Безкоштовна консультація щодо можливостей лінкбілдінгу.
Допоможемо зрозуміти можливості лінкбілдінгу для просування вашого бізнесу. Можливо, він вам не потрібен
Quora — один із провідних сайтів запитань та відповідей у світі. Особливо є популярною в США, Великобританії, Канаді, Австралії тощо.
Тому, якщо ви розвиваєте проєкт в іноземних регіонах або плануєте вийти туди з вашим бізнесом, то Квора допоможе розв’язати наступні завдання зі старту:
провалідувати ідею;
протестувати MVP та отримати зворотний зв’язок;
поспілкуватися з однодумцями та отримати експертну думку;
для активного бізнесу ви зможете:
привертати увагу аудиторії;
отримувати трафікові посилання;
просувати контент.
У цій статті детальніше розглянемо Q/A сервіс Quora. Розкажу, що таке Quora, як їй користуватися і в чому переваги роботи з нею для просування сайту на американський та європейські ринки.
Quora — соціальний сервіс обміну знаннями, своєрідний сайт запитань та відповідей. На міжнародних ринках такі сайти називаються коротко: Q&A («questions and answers», – з англ. «Запитання та відповіді»).
Переваг для просування сайту з Квора дуже багато. Ось деякі з них:
потенційно про ваш бізнес можуть дізнатися 20 500 000+ щоденних відвідувачів;
надаючи експертні відповіді на запитання, що стосуються вашої ніші, ви зможете переконати аудиторію Quora у своєму професіоналізмі та створити собі та бізнесу позитивну репутацію;
читаючи стрічку Квора, ви зможете навчитися чогось нового абсолютно безкоштовно;
на ваше запитання можуть відповісти відомі користувачі та експерти галузі.
Аудиторія Квори та авторитетність майданчика
Зазвичай перед тим, як розробляти стратегію просування бізнесу на конкретному майданчику, його ретельно аналізують.
Подивімось, яка аудиторія у Квори:
Географічний розподіл аудиторії. Як свідчить SimilarWeb більшість аудиторії сконцентрована у США (41.38%) та Індії (12.24%).
Але я рекомендую звертати увагу на всі країни зі списку. Чому? Все просто. Трафік Quora 837.2М відвідувачів на місяць. Отже, 1% дорівнює 8.37М. А це у сотні разів перевищує стандартні вимоги до трафіку при відборі майданчиків для лінкбілдінгу.
Розподіл трафіку. У Quora більш ніж 80% трафіку із пошукових систем. А це означає, що аудиторія Квори справді зацікавлена у контенті майданчика.
Крім цього, я не помічала, щоб маркетологи Quora підключали на неї контекстну рекламу або таргетовану.
Trust Flow та Citation Flow. Дивимося по Majestic. Обираючи майданчики для просування на міжнародних ринках, звертайте увагу на донорів з TF від 12.
У Квори ці показники на відмінному рівні. Аудиторія майданчика добре оцінює її контент і із регулярно посилається на нього.
Висновок: Майданчик має гарну аудиторію, яка активно взаємодіє з контентом. Коментарі, репости та шейри — це прямо її.
Головне підійти до просування бізнесу на Quora відповідально та акуратно. В іншому випадку тут можна серйозно нашкодити репутації кількома необережними посиланнями.
Кожен ваш допис або коментар повинен нести користь для читачів.
Розвиток облікового запису на Квора
Визначившись щодо участі Квори у стратегії просування бізнесу на західний ринок, потрібно зрозуміти як зареєструватися на сервісі та заповнити профіль для більш ефективної роботи. Та й взагалі, потрібен один обліковий запис або декілька?
Почнемо з останнього. Насправді немає чіткого правила про кількість акаунтів. Якщо ви хочете бути присутнім на Кворі, можете почати з одного. Головне, писати з нього регулярно та підходити до всіх запитань відповідально.
Наприклад, у популярного на весь світ Moz є ключовий обліковий запис на Quora — Rand Fishkin. У нього 23К+ шанувальників та 2.8К+ переглядів щомісяця.
Звичайно, чим більше представників у вас буде — тим краще для впізнаваності бізнесу у мережі.
