4 квітня о 15:00 запрошуємо вас у телеграм-канал Referr на Q/A сесію з лінкбілдінгу 2024 з Ігорем Рудником 💚
Referr - Система крауд-маркетингу

Конспект Q/A сесії з просування власних проєктів у гемблінгу з Владиславом Маликом

Автор: Олена Туранова
17 Жовтня 2022

Олена Туранова
Олена Туранова
Контент-маркетолог referr.com.ua

У телеграм-каналі Referr пройшла чергова Q/A сесія з практикуючим SEO-спеціалістом, який поділився з нами усіма тонкощами просування сайтів у ніші гемблінгу.

Владислав — спеціаліст з інтернет-маркетингу з досвідом 10+ років. Пройшов шлях від лінкбілдера до SEO Team Lead. Працював з абсолютно різними проєктами та гео, як у клієнтському SEO, так і з власними.
6+ років працює з західним гео в Boosta, раніше це була ніша academic writing, зараз iGaming.
Любить лінкбілдінг та iGaming. Вважає Українських SEO-спеціалістів найсильнішими у світі. Хоче, щоб вони стали прикладом для наслідування.

Серед питань, на які відповів спікер:

  • Як розраховувати динаміку посилань?
  • Чи реально гемблінг сайт дотягнути до топів та прибутку крауд-посиланнями?
  • Де шукати офери та як аналізувати їх якість?
  • Як оцінювати ефективність беклінків?
  • Як знайти сховані PBN?

Під відео на каналі ми додали зручні таймкоди для перегляду окремих відповідей та корисні посилання.

Нижче додаємо стислий, з виділенням ключових моментів, конспект сесії🤓

Зміст
  1. У гемблінгу деякі сайти дуже сильно і швидко нарощують посилання (по 1-2К на місяць). Наскільки це працює та чим вони це роблять?
  2. Як розраховувати динаміку посилань?
  3. Як знайти сховані PBN?
  4. Які футпрінти дивитись?
  5. Які методи лінкбілдінгу працюють у гемблінгу та у яких пропорціях ставити їх у стратегію?
  6. Польща та Чехія часто категорично відмовляються ставити посилання на казино. Як на ці гео проставляти посилання?
  7. Яким інструментом ви аутрічите?
  8. Чи реально гемблінг сайт дотягнути до топів та прибутку крауд-посиланнями?
  9. Чи ставите ви посилання на проєкти на ломах? Чи працюють ломи взагалі?
  10. Як оцінюєте ефективність беклінків?
  11. Чи використовуєте ви tier-2/tier-3 посилання? В яких кількостях та на який тип посилань (аутріч, Web 2.0, крауд тощо)?
  12. Скільки посилань в середньому проставляєте на новорег у перші 3-4 місяці запуску контенту?
  13. Яке співвідношення в середньому за тематичними та не тематичними беклінками? Чи бували історії, коли ви виходили до ТОП-3 з нетематичними посиланнями, в гео, де більшість посилань з сайтів тематичні?
  14. Після запуску сайту, одразу ставите анкорні лінки чи перші місяці, в основному, безанкорні?
  15. Як розміщуєте гест пости в Угорщині? У них вийшли нові закони, вебмайстри кажуть, щоб казино не було ні в назві, ні у змісті, ні в анкорі. Як розміщувати у таких випадках?
  16. Чим краще збирати семантику під Бразилію?
  17. Яка адекватна ціна для казиношної статті? (Гео: Канада)
  18. Чи ставите ви на свої проєкти посилання з профілів? Чи є сенс взагалі ставити посилання з профілів в ніші гемблінг?
  19. Чи є сенс посилань з англійських сайтів на німецький сайт?
  20. Який мінімальний бюджет на півроку-рік треба мати, щоб стартувати у ніші гемблінгу?
  21. Де шукати офери та як аналізувати їх якість?
  22. Як підтягуєте сторінки з п’ятої позиції до першої? Просто ставите план на більшу кількість посилань під цю сторінку чи заново аналізуєте контент та допрацьовуєте його?
  23. Наскільки зараз актуально доводити до ТОП-10 за допомогою накрутки поведінкових факторів?
  24. За якою саме схемою лінкуєте, коли треба дожати сторінку? За внутрішньою перелінковкою?
  25. За скільки часу реально вийти в ТОП новорегу за високочастотними ключами?
  26. Порадьте літературу, телеграм-канали, сайти, групи Facebook тощо, де розповідають про посилання

У гемблінгу деякі сайти дуже сильно і швидко нарощують посилання (по 1-2К на місяць). Наскільки це працює та чим вони це роблять?

