Багато фахівців переконані в тому, що задати позитивну динаміку посилальному профілю сайту за допомогою якісних лінків, так ще й з обмеженим бюджетом — практично неможливо. Особливо якщо йдеться про просування сайту на американський та європейські ринки.
Але це зовсім не так. При розумному підході до лінкбілдінгу можна задати динаміку зростання посилальному профілю, використовуючи всього один-два методи просування. І перші значні результати ви побачите вже через 3-6 місяців.
Цього разу до нас звернувся фахівець із SEO та маркетингу аутсорсингової агенції Cadabra (вебдизайн та веброзробка інтернет та мобільних додатків).
Головна мета — задати позитивну динаміку посилальному профілю молодого сайту, розміщуючи лінки на майданчиках США та Європи.
Одним з ключових моментів для вибору Referr була наявність кейсів роботи з IT-компаніями, можливість вузько і точно прописувати вимоги до майданчиків, що підбираються, і фільтрувати їх ще до розміщення коментарів та посилань.
Чи впоралися ми з поставленим завданням і яких результатів вдалося досягти читайте в нашому кейсі.
Вхідні дані
Наш клієнт – агентство UI/UX дизайну Cadabra Studio.
Cadabra пропонує своїм клієнтам:
- UI/UX-дизайн — комплексний дизайн сайтів, мобільних програм та сервісів прототипування для створення індивідуального стилю бізнесу.
- Промо — професійне створення промо-роликів для вашого продукту чи послуги, щоб світ дізнався про запуск бізнесу.
- Брендинг — точно знають, як зробити так, щоб бренд запам’ятали, багато працюють над унікальністю бізнесу клієнтів.
Сфери, в яких працюють:
- SaaS/CRM/BPM
- Фінтех, страхування, фінанси
- Охорона здоров’я та медицина
- Подорожі та туризм
- Корпоративні сайти
- Освіта
- Електронна комерція
- Нерухомість
- Стартапи
- Туризм та готельна справа
Cadabra Studio — це команда експертів, яка допоможе створити стабільний та масштабований веб- або мобільний продукт.
Вік домену: 4,5 роки. Молодий, перспективний проект. Дата створення сайту — 04.11.2016. З Referr почав працювати 07.05.2020.
Регіони просування: США та Європа (зокрема: Італія, Франція, Німеччина, Іспанія та Польща). Мова просування – англійська (у тому числі і на європейських майданчиках).
Посилальний профіль сайту: на момент старту робіт налічувалося 375 унікальних доменів, що посилаються. Крім цього на графіку донорів було помітне невелике зростання.
Переваги Cadabra:
- першокласний дизайн за такої ж якісної розробки;
- як показує досвід агентства: ніхто не може реалізувати дизайн продукту, який вони розробляють краще, ніж вони самі. Крім того, це заощаджує час та ресурси для клієнтів, якщо Cadabra робить і те, й інше.
- команді Cadabra подобається працювати зі стартапами та допомагати їм розвиватися.
Паралельна робота з проєктом з боку команди агентства:
Крім роботи над просуванням посиланнями з Referr команда Cadabra активно займалася дооптимізацією статей, що просуваються, їх дописуванням, доповнювали прикладами робіт і корисним контентом.
Також вручну проводилася масова перелінковка між пріоритетними статтями, що просуваються по всьому сайту і суміжними темами.
Щомісяця розміщували одну-дві гостьові статті. Іноді це були платні пости через біржу прямої реклами collaborator.pro, інколи ж вдавалося розмістити статті і безкоштовно на зовнішніх майданчиках.
Завдання, які Cadabra поставила перед Referr:
- Маючи обмежений бюджет, почати нарощувати посилальну масу сайту, не використовуючи сабміти та посилання з профілів.
- Самі собою посилання та їх обсяг не були метою. Мета посилального просування студії вебдизайну Cadabra полягала в отриманні першої динаміки зростання проєкту та трафіку на сайт за контентними напрямками (пріоритетними були статті в блозі проекту).
Виходячи з цієї динаміки та результатів в умовах обмеженого бюджету — команда могла очікувати на більш розширений бюджет на SEO (зовнішнє просування) та маркетинг в цілому.
