Referr - Система крауд-маркетингу

Конспект Q/A сесії з лінкбілдінгу та SEO з Ігорем Рудником

Автор: Олена Туранова
25 Серпня 2022

Олена Туранова
Олена Туранова
Контент-маркетолог referr.com.ua

Нещодавно в офіційному телеграм-каналі Referr ми запустили серію Q/A сесій (питань та відповідей) з провідними експертами у SEO та лінкбілдінгу. Першим івентом такого формату стала сесія з керівником referr.com.ua та collaborator.pro Ігорем Рудником

Ігор — експерт з досвідом у лінкбілдінгу 10+ років. Автор багатьох статей та кейсів на тему просування сайтів посиланнями. Учасник профільних конференцій та постійний ведучий вебінарів на платформі Collaborator

Під час своєї сесії Ігор відповість на актуальні питання, серед яких: 

  • Яка ситуація з індексацією посилань з форумів?
  • Як краще шукати биті посилання? Можливо для цього є програми або сервіси?
  • Де пріоритетніше отримати посилання: з головної сторінки, наскрізне, з живої не тематичної статті, з нової тематичної статті, з nofollow, 301-редирект, з noindex сторінок?
  • Як правильно просувати перекладену на іншу мову сторінку, якщо оригінал сторінки в Україні знаходиться у топ-5?
  • Чому крауд-маркетинг досі живий та дає результат?

Під відеозаписом Q/A сесії ви знайдете зручні таймкоди для перегляду окремих відповідей та корисні посилання. 

А для поціновувачів текстового контенту ми підготували конспект сесії🗞️

Зміст
  1. Яка ситуація з індексацією посилань з форумів?
  2. Як правильно публікувати дублі своїх статей зі свого блогу на донори?
  3. Анкори мають бути різні на всіх сайтах, чи можна дублювати один і той самий?
  4. Як краще шукати биті посилання? Можливо є програма для цього або сервіс?
  5. Що краще для обрання донору: високий DR і мало трафіку чи низький DR, але високий трафік (від 10К користувачів)
  6. Куди пріорітетніше ставити посилання: на головну, на наскрізні, з “живої” статті не по темі, з nofollow, з 301 redirect чи з noindex сторінок?
  7. Як правильно просувати перекладену іншою мовою сторінку, якщо оригінал в Україні знаходиться у топ-5? (Польща)
  8. Більше брендових анкорів на головну, чи комерційних анкорів на сторінки?
  9. Як зараз працювати з посилальним профілем, якщо раніше 80% посилань було з доменів по СНД, а навколопосилальний текст був російською?
  10. Розкажи про команду Collaborator: скільки розробників та інших спеціалістів? Як взагалі оцінюєш ринок? Чи є ріст? 
  11. Як пройшов запуск Telegram-біржі у Collaborator? 
  12. Чи потрібна внутрішня перелінковка, якщо у вас усього один сайт?
  13. Де шукати хороші донори або бази сайтів під гест постінг, крім аналізу конкурентів? 
  14. Як ефективно шукати форуми для крауд-маркетингу?
  15. Як керувати SEO-спеціалістом та які параметри потрібно відстежувати?
  16. Купую сайт з продажу матраців та ставлю 301 редірект на сайт з продажу кальянів — чи варто так робити?
  17. Чому крауд-маркетинг досі живий та дає результат?
  18. Є сайт з двома мовними версіями, планується третя на окремому міжнародному домені. Структура сайту буде відрізнятися від поточної. Чи варто робити міжнародний сайт, як окремий проєкт без прив’язки до наявного, або зав’язати за допомогою перемикача мов? Чи впливає останній варіант на підвищення авторитету нового домену?
  19. У виробника є сайт в Туреччині турецькою мовою, чи є сенс на його сайті ставити посилання на мій український сайт?
  20. Як отримати бейдж “Вибір редакції” на Collaborator? 

Яка ситуація з індексацією посилань з форумів?

Неможливо гарантувати, що посилання з форумів будуть в індексі. Я спілкувався з різними командами, які також проставляють на місяць подібних посилань десятками тисяч і звісно, що всі експериментували з тим, щоб заганяти якось примусово в індекс, використовувати різні штуки, які індексують. І нічого це не дає. Це, можливо, додає +10% індексації цих посилань, але глобально нічого не міняє.

