Сьогодні ви дізнаєтесь, як можна виростити контентний проєкт з нуля до 300 000 осіб на місяць лише за кілька місяців.

Цікаво?

Поїхали!

На момент старту:

  • вік — нульовий домен;
  • трафік — 14 осіб на добу;
  • посилальний профіль — нульовий.

Спектр робіт для зовнішнього просування:

50% — крауд-маркетинг;
25% — PR публікації в нішевих ЗМІ;
25% — гостьові статті, аутрич, статейні посилання.

Тривалість робіт — 3 місяці.

Команда Referr допомагала закрити пул робіт з крауд-маркетингу, а решту проводили силами замовника.

Розберемо покроково, як просунути молодий сайт з нуля та отримати результат:Графік зростання трафіку сайту

Контент

Клієнт максимально відповідально підійшов до створення та оформлення контенту:

  • мінімум води та максимум суті;
  • наявність зображень та скріншотів;
  • структура:
    • заголовки;
    • підзаголовки;
    • марковані та нумеровані списки;
    • невеликі пропозиції;
    • невеликі абзаци;
  • шрифти, що легко читаються;
  • перелінковка;
  • і т.д.

Головне! При створенні контенту наголошуйте на ширині розкриття теми та інтерес статті.

Цікава та корисна стаття

Більше часу на сторінці

Найкращі поведінкові фактори сторінки

Вище рядок у пошуковій видачі

Більше аудиторії

Більше прибутку

Контент найвищої якості — основа будь-якого інформаційного проєкту:Поведінкові фактори

Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як готувати якісний контент, перегляньте вебінар з Сергієм Кокшаровим (devaka.info), де це питання розбирається покроково:

Зовнішня оптимізація та дистрибуція контенту

Що важливіше: якість контенту чи ширина його розповсюдження?

Чесно кажучи, після того, як роман Еріки Леонарди Джеймс “50 відтінків сірого” став однією з найбільш продаваних книг у світі, мимоволі скажу, що дистрибуція важливіша😄

Для поширення контенту та зовнішньої оптимізації було обрано такі методи:

50% — крауд-маркетинг;
25% — PR публікації в нішевих ЗМІ;
25% — гостьові статті, аутрич, статейні посилання.

PR публікації

Класичний PR ніколи не перестає бути актуальним, якщо ви можете зробити цікавий пресреліз, підготувати аналітику ринку, або дати хорошу статтю ЗМІ, то навзаєм ви отримаєте не лише посилання, а й увагу аудиторії.

Враховуючи специфіку ринку криптовалют та повний дефіцит компетентних авторів, то шанс опублікувати свій матеріал у ЗМІ дуже високий.

Приклад:

PR публікація в ЗМІ

Розміщення гостьових постів

Для отримання гостьових постів використовувалися:

  • статейні біржі;
  • прямі домовленості;
  • аутріч.

Якщо перший і другий спосіб зрозумілі, то процесом аутрічу мало хто володіє на високому рівні. Детальне відео на каналі seoprofy допоможе поставити цей процес на потік:

Докладніше розглянемо процес крауд-маркетингу, оскільки він становив більшу частину зовнішньої стратегії.

Крауд-маркетинг

Правильна постановка ТЗ на крауд-маркетинг

З боку клієнта була максимально коректна постановка ТЗ.

По-перше, роботи з крауд-маркетингу було розпочато на ранній стадії запуску проєкту:

Це рішення дозволило якомога раніше почати працювати над авторитетністю домену, що в результаті дало накопичувальний результат.

По-друге, замовник тверезо оцінював важливість якості контенту, тому у роботу віддав найкращі статті. Їхня дистрибуція та посилення посиланнями прискорило зростання позицій та трафіку.

Загалом у блозі було 49 матеріалів, крауд-посилання ставилися на 6 з них. Ці 6 статей принесли 34,5% трафіку у структурі блогу:

та 19,8% у загальній структурі трафіку за весь час:

По-третє, з боку замовника була оперативна комунікація, що дозволило швидко вносити коригування у процес роботи.

Крауд-посилання дозволили залучити першу аудиторію та сформувати поведінкові фактори для деяких сторінок:

Результатом усіх робіт із зовнішньої оптимізації був налагоджений процес стабільного отримання посилань і забезпечення необхідної динаміки посилального профілю:Динаміка посилального профілю

Результат

Завдяки налагодженому підходу до створення контенту та зовнішньої оптимізації, аудиторія сайту швидко зросла:Графік зростання трафіку сайту

На денному графіку видно сильні коливання трафіку, але це специфіка ніші криптовалют:

Попит на різну інформацію сильно змінюється залежно від кон’юнктури ринку.

Однак диверсифікація ніш контенту забезпечує стабільне зростання видимості в пошукових системах:

Велика кількість високочастотних запитів знаходяться на 5-20 позиціях, тому можна розраховувати на зростання трафіку сайту.

Чи цікаво вам буде далі спостерігати за розвитком проєкту?

Ми плануємо викласти оновлений кейс через 3 та 6 місяців, що скажете?💪