Додаткові фактори, що впливають на просування проекту:
- Обмежений бюджет клієнта. Важко було задати динаміку зростання посилального профілю на невеликих обсягах.
- Жорсткі параметри відбору майданчиків. Фахівці Cadabra ретельно відстежували якість кожного посилання, що розміщується. Працювали лише на унікальних донорах у США та Європі, незакритих від індексації. Попереднє схвалення збільшувало термін виконання проєкту, оскільки схвалення займає більше часу з обох сторін.
- Підвищена увага до навколопосилального тексту. Клієнт вичитував кожен коментар, вносив зміни, де були неточності за змістом чи доповнював. Дуже уважно стежив за релевантністю постів із темами обговорення.
Ще перед початком розробки стратегії просування сайту Cadabra, ми розуміли, що команда зацікавлена в отриманні якісних посилань на унікальних і трастових донорах, а також над відповідальному підході з боку виконавців Referr. І ми були на всі 100% готові до цього.
Етапи роботи аутсорсингової агенції з Referr
- Проаналізували посилальний профіль cadabra.studio та показники сайту;
- Визначили прямих конкурентів та зробили їх докладний аналіз;
- Визначили найбільш слушні методи лінкбілдінгу для сайту, спираючись на обмежений бюджет та запланований період робіт;
- Виділили запити та сторінки для лінкбілдингу (здебільшого це були статті з блогу);
- Склали стратегію просування посиланнями аутсорсингової компанії;
- Відповідно до стратегії розподілили кількість посилань за методами на перший термін роботи;
- Затвердили список анкорів та навколопосилального тексту;
- Затвердили параметри відбору майданчиків-донорів;
- Затвердили список донорів із клієнтом;
- Створили дописи та віддали на вичитування фахівцям Cadabra;
- Розмістили перші посилання та провалідували їх у клієнта, внесли корективи;
- Планомірно розмістили повний обсяг зворотних посилань;
- Підготували детальний звіт за вибраний період.
Вся робота зі схвалення/доопрацювання розміщених посилань проводилася в особистому кабінеті.
Методи просування посиланнями, які використовували для Cadabra
Проаналізувавши всі особливості та вимоги аутсорсингової агенції, обмежений бюджет та завдання, які нам потрібно було вирішити, ми вибрали такий метод лінкбілдінгу, як крауд-маркетинг.
Розміщення позитивних коментарів на форумах, Q&A сайтах та під статтями на американських та європейських майданчиках мало допомогти клієнту:
- залучити вмотивовану цільову аудиторію на сайт;
- збільшити рівень довіри ЦА та пошукових систем до проєкту;
- задати позитивну динаміку посилальному профілю сайту;
- якісно розбавити анкор-лист;
- підняти сайт у видачі пошукових систем за ключовими запитами;
- інше.
Дуже важливо було при цьому дотримуватись основних правил розміщення крауд-маркетингових постів:
- уважно відбирати та аналізувати тематичні обговорення та донорів;
- створювати та розвивати профілі авторів постів перед розміщенням посилань;
- правильно визначати біль учасників обговорення перед написанням коментарів;
- грамотно складати тексти постів, спираючись на мовні та культурні особливості необхідних регіонів.
Вимоги до майданчиків розміщення з боку клієнта:
- Trust Flow по Majestic від 15;
- Не більше двох посилань в обговоренні до цільового посту;
- Сторінка розміщення не повинна бути закрита від індексації (без noindex, span, robots тощо);
- Попереднє схвалення гілок та текстів;
- Майданчик і трафік мають бути з США (на перший час, далі з Європи);
Трафік донора від 9-10К відвідувачів на місяць.
Досить суворі правила розміщення крауд-маркетингових постів для Cadabra допомогли отримати +175 трастових донора до посилального профілю сайту.