Ви наче створюєте собі додатковий процес, який не дуже впливає на результат. Тому з точки зору логіки я не дуже бачу в цьому ефективності.

Використовуючи крауд для своїх завдань, для просування своїх процесів, ми також не робимо прискорення індексації чи ще щось, саме для крауду, сабмітів та іншого.

Якщо ми кажемо про гостьові пости, про розміщення лінків шляхом аутрічу, то там можна використовувати прискорення індексації. Але ми також цього не робимо, хоча, наприклад, в Collaborator на цьому можна було б заробляти нам, як сервісу, додаткові кошти. Але ми цього не робимо, тому що я вважаю, що це не потрібно, бо якщо правильно матеріал написаний та розміщений на гарному майданчику, то він проіндексується сам по собі. А якщо він не дуже якісний, то навряд він проіндексується. Можна загнати в індекс, але ж ми бачимо статистику з усіх посилань, що проходять в Collaborator та індексуються.

Менш із тим, питання було саме про крауд. Чому ми не гарантуємо, конкретно в Реферрі, що вони проіндексуються? Бо ми не можемо на це впливати. Використовування різних “дурілок” не допомагає.

Все, що ми можемо — це робити їх максимально якісно, а далі якісь увійдуть в індекс, а якісь — ні. І це залежить від мови та тематики.

Як правильно публікувати дублі своїх статей зі свого блогу на донори?

Не можна так робити. Контент не потрібно розміщувати повторно, адже це девальвує його унікальність на вашому цільовому сайті.

Ймовірність того, що цей контент проіндексується на інших майданчиках невелика, а ви ще й заплатите кошти за розміщення. Але, наприклад, якщо розміщувати через біржу, то модератори не пропустять не унікальний контент, що вже плюс. 

Ви самі собі стріляєте в ногу, немає в цьому сенсу. 

Вихід тут: купляти копірайт або замовляти рерайт вашої статті. Я обираю шлях написання унікальної статті. Коли ви для свого блогу створюєте якісний контент (завжди у своєму блозі розміщуйте найдорожче), а потім замовляєте написання схожих статей у більш дешевого автора. Отриманий результат розміщуєте як гостьові статті. Це нормально й не дуже дорого з точки зору написання.

Але якщо ви плануєте розміститись на дуже якісному сайті, то я б не рекомендував робити знижку на якості контенту. Якщо ви розмістите якісний гест пост, він теж може гарно ранжуватись і тоді ваш лінк буде більш вагомий та буде краще працювати.

Анкори мають бути різні на всіх сайтах, чи можна дублювати один і той самий?

Тут баланс у тому, щоб врахувати різні змінні. Якщо ви розміщуєте дві статті, то можете один і той самий анкор розмістити, немає проблеми. Але якщо мова йде про 20 статей, то використовувати один і той самий анкор, якщо це не назва вашого бренду, не варто, бо ви просто заспамите. 

Слід використовувати класичне розподілення, коли у вас 20% анкорів комерційні і 80% — некомерційні. Це не зашкодить вашому сайту і він буде просуватися без зайвих проблем.

Як краще шукати биті посилання? Можливо є програма для цього або сервіс?

Биті посилання — це посилання на зовнішній сайт, коли показує 404 помилку, або “Сервер недоступний”.

Якщо це ваш сайт, то ви можете просто моніторити з Google Search Console і цього буде достатньо. Я говорю про свій досвід; можливо, Search Console погано показує, коли мова йде про мільйони сторінок, і тоді варто використовувати якісь спеціальні сканувальники сайту по типу JetOctopus чи подібних. 

Якщо мова йде про сканування не власного сайту, а інших. Наприклад, в лінкбілдингу є стратегія, коли ми беремо якийсь потужний сайт по типу Forbes.com, скануємо його, обираємо всі посилання, які віддають domain expired. Ви можете перевірити, чи дійсно домен зник і, наприклад, їх зареєструвати та використовувати для PBN — є така стратегія. Найпростіше це робити, використовуючи Netpeak Spider, Screaming Frog і подібні. Також можна використовувати Ahrefs та інші SaaS-тули, які сканують.

