посилань, які ви можете отримати за допомогою цього методу, залежить від того, як активно ви раніше просувалися на цільовому ринку та як просували свій сайт ваші конкуренти.
Епоха автоматизованого просування сайтів пішла. Всі автоматичні прогони за тисячами та десятками тисяч сайтів завдадуть колосальної шкоди вашому сайту.
Не рекомендуємо ризикувати, краще зосередитися на безпечніших методах лінкбілдінгу.
Для простоти сприйняття ми розбили всі методи лінкбілдінгу на 7 груп, без якогось ранжирування за часткою впливу на просування, у рандомному порядку.
7 груп безкоштовних методів лінкбілдінгу:
Сабміти (submits) — це розміщення інформації про ваш сайт зі зворотним посиланням на різних майданчиках, які дозволяють це робити самостійно.
Розміщення в директоріях — це один із найстаріших методів лінкбілдінгу, який спотворили автоматичними прогонами та зменшили його вплив на просування сайтів.
Проте із занепадом автоматичних прогонів як методу, змінилися правила роботи з каталогами. Тому зараз вони добре працюють.
Основні принципи правильного розміщення у каталогах:
Щоб знайти сайти для розміщення у вашій ніші, використовуйте такі пошукові запити:
Актуальний список директорій на 2024 рік за посиланням.
Сайти пошуку роботи можна використовувати для отримання посилань в абсолютно різних регіонах. Ви можете знайти десятки таких майданчиків за допомогою таких запитів:
Список кращих сайтів пошуку роботи у Великобританії та США на 2024 рік.
Посилання можна розмістити як у резюме, так і у картці компанії. Якщо в резюме не вдалося поставити посилання, то як варіант, спробуйте завантажити PDF-файл, в якому буде посилання на сайт. Пошукові системи індексують PDF-документи.
Відбираючи job-сайти, важливо перевірити показники:
Далі зареєструйтесь на відповідних та заповніть анкету компанії:
Творчий спосіб регулярно отримувати посилання на свій сайт із якісних донорів. Відеоконтент давно збирає навколо себе значно більшу аудиторію, ніж текстовий. І зараз, у 2024 році створювати відеоролики стало набагато простіше.
Декілька цікавих форматів:
Створювати такий контент завжди довше, ніж статті, проте результат кращий. Ще один плюс відеоконтенту у його довгому хвості дистрибуції.
Після створення відео ви можете:
Декілька відомих відеохостингів:
Запити для пошуку:
Трохи порад:
Цікавий спосіб отримати посилання для сайту за допомогою аудіо та невеликого опису — створення подкасту.
Можна записуватись самостійно або запрошувати гостей — експертів вашої ніші. Другий варіант складніший, але ефективніший з точки зору залучення аудиторії.
Процес отримання посилання:
Запити для пошуку:
Декілька прикладів:
Топ сайтів для подкастів у 2024 ви знайдете тут.
Методика близька до сайтів роботи:
Запити на пошук сайтів:
Наприклад:
Найкращі сайти фрилансу у 2024 році на західних ринках за посиланням.
Рекомендуємо також переглянути корисний вебінар на тему: «Клієнти з Upwork — шлях від 0 до $50k» з Микитою Вдовенком на вебінарній платформі Collaborator:
Розміщення посилань у сервісах обміну презентаціями — чудовий спосіб отримати як посилання, та й аудиторію.
Процес:
Запити для пошуку майданчиків:
Приклади майданчиків:
Актуальний список на 2024 рік тут 👈
Багато сервісів для аналізу сайтів кешують отриманий результат і зберігають посилання на ваш сайт. Наприклад, цей SEO-інструмент.
Так можна отримати десятки посилань. Можуть бути:
Запити для пошуку:
Більше таких сервісів ви знайдете у списку.
Дуже проста механіка лінкбілдінгу, яку знає багато SEO-фахівців, але не часто використовують у просуванні сайту — посилання з PDF-директорій.
Google чудово індексує PDF-файли. Тому можна створювати контент у PDF та завантажувати його в сервіси обміну.
Серед такого контенту виділяють:
Запити на пошук директорій:
Гарна добірка безкоштовних PDF-директорій із можливістю розміщення посилань на якісних донорах.
Схема роботи:
Серед переваг PDF-директорій виділяють можливість завантажувати контент на кілька сайтів для обміну, не переймаючись дублями.
