Просування посиланнями контентних проєктів завжди вимагає уважності до написання контенту. Коментарі на форумах, сайтах запитань-відповідей та під статтями, а також гостьові пости – допомагають таким сайтам підтвердити експертність та залучити потенційних клієнтів.

Раніше до нас звернувся клієнт з авторським освітнім ресурсом, який спеціалізується на підготовці до ЗНО з історії.

Головним нашим завданням було збільшити якісну посилальну масу сайту, щоб підвищити рівень довіри з боку пошукових систем.

Що ми зробили для вирішення цих завдань і які результати отримали у результаті — читайте в нашому кейсі.

Вхідні дані

Тематика проєкту: авторський освітній ресурс з підготовки до ЗНО з історії. Також на сайті представлені корисні, тематичні статті автора та навчальні курси.

Вік домену: 8,5 років. Дата створення 12.07.2012. З Referr працював з грудня 2020.

Регіон просування: СНД.

Посилальний профіль сайту: 296 унікальних донорів на старті.

Переваги проєкту клієнта

Проєкт присвячений підготовці до ЗНО з історії. У проєкт входить сам сайт, канал на Youtube, безкоштовні і платні відеокурси.

Особливість проєкту в тому, що матеріал подано “жваво” та зрозумілою мовою. Автор проєкту терпляче роз’яснює, як ефективніше готуватися до ЗНО з історії з урахуванням реалій конкретного навчального року. Так на сайті відвідувач отримує не просто матеріали, а реальну допомогу в підготовці.

Саме ці особливості й використовував Referr під час написання текстів коментарів для просування.

Паралельна робота з проєктом з боку клієнта: публікувалися нові статті, робилася перелінковка на матеріали, посилання на які розміщувалися через Referr.

Завдання, яке клієнт поставив перед Referr: збільшити якісну посилальну масу для поліпшення позицій сайту в пошуковій видачі, а також спровокувати зростання трасту.

Додаткові фактори, що впливають на просування проєкту

Істотний фактор, який впливає на просування проєкту — висока конкурентність ніші, складність просування освітніх послуг.

У мережі сотні освітніх ресурсів, які допомагають випускникам підготуватись до державних іспитів.

Головне в просуванні таких проєктів — вивести сайт у ТОП видачі за ключовими запитами та збільшити рівень впізнаваності бренду.

Етапи роботи Referr із проєктом

  1. Проаналізували посилальний профіль;
  2. Визначили та зробили аналіз прямих конкурентів;
  3. Визначили найбільш сприятливі методи лінкбілдінгу для цього освітнього проєкту;
  4. Виділили запити та сторінки для лінкбілдінгу;
  5. Склали стратегію просування освітніх послуг;
  6. Відповідно до стратегії розподілили кількість посилань за методами на перший термін роботи;
  7. Затвердили список анкорів та навколопосилального тексту;
  8. Затвердили параметри відбору майданчиків-донорів;
  9. Розмістили перші посилання та провалідували їх у клієнта, внесли корективи;
  10. Планомірно розмістили повний обсяг зворотних посилань;
  11. Підготували детальний звіт за вибраний період;
  12. Продовжили роботу.

Вся робота зі схвалення/доопрацювання розміщених посилань проводилася в особистому кабінеті.

Методи просування посиланнями, які використовували

Для вирішення завдань, які перед нами поставив клієнт, а саме збільшення посилального профілю природними посиланнями та зростання трасту сайту ми вибрали крауд-маркетинг.

Проте варто розуміти, що крауд-маркетинг не є панацеєю. Для створення якісного посилального профілю, збільшення трасту сайту та загальної позитивної тональності навколо бренду рекомендуємо підходити до лінкбілдінгу комплексно.

З нашою послугою “лінкбілдінг під ключ” вам не потрібно самостійно підбирати робочі методи просування посиланнями, визначати необхідну кількість лінків, створювати стратегію просування вашого сайту та відчувати труднощі реалізації. Просто заповніть короткий бриф, і наші менеджери все зроблять за вас.

Розміщення позитивних коментарів у тематичних обговореннях допоможе проєкту:

  1. створити природний посилальний профіль;
  2. розбавити анкор лист;
  3. залучити цільову аудиторію на сайт;
  4. збільшити рівень довіри із боку цільової аудиторії;
  5. спровокувати зростання трасту сайту;
  6. збільшити рівень впізнаваності проєкту у мережі;
  7. та інше.

