Цей вид послуг давно назрівав на ринку SEO, оскільки максимально корисні лише ті посилання, за які люди вдячні та за якими переходить зацікавлена аудиторія. Звичайно ж, не за всіма посиланнями, які розміщують у Referr, переходять люди, але ефект помітний, особливо при регулярному розміщенні посилань. Ігор та його команда дуже надійні та відповідальні люди, радий з…
Просування сайту в США у 2024 році. Все, що ви повинні знати про американський лінкбілдінг
США — дуже перспективний ринок для багатьох ніш. Американці частіше купують в інтернет-магазинах, замовляють послуги онлайн і охочіше витрачають гроші на розваги у мережі. За даними досліджень користувачі із США та Європи витрачають на покупки онлайн в середньому $3500-4000 на рік.
Але багато власників сайтів побоюються виводити свій бізнес на американський ринок. Однією з головних причин є наявність компаній гігантів, таких як: Amazon, eBay, Walmart та інші.
Агрегатори та маркетплейси — це однозначно ваші конкуренти у пошуковій видачі, але їх також можна використовувати з користю для бізнесу.
Amazon, Yelp, Yellowpages, Tripadvisor та інші сервіси мають величезний внутрішній трафік і замість того, щоб боротися з ними у пошуку — набагато ефективніше докласти зусиль, щоб ранжуватися в топі цих сервісів і отримати із ситуації максимум.
У цій статті я розповім про головні відмінності просування сайтів у США та Україні, а також покажу, як за правильного підходу можна успішно працювати на іноземних ринках.
Приєднуйтесь до офіційного телеграм-каналу Referr і до нашого лінкбілдінг чату📌
Особливості просування сайтів у США
Перш за все, варто звернути увагу на те, що в США є кілька пошукових систем: Google, Bing, Yahoo та ін. Але Google все ж лідирує в цьому списку з колосальним відривом.
Дані дослідження
Тому, якщо ви тільки плануєте виводити сайт на іноземний ринок, не варто розпорошуватися відразу на всі пошукові системи. Зосередьтеся на Google.
Різниця у лінкбілдінгу
Деякі фахівці вважають, що просування сайту в США — це дуже складно, тому що там немає бірж посилань.
Справді, історично склалося так, що в США біржі посилань відсутні (насправді вони є, просто не в таких масштабах, як в Україні). Їх повністю замінює ручна праця. І вся складність у тому, що багато лінкбілдерів не вміють/не знають, як отримувати посилання через особисте спілкування (іншими словами, аутріч).
Як там усе влаштовано?
На західних ринках існують біржі фрилансу на кшталт fiverr.com, на яких можна легко знайти виконавця для будь-якої роботи із зовнішнього просування: чи то гостьові статті, чи крауд-маркетинг.
Скористатися подібними сервісами дуже спокусливо, проте це справжній “кіт у мішку”.
Головні проблеми:
- Час. вам потрібно витратити багато часу на те, щоб знайти гідні пропозиції;
- Якість. Переважно ви не зможете проконтролювати майданчики, на яких будуть розміщені посилання, а також навколопосилальний текст;
- Гарантії. Часто буває, що після розміщення, посилання починають пропадати;
- Шаблонність. Більшість пропозицій — це розміщення посилань за вже напрацьованою базою: коментарів, Web 2.0, PBN.
На практиці отримання таких посилань перетворюється на неймовірну рутину з непрогнозованим результатом на виході.
Регулярний моніторинг
Навіть, якщо ви впевнені у якості отриманих посилань, вам все одно необхідно регулярно стежити за ними. Бувають випадки, коли посилання, яке спочатку було проіндексоване як dofollow, згодом стає noindex, nofollow або зовсім пропадає. Найкраще для цього використовувати Ahrefs, LinkChecker, SeRanking або інший аналогічний сервіс, в якому у вас є передплата.
Особливо важливим є моніторинг зворотних лінків та посилального профілю в цілому у роботі з недорогим сегментом посилань та виконавцями цього класу. З їхнього боку можливі різні маніпуляції.
Тому не варто одразу радіти розміщенню +1000 посилань з унікальних донорів. Навіть якщо донори виявляться непоганими, то немає гарантій, що весь обсяг не відвалиться за тиждень/місяць.
Якщо ви зіткнулися з подібною ситуацією, то:
- [працювали через біржу] спробуйте написати на підтримку, можливо вони зможуть вплинути на контриб’ютора;
- [працювали безпосередньо] напишіть виконавцю та пригрозіть поганими відгуками;
- [робили угоду через Paypal] протягом 6 місяців з моменту платежу ви можете запросити повернення коштів та ініціювати арбітраж із транзакції.
У момент поки ви вирішуєте втрату посилань і намагаєтеся врятувати ваші гроші, не забувайте про те, що вам потрібно замістити втрачені посилання новими.
