Увага Google до медичних сайтів зросла ще з 2015 року. Як наслідок, суттєво змінилися вимоги до просування та функціонування таких ресурсів. Щоб захистити користувачів від небезпечного контенту, було розроблено нові алгоритми та норми спостереження. Серед таких Google E-E-A-T, що означає «Досвід», «Експертиза», «Авторитетність» і «Надійність».

Правильний лінкбілдінг у комплексі з внутрішнім просуванням сайту може забезпечити відповідність усім вимогам пошукової системи. Це допоможе підняти сайт у видачі та залучити цільову аудиторію потрібного гео.

Одним із безпечних та ефективних методів отримання посилань для сайту медичної тематики — є крауд-маркетинг. Розміщення рекомендаційних коментарів на форумах та у тематичних спільнотах дозволить створити позитивну тональність навколо бренду та значно збільшити рівень довіри аудиторії до ресурсу.

Нещодавно до команди Referr звернулася наша колега, керівник маркетингової агенції «МАВР» та відомий SEO-експерт — Владислава Рикова. Наразі вона просуває сайт української фармацевтичної фабрики «Віола» та обрала нас для роботи з крауд-посиланнями.

Все про процес роботи з крауд-маркетингом для «Віола» та отримані результати читайте у нашому кейсі.

Вхідні дані

Проєкт клієнта: «Віола» — сучасне фармацевтичне підприємство, яке з 1945 року працює над створенням лікарських засобів та входить в 10-ку провідних виробників України.

На сайті представлений каталог продукції з детальним описом кожної позиції та посиланням на її сторінку у сервісі бронювання ліків.

Також є детальна інформація про компанію, виробництво, співпрацю та всі необхідні документи, що дуже важливо при просуванні медичних сайтів.

Крім цього, присутній невеликий блог з якісними статтями на фармацевтичну тематику.

Вік домену: 4 роки. Referr працює з 07.02.2023.

Регіон просування: Україна.

Мова: українська та російська.

Посилальний профіль сайту: 18 унікальних доменів у посилальному профілі. Раніше нарощуванням посилальної маси майже не займалися.

Анкор-лист: молодий, менше ніж 30 анкорів.

Переваги проєкту клієнта: 

  • використовують сучасні технології та досягнення фармацевтичної індустрії, щоб забезпечити якісні та доступні препарати;
  • активно слідкують за інноваціями та працюють над створенням нових ефективних ліків;
  • гарантують надійність та безпечність продукції ТМ «Віола», адже компанія має власні атестовані лабораторії, де сировина, напівпродукти та готові засоби проходять ретельний контроль якості;
  • зберігають прийнятні ціни, щоб зробити будь-які ліки доступними.

Паралельна робота з проєктом з боку команди маркетингової агенції «МАВР»:

Робили майже всю технічну роботу із сайтом (внутрішні фактори ранжування).

У статтях у блозі «Віола» особливу увагу приділяли саме структурі. Скрупульозно підібрали ключові слова, та слова, що задають тематику. Також проаналізували SERP та виділили типи контенту, що використовують конкуренти, їх мікророзмітку, та все це імплементували на сайті.

Завдання, яке поставили перед Referr: забезпечити розміщення 25 якісних крауд-посилань: 100% клікабельних, 80% безанкорних, без редиректів. 50% посилань потрібно було розмістити на статтю у блозі, другі 50% — на головну сторінку та інші сторінки сайту.

Додаткові фактори, що впливали на просування проєкту: особливість просування сайту медичної тематики крауд-маркетинговими посиланнями полягає у тому, що при неправильній роботі можна суттєво зашкодити репутації компанії. Тому потрібно відповідально та виважено ставитися до підбору майданчиків, написання навколопосилального тексту та розміщення посилань.

Етапи роботи з Referr

  1. проаналізували посилальний профіль сайту;
  2. визначилися із цілями крауд-маркетингу та їх вирішенням.
  3. узгодили анкори та цільові сторінки;
  4. розподілили необхідну кількість посилань на бажаний термін роботи;
  5. затвердили параметри відбору майданчиків;
  6. розмістили перші посилання та провалідували їх;
  7. планомірно розмістили повний обсяг;
  8. підготували детальний звіт про результати після першого періоду.

Вся робота зі схвалення/доопрацювання розміщених посилань проводилася в особистому кабінеті.

Крауд-маркетинг від Referr

В рамках повноцінної маркетингової роботи із сайтом замовника, команда агенції «МАВР» обрала крауд-маркетинг сервіс Referr для розміщення посилань на форумах, у коментарях під тематичними статтями та на сайтах питань та відповідей.

При правильному підході, крауд-маркетинг допомагає:

  • залучити мотивовану ЦА на сайт;
  • збільшити рівень довіри до сайту з боку Google та користувачів;
  • задати позитивну динаміку посилальному профілю;
  • наростити безпечну посилальну масу;
  • створити грамотний анкор-лист;
  • підняти сайт у видачі за ключовими запитами;
  • забезпечити впізнаваність бренду у спільнотах.

Вимоги до майданчиків для розміщення з боку клієнта:

  1. від 300 відвідувачів на добу;
  2. Spam згідно з ChackTrust до 20;
  3. DR згідно з Ahrefs від 6.

Результати просування

Коментар від спеціалістів агенції:

  1. крауд-посилання живі, були реальні переходи на сайт;
  2. стаття стала найпопулярнішим контентом за переглядами сторінок за останні 28 днів згідно з Search Console Insights;
  3. з моменту публікації та розміщення посилань (всього 2 місяці) отримали 445 кліки з пошуку, динаміка йде лише на збільшення трафіку;
  4. в ТОП за низькочастотними, але висококонкурентними ключовими запитами, такими як: “алтей от кашля” та інших.

Разом з «МАВР» та Referr сайт фармацевтичної компанії досяг непоганих результатів.

Ріст відвідуваності сайту:Значний ріст органічного та прямого трафіку:

Збільшення переглядів сторінок:Досягнення основних цілей:Покращення SEO-показників сайту:

Збільшення кількості кліків, показів та підвищення позицій:Показники цільової статті, на яку ставили 50% об’єму крауд-посилань:Динаміка ключових слів сайту:

Робота з сайтом з боку Referr продовжується.

Висновок

За невеликий строк роботи було досягнуто значних результатів. Головна причина — безпечні методи просування та комплексний, всесторонній підхід.

Ми повністю підтримуємо стратегію агенції щодо просування статей у блозі, окрім головної сторінки та інших URL’s. Адже це максимально природний спосіб залучення цільової аудиторії на медичний сайт.

Сподіваємося, що у майбутньому до лінкбілдінг стратегії для сайту фармацевтичної компанії «Віола» буде додано якісні гостьові публікації на тематичних майданчиках та посилання з сабмітів. Це допоможе створити зразковий посилальний профіль та прискорить досягнення поставлених цілей.

Якщо і вам потрібні безпечні посилання для проєкту по Україні чи за кордон, пишіть у чат підтримки на сайті або нашим менеджерам у телеграм. Вони проаналізують ваш сайт та створять стратегію комплексного просування сайту😉