Розподіл кількості посилань за термінами та методами (зведена таблиця)
Метод лінкбілдінгу | Кількість посилань | Період робіт |
Крауд-маркетинг | 25 | травень 2020 |
Крауд-маркетинг | 25 | червень 2020 |
Крауд-маркетинг | 25 | липень 2020 |
Крауд-маркетинг | 25 | серпень-вересень 2020 |
Крауд-маркетинг | 25 | жовтень 2020 |
Крауд-маркетинг | 25 | листопад-грудень 2020 |
Крауд-маркетинг | 25 | січень-лютий 2021 |
Ми розподілили опорну кількість посилань для просування на 10 місяців, щоб не втрачати динаміку зростання посилального профілю та не провокувати штучний посилальний вибух (з різким відтоком посилань) через закінчення бюджету.
Нашою пріоритетною метою було створити максимально природний профіль для аутсорсингової компанії без підозрілих стрибків посилальної маси.
Результати просування Cadabra.Studio
З сайту (навіть в умовах пандемії) стало приходити вдвічі більше лідів, якщо порівнювати з періодом до старту робіт Referr і коли ще не було пандемії.
Щодо видимості сайту та динаміки зростання трафіку та позицій — за трохи більше ніж півроку роботи видимість сайту зросла в 23 рази, а загальний трафік зріс на 100% порівняно з попереднім періодом.
Окремо канал органіки показав зростання на 300% та став основним джерелом трафіку на сайт (раніше переважав direct).
Блог студії та статті, що просуваються, показали зростання в трафіку на 625% (в 7 разів відносно періоду без лінкбілдінгу).
Також була задана позитивна динаміка ключових слів та посилального профілю.
Чому припинили роботи: обмежений бюджет.
Що можна було б покращити у стратегії
Незважаючи на те, що бюджет у клієнта був обмежений, регулярність у просуванні дозволила отримати ідеальний профіль, у сайту компанії з аутсорсингу плавна зростаюча динаміка.
Однак для того, щоб утримати позиції і динаміку зростання профілю, необхідно продовжувати роботу з посиланнями, планомірно збільшуючи щомісячний обсяг.
Крім цього, рекомендовано підключити посилання інших типів. Зокрема:
- Посилання з каталогів та директорій. При правильному підході до відбору майданчиків та заповнення інформації можна отримати кілька десятків хороших посилань.
- Посилання із соціальних профілів. Допоможуть не тільки побудувати профіль, а й збільшити впізнаваність бренду в мережі.
- Посилання з гостьових постів та аутріч. Відмінно підтвердять експертність команди Cadabra на американських та європейських майданчиках, якщо підходити до контенту відповідально.
Всі вони в комплексі дадуть бажаний ефект, якщо працювати з ними регулярно.
Якщо ви прагнете залучити цільову аудиторію на сайт, спровокувати зростання впізнаваності бренду в мережі та потрапити до ТОПу видачі пошукових систем за ключовими запитами, але у вас немає часу, сил та бажання на пошук якісних майданчиків, створення профілів, написання контенту тощо, ви завжди можете звернутися до Referr за послугою комплексного лінкбілдінгу.
Ми допоможемо просунути ваш сайт у 40+ країнах популярними мовами світу за допомогою крауд-маркетингу, посилань з каталогів, соціальних профілів та гостьових постів. Просто заповніть короткий бріф, і ми допоможемо вирішити ваші завдання.
Висновок
Результати роботи Referr над проектом Cadabra чудово показують ефективність крауд-маркетингу на західних ринках.
За відносно невеликий період ми змогли:
- суттєво збільшити органічний та загальний трафік сайту;
- збільшити видимість проєкту у мережі;
- залучити аудиторію до блогу проєкту;
- спровокувати зростання посилального профілю;
- вплинути на зростання кількості лідів;
- та інше.
Просувати сайт у США та Європі можна і на регіональних сервісах, і самостійно. Однак це буде в рази дорожче та складніше, ніж руками аутсорс компаній із України.
У такому лінкбілдінгу важливий підхід. Потрібно розуміти, що на Заході жорсткіша модерація, а банальні помилки можуть призвести не лише до втрати позицій сайту, але й до втрати репутації проєкту загалом.
Бажаєте отримувати якісні посилання на європейських та американських трастових майданчиках з мінімальним залученням до процесу? Тоді просто напишіть нашим менеджерам у чат про ваші завдання з лінкбілдінгу і вони обов’язково допоможуть вам з їх вирішенням. Адже у нас найкращі менеджери на ринку SEO.