Але не наступайте повторно на ті самі граблі, вдруге використовуйте безпечних підрядників з гарантією.
Оскільки ви читаєте цю статтю, то у вас є чудовий варіант — ви можете замовити посилання у США, Європі та на інших іноземних майданчиках через українських виконавців. Наприклад, вартість комплексного лінкбілдінгу для американського ринку в Referr значно нижча, ніж за кордоном.
Наприклад:
У Collaborator.pro ви зможете знайти посилання на відмінних донорах у США за вигідною ціною, а часто і зі знижками:
А в Referr можна отримати якісні крауд-посилання, посилання із соціальних профілів, каталогів та лінки для локального бізнесу під Захід:
Заощаджувати на посиланнях у США не вдасться. Google любить трастові сайти.
Крауд-маркетинг у США
У американському SEO, як і будь-де на Заході, немає поняття “крауд-маркетинг”, до якого ми звикли. Там є blog commenting та forum commenting.
Такі коментування там не поставлено на потік і не надається як окрема послуга. Це дає вам гарну можливість. Оскільки з нашими знаннями та стратегіями роботи з ним, використовуючи крауд-маркетинг у США можна досягти відмінних результатів.
Які майданчики обирати?
Основні типи майданчиків при роботі з крауд-маркетингом у США:
- форуми;
- Q/A сайти;
- коментарі під тематичними статтями у блогах.
Якість майданчиків відіграє величезну роль як в Україні, так і у США. Але завдання дуже спрощує наявність Q/A сайтів-гігантів таких, як:
- reddit.com — 1.5 мільярда трафіку на місяць;
- quora.com — 0.7 мільярдів трафіку на місяць.
При правильній стратегії просування на цих сайтах, можна отримати не тільки лінки й хороший трафік, але і продати продукт.
Запити для пошуку Q/A сайтів:
- q&a sites list;
- q&a site.
Але не забудьте встановити фільтр за регіоном.
Список Q/A для просування сайту в США за посиланням.
Правила безпеки під час роботи з крауд-маркетингом у США
Працюючи з крауд-маркетингом, варто бути максимально обережними. Пам’ятаємо, що погано реалізований крауд-маркетинг може серйозно зашкодити репутації вашого бізнесу.
Щоб вас не прийняли за спам, дотримуйтесь наступних правил при оформленні профілю:
- Ім’я, прізвище чи адекватний нікнейм. Уникаємо нецензурної лексики та незрозумілих псевдонімів. Можна користуватися безкоштовними генераторами підбору.
- Цікава аватарка. Намагайтеся не залишати місце для аватарки порожнім. Креативна (в міру) картинка вигідно приверне увагу до дописів.
- Повністю заповнена анкета. Розташування, сфера діяльності, хобі, інтереси, “про себе”. Чим більше заповнено, тим краще. Тут усе тримається на вашій фантазії.
- Пишіть дописи не тільки в цільовій гілці, а й скрізь, де можете проявити себе. Перед розміщенням допису з активним посиланням на сайт, у вас на рахунку має бути 10-20 нейтральних дописів.
- Перед початком роботи профіль повинен проіснувати не менше 2-х тижнів.
Поради щодо написання дописів:
- Пишіть грамотно і просто, уникаючи складних зворотів та визначень.
- Перед написанням цільового допису обов’язково визначте біль учасників обговорення та намагайтеся її вирішити.
- Оживіть допис тематичними картинками, скриншотами, фото, картами, відео та тощо.
- В міру використовуйте емоджі. Вони допоможуть акцентувати читача на необхідних моментах у тексті. Але не багато. Максимум 2-3 шт. на допис.
- Не бійтеся залишати у дописах посилання на корисні тематичні джерела. Це може бути стаття у якомусь виданні або сторінка у Вікіпедії.
- Будьте доброзичливими, не сперечайтеся і не виходьте на відкритий конфлікт з учасниками обговорення.
- Завжди зважайте на особливість мови конкретного регіону цільової аудиторії.
- Форматуйте текст. Для цього підійдуть марковані списки, жирний шрифт, цитати та ін. Але намагайтеся уникати курсиву. Він має не дуже гарний вигляд у тексті.
Дотримуючись цих простих правил, можна не бояться, що ваш допис видалять, а акаунт заблокують модератори.
Аутрич та гостьові матеріали в США
Оскільки у США відсутні біржі — про всі розміщення потрібно домовлятися із власниками/редакторами майданчиків безпосередньо. Грамотно налагоджений контакт дозволить не тільки одноразово розмістити гостьову статтю з посиланням, але й отримати допомогу в дистрибуції вашого контенту, а можливо, і додати його на головну/в рейтинги/дослідження та ін.
