Referr - Система крауд-маркетингу

Ефективне нарощування посилальної маси у 2024 році. Посібник для початківців

Автор: Ігор Рудник
17 Вересня 2024

Ігор Рудник
Ігор Рудник
Керівник referr.com.ua

Бажаєте якнайшвидше отримати віддачу від вашого сайту?

Розумію вас.

Знаєте, що сайту потрібні посилання, але не знаєте, з чого почати?

Так, в інтернеті дуже багато суперечливої ​​інформації.

Зараз розберемося!

Підписуйтесь на телеграм-канал Referr. Там на вас чекають корисні дописи про SEO та лінкбілдинг, новини сервісу, навчальні відео та тематичні івенти. Також зверніть увагу на наш лінкбілдинг чат, де можна поговорити про просування сайту в Google, поділитися своїми спостереженнями, кейсами, нішевими інструментами та лайфхаками.

Оптимізація сайту поділяється на внутрішню та зовнішню.

Внутрішня оптимізація сайту — це дії безпосередньо із самим сайтом. Наприклад:

  1. оптимізація текстів;
  2. додавання сторінок;
  3. розширення асортименту;
  4. покращення дизайну;
  5. прискорення роботи сайту;
  6. тощо.

Зовнішня оптимізація сайту — це дії, спрямовані на підвищення авторитетності (трасту) сайту в очах користувачів та пошукових систем.

Наприклад:

  1. побудова посилань (посилального профілю, посилальної маси сайту);
  2. підвищення цитованості сайту;
  3. керування репутацією;
  4. тощо.

Посилання — невіддільна частина алгоритму ранжування у пошукових системах

Для розуміння матчасті потрібно ненадовго поринути в історію. Але не хвилюйтеся, це буде короткий екскурс.

Згадайте перші пошукові системи — Yahoo та Alta Vista.

Вони ранжували сайти лише за контентом. Пошукова видача була відверто погана: у топі знаходилися десятки «сміттєвих» сайтів і користувачеві доводилося витрачати багато часу, щоб знайти відповідь на своє запитання.

Потім своє слово сказав Google. Він запровадив новий критерій, надаючи сторінкам певний рейтинг з урахуванням зворотних посилань. Показник отримав назву — PageRank. Це вивело якість пошуку Google на новий рівень, набагато вищий, ніж у Yahoo. Google зміг надати користувачеві якіснішу відповідь на запитання. Щоправда, ненадовго. 

Оптимізатори швидко зрозуміли, що посиланнями можна маніпулювати й почали успішно це використовувати. Як результат, якість видачі в Гуглі погіршилася.

Google почав враховувати якість зворотних посилань, а не лише їх кількість. Однак, вебмайстри мали дуже багато можливостей маніпулювати видачею.

Справжньою відповіддю став фільтр Google Penguin. Це був найсильнішим потрясінням для сайтів, які маніпулювали посиланнями.

Цілі Google:

  • ускладнити для оптимізаторів маніпуляцію посиланнями;
  • дисконтувати вплив посилань шляхом активнішого використання інших факторів.

Але! Пошукові системи не можуть відмовитися від використання посилань як фактору ранжування, адже вони закладені в основу алгоритмів. І що найважливіше — немає такої мети.

Коли потрібно переходити до посилального просування

Важливо розуміти один: посилання — не панацея.

Закріпімо. Якщо у вас поганий сайт, будь-який маркетинг (при довгостроковій стратегії) не допоможе, а навпаки прискорить загибель вашого бізнесу.

До зовнішньої оптимізації сайту варто переходити лише після того, як ви переконалися, що ваш сайт вартий уваги аудиторії.

Рекомендуємо скористатися SEO-чеклістом на платформі collaborator.pro:

Як бути впевненим у тому, що вам потрібно зайнятися посилальним просуванням?

  1. отримати висновок від інтернет-маркетологів;
  2. незалежне опитування показало, що ваш сайт за всіма параметрами якісніший за конкурентів, але вони знаходяться на кращих позиціях;
  3. ви професіонал і вмієте скористатися посиланнями, як інструментом. У такому випадку, ви можете побудувати правильну лінкбілдинг стратегію з дня старту вашого сайту.