Яким має бути ідеальний обліковий запис на Quora
Якщо ви заводите обліковий запис представника компанії на Quora — прописуйте лише реальні дані. Жодних нікнеймів і картинок. Напишіть своє ім’я, прізвище та додайте фото. Це важливо.
Що ще?
Компанію(ї), в якій(их) зараз працюєте та посаду;
Посилання на цільовий сайт;
Професійні досягнення та досвід;
Де навчалися: школа/коледж/університет;
Профілі соціальних мереж;
Коротко про себе.
Ця інформація дозволить користувачам сервісу більше довіряти вам.
Також рекомендую серйозно поставитися до графи інтересів. Якщо там будуть обговорення, які відповідають лише вашій ніші, це змусить користувачів сумніватися. Можливо, ви тут лише для того, щоб просунути свій сайт.
Додайте в Knows About все, в чому добре знаєтеся і чим цікавитеся. Це природно. Та й відповіді варто писати не лише на основну тематику. Ідеальне співвідношення — 80/20, де:
80% — відповіді на профільні запитання;
20% — відповіді на вільні теми.
Ще одна порада: ніколи не вказуйте інше місце проживання. Якщо замість України (Київ), ви вкажіть США (Лос-Анджелес), то ризикуєте опинитися в незручному становищі. Адже кожен регіон має свої мовні та культурні особливості.
Короткий посібник користувача Quora
Вважаю, що функціонал Quora інтуїтивно зрозумілий. Але все ж таки є деякі нюанси при роботі з цим сервісом. Почнемо з простого: як поставити вподобайку.
Вподобайок як таких у Квори немає. Замість них є «upvote» (з англ. «голос на підтримку»). Так ви підвищуєте запитання/відповіді, які вам цікаві, вище у стрічці. В результаті їх побачать більше зацікавлених у цій темі користувачів.
А як підписатися в Quora на акаунт автора допису, що сподобався? Тут все теж дуже просто:
знаходите біля нікнейму кнопку «follow»;
клікаєте на неї;
пофіт!
Щоб не пропустити нові публікації або інші активності автора, тиснемо на «Notify Me».
А також клацаємо «Subscribe», щоб почати стежити за оновленнями спільноти:
А тепер, мабуть, найцікавіше.
Як писати відповіді на Quora з користю для вашого бізнесу
Перш ніж думати про написання відповідей, визначмося, на які запитання відповідати, щоб не зашкодити репутації. Ось кілька правил відбору:
Запитання має мати велику кількість підписників (від 10-ти й вище);
З поганими відповідями (мізерні за кількістю тексту, погано форматовані, без скриншотів, не по справі);
Висока залученість. Нас цікавить співвідношення відповідей та підписників. Чим воно вище, тим краще. Наприклад 2 відповіді до 7 підписників — хороший результат;
Нові запитання. Обов’язково стежимо за новими запитаннями в нішах, які нас цікавлять, і намагаємося відповісти першими. Головне, зберегти якість.
Золоті правила написання відповідей на Quora
Персоніфікація. Будь-яку відповідь потрібно максимально наблизити до автора запитання. Ви можете звернутися до нього на ім’я або, якщо запитання було задано анонімно, використовувати дані, які надає автор (сайт, скриншоти сторінок або аналітики цього сайту, назва компанії тощо).
Візуали. Це обов’язкова частина гарної відповіді. Але це не означає, що потрібно додавати картинки скрізь. Прикріплюйте лише інформативні скриншоти/ілюстрації, які допоможуть краще розкрити суть відповіді;
Форматування. Список, виділення жирним шрифтом фраз, на які хочете зробити акцент тощо, іноді працює краще, ніж відповідь на 3000 символів із порожніми картинками.
Без «ми». Жодних «ми», «у нас», «в нашій компанії» тощо. Відповіді мають бути написані від першої особи без узагальнюючих слів. Не бійтеся брати на себе відповідальність на розміщений контент.
Повнорозмірність. Відповідь має бути мінімум на 300 символів. Це працює навіть якщо ви захочете написати щось просте та коротке. Так користувачі Quora та її системи ранжирування краще сприймуть вашу відповідь.
Нативне посилання. Якщо в контексті вашої відповіді необхідне посилання на сайт/продукт, напишіть його. Але намагайтеся не зловживати лінками.