Що краще для обрання донору: високий DR і мало трафіку чи низький DR, але високий трафік (від 10К користувачів)

Окей, якщо DR 80, а трафіку всього 10 000, то я виберу DR. Але якщо трафіку буде 1 млн, а DR 30, то я виберу мільйон трафіку. 

Я взагалі більш дивлюся в сторону трафіку. Якщо у сайту є трафік, це круто, це добре. Особливо, якщо там є гарна пропорція, коли ~60% пошукового трафіку, ~30% direct і ~10% іншого. Якщо є брендовий трафік — це дуже круто, і з такого сайту я завжди захочу посилання. І тому, якщо трохи розширити запитання, то є зазвичай вартість сайту, DR і трафік сайту — це три параметри, за якими я можу вибрати, чи буду розміщуватись, не дивлячись на інші параметри сайту. 

І тут я завжди буду дивитись на те, що називається “надивленність”. Я вже читаю ці параметри наскрізь і вираховую, чи готовий за це платити, чи ні. Наприклад, для мене тригер, коли сайт не ранжується хоча б за 1000 запитів за Ahrefs — це для мене великий мінус і такий сайт скоріш за все не попаде ніколи в Collaborator і я на ньому ніколи не розміщусь. В мене свої тригери, у когось вони інші і це нормально.

Куди пріорітетніше ставити посилання: на головну, на наскрізні, з “живої” статті не по темі, з nofollow, з 301 redirect чи з noindex сторінок?

Викреслімо те, що я вважаю найгіршим:

  • noindex — вони мають найменший ефект з точки зору SEO, хіба якщо приводять реферальний трафік і він генерує поведінкові фактори на сторінці й так покращує ранжування;
  • з “живої” статті не на тему — я люблю, коли хоча б за вуха притягнуто, але в контекст лінк вписано.

І тепер залишається те, за що я готовий заплатити.

  1. З головної сторінки — завжди готовий заплатити. Якщо хтось може запропонувати — я завжди готовий купити. Або хоча б розглянути це.
  2. Наскрізний лінк. До наскрізних лінків треба ставитись обережно: вони працюють, але не потрібно його ставити з комерційним анкором. Якщо ставити наскрізний, то я б його закрив nofollow, або хоча б зробив баннером, щоб він максимально природнім був. Якщо ми кажемо про те, що це наскрізний лінк із комерційним анкором, то я не хочу такого лінку точно.
  3. Зі статті на тему. Із задоволенням! Я завжди готовий із гарного майданчика такий лінк купити.
  4. Nofollow для мене не є чимось дуже негативним, це для мене привід поторгуватись із майданчиком, домовитись про гарну ціну чи ще щось. Але загалом я до nofollow ставлюсь нормально. Нагадаю, що із 2020-2021 року Google змінив сприйняття nofollow. Раніше він говорив, що тег забороняє роботу переходити по лінку й враховувати його; тепер же це рекомендаційний атрибут посилання і можливо Google врахує цей лінк, або не врахує. І це розумно, тому що всі зовнішні лінки Вікіпедії закриті nofollow, але мало хто з вас скаже, що лінк із Вікіпедії не працює. Тому nofollow не табу для мене, це лише один із параметрів для вибору лінки.

Підсумуємо. Якщо ставити від найбільш вагомого посилання і до найменш, то я в першу чергу виберу із головної сторінки, потім — з якісної статті з гарного майданчика, потім наскрізне посилання у виді банера, а далі все інше, без пріоритету.

І ще було питання про 301 редірект. Його обожнюю. Якщо є сайт, щоб його редіректнути на свій, то я завжди “за” і вам рекомендую відноситись до цього так само. Якщо ви можете щось придбати і поставити редірект на свій сайт, або на директорію, або ще якось підсилити його — це дуже добре. Але й коштує це також дуже добре.

Як правильно просувати перекладену іншою мовою сторінку, якщо оригінал в Україні знаходиться у топ-5? (Польща)

По-перше, потрібно якісно перекласти цю сторінку польською, щоб вона точно була якісною. Із власного досвіду: 3-4 місяці назад ми перекладали англійською та польською Collaborator. І це досі складний процес. Якщо англійська в мене на достатньому рівні та я можу зрозуміти, де високої чи низької якості англійська, то польську я не розумію, тому дуже важко контролювати якість. Тому перший поїнт — це зробити якісний переклад.