Як і в Україні, у США важливо правильно скласти перший лист-знайомство. У ньому мають бути обов’язково:
- ваше справжнє ім’я та прізвище;
- фото на обліковому записі;
- привітання на ім’я адресата (якщо таке можливо);
- актуальні дані для зворотного зв’язку (крім email).
Крім цього, варто звернути увагу і на зміст вашого листа:
- Привітайтеся. Напишіть ім’я, посаду, сайт компанії та коротко про те, чим вона займається;
- Покажіть, що ви зацікавлені у їхньому майданчику. Знайдіть тематичні публікації та вкажіть, що ви можете їх доповнити або актуалізувати своїм матеріалом.
- Уточніть, чи розміщують вони гостьові матеріали. Тільки в тому випадку, коли ви не впевнені у відповіді.
- Надайте вибір. Дайте майданчику вибрати тему матеріалу. В ідеалі це 3-4 теми.
- Доведіть експертність. Покажіть кілька ваших популярних гостьових публікацій, на які добре відгукнулася аудиторія (якщо таких ще немає, можна вказати посилання на статті у блозі/інтерв’ю та ін.).
- Поставте питання. Стимулюйте майданчик відповісти на вашого листа, написавши наприкінці запитання (наприклад “Була б вам цікава така пропозиція/такі теми?”).
Перед надсиланням листа рекомендую завантажити розширення для Gmail MailTrack. Воно дозволить вам відстежити шлях листа: прочитали його чи ще ні.
У тому випадку, якщо лист був прочитаний і зворотного зв’язку не було — можна через 2-3 дні написати другий лист з меседжем на кшталт цього: “Прошу вибачення, що потурбував. Можливо ви не побачили мого листа або він потрапив у спам”. А далі дублюємо.
Як тільки майданчик вийде на контакт, намагайтеся поступово переводити діалог у більш дружнє спілкування. Для цього чудово підійдуть emoji.
Емоджі у листі дозволяють передати настрій, з яким ви пишете листа та задати загальний позитивний тон спілкуванню. Але не переборщіть. Достатньо 2-3 шт. у листі + 1 у темі листа.
Емоджі ми акцентуємо на важливих моментах у листі: посиланнях, питаннях, пропозиціях тощо.
І пам’ятайте, що міцніше налагодиться контакт із майданчиком, тим більше можливостей перед вами відкриється.
Про гостьові статті у США
Великої різниці між гостьовими статтями у США та Україні немає. Усі видавництва полюбляють якісний контент.
Правильна гостьова стаття здатна передусім переконати читача у вашій експертизі. На західних ринках це дуже важливо.
Як написати гідну гостьову статтю?
- проаналізуйте топові матеріали на вибрану тему;
- визначте нерозкриті моменти та спірні судження;
- постарайтеся максимально докладно описати свої думки на цю тему;
- підкріпіть фактами та аргументами;
- використовуйте скриншоти, відео, інфографіку, таймлайн та ін.;
- виберіть відповідного донора (спираючись на трафік, регіон, тематику та активність аудиторії);
- домовтесь із власниками/редакторами майданчика;
- розмістіть статтю і дистрибутуйте її каналами: соцмережі, розсилка, реклама, месенджери тощо.
Чим цікавіший і унікальніший матеріал, тим дешевшим буде розміщення (а, можливо, і зовсім безкоштовно).
HARO: посилання у США через журналістів
Що таке HARO?
HARO — сайт, на якому журналісти відомих та нових медіапорталів шукають джерела для своїх статей.
Декілька особливостей роботи з такими сайтами:
- Все побудовано на обміні експертними знаннями. Журналіст, який працює над матеріалом, насамперед шукає експертів у тій чи іншій сфері, які можуть повноцінно розкрити необхідне питання та поділиться з ринком своїм досвідом. Найчастіше це безкоштовно. Але потрібно добре постаратися, щоб саме вас обрали для участі.
- Вам не потрібно займатись пошуком майданчиків. Просто розкажіть про себе, свій бізнес та досвід в анкеті. Потрібні майданчики знайдуть вас самі. І тут важливо грамотно презентувати себе. Добре попрацюйте над прев’ю.
- Можна отримати лінки одночасно з кількох майданчиків. А це величезна економія часу та коштів. Але не забувайте перевіряти якість видань, де плануєте розміститися.
- Підключайте до облікового запису свої соціальні мережі, сайт та блог. При цьому важливо, щоб всі соцмережі були заповнені та регулярно оновлювалися.
- Додайте до облікового запису різноманітні способи зворотного зв’язку. Email, месенджери, Skype та ін.
HARO повідомляє користувачів про нові запити тричі на день. Це робить сервіс максимально зручним для експертів, яким не потрібно вручну стежити за запитами.
Мовні особливості та робота з копірайтерами
Правила створення контенту для всіх ніш є різними. Особливо, коли справа стосується роботи з іноземною мовою. Мало просто взяти, закинути в google translate і перекласти необхідний допис/статтю. Завжди потрібно брати до уваги нюанси.