Недооцінений метод лінкбілдінгу. В першу чергу він буде корисний сайтам, у яких є постійний потік свіжого контенту, бо це дозволить отримати додатковий трафік із дистрибутованого контенту.
Процес:
Тут важливо не полінуватися і зробити фід, відповідно до технічних вимог різних агрегаторів — це у випадку, якщо ви хочете отримати трафік.
Запити для пошуку агрегаторів:
Приклади агрегаторів сайтів:
45+ нових агрегаторів сайтів на 2024 рік за посиланням.
Відмінний спосіб самостійно розмістити від 10 до 50 якісних посилань на місяць — попрацювати із соціальними профілями.
Цей спосіб отримання безкоштовних посилань є досить простим. Його особливість у тому, що поняття “соціальні профілі” охоплює отримання посилань як із соціальних мереж, так і з профілів бірж фрілансу, форумів, блогів тощо.
Запити для пошуку соціальних мереж та бірж фрілансу:
Невелика добірка топових соцмереж на західних ринках.
Дуже важливо розміщуватись у заповненому профілі. У ньому мають бути:
Якщо справа стосується профілів у соціальних мережах або на форумах, то простежте, щоб вони були живими (мінімальна діяльність та гарна заповненість обов’язкова), уникайте додавання посилань у щойно зареєстровані акаунти (зачекайте 2-4 тижні, перш ніж додати посилання) і не забувайте про навколопосилальну інформацію.
Для просування молодого регіонального сайту немає кращого початку, ніж реєстрація в локальних каталогах, оскільки вони дозволяють як отримати посилання, так і процитувати адресу сайту, його телефон та іншу комерційну інформацію, яку пошукові системи також враховують.
Онлайн-карти корисні не тільки профілю сайту, але й для бізнесу загалом. З них можна отримувати цільовий трафік і замовлення в майбутньому.
Від підбору до отримання посилання зазвичай проходить трохи більше ніж година.
Щоб знайти хороші онлайн карти, достатньо ввести запити:
При роботі з цим методом важливо:
23 кращих картографічних сервіси на 2024 рік у добірці.
Списки локальних компаній — це широке поняття, яке поєднує в собі й сітігайди, і рекомендації, і рейтинги закладів. Рекомендуємо максимально широко провести research. Відштовхнутися можна від цих пошукових запитів:
500 таких сайтів шукайте за посиланням.
Сайти відгуків — важлива частина просування локальних проєктів. Займаючи провідні позиції на таких майданчиках, можна взагалі уникнути потреб у SEO-просуванні, адже для бізнесу буде достатньо потоку клієнтів.
Наприклад, відомий yelp.com має 135 млн американського трафіку за даними SimilarWeb. Його локальні версії: yelp.it, yelp.de та інші займають такі ж потужні позиції на своїх ринках.
Відгуки на таких сервісах мають значний внутрішній та зовнішній трафік через високі позиції у пошукових системах.
Запити на пошук сайтів відгуків:
Декілька готових сервісів, з яких можна стартувати:
30+ найкращих сайтів відгуків на 2024 рік знайдете у добірці.
Не забувайте про ретельно заповнений профіль, додаткові матеріали у вигляді фото та відео, а також регулярний моніторинг та своєчасну реакцію на нові повідомлення від користувачів.
Ви спонсоруєте невелику спортивну команду, конференції, благодійні організації, спектаклі чи перегони? Більшість із цих місцевих організацій мають свій сайт і доступ до новинної стрічки місцевих видавництв. Проспонсорувавши команду, ви можете попросити від них не дошку, а посилання.
Щоб знайти такі можливості, використовуйте ці запити:
Спонсорський внесок може бути $1-2К, що посильно багатьом компаніям.
Нові видавництва дуже люблять різні дослідження та цифри. Особливо коли у вас є докази їх актуальності.
Використовуючи Google Consumer Insights, ви можете за $1,5-2К та десь 2 тижні зібрати відповіді на питання, які актуальні для людей у вашій ніші та отримати цікаві дані.
Далі ви можете запакувати їх у цікаву інтерактивну карту, графіки, діаграми, опублікувати на своєму сайті та відправити у новинні видавництва.
Чи не хочете витрачати $1,5-2К? Ви можете звернутися до цільових фейсбук групи, телеграм-канали, чати та інші тематичні спільноти. Таким чином, зібравши цікаві дані для матеріалу.
Бажаєте отримати посилання із сайтів локальних спільнот та організацій?
