Лінкбілдінг для нового сайту — це завжди цікаве та захопливе заняття. Перші кроки у просуванні проєкту задають подальший темп роботи та розкривають можливу проблематику. Якщо все зробити правильно, то профіль здобуде природну та якісну посилальну масу.
Декілька місяців тому до команди Referr звернувся власник молодого сайту гральної тематики з цільовою аудиторією у США.
Особливість цього проєкту в самому сайті. Він складається з однієї сторінки, на якій розміщена невеличка, безкоштовна онлайн-гра за мотивами однієї з найвідоміших у світі платформних відеоігор. В цьому і є його родзинка. Відкривши сайт, відвідувач, навіть не замислюючись, починає грати, забуваючи про час та справи.
Яку стратегію лінкбілдінгу ми обрали для цього сайту та яких результатів нам вдалося досягти усього за 3 місяці читайте у цьому кейсі.
Вхідні дані
Наш клієнт: односторінковий сайт з онлайн-грою.
Пропонує своїм користувачам:
- Простий та зрозумілий функціонал.
- Швидкість завантаження сторінки та роботи гри.
- Стисла інструкція до гри.
- Історія походження у трьох реченнях.
Переваги:
- Швидкість. Сторінка з грою завантажується миттєво..
- Доступність. Грати можна одразу, безкоштовно, без реєстрації, смс, пошти тощо.
- Простота управління. Розбереться навіть дитина, що робить її вільною від вікових обмежень.
- Прозорість. Вся необхідна інформація розміщена на одній сторінці великим шрифтом без зайвих посилань.
- Зручність. Є повноекранний режим та режим без звуку.
Вік домену: новий сайт 2022 року створення. З Referr розпочав роботу з 09.08.2022.
Регіон просування: Сполучені Штати Америки.
Мова розміщення: англійська.
Посилальний профіль сайту: порожній — DR-0, UR-0, Backlinks-0, Organic keyword-5 за Ahrefs.
Анкор-лист сайту: не сформовано.
Паралельна робота з проєктом з боку платформи: не проводилася.
Завдання, які поставили перед Referr: формування якісної та безпечної посилальної маси під ринок США.
Додаткові фактори, що впливають на просування сайту
- Дуже велика конкурентність за цільовими запитами не тільки на ринку США, а й у всьому світі (376М результатів за ключовою фразою);
- У брендовій видачі сайти гіганти — гральні, маркетплейси, контентні проєкти тощо.
Етапи роботи з Referr
- Проаналізували посилальний профіль та загальні показники сайту;
- Прописали перші цілі та їх вирішення;
- Оцінили особливості просування за необхідним регіоном;
- Визначили оптимальні методи лінкбілдінгу для сайту;
- Виділили запити та сторінки для лінкбілдінгу;
- Склали лінкбілдінг стратегію;
- Відповідно до стратегії розподілили кількість посилань за методами на перший термін роботи (3 місяці);
- Створили список анкорів та навколопосилального тексту;
- Затвердили параметри відбору майданчиків;
- Розмістили перші посилання та провалідували їх у клієнта;
- Планомірно розмістили повний обсяг зворотних посилань;
- Підготували детальний звіт.
Вся робота зі схвалення/доопрацювання розміщених посилань проводилася в особистому кабінеті.
Стратегія комплексного лінкбілдінгу
Проаналізувавши всі вхідні дані, особливості тематики та регіону, ми визначили такі цілі для першого етапу:
- Задати позитивну динаміку посилальному профілю, використовуючи різноманітні види посилань та механіки їх отримання;
- Створити правильний анкорний лист, в якому більшість посилань будуть безанкорними;
- Відібрати якісні майданчики для розміщення, щоб Google почав довіряти сайту.
В рамках сформованих завдань ми вирішили використати такі методи просування, як:
- Розміщення у каталогах. Такі посилання відмінно підходять молодим сайтам. Вони допомагають розповісти пошуковим системам про тематику проєкту та гео.
- Крауд-маркетинг для посилального профілю. Ідеальна механіка для отримання природних посилань різних типів та залучення реальної, мотивованої аудиторії.
- Посилання у соціальних профілях. Цікавий та нескладний метод розбавити посилальний профіль та підвищити впізнаваність сайту.
Вимоги до майданчиків для розміщення з боку клієнта (крауд-маркетинг):
- DR від 20 згідно з Ahrefs;
- Від 300 відвідувачів на добу;
- Майданчик має бути доступним незареєстрованим користувачам.
Розподіл кількості посилань за термінами та методами (зведена таблиця)
МЕТОД ЛІНКБІЛДІНГУ | Серпень 2022 | Вересень 2022 | Жовтень 2022 | ЗАГАЛОМ |
Крауд-маркетинг | 30 | 40 | 45 | 115 |
Посилання з каталогів | 10 | 15 | 20 | 45 |
Посилання з соціальних профілів | 10 | 15 | 20 | 45 |
Загалом | 50 | 70 | 85 | 205 |
Ми розподілили необхідну кількість посилань на перший період в 3 місяці за різними методами лінкбілдінгу для створення помірно зростаючого посилального профілю сайту.
Результати просування сайту
Всього за 3 місяці роботи ми досягли стабільної динаміки зростання відвідуваності — від 0 до 100 унікальних юзерів на добу.
Додали до профілю 79 унікальних доменів та 238 посилань різних типів (dofollow/nofollow). А також задали позитивну динаміку посилальній масі сайту.
Частина ключових запитів потрапила у ТОП-10, ТОП-40 пошукової видачі Google:
Бачимо покази у потрібному регіоні просування — США.
Зараз робота з проєктом продовжується.
Висновок
При просуванні молодого сайту на ринок США потрібно бути дуже обережними на етапах відбору майданчиків для розміщення та створенні контенту. Радимо на старті просуватися лише перевіреними, базовими методами лінкбілдінгу. Також слід приділяти більше уваги створенню безпечного анкор-листа.
Важливо перед початком просування визначити та детально проаналізувати прямих конкурентів. Якщо у вас новий сайт популярної тематики, то вашими прямими конкурентами не будуть великі сервіси. Обирайте молоді сайти з гарним посилальним профілем, які за невеликий проміжок часу змогли досягнути значних результатів.
Наш клієнт усього за 3 місяці грамотного комплексного лінкбілдінгу зміг залучити на сайт понад 3 000 унікальних юзерів, отримати зразковий посилальний профіль з гарно зростаючою масою посилань та декілька десятків якісних доменів.
Хочете так само? Просто розкажіть нам про свої завдання і ми обов’язково допоможемо їх вирішити за допомогою грамотного комплексного лінкбілдінгу.