З точки зору SEO, треба правильно проставити hreflang, відповідні для пошукової системи, щоб було зрозуміло, де українська сторінка, а де польська. І, відповідно, в Google Search Console додати, в sitemap. Далі я б ще залінкував, щоб на вашій українській версії сторінки в коді була відповідність вашої польської версії. Тоді все добре працює, буде передача ваги.

Більше брендових анкорів на головну, чи комерційних анкорів на сторінки?

Не дуже зрозуміло, як на це відповідати однозначно. Я за більше якісних посилань на ту сторінку, яка вам приносить гроші. Якщо вам приносить гроші головна — ставте на неї, просувайте її та балансуйте між брендовими та комерційними анкорами. Якщо гроші приносить вам внутрішня сторінка — просувайте внутрішню і більше фокусу робіть на неї. 

Як зараз працювати з посилальним профілем, якщо раніше 80% посилань було з доменів по СНД, а навколопосилальний текст був російською?

Це питання турбує і мене. Є дуже великий фокус на українську мову. Ми підтримуємо Україну, а отже підтримуємо українську мову. Але люди як гуглили російською, так і продовжують. Це потрібно розуміти. Ми, звісно, зробили українську версію сайтів, але російську версію також потрібно підтримувати й розвивати.

З посилальним профілем не потрібно робити ніяких різких рухів, просто продовжуйте будувати лінки і на українську, і на російську версії, балансуйте між ними, залінковуйте та зробіть грамотну технічну реалізацію.

Не потрібно зараз у старих посиланнях змінювати анкори на українські чи ще щось таке робити. Якщо у вас був сайт російською і ви просто додали українську версію — все окей, все буде добре. Google розуміє якоюсь мірою, що російська та українська поширені в Україні і у вас просто з’явилась нова версія.  

І ще: як на мене, працювати на СНД-домени некоректно.

Так, не потрібно добувати лінки із сайтів широкого регіону, з різних .ru та подібних. Добувайте просто з українських сайтів та сайтів більш загального характеру. Якщо це загальний інформаційний сайт про котів і не зрозуміло, чи він український, чи ще якийсь, то добути із нього посилання — це нормально.

Розкажи про команду Collaborator: скільки розробників та інших спеціалістів? Як взагалі оцінюєш ринок? Чи є ріст? 

Кількість розробників у нас невелика, якщо порівнювати з великими командами.

По-перше, у нас дуже гарні процеси розробки. Ми досить бюрократично робимо розробку, з усіма спринтами, оцінками задач в поїнтах і таке інше. Це дуже важливо. У нас всі члени команди чудові і ми давно працюємо.

У нас із команди є я — для команди розробки головний Product Owner, хто відповідає за пріоритезацію тасків у беклозі. Є PM, є CTO (він же головний backend-розробник), є два fullstack-фронти, є верстальник, є DevOps, є дизайнер — така команда розробки.

До війни у нас були плани розширення команди, ми шукали людей. Зараз трохи пріоритети змінилися, на жаль.

По ринку. Ми “відрізали” всю русню. Це не був переважний сегмент у нас, ми на українському ринку були більше. Звісно, що березень, квітень і травень були досі сумні місяці. Червень-липень вже більш динамічні та в грошах воно звісно що гірше, бо девальвація гривні досить суттєва, але щодо угод, які виконуються в рамках Collaborator, ми досить сильно прибавили і я вважаю, що досить скоро зможемо повернутися до того об’єму, який був до Нового року. Грудень у нас був піковий за кількістю.

Глобально дивлюсь з оптимізмом, підтримуємо контрнаступ ЗСУ, донатимо. Розвалимо скоро “русню” і все буде добре😃

Якщо по пріоритетах, то ми активно розширюємо асортимент майданчиків з інших ринків. У нас поповнились на 1000 майданчиків ринки іноземні, і потроху кількість цих угод росте, і ми також в цьому напрямку розвиваємось. Але це досить довгий період. Те, що ми переклали сайт на англійську, польську — це також рухи в цьому напрямку, але це не такий простий шлях. 

Як пройшов запуск Telegram-біржі у Collaborator? 

Запуск телеграм-біржі вийшов дуже скомканий, тому що ми її запустили у січні-лютому та одразу почалась війна.