У посилальному просуванні найголовніше: не зашкодити!

Критерії побудови якісного посилального профілю

Не важливо чи будете ви займатися нарощуванням посилальної маси самостійно, чи робитимете це за допомогою сторонніх компаній, вам потрібно розуміти точки контролю:

  1. динаміка приросту посилальної маси;
  2. анкор-лист;
  3. зміна трасту сайту;
  4. якість донорів (трафік, траст);
  5. якість рекламних матеріалів (тексти, картинки);
  6. методи отримання посилань.

Як саме аналізувати та на що дивитися, ми розберемо відразу після того, як визначимося, який інструмент потрібно використовувати.

5 інструментів для аналізу маси посилань конкурентів

Цей перелік інструментів дозволить вам швидко зорієнтуватися та підібрати зручний. Відразу скажемо, що навряд чи вам вдасться уникнути покупки одного з них. Саме платні інструменти дають повноту даних, і без них працювати неможливо.

ІнструментОписСкільки коштує?
Ahrefs
Найкращий інструмент
Найпопулярніший інструмент для аналізу посилальної маси. Має найбільшу основу посилань. Показує кількість доменів, посилань, IP-адресу. Знаходить биті посилання та визначає їх тип (dofollow, nofollow). Усі дані відображаються у вигляді наочних графіків та діаграм. Вкрай доброзичливий інтерфейс.Від $129 до $14 990
SerpstatБагатопрофільний інструмент з розгорнутим аналізом посилального профілю.Головний мінус — аналіз посилальної маси доступний тільки за останні 3 місяці + дані можуть істотно відрізнятися від Ahrefs.Від $59 до $479. Є безкоштовний тариф з обмеженнями (потрібна реєстрація)
Majestic SEOОнлайн-сервіс, що підтримує «масову перевірку». Аналізує кількість посилань та доменів-джерел. Також може створювати звіт, у якому вказуються трастові тематики для всіх URL-адрес.Добра повнота даних. Рекомендуємо.Від $49 до $399 на місяць
Netpeak CheckerОфлайн-програма для перевірки посилань (встановлюється на ПК). Вміє аналізувати та порівнювати відразу кілька сайтів за різними параметрами. Вивантажує дані у вигляді окремого файлу.Від $8 до $390 на місяць. Є 3-денна тестова версія. За промокодом «NCReferr25» 25% знижки на першу оплату тарифу
LinkCheckerСервіс моніторингу та аналізу якості зворотних посилань. Дозволяє оцінити ефективність кожного лінкбілдера та стежити за дотриманням динаміки побудови посиланьВід $25 до $150 на місяць. Є тестова версія

Аудит посилальної маси сайту

Після того як визначилися з інструментом, можна розпочинати аналіз.

Але спочатку потрібно проаналізувати власний сайт, а лише потім сайти конкурентів.

Аналізуватимемо пункти, які ми вже позначили раніше:

  1. динаміка приросту маси посилань;
  2. анкорний лист;
  3. зміна трасту сайту;
  4. якість донорів (трафік, траст);
  5. якість рекламних матеріалів (тексти, картинки);
  6. методи отримання посилань.

Для аналізу використовуємо Ahrefs, логіка роботи інших сервісів аналогічна.

Динаміка приросту посилальної маси 

Чому важлива динаміка?

Якщо на ваш сайт постійно з’являються якісні посилання, про нього говорять користувачі — це позитивний знак для пошукових систем.

Так виглядає хороша динаміка посилального профілю:

І так погана динаміка посилальної маси:

Ваше завдання — організувати роботу над посилальним профілем так, щоб лінки з’являлися постійно. Одні з найпростіших механік для цього — крауд-маркетинг та сабміти.

Аналізуючи динаміку посилальних профілів сайтів конкурентів, ви можете оцінити рівень необхідних вкладень та конкурентність ніші.

Анкорний лист

Анкори — це текстові фрази, до яких «прив’язується» посилання. Це дуже потужний сигнал для пошукових систем про релевантність сторінки.

Зараз вам важливо запам’ятати, що в анкор-листі повинні переважати безанкорні посилання (url сайту/сторінок, назва бренду, фрази: тут, за посиланням, читайте, детальніше тощо): 

Це безпечно. І якщо ви ще не дуже глибоко розумієтеся у лінкбілдингу, то це буде найкраще рішення.