Є ще один цікавий спосіб. Створіть конкурс творів, зробіть призовий фонд або просто забезпечте просування кращих творів в інтернеті.
Якщо ви зробите дійсно хороший конкурс, приділите мінімальну кількість зусиль його просуванню, ви вже отримаєте гідний результат у вигляді посилань з новинних видавництв, а якщо зробите все правильно, то й edu посилання.
Цей метод підійде лише реальному локальному бізнесу.
Ви не проти взяти стажерів до себе? Здорово! Мало того, що це загалом добра справа, ви ще й можете отримати хороші посилання з сайтів університетів.
Що потрібно зробити:
Крім того, ви можете звернутися до відділу зв’язку університету, щоб вас направили до відповідальної людини. Якщо не вдалося зв’язатися онлайн, не бійтеся піти в університет і поспілкуватися в офлайні.
А ось і зворотні посилання:
Так, ви можете сказати, що це Кока-Кола і відразу здатися, а можете взяти цю ідею за основу та отримати результат.
Завжди актуальним способом просування бізнесу є знижки. Це стосується й лінкбілдінгу. Запропонуйте знижку на тарифи або послуги для певних груп (студентів, пенсіонерів, військових). Сюди відносяться бонуси та подарунки до замовлень.
Щоб ця система запрацювала у лінкбілдінгу, потрібно зробити на сайті окрему сторінку, де ви зможете розмістити промо та докладні умови. Але дані на ній треба постійно актуалізовувати.
Як знайти майданчики для розміщення?
Скористайтеся пошуком. Наприклад, такою конструкцією: city inurl: employee, discount.
Не забувайте про контент навколо посилання. Він має бути унікальним і привабливим для читачів.
Також інформацію про знижки з активним посиланням на сторінку можна розмістити в соціальних мережах, телеграм-каналах та зробити розсилку.
Якщо ваша пропозиція буде дійсно вигідною, то цією сторінкою охоче будуть ділитися користувачі, що дасть хороші темпи “сарафанному радіо”.
Стипендії — метод лінкбілдінгу, який допомагає отримати вічні посилання з edu (освітніх) сайтів та дає хороший траст.
Як реалізувати:
Вкрай рекомендуємо виплачувати стипендії та не грати з кармою.
Якщо ви збираєтеся використовувати цей метод лінкбілдінгу неодноразово, радимо виплачувати стипендії (можна почати з невеликих сум). Це дозволить підвищити рівень довіри до вашого сайту.
Цікава добірка для прикладу за посиланням.
Ще один спосіб лінкбілдінгу, який схожий на стипендії, але рідко використовується при просуванні на західний ринок. Він чудово підходить для сайтів e-commerce та допомагає отримати не тільки edu посилання, але й посилання з gov сайтів (урядових).
Схема роботи:
Запити для пошуку майданчиків:
Завдяки цьому нескладному методу ми можемо отримати ще кілька десятків якісних посилань.
У категорію пости віднесено методики створення контенту, який ви зможете розмістити у власному блозі, або у блозі компанії, в який будете акумулювати трафік та посилання.
Про техніку хмарочоса, як про спосіб отримання посилань, відомо вже багато років. На Заході вона не втрачала своєї популярності, а навпаки, все більше компаній використовували її у своєму просуванні.
Відомий західний експерт, засновник Backlinko та співзасновник Exploding topics Браян Дін ще у 2014 році написав докладну інструкцію до цієї техніки з відео та реальними прикладами, та регулярно її оновлював. 6500+ шейрів та 760+ коментарів отримала стаття. Досі не втрачає своєї популярності.
Як працювати:
Чим докладніше буде описано обрану тему, тим краще. Без ”води”. Читач бажає отримувати відповіді свої запитання вже з перших абзаців.
Далі можна створювати витримки цих матеріалів з дотриманням унікальності та розміщувати на сторонніх трастових майданчиках з активним посиланням на першоджерело — статтю в блозі. Та й деякі донори дають змогу поставити посилання на головну сторінку проєкту.
Трохи заїжджений спосіб отримання посилань у ніші маркетингу та SEO, але так само ефективний серед інших напрямів — думки експертів.
Ви часто бачите різні матеріали у блогах та соціальних мережах сервісів щодо просування сайтів на світовий ринок. А чим вони справді корисні бізнесу?