Скоріш за все, це софтом робиться. Треба дивитись на самі беклінки.

Є два шляхи:

  • Коментарі та все, що з ними пов’язано;
  • Лом автоматом.

Якщо ми говоримо про коментарі, то 1000-2000 — це скоріш за все реалізовують індуси, або автоматом через будь-який софт для постановки коментарів.

Треба дивитись на самі беклінки, щоб більш предметно сказати, бо це можуть бути форуми чи сабміти тощо. Але 80%, що це робиться автоматом.

Працює це чи ні? Може працювати будь-що. Нюансів дуже багато, залежно від гео та сайту. Але 2-3 апдейти Google й все може полетіти вниз. Треба дивитись на більшому проміжку, ніж місяць-два.

Як розраховувати динаміку посилань?

Все залежить від конкурентів.

Всі люблять дивитись на молоді сайти, до року-двох, але зараз активний апдейт і кожні 2 тижні з’являються цікаві сайти. Іноді це дропи. Треба дивитись, що там працює.

Якщо ви працюєте з Амазоном, то треба дивитись сусідню нішу. І навпаки, якщо ви не працюєте з Амазоном, можна дивитись VPN, хостинги, дейтінг — будь-яка така ніша конкурентна.

Якщо сайт молодий, у нього немає ніякого бекграунду, це дроп без історії, то, швидше за все, через декілька апдейтів сайт полетить вниз. Але я вважаю, що це дуже залежить від гео та ніші, в якій це відбувається.

Як знайти сховані PBN?

Я найчастіше шукав через PublicWWW шматки кода. Але я не дуже люблю шукати заховані беклінки конкурентів, особливо PBN. Але декілька разів мені доводилось це робити, ми знайшли по футпрінтам.

Все одно ці беклінки роблять люди. Якщо це команда в якомусь SEO-відділі, то роблячи певні дії, вони залишають за собою слід — залишки коду чи аналітики.

Ahrefs точно знайде хоча б 2 із 200 доменів. І за ними вже можна визначити перетинання, футпрінти.

Зазвичай роблять, як простіше. Бо коли спеціалісту треба створити 200+ PBN, він навряд буде намагатися кожен домен зробити унікальним за шаблонами та контентом. Тому треба пошукати патерни, за якими вони будуть перетинатися.

Це те, що я використовував. Але думаю, що є дуже багато способів пошуку. На PBN, скоріш за все, будуть будувати посилання, які також перетинатимуться між доменами. Це вже не кажучи, що вони можуть лежати на одному IP.

Які футпрінти дивитись?

Ми з командою стикалися з однією канадською сіткою, яка складалася з 30 доменів, що розміщувалися за високочастотними ключами. Так ось вони декілька доменів не закрили, хтось там не догледів, й ми їх знайшли. Там було щось у коді та шаблон. Вони одну тему безплатну використовували на 5-8 сайтах, один і той же шаблон — за ними й шукали.

Які методи лінкбілдінгу працюють у гемблінгу та у яких пропорціях ставити їх у стратегію?

Спрацювати може взагалі будь-що. Все залежить від вашого проєкту: Що це за сайт? Він новий чи ні? На якомусь дропу? Яка семантика? Він загальнотематичний чи вузькоспрямований?

Від гео й мови багато що залежить. Те, що не спрацює на англомовних ринках, спрацює в Європі на німецькомовних, або може спрацювати в Азії.

У мене є тестовий, азійський проєкт, у якому тільки 5 сторінок зі згенерованим контентом. Ми на нього побудували близько 300 не дуже якісних коментарів (звичайні “індуські” коментарі, аби не було шкода). Цей проєкт для нас не був пріоритетним, взагалі на нього не дивились.

І в якийсь момент я заходжу в партнерську програму й бачу там звідкись багато кліків, а в Google Search Console такого взагалі немає. В консолі 250 кліків за три місяці, а в партнерці — 1000 за місяць. Бувають, звичайно, баги з партнеркою, але все ж таки.