Ми тоді не встигли наростити кількість ТГ-каналів, потім довелося відрізати ще й всі російські канали, і тому ми зараз фокусуємося на тому, аби залучати нові канали, і маємо стратегію, як працювати над цим сегментом. Гадаю, що найближчим часом буде більш активно.

Щодо політики — політику ми відрізаємо, якщо це саме політичний канал. Якщо це новинний канал, то їх багато і ми їх потроху додаємо. 

Якоїсь сталої, внутрішньої команди по телеграму не існувало і ми тільки маємо її формувати.

На чому зараз фокусуємось

Фокусуюсь на тому, щоб відволіктись від новин і менше їх читати. Не дуже це виходить.

Фокусуємось на тому, щоб орієнтуватись на нові ринки, для нас це важливо.

З точки зору розподілу мого часу між Collaborator та Referr — то більше часу витрачаю на Collaborator, я там маю більше обов’язків, які на мені замикаються. І в Referr у нас є прекрасний керівник Аліна, яка забирає на себе більшість питань. Там стала вже команда, я долучаюсь до певних питань, але операційної роботи менше. Бо я відповідаю в Referr координаційно за маркетинг.

Чи потрібна внутрішня перелінковка, якщо у вас усього один сайт?

Я апологет того, що краще довести сайт до деякого сталого стану, коли ви вже зробили перелінковку та внутрішню оптимізацію до певного рівня, а потім вже викатили б сайт, відкрили до індексації і вже додаєте якісь сторінки. Це, як на мене, більш якісний запуск сайту, якщо ви розраховуєте саме на SEO-трафік.

Якщо це сайт-візитка, то взагалі робіть як хочете, це не важливо. Але якщо ви розраховуєте на SEO-трафік, то краще випустити версію вже готову до SEO із виконаними рекомендаціями.  

У мене досить багато досвіду запуску сайтів з нуля. Кожен раз, коли ми робили сайт не типу Referr чи Collaborator (що розраховані на поступовий розвиток, де сайт не основне; де важливо, що під капотом), а саме контентний проєкт або щось орієнтоване на пошуковий трафік, і це основа бізнес-моделі, то потрібно зробити його якісно ще до того, як ви відкриєте до індексації. Можна зробити першу версію, її викотити, щоб там була якась заглушка, і її прокачувати вже лінками, текст якийсь написати. Але потім основну версію ви випускаєте, де є сотні оптимізованих сторінок, залінкованих і все круто. Google їх зчитає швиденько і він починає рости.

Якщо ви не бачите росту видимості по запитах, хоча б у топ-50, то це дуже дивно, тут треба бити в набат і шукати проблеми.

Якщо ви не зробили перелінковку, я рекомендую це робити якомога швидше.

Де шукати хороші донори або бази сайтів під гест постінг, крім аналізу конкурентів? 

Що таке “хороші” — це для кожного своє. Немає якогось критерію, гарний чи поганий. Я можу дати свою рекомендацію. Наприклад, ви хочете зібрати цікавих сайтів і не хочете нічого для цього робити. Ви можете піти на форуми або в Linkedin, в групи, де є чуваки, що займаються лінкбілдінгом. Ви можете там опублікувати допис, що вам потрібні лінки для такої-то ніші, висилайте пропозиції на email. І вам насиплють велику кількість лістінгів цих сайтів десятки тисяч.

Ви зберете базу, зможете їх проаналізувати й зробити висновки, якісні вони, чи ні. Найбільше питання, напевно, як зрозуміти, чи сайт якісний. 

Я ще люблю таку стратегію лінкбілдингу. Наприклад, у вас інтернет-магазин, що продає тепловізори на американському ринку і ви викотили сторінку за запитом “найкращі тепловізори”. Далі вам треба добути посилання. Ви можете взяти запити формату “Як вибрати тепловізор”, “найкращі тепловізори 2022” — тобто біля комерційні запити, які стосуються вашої тематики. Вивантажити топ-100 видачі за цими запитами (це можна зробити через Ahrefs, в три кліки робиться). І так ви отримаєте купу статей, лінк із яких на ваш сайт буде дуже крутим. Тобто, лінк буде тематичним, з трафіком скоріш за все, і також це буде дуже якісний сайт, якщо вже його ранжує Google за цими запитами. І ви можете їх заутрічити й домовлятись про лінк на ваш сайт. Безплатно або за гроші, вже залежить від вашої майстерності. Це крута стратегія, я її дуже полюбляю.