Для початку подивимося на технологію їхнього виробництва:
Такі посилання завжди виглядають природно, приносять користь вашому посилальному профілю та створюють позитивну тональність навколо бренду.
Цей тип контенту старий як світ.
Дайджести працюють як метод лінкбілдінгу, адже якщо ви на когось послалися, то, ймовірно, людина захоче навзаєм розмістити посилання на ваш ресурс.
Процес створення дайджесту:
Аутрич — ініціативна комунікація з людьми, які приймають рішення щодо розміщення контенту на сайтах донорах, які цікавлять лінкбілдерів. Результат аутричу — розміщене посилання на зовнішньому майданчику: гостьова стаття або вставка у готовій статті.
У цьому блоці ми зберемо методи, основою яких є вміння комунікувати з людьми та будувати відносини.
Це один із найважливіших блоків.
Гостьові статті (гест пости) — це потужний інструмент просування сайту, особливо на Заході. Правильна гостьова стаття здатна підвищити рівень довіри до сайту з боку Google, залучити цільову аудиторію, підтягнути позиції у видачі та переконати читача у вашій експертності.
Скласти список сайтів, які розміщують гостьові статті, можна за допомогою наступних запитів:
Гарна добірка із 350 донорів у різних тематиках для безкоштовного розміщення гест постів у 2024 році.
Якісний гест пост містить:
Як написати гостьову статтю?
І пам’ятайте: чим цікавіший і унікальніший матеріал, тим дешевшим буде розміщення (а може й зовсім безкоштовно).
Пришвидшити пошук та підбір якісних майданчиків можна за допомогою біржі прямої реклами Collaborator.pro.
У Collaborator ви зможете підібрати майданчики для розміщення гостьових матеріалів для таких регіонів як Україна, Казахстан, США, Китай, Японія, Іспанія, Франція, Великобританія, Бразилія, Німеччина, Канада, Нідерланди, Чехія, Ірландія, Італія та ін.
Також на біржі є майданчики, які дають можливість не тільки розмістити гостьовий матеріал із посиланням на потрібний вам проєкт, а й написати його за вас. Це суттєво скоротить часові та фінансові витрати під час роботи з гостьовими постами для західного ринку.
Архаїчний метод лінкбілдінгу, який майже втратив свою популярність, але тим краще для нас, бо це не означає, що він став гірше працювати.
Раніше на кожному сайті була окрема сторінка, на якій розміщувалося 200-500 посилань на інші сайти та точно з таких сторінок стояли зворотні посилання.
Як ми розуміємо, довго такий метод існувати не міг і Google почав накладати за нього санкції.
Після того, як обмін посиланнями еволюціонував, його почали використовувати сайти “прокладки”, але це також перестало працювати.
Сьогодні можна застосовувати у наступному вигляді:
Просто обмінюватися посиланнями зі спамних сторінок — немає сенсу.
Механіка обміну гест постами чудово підходить для розвитку корпоративного блогу.
Як працювати:
Хороший метод для того, щоб отримати посилання на тематичні сайти та збільшити аудиторію.
Надалі з такими майданчиками можна співпрацювати за іншими механіками.
Це трудомісткий метод отримання посилань, але завдяки йому можна створити цікаву статтю у блог і спробувати отримати зворотне посилання.
Процес:
Робити такі матеріали виключно заради лінкбілдінгу непродуктивно з погляду часових витрат, але як доповнення до методу створення якісного контенту для сайту рекомендуємо використовувати.
Метод дуже близький до попереднього. Якщо ви плануєте робити розшифровку лише заради отримання посилання, то це не найефективніший метод, але як доповнення до створення хорошого контенту у ваш блог — рекомендуємо.
Процес:
Набагато важливіше зберегти стосунки з людиною, ніж отримати посилання. Тому не наполягайте. Як мінімум ви дали експерту знання про ваш продукт і, можливо, це зіграє на користь у довгостроковій перспективі.
Заміна згадки на посилання — це метод із високою віддачею, за умови, якщо у вас вже є певне інформаційний фон і про ваш бренд говорять.
Як працювати:
Як створити інформаційний фон навколо бренду:
Важливо! Перед розміщенням посилання завжди аналізуйте домени. Підбирайте якісні майданчики як за SEO-параметрами, так і за наповненням сайту.
За допомогою спеціалізованих сервісів або ручного пошуку ви можете домовитися про бартер з блогерами. Ви їм надсилаєте свою продукцію, вони у відповідь роблять справедливий огляд.
