Просувати сайт алкогольної тематики — завдання із зірочкою. Особливо, якщо взяти до уваги конкурентність пошукової видачі за цільовими запитами та наявність у ній відомих маркетплейсів. Бо це не тільки про можливість потрапляння у ТОП, а й про вибір споживача. 

Для таких проєктів важливо рівноцінно працювати як і з SEO-показниками, так і з маркетинговими: збільшення впізнаваності бренду у спільнотах та підвищення рівня довіри цільової аудиторії.

Минулої осені у Referr звернувся SEO-фахівець алкогольно-безалкогольного комбінату «АБК Дніпро» з конкретним завданням — наростити правильну посилальну масу та підтягнути позиції сайту за допомогою крауд-маркетингу. 

Як ми працювали та чи досягли поставленої цілі читайте у цьому кейсі🤝   

Вхідні дані

Проєкт клієнта: інтернет-магазин алкогольно-безалкогольного комбінату «АБК Дніпро».

Категорії продукції, які виготовляє та реалізує підприємство: наливка, енергетик, сидр, настоянка, вино, бренді, коньяк, горілка, віскі, ром та інші. 

Вік домену: 7+ років. З Referr працює з 1 листопада 2023 року. 

Регіон просування: Україна.

Мова: українська.

Посилальний профіль сайту: 67 доменів-донорів, DR по Ahrefs — 6. З лінкбілдінгом не працювали взагалі. 

Анкор-лист: невеликий, багато дивних анкорів.

Переваги проєкту клієнта:

  1. Виробництво з історією. Перші потужності були збудовані в 1962 році.
  2. Класична та авторська рецептура. Більш ніж 30 трав, спецій та природних ароматизаторів використовують у виробництві напоїв.
  3. Сучасне обладнання. «АБК Дніпро» є власником усього технологічного обладнання, яке використовується під час виробництва.
  4. Колектив професіоналів. Понад 128 осіб щодня залучені до процесів виготовлення напоїв.
  5. Відомі бренди серед генеральних партнерів.

Паралельна робота з проєктом з боку клієнта: закуповували гостьові статті.

Завдання, яке поставили перед Referr: покращити позиції сайту у видачі Google за обраними групами ключових запитів та загалом покращити посилальний профіль сайту.

Додаткові фактори, що впливали на просування проєкту: 

  • висока конкурентність ніші;
  • у топі великі інтернет-магазини, маркетплейси та агрегатори: Rozetka, Silpo, Alkomag, GoodWine, MauDau, ATB тощо. 
  • у видачі присутні візуальні сніппети. 

Етапи роботи

  1. Проаналізували посилальний профіль сайту;
  2. Прописали цілі, які клієнт поставив перед лінкбілдінгом;
  3. Визначили сторінки для просування та узгодили анкори;
  4. Затвердили кількість лінків, період роботи та бюджет;
  5. Узгодили параметри відбору майданчиків;
  6. Розмістили перші посилання та провалідували їх;
  7. Планомірно розмістили повний обсяг першого етапу;
  8. Підготували детальний звіт про ефективність.

Вся робота зі схвалення/доопрацювання розміщених посилань проводилася в особистому кабінеті.

Крауд-маркетинг з Referr

Для ефективного просування сайту за ключовими запитами та формування органічного посилального профілю з нуля ми обрали крауд-маркетинг.

Якщо дотримуватися правил безпеки при роботі з цією механікою лінкбілдінгу, то можна: 

  • отримати цільовий трафік;
  • збільшити траст сайту;
  • задати динаміку зростання посилальній масі;
  • отримати безпечні лінки з якісних донорів;
  • створити грамотний анкор-лист;
  • підтягнути позиції сайту у видачі за ключовими запитами;
  • забезпечити впізнаваність бренду серед цільової аудиторії.

Вимоги до майданчиків:

  1. DR по Ahrefs від 20;
  2. Трафік по SimilarWeb від 5К;
  3. На першому місці у географії аудиторії майданчика Україна; 
  4. Анкорні посилання тільки Dofollow;
  5. Безанкорні — Dofollow та Nofollow.

Розподіл кількості посилань:

  1. Листопад 2023 — 25 крауд-маркетингових посилань;
  2. Грудень 2023 — 25 крауд-маркетингових посилань.

Наразі робота з проєктом продовжується.

Результати просування сайту крауд-маркетингом від Referr

Завдяки розміщенню якісних крауд-маркетингових посилань кількість продажів з сайту виросли у 2,5 рази.

Також підтягнулись позиції сайту у видачі за ключовими запитами з ТОП 15-25 до ТОП 1-5. 

Збільшився загальний трафік з 12.2К юзерів на місяць до 30К:

Кількість користувачів на сайті згідно Google Analytics за жовтень 2023 року (до початку роботи з крауд-маркетингом):

та вже за листопад 2023 року (перший місяць роботи з Referr):

Переважна кількість відвідувачів із цільового регіону — України: 

Динаміка органічного трафіку: 

Порівняння трафіку за джерелом за жовтень 2023 року (до початку робіт) та за листопад 2023 року (перший місяць роботи з Referr):

Додалося 38 унікальних доменів-донорів (на кінець першого етапу роботи — 24.12.2023):

DR сайту виріс з 6 до 28:

Природність посилального профілю забезпечена завдяки розміщенню різноманітних типів посилань: 

Зміни в органіці: 

Зростання позицій:

Висновок

Всього за 2 місяці просування сайту крауд-маркетингом ми змогли досягти суттєвих результатів як у SEO-показниках, так і у бізнесових. Покращення позицій сайту, а також зростання трафіку та трасту принесли клієнту суттєве збільшення кількості продажів, зокрема оптових угод.

Важливо зазначити, що крім крауд-маркетингових лінків, клієнт залучив до лінкбілдінг стратегії посилання з гостьових статей. Це правильне рішення, адже ефективна стратегія просування сайту посиланнями передбачає комплексний підхід. 

Рекомендуємо також лінки з:

  1. локальних каталогів;
  2. соціальних мереж;
  3. сайтів пошуку роботи;
  4. Link Insertions. 

Робота над проєктом зі сторони Referr не завершується. Далі будемо працювати над щомісячним збільшенням кількості лінків задля утворення позитивної динаміки посилальної маси та покращення позицій сайту у видачі Google.

Бажаєте отримати такі ж результати від лінкбілдінгу? Розкажіть нам про свій проєкт та цілі, заповнивши невеликий бриф, і наші фахівці створять ефективну стратегію просування посиланнями для вашого сайту.