Головні особливості просування сайту на Reddit

Reddit — один із найбільших майданчиків у світі. Трафік Reddit згідно з SimilarWeb досягає 3.650B переглядів на місяць. У глобальному рейтингу він 7-й, по США — 5-й. З 97+ мільйонами активних унікальних користувачів на день та оцінкою в 8.7+ мільярдів доларів Reddit є 5-й за популярністю соціальною мережею у світі та вважає себе «головною сторінкою мережі Інтернет» 🤯.



Звучить досить переконливо. То чому ж досі велика кількість фахівців вважають Реддіт — посилальним смітником?
Попри блискучу репутацію за SEO-показниками, Reddit також є місцем, де зосереджена велика кількість вірусного контенту, який швидко набирає популярності. І не завжди цей контент несе нам користь 🤷
Окрім цього, одна з основних особливостей Reddit — його складний функціонал. Але як тільки ви розберетеся в його інтуїтивно важкому інтерфейсі, зрозумієте основи обміну на платформі, і дізнаєтесь про всі нюанси, Reddit почне приносити велику користь вашому просуванню.
У цій статті я хочу розповісти вам, що таке Reddit та як правильно працювати з цим майданчиком для просування сайту.
Крім цього, наприкінці статті на вас чекає цікавий факт про просування на Реддіт. Сподіваюся, ви дочитаєте до кінця 😎
Щоб залишатися в курсі останніх апдейтів та виходу нових статей від Referr — підписуйтесь на наш телеграм-канал. Там ви знайдете топові поради щодо просування сайту посиланнями, актуальний контент з SEO та лінкбілдінгу, цікаві тематичні рубрики та івенти.
А поставити запитання, запропонувати теми або просто поговорити про посилання ви завжди можете у нашому лінкбілдінг чаті.
- Що таке Reddit. Дивимося на SEO-показники Реддіта
- Внутрішня термінологія Реддіт
- Reddit Enhancement Suite — програма для браузера, яка спрощує розміщення посилань на Реддіт
- Як працювати з Reddit: основні принципи
- Як створити сабреддіт: короткий посібник
- Як круто написати допис у Реддіт, щоб він потрапив у ТОП
- Масштабна стратегія крауд-маркетингу на Reddit
- Бонус для тих, хто дочитав статтю до кінця: цікавий факт про просування на Reddit
Що таке Reddit. Дивимося на SEO-показники Реддіта
Раніше я вже писала, що трафік Реддіт складає 3.650B на місяць. А що з його географічним розподілом аудиторії? Дивимося по тому ж SimilarWeb:

Оцінюючи Реддіт, як донора для розміщення посилань на цільовий сайт, звертайте увагу не тільки на перші 5 країн у списку, але й на інші 130+. Адже у Реддіт трафік 3.650B і, якщо вашої аудиторії на майданчику 1%, то це аж 36М!
Тепер подивимося на Реддіт в Ahrefs (мій улюблений інструмент для оцінки донора):

Відмінний посилальний профіль. DR 95, доменів, що посилаються — 858К, 149М ключових слів, непоганий анкор-лист.

Подивимося тепер на майданчик у Majestic:

Що щодо посилань? Практично всі посилання закриті від індексації тегом nofollow:

І якщо раніше багато хто обходив стороною таких донорів, пояснюючи це тим, що nofollow посилання не враховуються при ранжируванніта по суті абсолютно марні для просування сайту, то зараз є привід змінити свою думку. Причина в тому, що з осені 2019 Google офіційно визнав, що бере до уваги такі посилання, а з 1 березня 2020 ситуація така:

Також є дослідження, які підтверджують, що посилання у дописах з великою кількістю апвоутів (від 5-10 «голосів за») можуть бути перетворені на dofollow.
Це ще раз підтверджує те, що до всіх дописів із посиланнями, які ви пишете, варто підходити з особливою уважністю та обережністю. Чим якісніший контент — тим більше від нього профіту.
Я думаю, про активність майданчика немає сенсу говорити. Допис, написаний день тому, цілком може набрати кілька тисяч переглядів. Звичайно, все залежить від його змісту 🤓

Враховуючи все перераховане вище, я сміливо можу назвати Reddit — відмінним донором для розміщення посилань.
Стандартний портрет користувача Реддіт
Користувачі Реддіт — освічена аудиторія, яка цікавиться технологіями, інноваціями та тим, що відбувається у світі. Більшість користувачів Reddit — чоловіки.