Як ефективно шукати форуми для крауд-маркетингу?

Тут немає секретів, все те, що я вже показував і розказував. Тут лише час і майстерність виконання — краще звертайтесь до наших менеджерів в чат на сайті referr.com.ua.

Як керувати SEO-спеціалістом та які параметри потрібно відстежувати?

Тут залежить від того, чи розумієте ви щось в SEO. Це як, наприклад, для мене задати запитання: як керувати програмістом. Я не програміст і не знаю, як оцінити якість коду. Але я можу контролювати наступну ланку, як воно працює на виході. Як працює інтерфейс, яка швидкість роботи сайту чи ще щось.

В SEO це начебто складніше, але насправді ні. Успіх цього заходу залежить від того, як ви якісно виберете SEO-спеціаліста чи програміста на старті. І для цього краще, що ви можете зробити — це знайти консультанта, який допоможе вибрати цього співробітника.

Як все ж таки дивитися на якість роботи SEO-спеціаліста, що відстежувати. Дивіться, він прийшов до вас на роботу, у вас вже є сайт в якомусь стані, якось вже ранжується. Я б на вашому місці зайшов в Ahrefs чи Serpstat і подивився видимість за запитами. Вона буде на певному рівні. Наприклад, в конкретному регіоні ваш сайт видно за 1000+ запитів. Це може бути точкою відліку. Далі я б сказав, що є таймінг у два-три місяці, за який має бути якийсь результат. Якщо у вас вже є сайт, він якось ранжується та у вас завдання поліпшити видимість за запитами, по якім є трафік, то за три місяці можна вже показати результат на сайті.

Якщо ви бачите, що немає ніякого просування за видимістю, то я б ставив питання щодо профпридатності вашого спеціаліста.

Як не зашкодити під час відбору спеціаліста, я б ще так поставив питання. Бо можна підбирати спеців, щоб вони тренувались на вашому сайті, але це не дуже гарно. Найкраща штука — це тестове завдання та кваліфікований спеціаліст, що буде вам допомагати. Ви можете платити спеціалісту за кожне перевірене тестове. Також він має допомогти вам скласти тестове для перевірки кандидатів. Це не дуже складне завдання, перевіряти спеціалістів іншому спеціалісту.

Вам потрібно сфокусуватись на тому, щоби знайти того, кому ви довіряєте з точки зору SEO і хто допоможе вам обрати.

Купую сайт з продажу матраців та ставлю 301 редірект на сайт з продажу кальянів — чи варто так робити?

Можна так зробити, але, як на мене, не варто, тому що немає тематичної відповідності.

Якщо у вас мультитематичний сайт, який продає все, і один із розділів на ньому “кальяни”, тоді без проблем ставте редирект, а так… 

Ті, хто займаються просуванням цікавих тематик роблять так. Є якийсь перелік доменів куплених, із гарним DR та беклінками і треба просунути сайт, який по тематиці не підходить. На цьому сайті створюють сторінку, типу історію того сайту, який не існує — і на цю сторінку ставиться 301 редірект, щоби передати вагу.

Я би не робив так, але я і не займаюсь подібними тематиками.

Чому крауд-маркетинг досі живий та дає результат?

Питання якості дуже абстрактне, немає на нього єдиної відповіді. Я можу погодитись з тим, що крауд може бути як дуже низькоякісним, так і супер високоякісним.

В розрізі Referr можу сказати, що він буде на рівні середній+.

Якщо ви очікуєте супер-пупер-мега лінки на reddit та quora, які принесуть вам продажі, то на це не слід розраховувати, для цього треба маркетологів всередині бізнесу використовувати. Наприклад, в Collaborator ми саме так і робимо: у Referr замовляємо лінки з точки зору SEO, а не для того, щоб отримати клієнтів. А для клієнтів ми самі підемо на Reddit і будемо там працювати. 

Чому крауд досі живий та дає результат — це питання до гуглу. Бо лінки, як би їх не хоронили, продовжують давати результат і це факт. 