Я веду до того, що гарно, коли в країні декілька пошукових систем, не тільки Google. І за таких умов нам вдалося за нормальними ключами піднятись не в Google, а в іншому пошуковику, про який ми взагалі забули.

До речі, в Google зараз цей сайт за середньочастотними запитами стоїть однією сторінкою на 4 позиції. А там крім коментарів нічого немає.

У Латинській Америці теж це може спрацювати. Там все таке екзотичне.

Польща та Чехія часто категорично відмовляються ставити посилання на казино. Як на ці гео проставляти посилання?

Це болюча тема. В мене в Чехії немає досвіду, але я знаю, що там проблема.

Рік-два назад там ставили посилання на гемблінг, а зараз категорично відмовляються. Там навіть є вебмайстри, які отримали дуже великі штрафи через те, що розмістили гостьові пости з такими посиланнями.

Ми зараз теж про це думаємо, як краще робити. Одна з ідей — взагалі не говорити людям, що це у казино. Сказати, коли вже домовились, щоб їм було незручно нас підставлять.

Якщо ми говоримо про гест пости, багато залежить від особистого спілкування з вебмайстром.

Можливо, запропонувати якісь бонуси зверху. Наприклад, сказати, що у вас там 10 битих посилань на сайті, які треба прибрати, щоб сайт злетів — такий собі мініаудит.

Можна попросити заховати цю статтю якомога далі від головної, десь в архіві.

Тут треба експериментувати. Треба збирати більшу базу, більше намагатися, більше писати й планувати кількість гест постів, які треба зробити за місяць. Створити 10 варіантів, що ви можете зробити: пресрелізи чи гостьові пости, аутріч тощо.

Яким інструментом ви аутрічите?

Різні, зараз навіть не скажу, бо тестували дуже багато. Платні та безплатні. Наприклад, Ninja Outreach. Але, загалом, більше працюємо через особисте спілкування з вебмайстрами майданчиків.

Чи реально гемблінг сайт дотягнути до топів та прибутку крауд-посиланнями?

Можливо, але це не будуть ринки №1. Це не буде Канада чи ще щось дуже конкурентне. Крауд-маркетинг для гемблінгу буває різний. Десь працює 5К коментарів, а десь потроху треба оточити сайт, зробити подушку безпеки.

Чи ставите ви посилання на проєкти на ломах? Чи працюють ломи взагалі?

Воно працює. Але я вважаю, що неетично ставити посилання на ломах, якщо ви працюєте білими методами у довгострокову перспективу.

Як оцінюєте ефективність беклінків?

В ідеалі, ви купуєте анкорне посилання на якомусь сайті та якщо сторінка виросла, всі молодці. Але якщо в тебе таких беклінків багато, то складно оцінити, що працює, а що — ні.

Ми відсіюємо на етапі відбору основних донорів. Я дивився декілька днів на майданчики типу donation, де всі купують. Ось їх важко оцінити. Розміщення там багато грошей коштує та не завжди розумієш профіт: гарні показники, але не дуже трафіку, або багато трафіку, але не дуже гарні показники.

Я намагаюсь знайти тих, хто вже придбав беклінки на майданчиках для гест постів. З якими анкорами та на які сторінки купили. Не важливо, це донейшн чи гостьові пости. В ідеалі, якщо сайт молодий, до року.

Потім я дивлюсь, що у цих сайтів із ключами в Ahrefs. От купили вони посилання, і що з ними було? Це грубий метод, але я його використовую.

Якщо там за ключами, в тому числі з того донора, що мене цікавить, поставили багато посилань, а трафік не росте, то, мабуть, там щось не то.

Звичайно, може бути поганий контент у цього проєкту, чи ще щось — факторів багато. Але це для мене є ознакою, що сайт не ок.

З приводу того, що працює чи не працює — ми тестуємо. Якщо це донейшн, купуємо на якусь сторінку з анкором і дивимось, чи виросло.

Якщо посилання повисіло 3 місяці, а з ключем нічого не робиться — сенсу подовжувати немає.

На жаль, я не можу виміряти фізично. Не можу сказати: “Ось для цього сайту ми за формулою коефіцієнт рахуємо й сайт — вогонь”. Ні, в нас такого немає, завжди індивідуально дивимося.