Аналіз анкорних листів сайтів конкурентів дасть можливість зрозуміти, яких стратегій вони дотримуються, на чому акцентують увагу тощо.

Зміна трасту сайту

Однією з найкращих метрик для аналізу роботи вашої команди чи підрядника є траст сайту. У різних сервісах він може називатися по-різному, але це головна метрика. В Ahrefs він називається DR — Domain Rating.

Приклад звіту динаміки DR сайту:

Якщо DR збільшується, то ви отримуєте якісні посилання.

Якщо ж у ваших конкурентів DR 50-80, це означає, що швидше за все їх посилальні профілі мають дуже трастових донорів. У цьому випадку, відразу потрібно подивитися на кількість зворотних доменів, що посилаються на сайт:

Якщо ви бачите тисячі/десятки тисяч/мільйони доменів, що посилаються, це означає, що ви потрапили в дуже конкурентну нішу і якщо для вас це сюрприз, то ми б рекомендували ще раз оцінити конкурентів і свої можливості.

Оцінка якості донорів

При формуванні посилальної маси сайту варто дотримуватися правила: краще якісніше, але менше.

Краще отримати одне посилання з максимально трастового та трафікового сайту, ніж 10 посилань із сумнівних сайтів.

Ось звіт, який вам потрібно подивитися у себе та у конкурентів:

Відсортувавши донорів по DR, ви зможете побачити найтрастовіші ресурси, які цитують ваших конкурентів:

Чи зможете ви повторити таку масу посилань?

Якщо так — чудово, якщо ні — як ви збираєтеся боротися за місце у пошуковій видачі?

Думаю, у вас зараз у голові подібні думки:

  • Як це складно!
  • Як вибрати донорів правильно, щоб не злити бюджет
  • Що вважати правильним донором
  • Який використовувати анкор

Так, я вас чудово розумію. Це непросто.

Як вибрати найкращого донора

Якщо у вас виникли такі запитання, то я б рекомендував вам залишити для себе лише 2 параметри: трафік та тематичність.

Трафік

Для визначення трафіку сайту можна скористатися інструментом SimilarWeb. Нас цікавлять майданчики з трафіком від 20К користувачів на місяць:

Окрім кількості відвідувачів, можна переглянути розподіл трафіку:

І його географічну приналежність:

Це найшвидший спосіб оцінки трафіку сайту.

Тематичність

У цьому показнику важливо враховувати не лише тематику на рівні майданчика, а й на рівні обговорення. Особливо це ефективно, якщо у вас вузька ніша.

Якщо ви знайшли загальнотематичний майданчик із потрібним вам обговоренням — обов’язково перевірте його актуальність та жвавість залученої аудиторії.

Перегляньте, коли був останній меседж і скільки відвідувачів відреагували на нього.

Більше про вибір донорів можна дізнатися з відео:

Якщо сайт, на якому ви розміщуєте посилання, має трафік і ви, після розміщення, отримаєте частинку його — це найкраще, що може бути.

Аналіз механік нарощування посилальної маси

Дуже важливо розуміти, як ваші конкуренти отримують посилання.

Механіки отримання посилань ми розглянемо трохи нижче, а зараз розберімося, як за допомогою Ahrefs проаналізувати їх у конкурентів.

Перший звіт, який нам потрібен, — беклінки:

Переглядаючи зворотні посилання, ми можемо відразу зрозуміти, які отримані з блогів, які з форумів, де PR публікації у ЗМІ тощо.

Ще один гарний звіт, це Нові беклінки. Тут у хронологічному порядку ми можемо спостерігати, які посилання з’являються на сайт і з яких джерел:

Інтерпретуючи ці дані, можна зробити корисні висновки й знайти точки зростання для вашого проєкту.

Загалом, цього базового аналізу буде достатньо для того, щоб зрозуміти яка ситуація у конкурентів. 

Насправді це практично все, що вам потрібно знати про нарощування маси посилань. Далі вам необхідно розбиратися в кожному з компонентів глибше.

Але думаю лишилося одне запитання, на яке ще треба відповісти — де ж брати посилання?

Я правий?