Для якісного продукту — це чудовий метод лінкбілдінгу.
Деякі блогери/видавці/компанії мають сторінки, на яких вони рекомендують сервіси, які їм подобаються, або яким вони довіряють.
Прикладом від Referr виступить наш список улюблених сервісів SEO-фахівців:
Аутрічте і тактовно пропонуйте корисний матеріал або безкоштовний сервіс, який може підійти цій сторінці.
Успіх залежить від якості листа, який ви складете.
Посилання з головних сторінок якісних сайтів завжди працюють. Тому варто використовувати будь-який метод, який дозволить їх здобути. Інформаційне партнерство з конференціями — один із таких методів.
Процес отримання посилання:
Зробіть на вашому сайті сторінку про партнерство та акцентуйте відкритість для інформаційної співпраці. Це дозволить працювати із вхідними пропозиціями.
Так, метод трудомісткий, але лише до того моменту, поки ви не побудуєте процес і не налагодите контакти.
Якщо ви створюєте цікаву інфографіку, тематичні меми, корисні банери або будь-який інший графічний контент, то висока ймовірність того, що вашу роботу використовують без згадок авторства та посилань на першоджерело. Це не справедливо.
Спробуємо це виправити:
Чим цікавіший ваш контент, тим більше таких посилань можна отримати.
Крауд-маркетинг — це інструмент на межі маркетингу та SEO. Він дозволяє отримати трафікові посилання зі спільнот та привернути увагу аудиторії до вашого сайту.
SEO-завдання, які допомагає вирішити крауд-маркетинг:
Маркетингові завдання:
Розглянемо майданчики для крауд-маркетингу.
Форуми — один із типів майданчиків для розміщення крауд-маркетингових посилань. А це означає, що за їх допомогою можна:
Працюючи із форумами, слід бути максимально обережними. Погано реалізована стратегія розміщення на таких майданчиках може серйозно нашкодити репутації бізнесу.
Декілька порад щодо роботи з цим методом:
Дотримуючись цих простих правил, можна не турбуватися, що ваше посилання видалять, а обліковий запис заблокують модератори.
Експертні коментарі під статтями лідерів думок, видавництв, блогерів дозволяють привернути увагу до своєї персони чи бізнесу, почати будувати стосунки з автором та розмістити посилання.
Процес роботи із коментарями не особливо відрізняється від роботи з форумами, тому не дублюватимемо його.
Єдине, що потрібно враховувати — віджет, через який ви розміщуєте коментарі. Як правило, це можуть бути:
Якщо це варіант 1-3, то вам потрібно мати гідно оформлений обліковий запис від імені якого ви будете працювати.
Сайти питань/відповідей дуже популярні на Заході. Користувачі залишають питання на різні професійні та загальні теми, отримують на них відповіді, розвивають бурхливі дискусії. Ви можете стати частиною цього руху та привернути увагу цільової аудиторії до свого бізнесу.
Запити на пошук Q&A сайтів:
Актуальний рейтинг Q&A сайтів на 2024 рік за посиланням.
Найголовніші сайти питань/відповідей:
Декілька слів про специфіку роботи:
Є умовно безкоштовні методи, які ви можете реалізувати самостійно, за умови, що у вас є певні навички.
Інфографіка — це зручна та систематизована подача інформації у графічному вигляді. Дозволяє привернути увагу та спровокувати зростання природних посилань. До того ж інфографіку можна додати до багатьох спеціалізованих каталогів.
Процес:
Скористайтеся такими запитами для пошуку каталогів інфографіки:
Конструктори інфографік:
ТОП-40 каталогів інфографіки на 2024 рік.
Якщо маєте навичку програмування, то можете створити цікавий для аудиторії плагін, який вирішує її завдання і поставити копірайт.
Процес:
Мінус цього методу у тому, що ви не можете контролювати посилальну масу та якість донорів, але ви можете отримати дуже багато зворотних посилань.
Каталоги плагінів від CMS:
Спорідненою методикою є отримання посилань із безкоштовних шаблонів сайтів. Для цього вам знадобиться ще більше навичок:
Процес:
Каталоги шаблонів:
Знайти більше каталогів можна за допомогою запитів:
Розробка нескладних безкоштовних сервісів дозволить сформувати ядро аудиторії та отримати велику кількість зворотних посилань із мінімумом зусиль.