Є сайт з двома мовними версіями, планується третя на окремому міжнародному домені. Структура сайту буде відрізнятися від поточної. Чи варто робити міжнародний сайт, як окремий проєкт без прив’язки до наявного, або зав’язати за допомогою перемикача мов? Чи впливає останній варіант на підвищення авторитету нового домену?

Так, я б робив переключалку мови і залінковував би сайти, навіть якщо вони дуже різні по структурі.

Я вважаю, що це правильний підхід, тому що це й авторитет новому домену передасть, і з точки зору користувача зручно.

Яка різниця користувачу, чи однакові у вас сайти візуально на різних мовах. Вони дуже часто різні у різних брендів і заточені під різні мови. 

У виробника є сайт в Туреччині турецькою мовою, чи є сенс на його сайті ставити посилання на мій український сайт?

Це класичне питання, чи можна сайт однією мовою просунути лінками з сайтів з іншими мовами. Як показує практика — можна. Їх не має бути 100%, але їх спокійно може бути відсотків 30.

Є випадки, коли англомовні сайти просувають лінками з російських та українських сайтів. І чудово ростуть, там все класно відфільтровується і працює.

Якщо повернутись до ситуації, то, як на мене, використовувати деяку кількість посилань з сайтів іншою мовою з іншого регіону — це нормально, це допустимо. Але має бути ремарка, що це має виглядати дуже органічно. Вас же не лякає, коли на «Українській правді» в якості джерела стоїть посилання на Deutsche Welle німецькою мовою — це окей. Це приклад того, як робити лінк органічно: коли ви посилаєтесь на щось як на джерело, або ще якось. Це має бути в контексті зроблено, а не просто анкор турецькою “купити ноутбук недорого”, що веде на український сайт. Але коли це зроблено органічно, це окей. Але це не має бути 100% профілю посилань.

Якщо це сайт виробника, а у вас в Україні сайт реалізації цього виробника, то це дуже легко поєднати: ви з сайту виробника ставите посилання на сайт реалізатора, у вигляді бренду чи ще чогось. Це можна і в футері зробити з головної, і це буде взагалі круто.

Як отримати бейдж “Вибір редакції” на Collaborator? 

Це дуже цікавий бейдж, не дуже систематично ми його роздаємо. Це коли сайти, скажімо, викликали емоційний відгук у модераторів і нашої команди.

Це не дуже добре. Напевно, ми маємо це змінити. Але зараз ми роздаємо цей бейдж, якщо це гарний сайт, лідер своєї ніші, у якого гарна ціна, і який швидко та якісно виконує свої розміщення. Якщо ваш сайт відповідає цим критеріям, напишіть мені і ми поставимо вам цей бейдж.


На цьому все. Підписуйтесь на телеграм-канал Referr, щоб першим дізнаватися про нові сесії питань та відповідей, долучайтеся до лінкбілдінг чату, щоб дискутувати на тему просування сайтів посиланнями та не забудьте приєднатися до нашого YouTube-каналу, де ми постійно розміщуємо записи Q/A сесій з експертами. Також рекомендуємо додати наш блог у закладки, щоб не пропустити нові конспекти сесій😉

Костянтин Журавський
SEO-фахівець маркетингового агентства spectr.media
Інтернет-агентства

Постановка задачі на крауд-маркетинг для Referr: Нас цікавили не посилання, а відвідувачі та зростання нашої впізнаваності у мережі. Релевантні відповіді. Дозволено посилатися на будь-яку сторінку на сайті, яка допомагала вирішити питання людини. Вільна форма анкорів. Приймалися посилання будь-якого типу: dofollow, nofollow, редиректи, згадки. Для максимального охоплення та природності. Таке ТЗ дозволило підрядникам не зациклюватись на…

Ознайомитись з усіма 292 відгуками
Кейс Зовнішнє просування освітнього проекту👨‍🎓 На 20% більше продажів курсів з підготовки до ЗНО

на 20%

зростання продажів курсів

x5

зростання прямих заходів на сайт

+137

унікальних трастових донорів

Андрій Пучков Засновник освітнього ресурсу
Вивчити детальний кейс
Зареєструйтесь
Чи не підійшов тариф? Зверніться до нашого менеджера

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опубліковано. Усі поля є обов'язковими для заповнення.