Результати дослідження аудиторії Реддіт від американського аналітичного центру Pew Research Center:



Внутрішня термінологія Реддіт
Реддіт — це і Q&A сайт, і масштабна соціальна мережа в одній особі. І як у кожної великої соціальної мережі, у Реддіт є своя термінологія. Давайте з нею познайомимося ближче, щоб робота з цим донором була максимально комфортною.
Alt — альтернативний обліковий запис користувача.
АМА — «запитай мене що-небудь».
AMAA — «запитай мене майже все».
At a [0-10] — це ковзна шкала «висоти» від марихуани, де 0 — тверезий, а 10 — в космос. В основному використовується у subreddits, таких як /r/trees. Приклад: «Я написав це у твердому розумі [7]».
Benned — спотворення слова «заборонений», що використовується модами SRS. дивись «SRS»
Brave or So Brave — саркастичний вираз, який використовується, щоб відхилити коментар або підтримати за те, що він відповідає популярним думкам.
Броні — фанат My Little Pony.
Cakeda — день, коли користувач приєднався до Реддіта. Як день народження. Поруч з ім’ям користувача відображається маленький значок.
Circlejerk — група людей зі схожими переконаннями, які самостверджуються за рахунок один одного, пригнічують протилежні думки, не вважають, що існують альтернативні думки, або вважають себе, свою думку або свою групу винятковими/переважаючими.
Crosspost — вказує, що повідомлення також було розміщено в іншому сабреддіті, де OP його розпізнав.
Ctrl-F — вказує, що користувач шукав це конкретне посилання в потоці.
DAE — Хто-небудь ще — звернення до загального почуття / ситуації / проблеми.
Defaults — двадцять сабреддітів, які з’являються на головній сторінці для користувачів, які не увійшли до системи. Користувачі Реддіт автоматично підписуються під час створення нового облікового запису. Це найпопулярніші сабреддіти зараз.
EDIT — означає, що хтось змінив свій коментар після першої публікації. Зазвичай супроводжується додатковим текстом, відповідями на наступні коментарі або поясненнями, чому відредагували свій коментар і що змінили.
ELI5 — поясніть мені, як п’ятирічному — прохання пояснити щось простою мовою.
Ent — «горщик» курця. Термін спочатку походить від гігантських дерев, що гуляють у «Володарі Перснів».
ETA — додано в коментар (схоже з редагуванням).
F7U12 — скорочення для фууууу.
Flair — зображення або текст, які з’являються поруч з іменами користувачів у певних підрозділах. Зазвичай налаштований.
[FIXED] — ремікс оригінального допису, часто зі спробою зробити допис більш актуальним/правдивим.
Forever alone — самотній (скорочено SO), який часто не має соціальних навичок.
FTA — зі статті.
FTFY — Fixed That For You — невелике редагування попереднього коментаря, яке змінює значення (іноді) фундаментальним та (майже завжди) гумористичним способом.
IAMA — I Am A — також сабреддіт, в якому спільнота бере інтерв’ю у відомих чи незвичайних людей. На ньому були присутні такі гості, як Obama, Snoop Dogg, Neil de Grasse Tyson, Scientists of the Mars Curiosity Rover Mission та ін.
IMO — «на мою думку».
IMHO — «на мою скромну (чесну) думку».
IIRC — якщо я правильно пам’ятаю.
ITT — «у цій темі».
Karma — це показник, покликаний мотивувати користувачів. Чим більше карми ви заробите, тим більше поваги мають виявляти до вас інші учасники спільноти. Ви отримаєте «плюсик у карму», коли інші користувачі будуть «апвоутити» ваші матеріали.
Karmawhore — принизливий термін для тих, хто спамить (часто публікує посилання), накручує перегляди та ін.
Meta-sub або meta-reddits — сабреддіти, в яких обговорюється сам Реддіт.
MIC — «більше у коментарях».
Mod — модератор сабреддіта, має право видаляти коментарі та дописи.
MRA — активіст з прав чоловіків — член громадського руху, який займається проблемами дискримінації чоловіків у таких галузях, як репродуктивне право, шлюборозлучні процеси, закони про домашнє насильство та закони про сексуальні домагання. Члени цієї групи, як відомо, боролися з членами інших груп соціальної справедливості.
Neckbeard — принизливий термін, який використовується для опису досвідченого користувача Reddit.