Посилання на інших учасників. Якщо ви хотіли б процитувати якогось учасника дискусії у своїй відповіді — зробіть це. Так коментар виглядатиме природно.
Нецільові посилання. Повертаючись до лінків, хочу зазначити, що якщо ваша відповідь не передбачає посилання на цільовий сайт, але «прагне» посилання на інструмент/послугу/товар, то не ігноруйте це.
«Дякую за запитання». Якщо Квора сама направила запитання на вас, обов’язково подякуйте його авторові. Це банальна ввічливість, але допоможе з пунктом 1.
Сторітелінг. Аудиторія Квори (як і багатьох інших майданчиків) любить історії з життя. Ваша відповідь має бути заснована на реальному досвіді.
Як додати картинку у відповідь
Як я вже писала раніше, для того, щоб ваша відповідь на Quora була максимально повноцінною, необхідно додати до неї візуал (картинку/скриншот/інфографіку тощо).
Пам’ятайте, що ваше зображення має бути унікальним і нести користь. Уникайте «порожніх» картинок зі стоків. Це дуже важливо, адже саме зображення виділятиме вашу відповідь серед десятків інших.
Але як же це зробити, якщо ви вперше користуєтесь Кворою?
Насправді все просто. Клацаючи на «Answer» під запитанням, перед вами з’являється простий і зручний редактор, який дозволяє форматувати текст, додавати посилання, цитати, зображення та тегати учасників обговорення лише одним кліком:
При цьому зображення можна лише підвантажити, але не вставити з буфера обміну.
Якщо ваша мета — додати скриншот, я рекомендую скористатися програмою ScreenRec. Вона дозволить відредагувати його та зберегти на носій за декілька секунд.
Що робити, якщо відповідь була прихована або видалена
Іноді модератори Квори приховують чи видаляють ваші відповіді. На це є три причини:
Якщо відповідь набрала дуже багато апвоутів (так, таке теж буває).
Якщо модератор вирішив, що ваша відповідь не повністю розкриває тему і запропонував внести деякі редагування, але ви несвоєчасно на це відреагували.
Якщо ви не підтвердили ім’я облікового запису або електронної пошти.
При цьому перша причина вимагає індивідуальний підхід, а решта дві вирішуються без проблем.
Вчасно перевіряйте вкладку «Notifications» на наявність термінових запитань (пункт 2). І під’єднайте до свого облікового запису соціальні мережі (пункт 3).
Перелінкування відповідей
Як і для оптимізації контенту на сайті та у статтях, на Кворы ви повинні перелінковувати свої відповіді.
Визначте 1-3 кращих, які розв’язують ваше головне завдання тут і намагайтеся лінкувати інші так, щоб читач, починаючи читати будь-яку з другорядних відповідей, міг так чи інакше дістатися цільової.
Рекомендую розробити зразкову схему перелінковування і лише після цього братися до роботи над контентом.
Як відбирати запитання на Quora
Цей пункт є не менш важливим, ніж уміння правильно відповідати. Адже за теорією, лише 20% відповідей є виграшними.
Є кілька способів відбирати вигідні нам відповіді:
Знайти запитання, які отримують органічний пошуковий трафік
Для цього нам чудово підійде Serpstat. Забиваємо туди Quora, переходимо у вкладку «Аналіз доменів» — «SEO-аналіз» — «Сторінки-лідери» і отримуємо вивантаження даних за найпопулярнішими сторінками. У ньому URL-и, кількість фраз у пошуку, кількість шейрів у Facebook і потенційний трафік. Список можна завантажити.
Крім Serpstat, можна використовувати й Ahrefs. Вводимо туди Quora і переходимо до вкладки «ТОП-сторінки». Тут можна подивитися зразковий органічний трафік, кількість ключових слів, топове ключове слово, частоту запитів та позицію. Список також можна завантажити.
Переглянути кількість щотижневих переглядів запитання за допомогою рекламного менеджера Quora
Щоб допомогти рекламодавцям визначитися з вибором контенту для реклами, Quora показує звіт про перегляд вибраного запитання за тиждень.
Як реалізувати?
Переходьте до свого менеджера оголошень Quora (не забудьте перед цим вимкнути блокувальник реклами). Там вам запропонують заповнити інформацію про себе, як рекламодавця та свій контент. Оскільки вас цікавитимуть лише перегляди запитань, можете сміливо вписувати туди випадкові дані.
