Просувати сайт алкогольної тематики — завдання із зірочкою. Особливо, якщо взяти до уваги конкурентність пошукової видачі за цільовими запитами та наявність у ній відомих маркетплейсів. Бо це не тільки про можливість потрапляння у ТОП, а й про вибір споживача.
Для таких проєктів важливо рівноцінно працювати як і з SEO-показниками, так і з маркетинговими: збільшення впізнаваності бренду у спільнотах та підвищення рівня довіри цільової аудиторії.
Минулої осені у Referr звернувся SEO-фахівець алкогольно-безалкогольного комбінату «АБК Дніпро» з конкретним завданням — наростити правильну посилальну масу та підтягнути позиції сайту за допомогою крауд-маркетингу.
Як ми працювали та чи досягли поставленої цілі читайте у цьому кейсі🤝
Вхідні дані
Проєкт клієнта: інтернет-магазин алкогольно-безалкогольного комбінату «АБК Дніпро».
Категорії продукції, які виготовляє та реалізує підприємство: наливка, енергетик, сидр, настоянка, вино, бренді, коньяк, горілка, віскі, ром та інші.
Вік домену: 7+ років. З Referr працює з 1 листопада 2023 року.
Регіон просування: Україна.
Мова: українська.
Посилальний профіль сайту: 67 доменів-донорів, DR по Ahrefs — 6. З лінкбілдінгом не працювали взагалі.
Анкор-лист: невеликий, багато дивних анкорів.
Переваги проєкту клієнта:
- Виробництво з історією. Перші потужності були збудовані в 1962 році.
- Класична та авторська рецептура. Більш ніж 30 трав, спецій та природних ароматизаторів використовують у виробництві напоїв.
- Сучасне обладнання. «АБК Дніпро» є власником усього технологічного обладнання, яке використовується під час виробництва.
- Колектив професіоналів. Понад 128 осіб щодня залучені до процесів виготовлення напоїв.
- Відомі бренди серед генеральних партнерів.
Паралельна робота з проєктом з боку клієнта: закуповували гостьові статті.
Завдання, яке поставили перед Referr: покращити позиції сайту у видачі Google за обраними групами ключових запитів та загалом покращити посилальний профіль сайту.
Додаткові фактори, що впливали на просування проєкту:
- висока конкурентність ніші;
- у топі великі інтернет-магазини, маркетплейси та агрегатори: Rozetka, Silpo, Alkomag, GoodWine, MauDau, ATB тощо.
- у видачі присутні візуальні сніппети.
Етапи роботи
- Проаналізували посилальний профіль сайту;
- Прописали цілі, які клієнт поставив перед лінкбілдінгом;
- Визначили сторінки для просування та узгодили анкори;
- Затвердили кількість лінків, період роботи та бюджет;
- Узгодили параметри відбору майданчиків;
- Розмістили перші посилання та провалідували їх;
- Планомірно розмістили повний обсяг першого етапу;
- Підготували детальний звіт про ефективність.
Вся робота зі схвалення/доопрацювання розміщених посилань проводилася в особистому кабінеті.
Крауд-маркетинг з Referr
Для ефективного просування сайту за ключовими запитами та формування органічного посилального профілю з нуля ми обрали крауд-маркетинг.
Якщо дотримуватися правил безпеки при роботі з цією механікою лінкбілдінгу, то можна:
- отримати цільовий трафік;
- збільшити траст сайту;
- задати динаміку зростання посилальній масі;
- отримати безпечні лінки з якісних донорів;
- створити грамотний анкор-лист;
- підтягнути позиції сайту у видачі за ключовими запитами;
- забезпечити впізнаваність бренду серед цільової аудиторії.
Вимоги до майданчиків:
- DR по Ahrefs від 20;
- Трафік по SimilarWeb від 5К;
- На першому місці у географії аудиторії майданчика Україна;
- Анкорні посилання тільки Dofollow;
- Безанкорні — Dofollow та Nofollow.
Розподіл кількості посилань:
- Листопад 2023 — 25 крауд-маркетингових посилань;
- Грудень 2023 — 25 крауд-маркетингових посилань.
Наразі робота з проєктом продовжується.
Результати просування сайту крауд-маркетингом від Referr
Завдяки розміщенню якісних крауд-маркетингових посилань кількість продажів з сайту виросли у 2,5 рази.
Також підтягнулись позиції сайту у видачі за ключовими запитами з ТОП 15-25 до ТОП 1-5.
Збільшився загальний трафік з 12.2К юзерів на місяць до 30К:
Кількість користувачів на сайті згідно Google Analytics за жовтень 2023 року (до початку роботи з крауд-маркетингом):
та вже за листопад 2023 року (перший місяць роботи з Referr):
Переважна кількість відвідувачів із цільового регіону — України:
Динаміка органічного трафіку:
Порівняння трафіку за джерелом за жовтень 2023 року (до початку робіт) та за листопад 2023 року (перший місяць роботи з Referr):
Додалося 38 унікальних доменів-донорів (на кінець першого етапу роботи — 24.12.2023):
DR сайту виріс з 6 до 28:
Природність посилального профілю забезпечена завдяки розміщенню різноманітних типів посилань:
Зміни в органіці:
Зростання позицій:
Висновок
Всього за 2 місяці просування сайту крауд-маркетингом ми змогли досягти суттєвих результатів як у SEO-показниках, так і у бізнесових. Покращення позицій сайту, а також зростання трафіку та трасту принесли клієнту суттєве збільшення кількості продажів, зокрема оптових угод.
Важливо зазначити, що крім крауд-маркетингових лінків, клієнт залучив до лінкбілдінг стратегії посилання з гостьових статей. Це правильне рішення, адже ефективна стратегія просування сайту посиланнями передбачає комплексний підхід.
Рекомендуємо також лінки з:
- локальних каталогів;
- соціальних мереж;
- сайтів пошуку роботи;
- Link Insertions.
Робота над проєктом зі сторони Referr не завершується. Далі будемо працювати над щомісячним збільшенням кількості лінків задля утворення позитивної динаміки посилальної маси та покращення позицій сайту у видачі Google.
Бажаєте отримати такі ж результати від лінкбілдінгу? Розкажіть нам про свій проєкт та цілі, заповнивши невеликий бриф, і наші фахівці створять ефективну стратегію просування посиланнями для вашого сайту.