Чи використовуєте ви tier-2/tier-3 посилання? В яких кількостях та на який тип посилань (аутріч, Web 2.0, крауд тощо)?

Використовуємо, по-різному.

В мене такий підхід, що воно не має бути футпрінтовим. Не треба кожен місяць будувати 100-200 коментарів на 5 гест постів. Ми намагаємось робити максимально різноманітно.

Ми просуваємо наші статейні посилання, але без фанатизму. Немає такого, щоб ми автоматом розмістили 1000 посилань на один гест пост. Ми намагаємось потроху tier-2 підбудовувати на середніх гест постах.

Скільки посилань в середньому проставляєте на новорег у перші 3-4 місяці запуску контенту?

Залежить від того, сайт у сітці чи ні. Якщо в сітці, то можна більш активно ставити.

SEO, як релігія: хтось в щось вірить більше, хтось менше.

В мене є кейси, де сайт підв’язувався в сітку й можна було сміливо розміщувати від 5 гостьових постів й більше з першого місяця. Особисто я в перший місяць не ставив би так багато, але я знаю, що так роблять і все окей.

Я прибічник теорії, що у тебе має бути подушка безпеки. Бо це в очах Google виглядає більш природно.

Коли сайт тільки з’являється, починають з’являтися нові зв’язки: якісь профілі, бізнес-акаунти, google карти, ще щось і на тебе потроху починають посилатися як на новий бізнес, про який хтось щось десь дізнається.

Можна й багато розміщувати. Є такі, в кого це працює. На деяких ринках це може зайти, але при першому ж апдейті полетить далеко.

Яке співвідношення в середньому за тематичними та не тематичними беклінками? Чи бували історії, коли ви виходили до ТОП-3 з нетематичними посиланнями, в гео, де більшість посилань з сайтів тематичні?

Тут тематику треба розділяти. Бо тематика буває за анкором, за статтею та за сайтом. В ідеалі, би вони збігалися.

Здебільшого ми гест пости будуємо не на дуже тематичних сайтах. Там різні проєкти є, головне — зв’язати тематику донора із твоєю тематикою.

Ще багато залежить від того, щоб сам домен був не заспамлений, щоб він був для людей — тоді воно працює.

Також тематичність можна добивати PBN.

Після запуску сайту, одразу ставите анкорні лінки чи перші місяці, в основному, безанкорні?

Все залежить від SEO-спеціаліста. В мене є приклади людей, які починають з анкорних. Я вважаю, краще перестрахуватись, якщо проєкт у довгострокову перспективу й перші місяці ставити безанкорні посилання для максимальної органічності.

Як розміщуєте гест пости в Угорщині? У них вийшли нові закони, вебмайстри кажуть, щоб казино не було ні в назві, ні у змісті, ні в анкорі. Як розміщувати у таких випадках?

Треба думати, як написати свою статтю так, щоб вона була про казино та водночас не про казино. Те, що може спрацювати — створити сайт-прокладку і з нього редиректити на основний. Так можна з регуляціями боротись.

Треба експериментувати зі стратегіями, щоб підібрати ті, які підійдуть саме вам. Бо те, що у вас спрацює, не спрацює в інших. Якщо не можна писати про казино, пишіть про спорт — це близька тематика, я вважаю. У ній можуть бути ставки на спорт, а це гемблінг.

Всі хочуть розміщувати гест пости з анкором на money-pages. Якщо не вдається, будуйте на блогові пости, а з них передавайте внутрішню вагу на money-pages. Ця штука працює. Доволі багато бачив проєктів, які за цей рік зросли після всіх апдейтів через те, що у них правильні посилання на сторінки блогів.

Чим краще збирати семантику під Бразилію?

За конкурентами. Гарно, якщо у вас є вебмайстер, який з вами поділиться семантикою.

Будь-який інструмент для збору семантики. Мені дуже подобається останнім часом Lowfruits.io. Він кращий, ніж Ahrefs, але я не знаю, як він з Бразилією працює, там проєктів не було. Можете протестувати. Там є безплатний акаунт.