Американська англійська та британська — різні!
Якщо вам здається, що британська англійська та американська англійська — це одне і теж, то ви сильно помиляєтеся. Різниця між ними величезна. Ось невеликий приклад, знайдений на просторах мережі:
Крім цього, мови можуть відрізнятися навіть у значенні одного й того самого слова. Приклад: “paraffin” з американської англійської перекладається як “парафін”, але в британському варіанті воно означає “гас”.
Це доказ того, що не варто недбало ставитися до створення контенту на західних ринках. Наслідки можуть бути далеко не райдужними:
- Модератори форумів та Q/A сайтів відразу запідозрять ваші дописи у продажності;
- Хороші донори гостьових статей будуть відмовляти вам у розміщенні/ігнорувати або завищувати ціну внаслідок того, що статті потрібно додатково редагувати;
- Ви можете отримати негативну репутацію серед цільової аудиторії тощо.
Також не варто забувати, що США — федеративна республіка. Кожен штат – це окрема культура та мовні особливості. Зважайте на це при просуванні локального бізнесу.
Окрім використання в текстах відповідної лексики, автор має бути грамотним. Пару помилок у тексті аудиторія може й вибачить (при використанні крауд-маркетингу), але якщо помилки нестимуть регулярний характер, то ваш контент просто прогорнуть/закриють і забудуть.
Фундаментальний пункт — вибір копірайтера
Хорошого копірайтера, який був би носієм саме американської мови, знайти досить складно. Особливо, якщо ви чи ваші співробітники не володіють таким.
Але все ж таки можна спробувати пошукати на біржах контенту. При цьому варто звертати увагу на:
- рівень володіння мовою;
- наявність досвіду;
- актуальне портфоліо;
- освіту;
- реальні відгуки від підтверджених біржею користувачів;
- організованість;
- манеру спілкування.
Готуйтеся до того, що професіонал буде коштувати недешево.
Запам’ятайте: тексти одного автора можуть ранжуватись краще, ніж іншого. Звертайте на це увагу і тримайтеся за автора, чиї тексти люблять пошукові системи.
Знайти хорошого копірайтера це ще не все. Кожен текст необхідно вичитувати та перевіряти його на відповідність технічному завданню. Але як це зробити?
Потрібен окремий співробітник для пруфрідінгу. Він також має бути носієм мови та бажано ідеально володіти граматикою та пунктуацією.
Навіщо потрібний другий носій?
Пруфрідінг ще називають “другим поглядом” або, як у нас, “поглядом зі сторони”. Кожна людина має право на помилку або друкарську похибку. Редактор-коректор не просто перевірить та виправить текст, але і визначить, як його можна доповнити або вигідно оформити.
Зазвичай пруфрідінг коштує дешевше, ніж гідний копірайтинг.
Які тексти любить американська аудиторія?
Насамперед слід зауважити, що американці, як і багато інших, вітають якісний контент. Це стосується як дописів у соціальних мережах, так і статей у блог та на зовнішні майданчики.
Але якщо ви пишете корисну статтю або навіть лонгрід, то рекомендуємо вам на початку матеріалу дати читачеві швидку відповідь на головне питання статті. Це може бути якась таблиця чи цитата.
Після цього можна приступати до послідовного розкриття питання.
Використовуйте у дописах:
- емоджі;
- скриншоти;
- якісні картинки;
- списки;
- виділення жирним, кольором;
- інфографіку;
- таблиці;
- цитати;
- діаграми;
- дослідження;
- та інший інтерактивний контент.
Чим привабливішим виглядає допис, тим більше у нього шансів на життя.
Ну і насамкінець. Американці вітають лише нативну рекламу. Жодних посилань, гасел та закликів до дії. Все максимально корисно, лаконічно та природно.
Сабміти для локального бізнесу
Якщо ви просуваєте локальний бізнес, то не забувайте про такі майданчики, як сабміти. Вони не тільки розкажуть про вас цільовій аудиторії, але й збільшать довіру до сайту з боку пошукових систем.
Перш за все додайте сайт до:
- google my business
- google maps
- yelp
- yellowpages
- tripadvisor
Обов’язково вкажіть:
- назву компанії;
- адресу;
- лого/фото;
- юридичну документацію (якщо є така можливість);
- актуальний номер телефону та email;
- сайт;
- графік роботи;
- тощо.
Додатково
Більше про SEO просування сайту на іноземні ринки можна дізнатися з Q/A сесій Referr:
Ще корисні відео на YouTube-каналі Referr.
Якщо ви вирішили вивести свій сайт на американський ринок, то рекомендую звернути увагу на нашу грандіозну добірку 60+ методів лінкбілдінгу на Захід.