За допомогою нього ви зможете стежити за аудиторією, створювати рекламні кампанії, звіти тощо.
Слідувати за популярними авторами ніші
Тут усе просто. Зайдіть до цільової спільноти, перегляньте топові публікації та проаналізуйте тих, хто їх написав.
Хто вони, чим займаються і, головне, який у них стиль відповіді на запитання та ключові думки. Можливо, ви можете писати краще або ваша думка більш розгорнута та аргументована. Аналізувати конкурентів, хай і цільових, завжди корисно.
Якщо ви серйозно взялися за справу, можете проаналізувати авторів обраної спільноти:
Просто слідуйте за Quora
Щоразу, коли ви будете відповідати на цільове запитання, Квора буде пропонувати вам популярні схожі запитання. За такої стратегії важливо грамотно розпочати.
Виберіть будь-який із вищевказаних способів відбору запитань і знайдіть за допомогою нього один правильний. Відповівши, ви запустите ланцюжок.
Ну або просто перейдіть у вкладку відповіді. Там на вас вже чекає невелика добірка запитань, заснована на ваших інтересах:
Але не забувайте, що відповідати потрібно тільки на ті запитання, на які ви справді можете дати повноцінну, розгорнуту, а головне, правильну відповідь. Інакше ваша репутація може серйозно постраждати.
Як отримати більше апвоутів на Quora
Апвоути — голоси «за».
Вони є головною метою багатьох представників компаній на Кворі.
Вище я писала кілька правил написання відповідей. Але дотримання лише їх недостатньо для того, щоб аудиторія ставила вам пальці вгору.
Що ще?
Відповідайте на запитання (на які дійсно знаєте відповідь) не просто повноцінно, а і якнайшвидше. Для цього вам доведеться регулярно моніторити обрані теми;
Якщо ви не встигли відповісти першим, не дублюйте коментар вище. Якщо вам є чим його доповнити — чудово. Можливо, саме ваша відповідь закриє потребу.
Спробуйте скористатися формулою AIDA у своїй відповіді: Attention (захоплення уваги) — Interest (основна частина, викликаємо інтерес) — Desire (зводимо до мети) — Action (заклик до дії).
Під’єднайте Facebook
Під’єднайте Facebook до профілю на Кворі. Це дозволить з легкістю ділитися вашими відповідями та отримувати більше уваги та апвоутів.
Як це працює?
під’єднайте профіль на Facebook;
напишіть запитання/відповідь/допис на Кворі;
система за кілька секунд розмістить його у вашій фейсбук стрічці.
Так ви можете залучити більше читачів, особливо тих, хто вже цікавиться вашою темою.
Окрім цього, ви можете розіслати допис з відповіддю у популярні тематичні спільноти у соціальних мережах. Так ви отримаєте більше уваги від вашої цільової аудиторії.
Крауд-маркетинг на Quora: переваги та ефективність
Окрім ведення облікових записів компанії, є ще один важливий інструмент просування на Кворі — крауд-маркетинг. Він допоможе залучити цільову аудиторію до вас на сайт і створити позитивну репутацію бізнесу без вашої участі.
Як це зробити?
Долучити аутсорс-компанію до вашого просування, як Referr. Це значно посилить позиції компанії у цьому сервісі та допоможе досягти необхідних цілей за менший термін.
Важливо! Автори крауд-маркетингових відповідей повинні дотримуватись правил їх написання та ведення своїх профілів.
Крім цього, якщо автор в останній відповіді залишив посилання на цільовий сайт (згідно з необхідною тематикою), то наступні мінімум 5 дописів мають бути на нейтральну тему.
SEO-фахівець з досвідом 10+ років, просуває сайти від автомобільної тематики та нерухомості до вузькоспеціалізованої техніки та медичної апаратури
Локальні проєкти
Медичні проєкти
Працюю з Referr понад 2 роки. Встиг купити посилання для проєктів США, Англії та ін., на всіх проєктах велася закупівля соціальних сигналів, крауд-маркетингу та вічних посилань. Приріст трафіку від 13 до 48%, якщо дивитися ідентичні періоди з інтервалом на рік або від 3 до 7 місячних.