Ninjaedit — належить до зірочки, яка вказує на відредаговані коментарі. Якщо коментар був відредагований досить швидко після відправки, зірочка не з’явиться, видаляючи всі свідчення того, що редагування коли-небудь відбувалося, таким чином «ninjaedit». Також можуть посилатися на коментарі, які не дають жодних вказівок на те, що вони були редаговані, попри наявність зірочки. На ці коментарі дивляться зверхньо, тому що вони можуть ускладнити читання тем.
Novelty account — обліковий запис, який зазвичай використовується в гумористичних цілях, часто повторюючи зміни в жарті, пов’язаному з ім’ям. Наприклад, користувач Shittywatercolor малює акварелі різної тематики, що виникають у темах.
NSFW — небезпечно для роботи — зазвичай попереджає про посилання на 18+ контент. Люди також можуть позначити свої повідомлення як nsfw, натиснувши «nsfw-> yes» під опублікованим посиланням.
NSFL — небезпечно для життя.
OP — оригінальний постер — людина, яка зробила допис, який зараз коментується.
Orangered — колір значка конверта, якщо у вас є непрочитана відповідь/повідомлення.
Power user — користувач з високим показником карми, ім’я якого відоме для великої групи людей на Reddit.
Pun thread — серія коментарів, у яких використовуються каламбури, пов’язані з темою вихідного допису.
Reddit switcharoo — старий комедійний метод і трюк на Реддіт, в якому користувачі часто з усією гостротою висувають інтерпретацію вихідного повідомлення. Приклад: хтось публікує фотографію собаки, що облизує обличчя людини, з написом «Я цього не очікував». Switcharoo може бути кимось, хто коментує, що вони також не очікували, що людина відреагує таким чином.
Reddiquette — належить до правил Reddit, правил конкретного сабреддіта або, рідше, до неписаних правил поведінки, яким дотримуються типові автори.
Relevant username — використовується, коли коментар має випадкове відношення до імені облікового запису, який його опублікував.
Repost — публікація зображення або посилання, яке вже з’являлося в Reddit. Зазвичай спливає, коли попередній допис був недавнім і добре прийнятим.
RES — Reddit Enhancement Suite — аддон для браузера, призначений для поліпшення роботи з Reddit.
RTFA — «прочитайте чортову статтю».
Shadow-ban — заборона доступу до Реддіт для користувача. Зазвичай це є результатом порушення правил. Користувач не знає про заборону, тому що його повідомлення все одно відображатимуться для нього, але ніхто більше не побачить активність користувача.
Shitpost — допис, який не має жодної реальної цінності. Зазвичай, приписується надмірно дурним та нудним повідомленням.
Spamfilter — система, яка відфільтровує спамні повідомлення.
SJW — воїн соціальної справедливості. Майже завжди образа. Те, до чого це стосується, точно варіюється від «божевільної людини, яка сприймає все як особисту образу і використовує риторику соціальної справедливості, щоб залякувати людей», до «людини, чия політика відрізняється від моєї».
SRD — сабреддіт драма. Зазвичай посилається на subreddit, /r/subredditdrama, але може також посилатися на саму драму.
SRS — Shit Reddit Says — метапідпункт, присвячений питанням соціальної справедливості та висміювання поведінки користувачів Реддіт. Спірні думки та політика модерації роблять SRS гарячою точкою для драми.
Sub — індивідуальний сабреддіт.
That’s the joke або thatsthejoke.jpg — вказує, що коментатор щойно вказав на гумор жартома, особливо якщо джерело гумору очевидне.
THIS — означає, що ви згодні або хочете привернути увагу до коментаря. Часто опускається.
TIL — «сьогодні я дізнався…»
TL; DR — занадто довгий; Після стіни тексту коментатор може додати коротший опис того, що він написав, іноді з гумором. Також іноді вставляється іншим коментатором, щоб пояснити статтю чи попередній коментар.
Trees — сабреддит для курців, які називають себе ents.
Whoooosh — вказує, що жарт пройшов над чиєюсь головою.
WIP — робота в процесі.
X-post — вказує на те, що було опубліковано в кількох сабреддитах.
Для новачків на Реддіт ця термінологія має висіти в обраному, щоб правильно розуміти інших учасників обговорення і не потрапити в халепу. Оригінал термінології Reddit дивіться тут.
Reddit Enhancement Suite — програма для браузера, яка спрощує розміщення посилань на Реддіт
Reddit Enhancement Suite (RES) — популярне розширення до браузера для користувачів «старого» Реддіт. Спрощує створення дописів та коментарів, розгортає картинки, приховує переглянуте та замінусоване. Є панель закладок до сабреддитів, для їх перегляду та модерації.