Подивіться кількість зворотних посилань:
Цікавий тест у вашій ніші допоможе залучити трафік із соціальних мереж, а також забезпечити зростання кількості зворотних посилань.
Але це за умови, що тест буде цікавим.
Приклад такого у вузькій ніші:
А ось і результат — зростання кількості доменів, що посилаються:
Непогано для однієї сторінки. Чи не так?
Профільні e-books — не новий, але все ще актуальний спосіб просування проєкту, що задає надзвичайно довгий шлях дистрибуції.
Якщо ви створите щось дійсно потрібне та унікальне, то такий спосіб може принести вам не одну сотню хороших посилань, а також довіру з боку цільової аудиторії, як до експерта.
Але треба розуміти, що писати книгу довго, складно і трудомістко, а після завершення роботи потрібно суттєво попрацювати над її популяризацією.
Декілька порад:
Добірка цікавих книг з SEO за посиланням.
Створення сіток сателітів — це високий рівень професіоналізму для будь-якого SEO-фахівця, оскільки вони дають повний контроль над профілем цільового сайту.
Web 2.0 блоги — це персональні блоги на безкоштовних платформах для створення контенту.
Як працювати:
Знайти більше платформ для Web 2.0 блогів можна за допомогою запитів:
До цього розділу увійшли методи лінкбілдінгу, які ми не змогли сегментувати та віднести до інших категорій, але це не означає, що вони менш результативні. Швидше навпаки, вони недостатньо популярні та від цього привабливіші.
HARO — відомий сервіс, який поєднує журналістів ЗМІ та представників різних ніш, лідерів думок. ЗМІ потрібна експертна думка, професіоналам потрібні охоплення та увага.
Як працювати:
У Ahrefs є докладна інструкція по роботі з HARO, варто ознайомитися.
Усі знають Вікіпедію і всі хочуть із неї посилання. Це вірно. Але існує безліч інших енциклопедій у різних нішах та загального характеру.
Приклади:
Ви можете знайти список енциклопедій за запитами:
Готовий список енциклопедій за посиланням.
Процес:
Це досить складний метод отримання посилань, але безкоштовний і, найголовніше, дуже ефективний.
Участь у конкурсі робіт — дуже трудомісткий процес і розцінювати його як прямий метод лінкбілдінгу не потрібно, але як непряма можливість від PR до отримання посилань та лідогінерації чому б і ні.
Процес:
Метод підходить для більшості ніш на рівні цін вище середнього, зокрема B2B.
Шукаємо за наступними запитами:
Приклад оновлюваного списку тендерів в SEO у 2024 році.
Пресрелізи — старий метод, який пережив не одну реінкарнацію, але все ще дозволяє будувати посилання і вирішувати завдання з PR.
Процес роботи з пресрелізами:
Запити, за якими ви зможете скласти свою власну вибірку майданчиків для пресрелізів:
Добірка майданчиків для безкоштовного розміщення пресрелізів на Заході.
Створення партнерської програми допомагає не тільки збільшити продажі, а й спонукає активніше посилатися на вас, адже у людей з’являється фінансова мотивація.
Процес простий, але “з довгим хвостом”:
Якщо ви створите справді вигідну партнерську програму, то розповсюджувати її можна всюди та безстроково. Згадали сайт? Скажіть і за партнерку. Пишите гостьову статтю? Додайте інформацію про партнерську програму.
У Referr також є партнерська програма. Вона дозволяє отримувати 10% з кожного поповнення рефералу протягом усього терміну роботи з нашим сервісом.
Якщо ви є активним користувачем сервісів, продуктів у вашій ніші, то ви можете запропонувати їм залишити відгук, за умови розміщення посилання на ваш цільовий сайт.
Процес:
Просування за допомогою Pinterest не зовсім класичний метод лінкбілдінгу, проте це потужний інструмент для отримання цільового трафіку на сайт і все ж якісних трафікових посилань.
Pinterest — соціальна мережа, фотохостинг, який дозволяє користувачам додавати зображення, розміщувати їх у тематичних колекціях та ділитися ними з іншими користувачами. Ця соцмережа приваблює найбільшу кількість пошукового трафіку з Google порівняно з іншими.
На західних ринках, Pinterest — один із найпростіших та найзручніших ресурсів для залучення цільових відвідувачів. Він знаходиться на 4-му місці у всесвітньому рейтингу соціальних мереж за трафіком.