Яка адекватна ціна для казиношної статті? (Гео: Канада)

Чим менше — тим краще. Залежить від показників сайту. Бо раніше для мене середньою ціною була ~$120. А зараз, мені здається, трохи подорожчало, десь по $150.

Вилка цін від $80 нескінченності. Дуже залежить від того, новий це проєкт чи старий. Якщо старий, то там важко знайти посилання. Якщо у вас новий проєкт, то ви як боженька можете обирати серед сотень сайтів.

Загалом, середня ціна $150, є дешевші, є дорожчі. Межі немає.

Чи ставите ви на свої проєкти посилання з профілів? Чи є сенс взагалі ставити посилання з профілів в ніші гемблінг?

Мабуть, сенс є на старті, коли новий проєкт.

Треба витратити багато часу, щоби знайти майданчик, створити там профіль, який буде індексуватись, і зв’язати свою тематику з тематикою донора.

Таке можна робити, але майданчиків не дуже багато. Я бачу, що масовість профілів трохи пройшла. Проте, якщо є круті профілі, то чому б ні.

Чи є сенс посилань з англійських сайтів на німецький сайт?

Так, звичайно. Якщо тематичні чи навколо тематичні, то воно працює.

Єдине — аби не весь профіль у вас був з англомовних майданчиків. Бо ті, хто будує локальні посилання вас все одно обженуть. Вони будуть попереду, бо локальна тематичність все ж відіграє роль. В Європі так точно. Ви дійдете до 10-х позицій, але далі вже буде важко.

Який мінімальний бюджет на півроку-рік треба мати, щоб стартувати у ніші гемблінгу?

Ніша гемблінгу цікава тим, що тут тематичної семантики дуже багато. Вам не завжди треба йти у ВЧ, ви й по НЧ можете досягти ТОПу.

Якщо ви правильно вибрали гео, семантику, кластери й створили нормальний контент, то це вже половина успіху. І точно може вдатися.

Тільки це можуть бути tier-1 ринки, але по вузькому кластеру. Там всі шанси є на те, аби нормально піднятися. Google дуже любить вузькі кластери сайтів. І під час останніх апдейтів він їх активно підіймає. Тут питання тільки у мотивації. Всі знають, що робити, але ніхто не хоче.

Де шукати офери та як аналізувати їх якість?

Якщо ми про офери від брендів, то перше, що ви можете зробити — подивитися на ТОПи, які там бренди стоять. Але декілька позицій будуть займати якісь флети, гібриди та таке інше. Це перший етап.

Другий етап — подивитись якусь партнерку та написати менеджеру “Хочу офер за таким-то гео, трафік сеошний” — він вам відправить. Але 50% того, що треба по цьому гео, тому що у нього теж якісь KPI стоять.

В ідеалі — знайти когось, хто вже щось розуміє, і спитати, що конвертує.

Робота з брендами — це окрема ніша, в якій багато що працює і не працює.

Але, по-перше, це конкуренти, за якими треба зробити ТОП та з цими брендами йти до партнерки. А там менеджер вас проконсультує.

Все залежить від самого бренду, наскільки він вміє працювати й повертати клієнтів, яких йому привели.

Спочатку візьміть офери та протестуйте їх, тому що на вашому трафіку буде працювати унікальна комбінація. Отримали результат, перемішали, когось додали, когось прибрали й все с початку. Це процес постійний.

Як підтягуєте сторінки з п’ятої позиції до першої? Просто ставите план на більшу кількість посилань під цю сторінку чи заново аналізуєте контент та допрацьовуєте його?

Ми все робимо. Якщо ви на п’ятому місці, то з контентом усе добре. Зі структурою, ключами тощо.

Можливо, десь прогалини у внутрішній перелінковці. Треба передивитись та попрацювати з цим.

А, можливо, трохи не вистачає тематичности. Треба додавати тематичної релевантності.

Крім цього, скоріш за все ті, хто перед вами, мають кращі посилання. Якщо у вас ВЧ, яка дає гравців та гроші, то ви знаєте показники всіх своїх конкурентів, ключі, об’єм тексту й чого не вистачає.

Посилання з прямим анкором теж працюють.