Деякі зручні функції RES:
- налаштування RES можна зберегти та завантажити після переустановлення розширення;
- RES полегшує перемикання між обліковими записами для любителів мультипрофільності;
- фільтр для r/all дозволяє прибрати NSFW (значення дивіться в термінології вище), посилальні дописи за ключовими словами або доменом, а також окремі сабреддіти та відфільтрувати контент на них за стоп-словами;
- функція «нескінченної стрічки» дозволяє підвантажувати наступну сторінку дописів автоматично, якщо ви домотали коліщатком до кінця сторінки;
- якщо ви підписані на безліч сабреддітів, упорядкувати видимі дописи в них дозволяє функція встановлення тегів, що включає стоп-слова;
- показує у спливаючих довідкових віконцях доступну інформацію про сабреддіти, користувачів та інші поля, що заповнюються доступних за посиланнями на Reddit.
- дозволяє скидати стиль сабреддіта до стандартного, якщо дратує його «вирви око» дизайн.
Фактично це фреймворк для роботи з інформаційними масивами Reddit.

Ще трохи додатків для комфортної роботи з Реддітом:
- Notifier. Ця програма допоможе налаштувати отримання згадок на Reddit. Отримуйте сповіщення, коли хтось згадує назву бренду або терміни, пов’язані з продуктом. Отримавши повідомлення, ви можете швидко відповісти на розмову та змінити те, як Redditors бачать ваш бренд.
- RedditMetis. Інструмент аналізу користувачів Reddit. Аналізуйте статистику облікових записів Reddit, включаючи найпопулярніші публікації та активність.
- Redditlist. Інструмент, що допомагає відбирати найкращі сабреддіти для вашого бізнесу на основі нещодавньої активності, кількості підписників та зростання за 24 години.
Разом ці інструменти полегшать роботу на Reddit.
Як працювати з Reddit: основні принципи
Ми вже з’ясували, що таке Reddit і чому його не можна вважати звичайним сайтом Q&A. Reddit — це ціла «екосистема» зі своїми термінами та правилами. Для того, щоб просувати свій бренд на Реддіт, мало буде просто гарного прокачаного акаунту та вміння написати гідний коментар. Тут потрібний акуратний підхід.
Якщо не дотримуватись основних правил користування та написання якісного допису на Reddit, то модератори можуть легко відправити вас у «тіньовий бан».
Іншими словами, ви й надалі вільно писатимете дописи, але інші користувачі Реддіт їх просто не побачать.
Щоб розміщення посилання на Реддіт було максимально безпечним для репутації вашого бізнесу, я зібрала кілька цікавих порад:
- Стати реальним користувачем. Не слід ставитися до Реддіт просто як до донора для крауд-маркетингу. Використовуйте його для себе: дивіться цікаві дописи, підписуйтесь на тематичні сабреддіти, проявляйте живу активність.
- Розширення. Використовуйте розширення RES для якіснішої взаємодії з майданчиком.
- Будьте мультикористувачем. Заведіть один основний обліковий запис і кілька запасних. Це допомагає зменшити ризик зашкодити репутації бренду та убезпечить своєчасну реалізацію стратегії за умови блокування основного облікового запису.
- Планомірно вибудовуйте репутацію. Не варто викладати рекламну інформацію з посиланням та просувати свій ресурс, коли у вас нульова карма. Просуватися потрібно спокійно, плавно та без різких дописів.
- Використовуйте розділ AMA. Якщо ви впевнений фахівець і знаєте на відмінно свою нішу, то сміливо заходьте в розділ з інтерв’ю. Можливо, саме ваша думка допоможе розібратися в темі тисячам людей.
- Не ставте багато посилань у коментарях. Коли прокачаєте вашу карму, не слід відразу викладати коментарі рекламного характеру з великою кількістю посилань. Пишіть докладний коментар, який відповідає болям учасників обговорення і вказуйте посилання нативно, якщо воно там дійсно потрібне.
