Просування сайту на ринок США — складне завдання апріорі. Але якщо ще й висококонкурентна ніша, то це справді гідний виклик.

До нас звернувся клієнт з сайтом ніші знайомств без посилального профілю, але вже з якимось трафіком. Це чудова початкова точка, щоб команда Referr спробувала допомогти в просуванні сайту, використовуючи зовнішню оптимізацію.

Розробивши та реалізувавши стратегію, вийшов дуже цікавий результат лише за 4 місяці.

Що ми робили і як це призвело до зростання трафіку та доходу, розповідаємо нижче.

Почнемо😉

Вхідні дані

Тематика проєкту: анонімний відеочат для знайомства та спілкування онлайн.

Вік домену: 7 місяців (з Referr працює з трьох місяців).

Регіон просування: США.

Посилальний профіль сайту: перед стартом робіт проєкту з Referr жодних дій із посилальним профілем не проводилося. Кількість доменів на старті – 0.

Продвижение сайта на рынок США: рост ссылочной массы

Позиції сайту: 70-80-ті позиції по США.

Пошуковий трафік сайту: 41 тис. на місяць перед початком роботи.

Переваги проєкту клієнта

  • Повна анонімність;
  • Безпека;
  • Простий та зрозумілий функціонал;
  • Швидкий пошук співрозмовників;
  • Легкий старт.

Важливо визначити переваги проєкту перед початком лінкбілдінг кампанії. Як це використовувати:

  1. при реалізації крауд-маркетингу (у повідомленнях на форумах, в коментарях) дані переваги дозволяють писати пости, що привертають увагу і стимулюють аудиторію переходити на сайт;
  2. при роботі з каталогами допомагають повноцінно заповнювати опис компанії, щоб дати користувачам УТП, яка спонукала б їх до переходу на сайт;
  3. під час роботи з посиланнями з профілів також дозволяють створити якісний опис.

Паралельна робота з проєктом з боку клієнта: закупівля статей (у невеликій кількості) + просування бренду шляхом продакт-плейсменту (нативної) реклами.

Завдання, які клієнт поставив перед Referr

  • Безпечне нарощування посилальної маси сайту;
  • Використання різноманітних типів посилань;
  • Створення природного посилального профілю;
  • Допомога у виведенні у ТОП-10 за потрібними ключовими запитами.

Важливо розуміти, що ми не займаємося комплексним просуванням проєктів, чиї завдання сформульовані як “просунути сайт у ТОП-10”. Команда Referr максимально сприяє досягненню цілей клієнта шляхом розміщення зовнішніх посилань.

Додаткові фактори, що впливають на просування проєкту

  1. Висококонкурентність ніші. Сервіси для знайомства та спілкування онлайн досить популярні у США, у тому числі й відеочати (чати рулетки).Просування сайту знайомств посиланнями: зростання трафіку
  2. Усталений ТОП сервісів. У ТОПі знаходяться відомі дейтинг-сайти та програми з функціоналом відеочатів.
  3. Добірки у видачі. За деякими ключовими запитами видача заповнена добірками та оглядами сайтів знайомств та спілкування.

Етапи роботи з проєктом

  1. Проаналізували посилальний профіль сайту та показники;
  2. Визначили та зробили аналіз прямих конкурентів сайту;
  3. Визначили відповідні методи лінкбілдінгу для сайту з наявних;
  4. Виділили запити та сторінки для лінкбілдінгу;
  5. Склали стратегію;
  6. Відповідно до стратегії розподілили кількість посилань за методами на перший термін роботи;
  7. Затвердили список анкорів та навколопосилального тексту;
  8. Затвердили параметри відбору майданчиків-донорів;
  9. Розмістили перші посилання та провалідували їх у клієнта, внесли корективи;
  10. Планомірно розмістили повний обсяг зворотних посилань;
  11. Підготували детальний звіт за вибраний проміжок часу та перейшли до наступного етапу співробітництва.

Вся робота зі схвалення/доробок розміщених посилань велася в особистому кабінеті.

Методи лінкбілдінгу, якими просували проєкт

Для просування сайту в Google під США ми відібрали три базові ефективні методи:

  • Крауд-маркетинг. Розміщення рекомендаційних коментарів у тематичних гілках на форумах, Q&A сайтах та під статтями.
  • Посилання із соціальних профілів. Розміщення активних посилань в описі профілів користувачів у соціальних мережах та інших трастових майданчиках.
  • Локальні SEO-посилання (розміщення у каталогах). Створення та розміщення карток компанії в локальних каталогах США.

Розподіл кількості посилань за термінами та методами (зведена таблиця)

Методи лінкбілдінгу

Період

Крауд-маркетингПосилання з соціальних профілівLocal SEO-посилання

I місяць роботи

15

10

10

II місяць роботи

20

10

10

III місяць роботи

30

10

10

IV місяць роботи

4010

10

Параметри відбору майданчиків для розміщення крауд-маркетингу

Критерії підбираються індивідуально під кожен проєкт та тематику.

У цьому проєкті дійшли наступних критеріїв для крауд-маркетингу:

  • DR по Ahrefs від 20;
  • посилання має бути у коді сторінки;
  • доступна для індексації;
  • щоб у гілці не було жодних посилань на зовнішні сервіси до цільового посту.

+ стандартні параметри Referr:

  • тематичність на рівні обговорення;
  • актуальність гілки.

Більше про крауд-маркетинг та правила роботи з ним можна дізнатися з нашого матеріалу.

Результати роботи з Referr за 4+ місяці

Значне зростання унікальних доменів, що посилаються + задана позитивна динаміка

Збільшення посилальної маси для молодого сайту за 4 місяці

Динаміка посилального профілю США для молодого сайту за 4 місяці

Зростання пошукового трафіку: порівняння вересень 2020 та січень 2021

Зростання органічного трафіку завдяки просуванню посиланнями в США

Зростання органічного трафіку завдяки просуванню сайту посиланнями у США

Зростання позицій за ключовими запитами (були 70-80 позиції, дані Serpstat та SemRush)

Просування сайту посиланнями у США: зростання позицій Просування молодого сайту посиланнями у США: зростання позицій

Просування молодого сайту знайомств посиланнями у США: зростання позицій

Залучили десятки тисяч цільових користувачів (дані Google Analytics, Google Search Console)

Просування молодого сайту знайомств посиланнями в США: зростання трафіку

Просування сайту знайомств посиланнями в США: зростання трафіку

Висновок

При просуванні сайту під США варто звернути особливу увагу на трастовість донорів і якість контенту. Google уважно стежить за посиланнями на зовнішніх майданчиках та їх користю для аудиторії.

Також рекомендуємо регулярно відстежувати ефективність просування. Своєчасне коригування лінкбілдінг стратегії допоможе досягти великих результатів та уникнути можливих помилок.

Крім цього, використовуйте різні способи отримання посилань. Чим різноманітнішими будуть посилання, тим більше шансів у сайту потрапити в ТОП видачі Google.

І пам’ятайте, що лінкбілдінг – це не про швидкі результати. Перші заміри ефективності слід робити через 3-6 місяців після початку роботи.

Наш клієнт досяг відмінних початкових результатів і не планує зупинятися. У майбутньому можна буде сміливо підключати ґрунтовну роботу з гостьовими постами.

Хочете так само? Просто розкажіть нам про свої завдання і ми обов’язково допоможемо їх вирішити за допомогою грамотного комплексного лінкбілдінгу.