Механіки отримання посилань

Механік нарощування посилальної маси існує десятки. Наприклад, в одній із наших статей ми розглядали 60+ механік отримання посилань для просування на міжнародних ринках.

У цій статті ми не встигнемо розглянути всі механіки лінкбілдингу, тому виділимо 3 основні напрями для вивчення.

Сабміти

Для комерційних сайтів посилання-сабміти є обов’язковими.

Крім того, що ви можете додати лінку на сайт, ви також можете згадати фізичну адресу компанії, юридичні дані, контакти — їх цитування також є фактором ранжирування.

Що відноситься до сабмітів:

Дуже важливо не прагнути додати сайт у якомога більше каталогів. Важливо обрати 10-20 сабмітів найкращої якості (з трафіком та високим трастом), зробити персональний опис та додати сайт.

Фокусуйтесь на якості!

Бажаєте отримати кілька десятків гідних лінків з каталогів та профілів? У Referr можна купити SEO-посилання по пакетно на будь-який смак та бюджет! Не знайшли відповідного? Просто напишіть нашим менеджерам у чат і вони постараються вирішити це.

Посилання з гостьових статей

Механік отримання посилань зі статей існують десятки.

Оскільки ви тільки починаєте розбиратися зі зворотними посиланнями, краще дозувати інформацію.

Рекомендуємо почати з нашої статті: Огляд 10 найкращих бірж посилань для просування сайту

Посилання зі статей мають кілька переваг перед директоріями:

  1. масштабованість — якісних сайтів більше, ніж директорій;
  2. вищий траст;
  3. трафік — гарний сайт дасть чимало переходів та аудиторії.

Але є і мінус. Вартість публікації не маленька.

Крауд-маркетинг

Крауд-маркетинг — це посилання на тематичні спільноти: форуми, обговорення в коментарях, сайти запитань та відповідей.

Як ми писали вище, це одна з найдешевших і найефективніших механік швидко задати динаміку посилальному профілю сайту.

Де замовити крауд-посилання для вашого проєкту за доступною ціною та з мінімальним залученням до процесу? Команда Реферра вже понад 10 років просуває сайти крауд-маркетингом під Україну та на міжнародні ринки. Реєструйтеся, заводьте свій проєкт і переконайтеся в результативності нашого підходу.

Після простої реєстрації вам необхідно додати проєкт:

На першому кроці заповніть назву, адресу, тематику, регіон:

Далі оберіть тариф/пакет:

Після цього заповніть технічну інформацію. Але це не обов’язково. Якщо ви не можете пройти цей крок, то менеджер зв’яжеться з вами та допоможе скласти технічне завдання:

Якщо ви все ж хочете прописати ТЗ самостійно, то зверніть увагу на статтю в блозі Реферра: Що таке крауд-маркетинг? Повний посібник з крауду

Все. Проєкт вирушає на модерацію. Після проходження модерації та оплати, у вашому проєкті буде видно історію змін:

А також самі посилання, якими ви можете керувати:

Також рекомендуємо нову послугу від Referr — Link Insertion (вставки посилань).

Link Insertions (Niche Edits) — механіка побудови посилань, що передбачає розміщення на сторінці, що вже існує, має трафік, вагу, а також ранжується в Google за необхідними ключовими запитами.

Про те, як працює якісний лінкбілдинг і наскільки він ефективний для реального бізнесу, можна дізнатися, прочитав лінкбілдінг кейси, а також відгуки про Реферр від клієнтів. 

Корисні відео на тему з YouTube-каналу Referr


Альберт Марукян
Веб-розробник Promokoster
Інтернет-магазини

Розміщення посилань через Referr підняло позиції сайту за ключовими словами. Також за допомогою розміщення посилань у профілях соціальних мереж піднялася впізнаваність бренду. Продовжуємо роботу.

Ознайомитись з усіма 296 відгуками
Кейс Link Insertion для сайту швейцарського банку Dukascopy💸 Просування фінансового проєкту на ринок США

+18%

Віктор Прядільщиков SEO Team Lead у WSS media
Вивчити детальний кейс
Зареєструйтесь
Чи не підійшов тариф? Зверніться до нашого менеджера

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опубліковано. Усі поля є обов'язковими для заповнення.