- Дотримуйтеся правил. У кожному сабреддіті є свої правила, які розміщені у бічному меню. Не порушуйте їх, інакше потрапите у бан. Не слід лайкати свої дописи з інших облікових записів. Якщо на кожному вашому дописі будуть лайки від тих самих учасників — це може викликати підозри та згодом бан. Так само як і те, що ви постійно лайкатимете лише одного учасника ресурсу.
- Жодних скорочених посилань! Забудьте за bitly та u.t. Тільки повні безанкорні посилання без utm-ок або під загальними фразами «тут», «за посиланням», «джерело» і тощо. Інакше швидко потрапите під модерацію.
- Швидка карма. Щоб швидко набрати карму профілю, коментуйте записи у сабреддіті /r/askreddit.
- Downvoted (дизлайки). Якщо ваш допис набирає багато «мінусів», то скоріше видаліть його. Не псуйте собі репутацію.
- Використовуйте рекламу на Реддіт. Reddit має крутий таргет. Попри те, що всі учасники спільноти є анонімними, про них багато чого відомо. Їх все одно можна таргетувати за сегментами. Рекомендую зробити креативну рекламу та намагатися запустити на цільову аудиторію.
- Dofollow посилання. Чим більше на вашому дописі з посиланням на апвоути (лайки), тим більше ймовірності, що посилання буде dofollow. Якщо допис корисний, цілком може вистачити 5-10 лайків (але пам’ятаємо, що лайкати себе з інших акаунтів не можна).
І останнє ніколи не просіть в інших користувачів апвоути на свої дописи. Найчастіше це тягне за собою блокування облікового запису.
Усі правила застосовуються внаслідок комбінації:
- ручна модерація сабредіта;
- автоматизація за допомогою модераторських «ботів», які позначають повідомлення, що порушують певні правила;
- спільнота сабредіту через систему зниження голосів та звітності.
Це основи просування на Reddit. Вони будуть вам корисні, якщо ви збираєтеся працювати з ним самостійно. Але пам’ятайте, що будь-який користувач зможе подивитися всі ваші дописи та коментарі, які ви коли-небудь залишали.

Як створити сабреддіт: короткий посібник
Створення сабреддіта — процес нескладний, але вимагає від вашого облікового запису дотримання деяких критеріїв якості:
- акаунту має бути не менше 30 днів;
- 500+ карми у запасі.
Отже, почнемо.
Крок 1. Заходимо до облікового запису.

Крок 2. На головній сторінці знаходимо стовпець «Home» та клікаємо на «Create community». Також «Home» є біля логотипа, там він представлений списком, що випадає.

Крок 3. Пишемо назву сабреддіта, коротку адресу, прописуємо title і description (коротко про майбутній сабреддіт), додаємо image та клацаємо на «create». Профіт! Тепер можна підвантажити обкладинку, призначити модераторів та написати свій перший допис 🙂
Як круто написати допис у Реддіт, щоб він потрапив у ТОП
Посилання з Reddit — справа непроста. Щоб грамотно розміститися в цій соціальній мережі необхідно дотримуватися таких порад:
- Прикріпіть релевантну ілюстрацію (картинка, фото, мапа, скріншот, gif). Налаштуйте з користувачами візуальний коннект.
- Не забувайте за сторітелінг. Це дуже крутий інструмент для будь-якого контенту. Все треба подавати «на особистому досвіді».
- Пишіть від себе. Як і статті, так і будь-які інші дописи. Забудьте про «ми», «наша команда», «наша компанія», якщо ви пишете про проєкт. Тільки я.
- Форматуйте текст. Використовуйте списки, виділення жирним (уникайте курсиву та підкреслення), діліть текст на абзаци: один абзац — одна думка.
- Щонайменше 300 слів. Слів не символів. Уникайте коротких безглуздих дописів. Завжди розкривайте тему. Але не перестарайтеся, стаття тут ні до чого.
- Складне — просто. Завжди намагайтеся писати ELI5 (принцип: «Поясніть мені, як п’ятирічному»).