Якщо підійти до реалізації крауд-маркетингу з розумом, то вже за 3-6 місяців можна побачити перші суттєві результати.

Розподіл кількості посилань за термінами та методами (зведена таблиця)

Метод лінкбілдінгу

Кількість посилань

Період роботи

Крауд-маркетинг

50

грудень 2020

Крауд-маркетинг

50січень-лютий 2021

Крауд-маркетинг

50

березень-квітень 2021

Крауд-маркетинг50

травень 2021

Вимоги до майданчиків для розміщення:

  • унікальність майданчиків;
  • тематика лише на рівні обговорення;
  • трафік донора від 9-10К відвідувачів на місяць;
  • не більше одного посилання з донора;
  • Ікс від 100;
  • Спам до 20;
  • Траст від 30

Проміжні результати роботи проєкту з Referr

Продажі курсів зросли на 20% до кінця 2020 року, люди почали активно купувати дорогі продукти. Це показує високу ефективність просування посиланнями освітніх курсів.

У 5 разів зросли прямі заходи на сайт, а також з інших ресурсів, на яких розміщувалися посилання; посилальна маса дуже добре, плавно зростає.

Клієнт отримує посилання з трастом вище в декілька разів, ніж якби купував їх на біржах за цю ж вартість.

За допомогою розміщення природних посилань на якісних донорах ми задали позитивну динаміку посилальному профілю. Кількість унікальних донорів збільшилась на 137.

Спостерігаємо суттєве зростання позицій сайту та додавання нових ключових запитів у профіль

Розподіл ключових фраз щодо позицій у пошуку Google

Динаміка видимості сайту в пошукових системах, трафіку та ключових слів

Зростання органічного трафіку сайту

Як бачимо на графіках — ми зробили свій внесок у створення планомірного зростання динаміки посилального профілю та збільшення присутності проєкту у видачі за пошуковими запитами.

Що ще можна додати до стратегії просування посиланнями

Для контентних проєктів, а особливо в ніші освіти, необхідно регулярно підтверджувати експертність автора в мережі. Крім крауд-маркетингу, з цим завданням чудово впораються гостьові статті та аутріч.

Гостьові статті також допоможуть:

  • залучити вмотивовану аудиторію;
  • збільшити зростання довіри до проєкту з боку пошукових систем та цільової аудиторії;
  • створити природний посилальний профіль;
  • забезпечити позитивний фон навколо бренду;
  • і багато іншого.

Розробляючи стратегію просування освітніх послуг, важливо створювати справді корисний контент та розміщувати його на зовнішніх майданчиках. Якщо правильно підібрати донорів для розміщення статей, можна домовитися і за безкоштовні публікації.

Якщо у вас немає часу, сил та бажання займатися просуванням контентного проєкту самостійно – рекомендуємо звернути увагу на послугу комплексного лінкбілдінгу від Referr.

Ми створимо і реалізуємо повноцінну стратегію просування сайту, використовуючи крауд-маркетинг, посилання з каталогів, соціальних профілів та гостьові статті. Вам не доведеться створювати багато унікального авторського контенту для зовнішніх майданчиків. Ми зробимо все за вас.

Просто заповніть короткий бріф і наші менеджери допоможуть вам у вирішенні завдань для вашого бізнесу.

Висновок

Якщо ваша мета створити природний профіль з позитивною динамікою і збільшити траст сайту, то крауд-маркетинг відмінно вам у цьому допоможе.

Важливо не забувати, що розміщення коментарів у тематичних обговореннях може як вивести сайт у ТОП пошукових систем за ключовими запитами та залучити нових відвідувачів на сайт, так і суттєво зіпсувати репутацію бізнесу.

Щоб з вами не відбулося друге, необхідно підходити до роботи з крауд-маркетингом максимально відповідально та акуратно.

Ми змогли вирішити поставлені перед нами завдання і навіть досягли більшого.

З восьмирічним досвідом у крауд-маркетингу Referr знає як допомогти бізнесу, враховуючи його особливості та підкреслюючи сильні сторони проєктів.

Бажаєте так само? Реєструйтеся на сайті referr та розкажіть нам про свої завдання. Наші менеджери з радістю допоможуть у їх вирішенні.