Я вважаю ледь не найголовнішим, те, що ви робите сайт для людей. Вам треба зрозуміти, що вони хочуть, що їм треба, хто до вас заходить. Що вони скролять, що тицяють. Подивитись фізично, що люди хочуть та що пропонують конкуренти перед вами. Можливо, треба додати:

  • щось потицяти, як калькулятор;
  • підбір казино відносно настрою;
  • якісь демо ігри;
  • блоки, які можна проскролити;
  • тощо.

Основне — це зрозуміти, яку цінність ви можете дати своїм клієнтам. У вашому випадку клієнти — це люди, які зайшли на сайт, щоби ви їх перекинули на якийсь офер. Що ви можете їм запропонувати?

Наскільки зараз актуально доводити до ТОП-10 за допомогою накрутки поведінкових факторів?

Взагалі неактуально. Я бачив проєкти, які стояли на позиціях добре, але три апдейти й все, до побачення. Чи відбили вони гроші, які вклали в накрутку, я не знаю. Це на Заході, до речі, робили.

За кордоном поведінкові працюють, якщо ви зможете їх нормально зробити.

За якою саме схемою лінкуєте, коли треба дожати сторінку? За внутрішньою перелінковкою?

Все індивідуально. Всі боготворять SEO-структуру, що в тебе все має бути за категоріями. По факту, якщо у вас головну треба просунути, то поприбирайте зайві посилання, щоб не було більш як 100 посилань зі сторінки. SEO Checker це, до речі, гарно показує.

Поприбирайте, щоб у вас Page Rank був на внутрішніх сторінках.

Як перелінковувати — дивіться самі. Є багато методик, і всі можуть спрацювати.

Але треба дотримуватись правила логічного лінкування. Якщо ви робите посилання зі сторінки провайдера на бренд, в якого є цей провайдер — це логічно? Логічно.

Просто вбиваєте в Google “Тактики лінкування” й дивитесь.

За скільки часу реально вийти в ТОП новорегу за високочастотними ключами?

Якщо зійдуться зірки й ви свічку поставите, то рік. Один рік, і це буде ідеально.

Практика показує, що ВЧ — це не швидка історія. Якщо тільки це не дроп, який передає зі свого акаунту легендарну вагу та одразу злітає. Якщо реально пощастило — вітаю. По факту це робота монотонна від року до нескінченності. Рік-півтора. Моя практика показує два роки.

Порадьте літературу, телеграм-канали, сайти, групи Facebook тощо, де розповідають про посилання

SEOBAG — цікавий, читаю із задоволенням.

Також інтерв’ю з Ромою Дорошенко.

Багато є SEO-спеціалістів з власними каналами. Берете просто конференцію “НаЗахід“, останні 3-5 випусків — там будь-яка інформація є, що робити, що не робити. Там навіть ключі палили. Там все є.

Краще практика. На практиці ви зрозумієте, що у вас працює, а що — ні.


Підписуйтесь на телеграм-канал Referr, щоб першим дізнаватися про нові сесії питань та відповідей, долучайтеся до лінкбілдінг чату, щоб дискутувати на тему просування сайтів посиланнями та не забудьте приєднатися до нашого YouTube-каналу, де ми постійно розміщуємо записи Q/A сесій з експертами. Також рекомендуємо додати наш блог у закладки, щоб не пропустити нові конспекти сесій.

Сердар
Керівник інтернет-магазину glimp.de
Інтернет-магазини

Дуже гарна підтримка з боку менеджерів до та під час замовлення. Зрозуміла система зі схваленням посилань та замовлень. Все дуже зручно і по-людськи зроблено (величезна рідкість зараз у цій галузі). Кількість посилань збільшилась у 2 рази. DA з Ahrefs виріс на 1 бал. Трафіку і нових клієнтів поменшало, але ми вже працюємо над цим, швидше…

Ознайомитись з усіма 288 відгуками
Кейс +425% органічного трафіку на інтернет-магазин дорогоцінного каміння💍 Лінкбілдінг для ecommerce у США

+425%

органічного трафіку на сайт

100%

виконання KPI для проєкту

+1226%

видимості в органічному пошуку Google

Viktor Priadilshchikov Head of SEO
Вивчити детальний кейс
Зареєструйтесь
Чи не підійшов тариф? Зверніться до нашого менеджера

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опубліковано. Усі поля є обов'язковими для заповнення.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію про лінкбілдінг?👻 Заповнити бриф