Є два типи матеріалів, які ви можете створити на Reddit (хоча деякі сабреддіти можуть обмежувати себе лише одним чи іншим):
- Публікація. Напишіть допис-статтю, яку ви можете відформатувати та додати посилання, щоб спровокувати обговорення.
- Зображення. Діліться фотографіями із заголовком, щоб передати ідею.
- Посилання. Направляйте відвідувачів прямо на сторінку або фрагмент контенту, коли вони натискають на вашу публікацію.
- Опитування. Дізнайтесь думку про що завгодно і запропонуйте Redditors проголосувати.
- Обговорення. Проводьте заходи, AMA, відео зустрічі та спілкуйтеся з іншими користувачами Reddit через живе аудіо.
Масштабна стратегія крауд-маркетингу на Reddit
Щоб реалізувати крауд-маркетинг на Reddit необхідний не один і не два облікові записи. До того ж вони повинні бути з різних IP і однаково прокачані.
Реалізувати крауд-маркетингову кампанію самостійно на такому донорі непросто складно, а практично неможливо. Підключати фрилансерів можна, але вам доведеться їх добре навчити, враховуючи всі правила роботи з майданчиком, а також створити безліч документів і таблиць для відстеження ефективності.
Пам’ятаємо! Що поганий крауд-маркетинг може дуже нашкодити вашому сайту і репутації компанії в цілому.
Бонус для тих, хто дочитав статтю до кінця: цікавий факт про просування на Reddit
Найефективніший спосіб заробити апвоути, які приведуть вас на головну сторінку ресурсу, — це крадіжка чужого контенту. Це дуже негарно, але дієво.
У 2013 році було проведено дослідження, результати якого показали шокуючу статистику: за 17-денний період понад 52% матеріалів, які досягали головної сторінки, вже раніше з’являлися на Reddit. До того ж за ті самі 17 днів, а не кілька років до цього.

Я не рекомендую це робити. Спробуйте доповнити чужий допис чи переписати зі своєї точки зору. Але просто скопіпастити — це погано.
На цьому все. Сподіваюся, що ця стаття була вам корисною.
У майбутньому, я стежитиму за змінами в просуванні на Реддіт, щоб тримати вас в курсі справи. Тому рекомендую додати матеріал у закладки, оскільки він оновлюватиметься.
На додаток подивіться наше відео про сучасний крауд-маркетинг:
Бажаєте купити посилання на сайт під міжнародні ринки із гарантією? Просто зареєструйтесь у Referr та розкажіть своєму особистому менеджеру про завдання щодо проєкту.
У нас ви можете купити пакети зворотних посилань із сабмітів (локальні каталоги, соціальні профілі, job-сайти), крауд-лінки, гест пости, аутріч, tier-2 та tier-3 посилання, Link Insertion та замовити послугу комплексного лінкбілдінгу під ключ.
Ми гарантуємо, що наші менеджери найкращі на ринку. Вони не тільки допоможуть у розв’язанні будь-якого питання, що виникло у процесі роботи, але і розроблять для вас безплатну лінкбілдінг стратегію. Читайте наші кейси з лінкбілдінгу і крауд-посилання відгуки, щоб переконатися у їхньому професіоналізмі.

Відгук про команду максимально позитивний. Завжди робили все вчасно, реагували на всі коментарі та побажання швидко і чітко. Спілкування було позитивним і приємним. DR виріс на +5, очікую ще плавний підйом. Трафік виріс на +15%.
+22
до DR по Ahrefs
x2.5
зростання кількості продажів з сайту
x2.3
зростання органічного трафіку

Проконсультуйтесь
Бажаєте делегувати просування сайту посиланнями, але все ще маєте сумніви?
Зверніться до менеджера, щоб дізнатися про всі можливості лінкбілдінгу з Referr для
вашого бізнесу 🤝