Ця соціальна мережа дуже схожа на Instagram. Головна відмінність у тому, що під піном (картинкою) можна розмістити пряме посилання на цільовий сайт. Кожен пін приваблює ЦА протягом 3,5 місяців (у Facebook — 90 хвилин, у Twitter — 24 хвилини).
Також на Pinterest є групові дошки (аналог груп/пабліків в інших соціальних мережах). Якщо розмістити хороший пін на груповій дошці, шанси залучити зацікавлену аудиторію збільшуються.
Як підготувати сайт до просування на Pinterest:
Як працювати:
Дроп — це домен, який був забутий власником або закритий з якоїсь причини.
Чим хороші дропи:
Можна купити дуже трастовий домен з історією, заощадити час і бюджет на лінкбілдінгу. У поодиноких випадках можна перехопити й трафіковий домен.
Чим дропи небезпечні:
Можна погано проаналізувати дроп, підняти на ньому сайт та виявиться, що він під санкціями. Результат — втрата бюджету.
Як знайти дропи?
Найшвидший спосіб знайти дропи в мережі — скористатися expireddomains.net. Він не тільки допоможе знайти дропи за фільтрами, але й покаже невелику статистику щодо них.
Ще для пошуку дропів можна використовувати:
Як відібрати дропи:
Варіанти використання дропу:
Дошки оголошень — чудовий спосіб отримати посилання на сайт, адже на них щодня продають товари/послуги десятки тисяч відвідувачів.
Особливо ефективно цей метод працює для інтернет-магазинів та сайтів послуг.
Як реалізувати:
Дошки оголошень шукаємо за запитами “online bulletin board + регіон” або “community bulletin board + регіон”.
Максимально робочий спосіб отримання великої кількості посилань на сайт. Він, мабуть, ніколи не сконає. Навіть у цьому матеріалі ми опублікували не один десяток списків та добірок з різних методів лінкбілдінгу.
Реалізувати такий спосіб нескладно:
Головне — зробити справді потрібний список, щоб ваша цільова аудиторія хотіла про нього розповісти своїм френдам сама.
Дуже простий, але робочий спосіб отримання посилань без необхідності самостійного розміщення/аутричу.
Суть методу у тому, щоб створити детальну нішеву інструкцію.
Наприклад, у ніші SEO та маркетингу — це можуть бути інструкції про користування вашим/стороннім сайтом/сервісом/інструментом або як залишати відгук.
Користувачі шукають такі матеріали частіше, ніж ви думаєте.
Декілька порад:
Ціль, як і у попередньому методі, змотивувати вашу аудиторію ділитися цим контентом самостійно.
Популярний метод просування сайту посиланнями на західних ринках.
Працює так:
Якщо хочете якісніші посилання, рекомендуємо зробити градацію, де будуть бонуси від малого до великого, в залежності від місця розміщення та аудиторії.
Якщо ви володієте достатніми знаннями та досвідом у конкретній сфері, то вам до снаги створення власних курсів.
Є досить багато можливостей отримання посилань цим методом:
Метод теж не швидкий і трудомісткий, але явно вартий того.
Рекомендуємо створити під нього на сайті гідний функціонал із тестами, іспитом, сертифікатом. Це привабить набагато більше користувачів.
У нас теж є свій курс з крауд-маркетингу та лінкбілдінгу. Пройти можна тут.
Досить заїжджений, але все ще актуальний метод лінкбілдінгу.
Варіанти роботи з ним:
Можливості, які дає метод:
Відмінний приклад — вебінарна платформа Collaborator.
Конференції — це великі тематичні заходи з лояльною аудиторією.
Організатори конференцій зазвичай залучають кілька сотень зацікавлених користувачів своїми темами, експертами, подарунками від партнерів та непоганими можливостями для спікерів.
Якщо ви добре розумієтеся на темі, можете її легко і грамотно подати аудиторії, то цей спосіб для вас. Окрім посилань, він забезпечить довгострокову популярність та майбутні пропозиції щодо співпраці.
Головне — регулярно стежити за ринком та анонсами конференцій, а також вчасно готувати матеріал для виступу.
Корисне відео на тему просування сайтів за кордоном:
На цьому все💪
Потрібні посилання для просування у США, Європі та інших країнах? Реєструйтеся у нашій системі крауд-маркетингу та комплексного лінкбілдінгу. Просуваємо сайти десятьма мовами у 40+ країнах світу.