У сучасному динамічному цифровому середовищі, де увага користувачів розпорошена, а конкуренція жорстка, для контентних проєктів стає все складніше виділитися та завоювати лояльну аудиторію. Навіть якщо статті цікаві та повною мірою заслуговують на увагу, вони не матимуть читачів, якщо ви про них не розповісте.

Дистрибуція — найкращий спосіб залучення цільової аудиторії на сайт, особливо контентний. 

Тут на допомогу приходить крауд-маркетинг — потужний інструмент, який дозволяє органічно просувати контент, формувати позитивну тональність навколо бренду та залучати мотивовану цільову аудиторію на сайт.

У цьому кейсі ми розповімо, яких результатів досягла команда Referr, розміщуючи крауд-маркетингові посилання для блогу відомого магазину побутової техніки та електроніки Comfy.

Вхідні дані

Проєкт клієнта: блог магазину побутової техніки та електроніки Comfy

Вік домену: 14 років (вік основного домену Comfy.ua — 18 років).

Регіон просування: Україна

 

Мова: українська

Посилальний профіль сайту: посилальний профіль блогу Comfy потребував вести активну системну роботу по якісному збільшенню зворотних лінків. На старті у профілі налічувалось 75 доменів-донорів.

Анкор-лист: середній, переважають безанкорні посилання 

Переваги проєкту клієнта:

  1. Цікаві статті, в яких: корисні поради, різноманітні рецепти, детальні огляди побутової та комп’ютерної техніки, гаджетів та аксесуарів тощо;
  2. 10+ категорій, серед яких новини компанії та Comfy Kids;
  3. Простий та зручний функціонал сайту;
  4. Нативний дизайн.

Паралельна робота з проєктом з боку клієнта: замовляли гостьові статті з тематичних майданчиків зі зворотніми посиланнями на сайт.

Завдання, які клієнт поставив перед Referr: отримання крауд-маркетингових посилань з тематичних майданчиків та збільшення органічного трафіку.

Етапи роботи

  1. Знайомство з проєктом клієнта;
  2. Аналіз посилального профілю сайту на старті просування;
  3. Опис цілей лінкбілдінгу та завдань, які клієнт ставить перед командою Реферра;
  4. Визначення сторінок для просування;
  5. Узгодження списку анкорів та побажань щодо навколопосилального тексту;
  6. Затвердження кількості лінків, періоду роботи, бюджету, донорів;
  7. Розміщення перших посилань та валідація;
  8. Планомірне розміщення повного обсягу першого етапу просування;
  9. Підготовка звіту про ефективність розміщення лінків за перший період.

Вся робота зі схвалення/доопрацювання розміщених посилань проводилася в особистому кабінеті.

Крауд-маркетинг для контентного сайту від Referr

Для дистрибуції контенту у блозі Комфі з метою підвищення позицій у видачі за релевантними запитами та залучення цільового трафіку з Google клієнт обрав крауд-маркетинг, як основну механіку лінкбілдінгу. 

Для контентного проєкту крауд-маркетинг:

  1. сприятиме ефективному поширенню статей серед тематичних спільнот;
  2. залучить мотивованих читачів;
  3. створить позитивну тональність навколо бренду;
  4. розширить анкор-лист шляхом розміщення безанкорних посилань та грамотно прописаних анкорів;
  5. зробить посилальний профіль сайту більш природним;
  6. покращить ранжування сайту в пошуковій видачі;
  7. збільшить авторитетність сайту в очах Google і цільової аудиторії.

Вимоги до майданчиків розміщення:

  1. DR від 20 по Ahrefs; 
  2. Трафік від 5К по SimilarWeb;
  3. Україна на першому місці серед аудиторії майданчика;
  4. Посилання тільки dofollow та nofollow;
  5. Посилання не закрите тегами (при розміщенні).

Розподіл кількості посилань за термінами та методами (зведена таблиця)

ПЕРІОД РОБОТИКІЛ-ТЬ КРАУД-ПОСИЛАНЬ
Липень 202340
Серпень 202340
Вересень 202340
Жовтень 202340
Листопад 202340
Грудень 202340
Січень 202440
Лютий 202440
Березень 202440
Квітень 202440
Травень 202440
Червень 202440
Загалом480 посилань

Робота з проєктом продовжується.

Результати просування

Від клієнта: «З початку 2024 року спостерігалось методичне падіння трафіку на сайті блогу Comfy внаслідок оновлення ядра пошукової системи Google.

Протягом 5 місяців, від січня до травня 2024 року, за допомогою Referr велось системне напрацювання крауд-посиланнями. У комплексі з гостьовими статтями, у травні вдалося повернути показники органічного трафіку до рівня, що був на початку оновлення ядра Google — 100-120К користувачів/місяць.

У процентному співвідношенні у травні зафіксоване зростання органічного трафіку на 143% у порівнянні з квітнем.»

Суттєво підтягнулись позиції сторінок за релевантними запитами:

У посилальному профілі з’явилось понад 150 трастових донорів:

Профіль сайту виглядає природньо завдяки розміщенню різноманітних типів лінків:

Висновок

Крауд-маркетинг — це дійсно ефективний інструмент для збільшення органічного трафіку та покращення SEO-показників. Проте важливо слідкувати за якістю контенту, що розміщується на сайті, а також приділяти достатньо уваги пошуковій оптимізації та внутрішньому перелінкуванню, щоб отримати кращі результати. 

Окрім крауд-маркетингу та гостьових статей, до лінкбілдінг стратегії для контентного сайту можна ще додати посилання із соціальних мереж

При правильній реалізації такі лінки допоможуть урізноманітнити посилальний профіль сайту та залучити цільову аудиторію. 

Готові делегувати просування свого контентного проєкту надійному провайдеру беклінків? Реєструйтесь на сайті referr.com.ua і ми допоможемо вам досягти поставлених цілей.